one-z Vloženo 14. leden 2015 Vloženo 14. leden 2015 Takhle http://www.spritmonitor.de/en/detail/510606.html A takhle si i ověříš, zda PP nekecá, mi třeba ukazuje přesně +- deci Citovat
kosumberak Vloženo 15. leden 2015 Vloženo 15. leden 2015 One-Z moc děkuji za vyčerpávající odpověď.. co se týče zvuku dělá mi to naprosto stejně, takže jsem v klidu - díky :-) prodávat nebudu.. jezdí se mi v tom dobře.. na ty věci sem se ptal, protože sem se bál, jestli tam je něco rozbitého... mě PP přeměřuje o 45%... na PP mám dlouhodobou spotřebu 6.7l ale dle excelu mám 4.7l, takže můj PP je úplně jetej.. Citovat
Bobis-PD Vloženo 15. leden 2015 Vloženo 15. leden 2015 ja si spotrebu rátam na spotreby.cz Keď som kúpil fabku (1,9tdi) tak PP ukazoval o 0,7L viac ako bola realita, doroval som to cez diagnostiku, je tam možnosť korekcie +/- 15% Inak dlhodobá spotreba 5,44L a to ju nešetrím :-) Citovat
Mirek Hošek Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Čau. Mám fábku RS a nechce se jí tahat. Diagnostika říká špatně ukostřená váha vzduchu. Nejde za plynem a šestka se nedá skoro použít.možná tak z kopce. Citovat
Bobis-PD Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Skontroluj si káblový zväzok z váhy, ak je v poriadku tak je vadná váha vzduchu... Citovat
honza_op Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 (editace) Zdravím všechny, mám diesel 1,9 octavku 2001 a začal nám takový specifický problém. Jak se auto nastartuje, tak jede líně (jako bez turba) do té doby, než se otáčky dostanou cca nad 2500, pak při studeném motoru je slyšet pod volantem sepnutí nějakého relé a jede normálně, turbo začíná tahat pak už od 16-1800ot a to i pokud otáčky klesnou na volnoběh nebo se řadí, prostě to normálně jede. Ale jakmille vypnu klíček a i třeba hned nastartuju, tak se objeví ten samý problém, i u zahřátého motoru, to už ale není slyšet cvaknutí pod volantem relé. Dokud se zas jednou nevytočí po vypnutí zapalování nad 2500ot, tak to jede jak bez turba a přitom se turbo točí, jde slyšet. Nevíte, čím by to mohlo být? Znovu dodám, že jak to jednou překročí těch cca 2500ot, tak pak už to jede normálně ať studený, nebo zahřátý motor, jen se to musí jednou vytočit přes tu hranici. Díky Honza Editováno: 11. Březen 2015, autor: honza_op Citovat
Renovacio22 Vloženo 19. Září 2016 Vloženo 19. Září 2016 Zdravim panove, mam obdobny problem. Skoda Fabie 1, 1.4 Tdi 59kw, 2007, cca 185tis km. Fabka behem jizdy ztratila vykon, z vyfuku jde kour a vubec netahne, kde jsem jinde jel na 4, ted ztezi na 3. Zadny zvuk jsem neslysel, proste to malinko cuklo a auto prestalo tahnout. Co se tyce kourivosti, tak i predtim kdyz jsem hodne slapnul na plyn, tak kourila, ale ted asi o trochu vic. Zitra jdu k automechanikovi, tak doufam ze to nebude turbo, kdyz jsem koukal na repas tak okolo 7500kc, za proti kus. Doufam ze to bude neco mensiho (vaha vzduchu, egr, nebo nejaky ventil ci cidlo...), to jsou vetsinou polozky okolo 1000kc. Citovat
Renovacio22 Vloženo 26. Září 2016 Vloženo 26. Září 2016 V 19. 9. 2016 at 14:50, Renovacio22 napsal: Zdravim panove, mam obdobny problem. Skoda Fabie 1, 1.4 Tdi 59kw, 2007, cca 185tis km. Fabka behem jizdy ztratila vykon, z vyfuku jde kour a vubec netahne, kde jsem jinde jel na 4, ted ztezi na 3. Zadny zvuk jsem neslysel, proste to malinko cuklo a auto prestalo tahnout. Co se tyce kourivosti, tak i predtim kdyz jsem hodne slapnul na plyn, tak kourila, ale ted asi o trochu vic. Zitra jdu k automechanikovi, tak doufam ze to nebude turbo, kdyz jsem koukal na repas tak okolo 7500kc, za proti kus. Doufam ze to bude neco mensiho (vaha vzduchu, egr, nebo nejaky ventil ci cidlo...), to jsou vetsinou polozky okolo 1000kc. Tak problem vyresen, na EGRu chybel sroubek, a vyfukove plyny sly skrze egr do motoroveho prostoru, a motor vypadal, jak kdyz ho nekdo vytahnul z kotle,cely od sazi. Nastesti v poho. Jsem rad. Citovat
Renovacio22 Vloženo 26. Září 2016 Vloženo 26. Září 2016 Prosim Vas, jake je tesneni na EGR ventilu u Fabie i 1.4 TDI 59 KW, motor BNV. Na Autokelly ci Automedik, je nekolik druhu a rozmeru, ale vubec nevim ktery a kolik, muzete mi prosim Vas napsat jake tesneni je potreba dekuji. Citovat
Jarda-k Vloženo 26. Září 2016 Vloženo 26. Září 2016 Který těsnění myslíš konkrétně? Myslíš ty označený devítkou? Asi nejsnazší by bylo zajít do škodovky s tímto obrázkem a ukázat jim který těsnění potřebuješ. Jak píšeš je jich několik druhů a podle obrázku se těžko pozná který tam patří. Citovat
Renovacio22 Vloženo 26. Září 2016 Vloženo 26. Září 2016 (editace) Je to O krouzek, dekuji. Myslel jsem si to, ale nebyl jsem si jist. Diky. Editováno: 26. Září 2016, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
Pawouk Vloženo 26. Září 2016 Vloženo 26. Září 2016 Renovacio22 - necituj bezprostředně předcházející příspěvek, pravidla fora to nepovolují! Citovat
Honza HL Vloženo 13. Listopad 2016 Vloženo 13. Listopad 2016 Zdravim. Chci se zeptat, jestli když odpojím váhu vzduchu jen abych jí vyčistil, nepřenastaví se mi při jejím opětovném zapojení nějak chip auta? Je to fabia 2005 1.9tdi 74kw na 99kw Citovat
Lazar789 Vloženo 11. Červenec 2023 Vloženo 11. Červenec 2023 V 27. 6. 2008 na 9:40, makov napsal: Vaha vzduchu Ahoj,je potřeba u výměny váhy vzduchu diagnostika?na smazání chyby?díky za odpověď Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.