Přejít na obsah

1.9TDI - problém s výkonem při sešlápnutí plynu


Doporučené příspěvky

One-Z moc děkuji za vyčerpávající odpověď.. co se týče zvuku dělá mi to naprosto stejně, takže jsem v klidu  - díky :-) prodávat nebudu.. jezdí se mi v tom dobře.. na ty věci sem se ptal, protože sem se bál, jestli tam je něco rozbitého... mě PP přeměřuje o 45%... na PP mám dlouhodobou spotřebu 6.7l ale dle excelu mám 4.7l, takže můj PP je úplně jetej.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny,

 

mám diesel 1,9 octavku 2001 a začal nám takový specifický problém.

Jak se auto nastartuje, tak jede líně (jako bez turba) do té doby, než se otáčky dostanou cca nad 2500, pak při studeném motoru je slyšet pod volantem sepnutí nějakého relé a jede normálně, turbo začíná tahat pak už od 16-1800ot a to i pokud otáčky klesnou na volnoběh nebo se řadí, prostě to normálně jede.

Ale jakmille vypnu klíček a i třeba hned nastartuju, tak se objeví ten samý problém, i u zahřátého motoru, to už ale není slyšet cvaknutí pod volantem relé. Dokud se zas jednou nevytočí po vypnutí zapalování nad 2500ot, tak to jede jak bez turba a přitom se turbo točí, jde slyšet.

Nevíte, čím by to mohlo být? Znovu dodám, že jak to jednou překročí těch cca 2500ot, tak pak už to jede normálně ať studený, nebo zahřátý motor, jen se to musí jednou vytočit přes tu hranici.

 

Díky Honza

Editováno: , autor: honza_op
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim panove, mam obdobny problem.

Skoda Fabie 1, 1.4 Tdi 59kw, 2007, cca 185tis km.

Fabka behem jizdy ztratila vykon, z vyfuku jde kour a vubec netahne, kde jsem jinde jel na 4, ted ztezi na 3.

Zadny zvuk jsem neslysel, proste to malinko cuklo a auto prestalo tahnout.

Co se tyce kourivosti, tak i predtim kdyz jsem hodne slapnul na plyn, tak kourila, ale ted asi o trochu vic.

Zitra jdu k automechanikovi, tak doufam ze to nebude turbo, kdyz jsem koukal na repas tak okolo 7500kc, za proti kus.

Doufam ze to bude neco mensiho (vaha vzduchu, egr, nebo nejaky ventil ci cidlo...), to jsou vetsinou polozky okolo 1000kc.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 9. 2016 at 14:50, Renovacio22 napsal:

Zdravim panove, mam obdobny problem.

Skoda Fabie 1, 1.4 Tdi 59kw, 2007, cca 185tis km.

Fabka behem jizdy ztratila vykon, z vyfuku jde kour a vubec netahne, kde jsem jinde jel na 4, ted ztezi na 3.

Zadny zvuk jsem neslysel, proste to malinko cuklo a auto prestalo tahnout.

Co se tyce kourivosti, tak i predtim kdyz jsem hodne slapnul na plyn, tak kourila, ale ted asi o trochu vic.

Zitra jdu k automechanikovi, tak doufam ze to nebude turbo, kdyz jsem koukal na repas tak okolo 7500kc, za proti kus.

Doufam ze to bude neco mensiho (vaha vzduchu, egr, nebo nejaky ventil ci cidlo...), to jsou vetsinou polozky okolo 1000kc.

 

Tak problem vyresen, na EGRu chybel sroubek, a vyfukove plyny sly skrze egr do motoroveho prostoru, a motor vypadal, jak kdyz ho nekdo vytahnul z kotle,cely od sazi. Nastesti v poho. Jsem rad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...