Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

One-Z moc děkuji za vyčerpávající odpověď.. co se týče zvuku dělá mi to naprosto stejně, takže jsem v klidu  - díky :-) prodávat nebudu.. jezdí se mi v tom dobře.. na ty věci sem se ptal, protože sem se bál, jestli tam je něco rozbitého... mě PP přeměřuje o 45%... na PP mám dlouhodobou spotřebu 6.7l ale dle excelu mám 4.7l, takže můj PP je úplně jetej.. 

ja si spotrebu rátam na spotreby.cz 

Keď som kúpil fabku (1,9tdi) tak PP ukazoval o 0,7L viac ako bola realita, doroval som to cez diagnostiku, je tam možnosť korekcie +/- 15%

Inak dlhodobá spotreba 5,44L a to ju nešetrím :-)

  • 1 měsíc později...

Čau. Mám fábku RS a nechce se jí tahat. Diagnostika říká špatně ukostřená váha vzduchu. Nejde za plynem a šestka se nedá skoro použít.možná tak z kopce.

Skontroluj si káblový zväzok z váhy, ak je v poriadku tak je vadná váha vzduchu...

  • 2 týdny později...

Zdravím všechny,

 

mám diesel 1,9 octavku 2001 a začal nám takový specifický problém.

Jak se auto nastartuje, tak jede líně (jako bez turba) do té doby, než se otáčky dostanou cca nad 2500, pak při studeném motoru je slyšet pod volantem sepnutí nějakého relé a jede normálně, turbo začíná tahat pak už od 16-1800ot a to i pokud otáčky klesnou na volnoběh nebo se řadí, prostě to normálně jede.

Ale jakmille vypnu klíček a i třeba hned nastartuju, tak se objeví ten samý problém, i u zahřátého motoru, to už ale není slyšet cvaknutí pod volantem relé. Dokud se zas jednou nevytočí po vypnutí zapalování nad 2500ot, tak to jede jak bez turba a přitom se turbo točí, jde slyšet.

Nevíte, čím by to mohlo být? Znovu dodám, že jak to jednou překročí těch cca 2500ot, tak pak už to jede normálně ať studený, nebo zahřátý motor, jen se to musí jednou vytočit přes tu hranici.

 

Díky Honza

Upraveno od honza_op

  • 1 rok později...

Zdravim panove, mam obdobny problem.

Skoda Fabie 1, 1.4 Tdi 59kw, 2007, cca 185tis km.

Fabka behem jizdy ztratila vykon, z vyfuku jde kour a vubec netahne, kde jsem jinde jel na 4, ted ztezi na 3.

Zadny zvuk jsem neslysel, proste to malinko cuklo a auto prestalo tahnout.

Co se tyce kourivosti, tak i predtim kdyz jsem hodne slapnul na plyn, tak kourila, ale ted asi o trochu vic.

Zitra jdu k automechanikovi, tak doufam ze to nebude turbo, kdyz jsem koukal na repas tak okolo 7500kc, za proti kus.

Doufam ze to bude neco mensiho (vaha vzduchu, egr, nebo nejaky ventil ci cidlo...), to jsou vetsinou polozky okolo 1000kc.

 

V 19. 9. 2016 at 14:50, Renovacio22 napsal:

Zdravim panove, mam obdobny problem.

Skoda Fabie 1, 1.4 Tdi 59kw, 2007, cca 185tis km.

Fabka behem jizdy ztratila vykon, z vyfuku jde kour a vubec netahne, kde jsem jinde jel na 4, ted ztezi na 3.

Zadny zvuk jsem neslysel, proste to malinko cuklo a auto prestalo tahnout.

Co se tyce kourivosti, tak i predtim kdyz jsem hodne slapnul na plyn, tak kourila, ale ted asi o trochu vic.

Zitra jdu k automechanikovi, tak doufam ze to nebude turbo, kdyz jsem koukal na repas tak okolo 7500kc, za proti kus.

Doufam ze to bude neco mensiho (vaha vzduchu, egr, nebo nejaky ventil ci cidlo...), to jsou vetsinou polozky okolo 1000kc.

 

Tak problem vyresen, na EGRu chybel sroubek, a vyfukove plyny sly skrze egr do motoroveho prostoru, a motor vypadal, jak kdyz ho nekdo vytahnul z kotle,cely od sazi. Nastesti v poho. Jsem rad.

Prosim Vas, jake je tesneni na EGR ventilu u Fabie i 1.4 TDI 59 KW, motor BNV. 

Na Autokelly ci Automedik, je nekolik druhu a rozmeru, ale vubec nevim ktery a kolik, muzete mi prosim Vas napsat jake tesneni je potreba dekuji.

Který těsnění myslíš konkrétně? Myslíš ty označený devítkou? Asi nejsnazší by bylo zajít do škodovky s tímto obrázkem a ukázat jim který těsnění potřebuješ.

Jak píšeš je jich několik druhů a podle obrázku se těžko pozná který tam patří.

IMG_4384.JPG

Je to O krouzek, dekuji. Myslel jsem si to, ale nebyl jsem si jist. Diky.

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Renovacio22 - necituj bezprostředně předcházející příspěvek, pravidla fora to nepovolují!

  • 1 měsíc později...

Zdravim.

Chci se zeptat, jestli když odpojím váhu vzduchu jen abych jí vyčistil, nepřenastaví se mi při jejím opětovném zapojení nějak chip auta?

Je to fabia 2005 1.9tdi 74kw na 99kw

  • 6 let později...
V 27. 6. 2008 na 9:40, makov napsal:

Vaha vzduchu

Ahoj,je potřeba u výměny váhy vzduchu diagnostika?na smazání chyby?díky za odpověď 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.