Publikováno Květen 19, 200817 r Zdravim pani.... Zvazujem vacsi UPGRADE motorovych dielov a medzi inym aj vymenu origo BOV za aftermarket. Rad by som ovsem sekvencny, ako je v rally octavii, namiesto klasickeho napr. od birdinu. Skusal som hladat na webe, ale nasiel som len pre octaviu 2 na tfsi. Poradte
Červen 18, 200817 r Asi ti neřeknu ten rozdíl ale zrovna v téhle době řeším problém s blow ventilem, jen ti řeknu jedno....nešetři na něm, ještě zkusím udělat jednu úpravu a pak asi zahazuju a koupím kvalitnější, zpracování je hrůza, nepřesné, a nechápu že ten "šmejd" někdo vůbec prodává, příště nešetřím!
Červen 19, 200817 r A je to opravdu tim, že je to šmejd a nebo je to tim, že někdo neni schopnej ho pořádně seřídit, aby makal?
Červen 19, 200817 r Asi ti neřeknu ten rozdíl ale zrovna v téhle době řeším problém s blow ventilem, jen ti řeknu jedno....nešetři na něm, ještě zkusím udělat jednu úpravu a pak asi zahazuju a koupím kvalitnější, zpracování je hrůza, nepřesné, a nechápu že ten "šmejd" někdo vůbec prodává, příště nešetřím! aku mas znacku blow off??
Červen 28, 200817 r Přesně tento: http://tuning.autodoplnky.cz/blow-off-vent...-chrom-s1868445 Doporučuji všem tenhle prostě nebrat, děs, běs, hrůza
Červen 29, 200817 r A co si chtel od tohoto cekat. Jinak zatim BOV od bidrin MkII - Twin Port ,tvrdsi pruzina,nastaven na odfukovani pres sekundarni port pri 2,5tis otackach.Zadny problem ,super facha.Jinak je tam sportovni filtr tak to jde slyset zkoro porad a hlavne turbo. Jinak co si myslim ,tak rozdil je v nich takovy ,ze jeden typ pouziva pistek a druhy nejako membranu.Ale asi kecam tak me kdyztak opravte.
Červenec 2, 200817 r Asi takhle - pístový blow off sice může fungovat, ale má poměrně zpožděnou reakci, je těžkopádnej, kdežto membrána reaguje hned. Bohužel je to investice kolem 10 tisíc. Mimochodem byl jsem na výstavě Autotec v Brně a mám kontakt na nějakou velmi solidní firmu, co dělá tyhle ventily, měl jsem možnost si je prohlídnout a je to fakt řemeslná práce. Kdybyste chtěli na ně odkaz, můžu poskytnout, akorát to mám v práci, tak kdyžtak dejte vědět, pošlu webovky. Jinak já mám Conus od Bidrina, maká spolehlivě, ale ocenil bych něco hlasitějšího, nejraději bigboye. Podle mě nemá twin port vůbec smysl.
Červenec 4, 200817 r no já tomuhle moc nerozumím, tak maximálně na co je to dobré takže uvítám každou radu, hlavně jaký výrobce a typ(pokud možno něco osvědčeného) by jste doporučili za nějaké realné peníze...???
Červenec 19, 200817 r No to se mi zdá docela drahé, výběr je velký i jinde a možností spousty( http://www.sportovniautodoplnky.cz/motor/blow-off-ventily/ ), chtělo by to něco vyzkoušeného přímo na motoru 1.8T
Červenec 30, 200817 r Autor Takže, rozdiel medzi sekvenčným a obyčajným je jednoduchý, pri sekvenčom ventile dochádza k postupnému "odfukovaniu" tlaku pri zatvorenej klapke. Z toho vyplýva aj ten prerušovaný pískavý zvuk, ktorý trvá dlhšie ako jednorázové odfúknutie. Výhoda je, že drží týmto spôsobom vyšší tlak v systéme a zároveň drží turbo v otáčkach ako jednoduchý blowoff. Pri jednoduchom je možné len jednoduché nastavenie, pri akom pretlaku vypustiť všetok tlak v systéme. Síce to zníži turbo dieru, ale turbo tam potom musí ten vzduch znova natlačiť, čo trvá síce kratšie ako bez ventilu, ale stále to niečo trvá. Pri sekvenčnom, je jasné, že je tento jev minimalizovaný.
Srpen 6, 200817 r Bylo tu tema o BOVech,ktery bylo celkem obsahly.. Taky bych na nem nesetril,kdyz uz..Bud bych dal Forge,nebo HKS,nebo neco takovyho..Mozna jeste Bidrin MKIII Conus,ale jak tu nekdo pise Bidrin MKII TP nema vubec smysl..A pokdu ho zapojis jinak,nez popisuje Bidrin na Twin Port,tak to taky postrada smysl,protoze to si rovnou muzes koupit MKIII Conus..
Září 28, 200816 r no je to obsáhlé téma a nemá cenu to uspěchávat, to už jsem se poučil, až tam dám nový a nějaký vyberu tak sem napíšu výsledek, snad to bude dobré.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.