Duben 6, 200619 r Ahoj mam fabii 1.4 r.v. 2002 nemám ve výbavě el okna a mám jí v černé perleti...v létě je to sebevražda...v aut. servise by mi to prý udělali za 18.000 ale tolik nemám...nenajde se někdo kdo by to zvládnul levněji...přijedu kamkoli...díky Martin. tak to je dobrá zlodějna: Made in origoservis Škoda
Duben 7, 200619 r Jeden dotaz trochu OT. Prečo by ako malo byť čierne auto v lete sebevražda? Tomu celkom dobre nerozumiem.
Duben 8, 200619 r Chodil, ale teória a prax sú často dve odlišné veci. Takže stále čakám na vysvetlenie tej sebevraždy.
Duben 9, 200619 r Autor Jestli nerozumíš...černé auto nejvíce pohlcuje slunko,z toho duvodu je v cernem aute jaksi dvakrat vetsi hic nez v cervenem
Duben 9, 200619 r Jestli nerozumíš...černé auto nejvíce pohlcuje slunko,z toho duvodu je v cernem aute jaksi dvakrat vetsi hic nez v cervenem mohu potvrdit, mám černou Oct comb, ještě že existuje climatronic
Duben 10, 200619 r M4RT1N - teraz si trafil ideálne farby. Ja sa totiž preto stále tak vypytujem, lebo som to červené auto mal 3,5 roka a teraz mám čierne. A práveže by som povedal, že ten rozdiel v teplote interiéru nie je temer žiadny. A nie ešte dvojnásobný ako píšeš. Inak si stále myslím, že interiér auta omnoho viac vyhreje slnečné žiarenie dopadajúce do interiéru skrz sklá a nie skrz strechu. Sklenníkový efekt ti nič nehovorí? A povedal by som, že na teplotu interiéru bude mať väčší vplyv to, či sú sklá determálne a to, či je interiér svetlý alebo tmavý. Ale nie fabra karosérie. BTW som skúšal ešte pred kúpou auta položiť obe dlane súčastne na kapoty dvoch vedľa seba stojacich áut. Jedno bolo strieborné a druhé čierne. A prekvapivo som dlane musel odtiahnuť rovnako skoro z čierneho, ako zo strieborného. Ale keď bude príležitosť, vážne to niekedy zmeriam digitálnym teplomerom, ktorá farba má akú teplotu. Predpokladám, že nejaké rozdiely tam budú, ale určite to nebude rozdiel dvojnásobku. Ale aj keby bol, koľkými percentami ohrieva v lete interiér auta karoséria a koľkými priamo dopadajúce slnečné žiarenie do interiéru?
Duben 11, 200619 r Nechcete ohladom tej farby zalozit novu temu? . Mal som predtym bielu Feldu a rozdiel tam je. Aj ked len subjektivny. Teplotu som nemeral.
Duben 11, 200619 r jedna otazka ohladom stahovania okien u spolujazdca. Na tej strane musim tlacitko drzat, zeby sa otvorilo/zavrelo okno. Da sa to nejako prerobit zeby sa to stahovalo automaticky?
Duben 11, 200619 r Mám obavu, že na to RJ nie je naprogramovaná. Niektoré staršie Octavie totiž mali aj u spolujazdca štvorstavové tlačidlo a potom to už zmenili na dvojstavové a RJ krátke stlačenie (ťuknutie) vyhodnotila a okno dobehlo samo. U Fabie by prichádzala do úvahy len druhá možnosť. Štvorstavové tlačidlo nie je k dispozícii. A každý si môže odskúšať, že to na ťuknutie nereaguje dovretím okna. Takže jedine postaviť nejakú elektroniku, ktorá bude vyhodnocovať dĺžku stlačenia tlačidla a ak bude kratšie než trebárs 500 ms, tak predĺži impulz.
Červen 10, 200718 r Dělávám sady od Molpiru a fungujou naprosto bezvadně.Nejsou na to žádné reklamace a ovládací část je k nerozeznání od originálu. pišeš, že dodělavaš sady od Molpiru s ovládácí částí k nerozeznání. Myslíš, že by si mohol poslat foto, mel bych o neco podobného zájem. Jestli by to šlo, napiš prosim i cenu.....
Leden 16, 200817 r Nazdar všetci. Mám jednu otázku ohľadom dorábky el. sťahovania okien. Viem že tu toho bolo popísané už dosť ale všetci sa pýtajú na originálne diely. Ja mám možnosť namontovať motorček sťahovania namiesto kľučky a chcem sa opýtať či bude problém s riadiacimi jednotkami? Je mi jasné že pri orig. dieloch 6Q0..... a 6Q1...... pôjde. Ale či sú rovnaké podmienky aj v tomto prípade? Ďakujem za odpovede.
Leden 16, 200817 r Nazdar všetci.Mám jednu otázku ohľadom dorábky el. sťahovania okien. Viem že tu toho bolo popísané už dosť ale všetci sa pýtajú na originálne diely. Ja mám možnosť namontovať motorček sťahovania namiesto kľučky a chcem sa opýtať či bude problém s riadiacimi jednotkami? Je mi jasné že pri orig. dieloch 6Q0..... a 6Q1...... pôjde. Ale či sú rovnaké podmienky aj v tomto prípade? Ďakujem za odpovede. Pokud máš na mysli tu sadu z orig. příslušenství kde se vymění klička za motorky a zůstane původní stahovačka tak tam na to nemá verze BSG vůbec žádnej vliv. Já to dělal u sebe a měl jsem BSG 6Q2.
Květen 20, 200817 r Dodělával jste to někdo bez montáže komfortky?Připojil jsem napájení a samozřejmně po deseti min. to přestane fungovat.Pak to chce vypnout ,zapnout klíč a zase 10 min jede.Auto je 2001 a celé plechy s motorky 2006.Jak z toho ven?
Květen 20, 200817 r staci hledat, uz tu to urcite nekde je napsane....mas urcite BSG 6Q2 a musis ji vymenit za 6Q1 nebo 6Q0...viz zde
Květen 20, 200817 r bez komfortky to podle mě nepůjde, CAN komfortu i když je napojený na BSG stále něco chybí resp 2006 jde myslím už po LINu, takže tam to není kam připojit, jen do komfortky Upraveno Květen 20, 200817 r od rolbař
Květen 21, 200817 r Vyřešeno.Byly to motorky rok 2006-LIN.Stačilo natáhnout 15ctku,propojit jednotky LINem,+ a -,funguje to.Jde i bez komfortky.
Únor 27, 201312 r Ahoj všichni. Právě dodělávám přední okna do klasika a lustruji tu zapojení. Plus, mínus ,klíčkový plus přes pojistku 5A, a osvětlení. To je mi jasný. Ale ten lin mě pořád není jasný. Je to ten šedobílí co je na hnědý svorkovnici? a ty mezi sebou propojit? A ještě jsem slyšel ,že jde ze stahovačky jeden do BSG? nebo s obou stahovaček? Poradí někdo prosím díky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.