Přejít na obsah

Montáž tempomatu do Octavie I


ado1973

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...

Jaký je vlastně rozdíl mezi klapkou bez tempomatu a s tempomatem? Tělo vypadá stejně, takže hádám, že v silnějším servomotorku klapky? Snímač polohy klapky by měl být stejný, protože ŘJ ovládá klapku na volnoběhu, takže zpětnou vazbu z klapky dostávat musí. A to se přece principiálně nemění ani při tempomatu, jde jen o to, že ŘJ udržuje větší úhel natočení klapky než při volnoběhu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 16. 2. 2010 na 13:47, Eresto napsal:

No ja som bol zas nemilo prekvapeny pri montazi tempomatu do 1,8 T RS AUQ r.v. 2001 2,5G. Musel som dotiahnut kable aj k RJ. Nic namahaveho ale prekvapilo ma to....

ako je to najlahsie spravit?ako rozobrat svorkovnicu na RJ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Prostudoval jsem toho už opravdu hodně, ale nikde jsem nenašel popis, co který káblík (pin ve svorkovnici) vlastně ovládá.

Může nějaký odborník, třeba specialista na tempomaty Vaša popsat, která barva ze svazku, který je na fotce, přijde do jakého pinu svorkovnice v mezipřepážce?

Popisky jsem udělal na základě propípání měřákem - které tlačítko na páčce spojovalo černozelené vodiče s káblíkem dané barvy.

Přesné popsání pomůže všem, kteří dostanou do ruky neoriginální kabel, jako se to přihodilo mě. Protože pak můžou být všechny vodiče jedné barvy, ale bude se vědět, že třeba RES = pin č.1.

Zbývá ještě červeno-černý káblík, který je bez koncovky, takže předpokládám, že ten přijde na matici X75.

Předem děkuji mnohokrát.

tempomat.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad ALEX33 myslím je to takto

páčka......................stěna........................ECU 1,8T

T10/2.......................T10/1.......................T81/75..................RES/+

T10/3.......................T10/2.......................T81/57..................SET/-

T10/4-7....................T10/3.......................T81/38---------ON/OFF

T10/5.......................T10/9.......................T81/76..................Cancel

T10/6........sv.15

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj vsem, prosim o pomoc - multifunkcni volant.

Mam skodu octavia 1U5 Ambiente kombi , rok vyroby 2000 modelový rok 2001, Jsou 4x okna v elektrice, DO, elektricka vyhrivana zrcatka,2x airback, ASR a puvodni tempomat v pacce. jiz z vyroby. Typ komfort 799 AH.

 

Nechal jsem si odstranit puvodni tempomat ( sundani torpeda , vypinovani puvodnoho tempomatu pod steracem) nechal si namontovat a zapojit multifunkcni volant, packu on/off a jednotku volantu 1J0907487A jenze to nefunguje. Klakson netroubi , podsvetleni nesviti a tempomat nejde. Bylo mi receno ze je vadna jednotka a tak jsem vyzkousel jiz 4 jednotky ale bez uspechu.

 

V diagnostice jsem si nasel polozku : elektronika volantu ale nejde se spojit.

Tudiz si myslim ze je chyba nekde jinde ale nevim kde.

Ja s diagnostikou neumim vpodste zachazet (mam ji jen zapujcenou)  ale zjistil jsem toto :

 

1 foto - kdyz neni zapojene relatko - neukazuje zadne chyby

 

2 a 3 foto - kdyz je relatko zapojene - vyskacou chyby

 

Jako laik si myslim ze z tohoto duvodu nejde multifunkcni volant ?

 

Priznam se ze elektrice nerozumim ale pokud bych dostal podrobny navod pro laika - jak nato :) , troufl bych si na opravu.

Pokud  nebyl navod mozny, nasel by se prosim nekdo kdo by mi to opravil ? Jsem ze stredoceskeho kraje.

 

Dekuji za jakoukoliv pomoc.

 

 

 

 

 

20180605_153340.jpg

20180605_153330.jpg

20180604_155727.jpg

Editováno: , autor: tripx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

 

Omlouvám se za oživení starého tématu.

Prosím o pomoc s instalací tempomatu na OI TDI AXR 2006. Koupil jsem novou origo sadu páčky s kolébkou + origo kabeláž z OB Autodíly.

Dle návodu jsem zapojil na PIN1 - zelený kabel (mám modrý, ale zbytek sedí), PIN2 - žlutý, PIN3 - černý, PIN9 - bílý kabel a červený kabel bez mini iso konektoru jsem napájel na kabel z pojistky č.5.

Ve VAGu jsem zkontroloval paměť závad a aktivoval tempomat kódem 11463.

Poté jsem to jel projet, přepínač tempomatu na ON a když chci nastavit danou rychlost tlačítkem SET, tak auto začne na pár sekund cukat a tempomat se nezapne.

V čem, kde prosím hledat chybu?

 

 

Předem moc děkuji za pomoc.

Konektor do stěny.jpg

Konektor stěna interier.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Ahojte, mám Octaviu combi 2,0 MPi, r.v. 2002 elegance a chcem namontovať tempomat. Myslíte, že tam pôjde aj tento, aj keď je napísaný iba superb a VW?? Díky

 

https://www.aliexpress.com/item/Cruise-Control-Stalk-Switch-System-SWITCH-FOR-VW-Golf-4-Jetta-MK4-IV-Bora-18G-953/32845621880.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.41b62e0erO4a3k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj - nepodarilo se mi najit seznam ECU a klapek, ktere podporuji tempomat a stare linky z tohoto vlakna uz taky nefunguji. Nemate jej nekdo ulozeny?

 

Pripadne vedel by nekdo, jestli to lze/nelze rozchodit s 2.0i AQY late 1999 ECU 06A 906 018 FH + klapka 06A 133 064 H ?

 

Diky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...