Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Má někdo předělané TDI na LPG jezdit za 6l na 100KM cena lpg 15kč cena nafty 34kč jde to vůbec?Dík za odpovědi :)

:smich:

to sme sa pobavili :palec2:

ak spravis na tdi rocne menej ako 100tkm ani neuvazuj o vymene za lpg. ani nevies kolky benzinaci by chceli tdi.

a do kopce otevres dvere a budes se odrazet nohou :kuk:lol

to je snad vtip ne...:)

si to tam dej treba ti to poleti

  • Autor
to je snad vtip ne...:)

si to tam dej treba ti to poleti

jsem se jen ptal na názor,když o tom nic nevís tak nic nepiš fuck

Ty to fakt myslíš vážně nebo si děláš jen srandu? :feve:

Ty vole vy jste hrozný tady se někdo na něco zeptá a vy se mu začnete vysmívat, že to neví, že to nejde.

Aniž by jste mu to třeba vysvětlili proč? Když jste taký machři.

Jak malý

Upraveno od zabiak

Má někdo předělané TDI na LPG jezdit za 6l na 100KM cena lpg 15kč cena nafty 34kč jde to vůbec?Dík za odpovědi :)

a čím by si ten plyn zapálil jako místo žhavičů svíčky a na každou svíčku permoníka co bude házet jiskru lol lol lol

Má někdo předělané TDI na LPG jezdit za 6l na 100KM cena lpg 15kč cena nafty 34kč jde to vůbec?Dík za odpovědi :)

Tak opravdu nevím,proč mu někdo slušně neodpoví,když se slušně zeptal. Naftový motor pracuje jiným způsobem než benzinový .technicky to prostě není možné. :palec2: :palec2: :palec2:

Tak v Mostě mají autobusy na LPG a když byl nějakej ten Den otevřených dveří tak říkali , že ty starý Karosy co mají tak museli předělat na zážehový motor a pak na to LPG-ale jak to mi nebyl nikdo schopnej vysvětlit :kuk:

No v republice je jedna firma co vyrábí autobusy na zemní plyn. Jmenuje se TEDOM. Jako motor použili vznětový šestiválec LIAZ, který upravili. Nedávno měli den otevřených dveří, tak jsem se byl kouknout a měli tam ten motor vystavený. odmyslete si vstřikovací čerpadlo, potrubí a vstřikovače. Místo toho je "palivová" lišta jako u MPI nebo CR a na ní jsou elektromagnetické ventily a od nich vedou trubičky před sací ventil do sacího potrubí. Samozřejmě nechybí sekvenční zapalování. Takže je to vlastně původně vznětový motor předělaný na zážehový. Jinak divize TEDOM-kogenerační jednotky naučila fungovat na zemní plyn i motory Caterpilar. A jednotka s nejmenším výkonem byla osazena škodováckým motorem 1.3 a upraveným vstřikováním plynu.Ale to jen tak pro zajímavost.

Zpět k tématu. TDi na LPG opravdu předělat nejde ačkoliv šlo by to, ale muselo by se udělat nové sací potrubí, nová hlava, elektronika atd. takže z původního TDi by zůstal možná blok, písty a klikovka. A je zbytečné dělat z vznětového motoru zážehový.Levnější je prostě lehce upravit klasický "benzíňák" ;)

Takže TDI a LPG jde dohromady , ale ne jen LPG.V americe to testovali s celkem slušnými výsledky.

LPG se jen přidává 5-25 % a jen proto, aby lépe prohořela směs. Stoupl výkon(ale nic hrozného) a klesla spotřeba.

Udělali to na Roveru(SUV) a jen proto že šlo o expediční vozidlo a potřebovali výrazně zvýšit kilometrový dojezd.

V Anglii se s tím experimentovalo na nějaké TDI Fábii.

http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm

Nic méně jak jsem to spočítal tak je to dle mého názoru ekonomická kravina.Stoupne váha, smrdí to a další provozní náklady, nemluvě o ceně pořízení.

Navíc si myslím, že ten kdo nedokáže uživit TDI ať jezdí na kole, ale to taky něco stojí, takže chodit pěšky a na boso.

Přesně tak, vznětový motor se dá předělat na LPG a dělá se to i u osobních aut. Pokud by si hledal na netu. myslím, že by si pár firmiček v republice našel, co to dělají. Ale není to tak jednoduché, musí se opravdu předělat půlka motoru a elektriky plus zařízení na plyn a vyjde to na docela veliké peníze. Není to tak dávno co jsem si o tom četl někde na netu a řešila se tam přestavba Superbu 1.9TDi 96 kw a myslím, že tam byla cenovka přes 100 tisíc Kč. Takže návratnost asi někde hodně daleko a ta spotřeba se prý taky proti naftě zvedne.

Jinak nedá mi abych nereagoval na některé z prvních příspěvků tohoto tématu. Fakt dokážou lidi poradit a psát k tématu. Nakonec ze sebe udělaj jen pitomce.

Vsak kdo byl na sraze kdyz tu byla BRISKODA tak jedna fabie RS s plynem tu jezdila ;)

Vsak kdo byl na sraze kdyz tu byla BRISKODA tak jedna fabie RS s plynem tu jezdila ;)

JJ, o té se tu někde psalo, ale taky jen to přimíchavají, tzv. duální palivový systém, pokud se nepletu.

JJ, o té se tu někde psalo, ale taky jen to přimíchavají, tzv. duální palivový systém, pokud se nepletu.

JJ nejelo to pokud vim jen na ten plyn ;) ale pomer si nepamatuju.

Taky jsem se informoval o předělání naftového motoru na Destě - motor Zetor a prý není problém... :palec2: Škoda jen, že už se tu neozývají ty machři co odpovídali jako první, že to nejde a podobné nesmysly lol

upravit jde a uprava je nanavratna a jezdi se pouze na plyn provoz na naftu uz neni mozny,tak mi to bylo receno kdyz sem se ptal lidi co to delaji

Motor úplně zdegraduješ. Co mi jenom tak lehce naznačil člověk který dělá přestavby tak je potřeba snížit kompresní poměr ( stočit písty ) + dalších 356000 úprav. Provoz na naftu tím pádem končí. Ve skutečnosti je to opravdu nesmysl.

Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků.

Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků.

No myslim, ze uz toho tu je napsano na tema LPG dost, jinak teda v kostce cena cca 16Kc a prestavba 30-40tis.

O LPG už tu toho bylo opravdu odně. Otázka je jesli se ta přestavba vyplatí?

Mrkněte na Fábia I - sekce motor-podsekce LPG. Je tam toho opravdu hodně :palec2::palec2:

Motor úplně zdegraduješ. Co mi jenom tak lehce naznačil člověk který dělá přestavby tak je potřeba snížit kompresní poměr ( stočit písty ) + dalších 356000 úprav. Provoz na naftu tím pádem končí. Ve skutečnosti je to opravdu nesmysl.

[/ quote] On se totiž musí ten naftový motor vlastně předělat na benzínový a teprve potom může jezdit na LPG lol lol lol

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.