Přejít na obsah

Montáž tempomatu do Octavie I


ado1973

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravim Machry.

Uz jsem s rozumem v koncich.Mam G4 1,9 TDI 85Kw PD! Koupil jsem packu namontoval a...

Pri aktivaci loginem 11- 11463 to nic neudela.Kontrolka tempomatu nesviti a tempomat nefunguje.Na adrese 066 je prd.

Adresa 022 je lepsi Pole jedna se meni pri zapnuti z hodnoty 0.1 na 9.0.Pole 2 se meni takto:

000000 OFF

000011 ON

001011 Nahoru

000111 Dolu

010011 Brzda

100011 Spojka

Uz jsem z toho jelen.

V priloze tempomat off

Druha priloha tempomat on

Prosim poradte mi nekdo jak to zprovoznit.

Dekuji

Edit:

Omlouvam se za poplasnou zpravu.Zahada vyresena.Kdyz selzou vsechny pokusy je nejlepe si precist navod.Vzdy jsem to zkousel v noci a mackal misto Set Reset a nefunkcni kontrolka v budikach me utvrzovala v tom ze tempomat nefunguje.

post-53046-051002700 1286215620_thumb.jp

post-53046-054091700 1286215764_thumb.jp

Editováno: , autor: Andilek_72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

takze pokud 1,6 74kW tak nepujde, pokud 75 kW pujde

ten 2 litr myslim bez problemu

at nekdo piskne s tim 2 litrem, jiak s tou 1,6 74 kW je jasnacka, musel by jsi kopnout jinou skrt.klapku - sezen na 1, 6/74KW - AEH, AKL

PRO VOZY S TEMPOMATEM

SKRTICI KLAPKA cislo: 06A133066 cena 6545 Kč s delsim ovladanim serva, to servo co mas ted ty saha neco kolem do 2000 ot/min, dale nema ozub.vedeni a mrknout zda to bude podporovat ecu motoru-staci si najet na aktivaci tempomatu, pokud tam nebude co zadavat tak nepujde.

post-3876-0-07232600-1292246321_thumb.jp

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj.Taky bach chtěl tempomat.Mám OCT I 2001 81KW 1,9 TDI.Potřeboval bych vědět jestli stačí zakoupit páčku s kabeláží a doprogramovat vagem.Jestli je to možné domontovat do každé OCT I,nebo jestli tam musí být ještě něco od čeho se odvíjí možnost domontáže.Děkuju za případné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud kupujete přes internet aspon se zeptejte zda je páčka originál

nedávno si jeden zákazník dovezl svou a provedení bylo hrozné kabeláž co k tomu byla měla jiné bar´vy vodičů takže bylo potřeba doměřit. neoriginál piny nešli pořádně zacvaknout do mezistěny přitom cena nebyla nijak výhodná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chlapi dik za info, skor som sa k tomu nedostal, dnes som to skusal s VAGom na tom dvojlitri, a ten mi pri pokuse login 11463 vypisal ze RJ kod neprijala, tak to vyzera ze s touto RJ to nepojde. Tempomatovu klapku som objavil za velmi slusny peniaz, len ak by ste mi niekto vedel povedat cislo RJ s ktorou mi ten tempomat pojde na motore AQY tak ma potesite, a budem vediet co mam zhanat, nikde v dokumentacii som to neobjavil...Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadla ma este jedna vec, tu aktivaciu som skusal bez packy, pripojenej kabelaze a so starou klapkou, nemate niekdo skusenosti ci to ide aj takto aktivovat? Alebo to musi byt na aktivaciu v RJ vsetok hardware zadratovany a funkcny?

Este doplnim, tu RJ tam mam 06A906018FH

Editováno: , autor: gustaff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám takový dotaz, tempomat mi funguje, mám tento typ

Jediný problém je ten, že tempomat mi umí držet rychlost při které ho zmáčnu, neumím zrychlovat nebo zpomalovat (zpomalování nevím jestli umí). Přidávat umí, to i funguje, jenže po tom co přidávám páčkou se vždy vypne. Buď dělám něco špatně (neumím přidávat) nebo něco nafunguje tak jak má.

Ví někdo něco?

díky míra

post-23845-0-01719900-1297632027.txt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě je to originál, nemůže být chyba někde v nastavení? Jak říkám auto mi přidává, ale když přestanu držet šipku, tak se tempomat vypne úplně. Tempomat je tam z výroby.

Tea originál... vím, že mám v autě tempomat z výroby, ale jestli ho někdy někdo měnil za jiný to už vlastně nevím.

Tento z obrázku vzhedově originálu neodpovídá?

Editováno: , autor: Mira.k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, je to originál.

Montovaly se vlastně dva druhy.

Ten co máš Ty a pak "kolébkový", kdy jak Ty máš tlačítko "SET" tak na tom místě je kolébka "SET" a "RES" a pak to vypínací tlačítko má jen dvě polohy ON/OFF.

tempomat.jpg

Jak a kdy se montovaly nevím, páč jeden známý mo OI předface a má "tlačítkový", já mám facelift (2004) a mám "kolébkový" a ještě další známý má taky facelift (taky 2004) a má "tlačítkový" a ve Škodovce mu řekli, že kolébkový na jeho auto NENÍ.

K Tvému problému:

Mně jen napadá, že může být problém v tom přepínači RES->ON<->OFF, že Ty jak pustíš to posouvátko, jak se vrací tak jakoby "překmitne" do polohy OFF. Zkus po přídávání jak pouštíš to posouvátko, tak ho zkus jakoby přidržet, NE pouštět.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je tam tempomat z výroby tak pak jedině vadná páčka, ale většinou začnou zlobit blinkry, temppomat zřídka

na obrázku by to mohl být originál (ale pozná se podle vylisovaného čísla na zadní straně páčky

EDIT:

do OI se montoval jen s tlačítkem (kolébka ne)

Editováno: , autor: Wojnar
Sloučeny dva po sobě napsané příspěvky jednoho autora v krátké době.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...