Přejít na obsah

Sekvenčný BOV pre 1.8 T


ywes

Doporučené příspěvky

:palec2:

Zdravim pani.... Zvazujem vacsi UPGRADE motorovych dielov a medzi inym aj vymenu origo BOV za aftermarket. Rad by som ovsem sekvencny, ako je v rally octavii, namiesto klasickeho napr. od birdinu. Skusal som hladat na webe, ale nasiel som len pre octaviu 2 na tfsi. Poradte :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Asi ti neřeknu ten rozdíl ale zrovna v téhle době řeším problém s blow ventilem, jen ti řeknu jedno....nešetři na něm, ještě zkusím udělat jednu úpravu a pak asi zahazuju a koupím kvalitnější, zpracování je hrůza, nepřesné, a nechápu že ten "šmejd" někdo vůbec prodává, příště nešetřím!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi ti neřeknu ten rozdíl ale zrovna v téhle době řeším problém s blow ventilem, jen ti řeknu jedno....nešetři na něm, ještě zkusím udělat jednu úpravu a pak asi zahazuju a koupím kvalitnější, zpracování je hrůza, nepřesné, a nechápu že ten "šmejd" někdo vůbec prodává, příště nešetřím!

aku mas znacku blow off??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A co si chtel od tohoto cekat. :p Jinak zatim BOV od bidrin MkII - Twin Port ,tvrdsi pruzina,nastaven na odfukovani pres sekundarni port pri 2,5tis otackach.Zadny problem ,super facha.Jinak je tam sportovni filtr tak to jde slyset zkoro porad a hlavne turbo. :p

Jinak co si myslim ,tak rozdil je v nich takovy ,ze jeden typ pouziva pistek a druhy nejako membranu.Ale asi kecam tak me kdyztak opravte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle - pístový blow off sice může fungovat, ale má poměrně zpožděnou reakci, je těžkopádnej, kdežto membrána reaguje hned. Bohužel je to investice kolem 10 tisíc. Mimochodem byl jsem na výstavě Autotec v Brně a mám kontakt na nějakou velmi solidní firmu, co dělá tyhle ventily, měl jsem možnost si je prohlídnout a je to fakt řemeslná práce. Kdybyste chtěli na ně odkaz, můžu poskytnout, akorát to mám v práci, tak kdyžtak dejte vědět, pošlu webovky. Jinak já mám Conus od Bidrina, maká spolehlivě, ale ocenil bych něco hlasitějšího, nejraději bigboye. Podle mě nemá twin port vůbec smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Takže, rozdiel medzi sekvenčným a obyčajným je jednoduchý, pri sekvenčom ventile dochádza k postupnému "odfukovaniu" tlaku pri zatvorenej klapke. Z toho vyplýva aj ten prerušovaný pískavý zvuk, ktorý trvá dlhšie ako jednorázové odfúknutie. Výhoda je, že drží týmto spôsobom vyšší tlak v systéme a zároveň drží turbo v otáčkach ako jednoduchý blowoff. Pri jednoduchom je možné len jednoduché nastavenie, pri akom pretlaku vypustiť všetok tlak v systéme. Síce to zníži turbo dieru, ale turbo tam potom musí ten vzduch znova natlačiť, čo trvá síce kratšie ako bez ventilu, ale stále to niečo trvá. Pri sekvenčnom, je jasné, že je tento jev minimalizovaný. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo tu tema o BOVech,ktery bylo celkem obsahly..

Taky bych na nem nesetril,kdyz uz..Bud bych dal Forge,nebo HKS,nebo neco takovyho..Mozna jeste Bidrin MKIII Conus,ale jak tu nekdo pise Bidrin MKII TP nema vubec smysl..A pokdu ho zapojis jinak,nez popisuje Bidrin na Twin Port,tak to taky postrada smysl,protoze to si rovnou muzes koupit MKIII Conus.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...