Molvy Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) Start Stop by mělo bejt v základu u všech motorizací krom 1.2 Tsi 63kW, dle toho PDF s výčtem jednotlivých výbav, co sem někdo nedávno dával. Když jsem ale byl na předváděcí jízdě s Rapidem, tak ten to měl taky a borec od škody tvrdil, že to jde vypnout. Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: Molvy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Jenže je "vypnout" (na stálo) a "vypnout" (při každém zapnutí zaplování znovu vypnout tlačítkem, nebo třeba někde v menu MaxiDotu). Mám obavu, že na stálo to nepůjde. A o to mě jde. Samozřejmě nepočítám možnost nějaké "úpravy" od šikovných lidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Jak ten START-STOP sytém funguje když je mi zima a chci nechat puštěný motor na volnoběh? To mám smůlu a motor se vypne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 http://www.skoda-auto.sk/models/HotspotDetail?HotspotName=start-stop&WebID=9dcf067c-fa27-4738-8753-c617cbe7a681&Page=technology Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Jak ten START-STOP sytém funguje když je mi zima a chci nechat puštěný motor na volnoběh? To mám smůlu a motor se vypne?bud ho vypnes tlacitkem nebo zacne jako u jinych znacek fungovat az po zahrati motoru na provozni teplotu a dalsich podminkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Stáhni si tuto Dílenskou učební pomůcku (je sice z roku 2010 ,ale počítám, že to bude obdobné), tam to je popsané: http://www.uloz.to/x...-start-stop-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) Jak ten START-STOP sytém funguje když je mi zima a chci nechat puštěný motor na volnoběh? To mám smůlu a motor se vypne? Tady je podrobné info,jak funguje: http://www.ulozto.cz...-start-stop-pdf Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Já na té bílé od technikuse vidím celkem jasně písmenka TF.. dál nevím .. to není vidět, ale TFI se nedělalo, tak si myslím, že to bude jedině TFSI ačkoli v ofiko motorech žádný takový motor není. Ale může to být stejné, jako na té předváděčce, kde vzadu bylo TSI a motor byl TDI takže jen maskování motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Ja tam teda vidim TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Jaaaaj, máš pravdu už to tam vidím taky tak sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) Jinak TFSI je označení motorů TSI pro Audi. Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Aha, já myslel, že TSI je turbo benzín a TFSI je turbo benzín s kompresorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 No, prémiovka se přece musí nějak odlišit od póvlu. Např. 1.2 TSI 63 kW = 1.2 TFSI 63 kW v Audi A1. http://www.audi.cz/m...revodovka/tfsi/Aby to nebylo tak jednoduché, našel jsem v jednom článku v AutoTipu vysvětlení zkratek TSI:TSI model 2006, dvojitě přeplňovaný - Twincharged Stratified InjectionTSI model 2008, pouze jednoduché přeplňování - Turbo Stratified InjectionFSI bez přeplňování - Fuel Stratified Injection (vrstvené vstřikování paliva)Počítám, že TFSI je kombinací označení těch dvou posledních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) TFSI je dnes opravdu oznaceni toho sameho TSI u Audi. Neni to zadna kombinace niceho. A nakopak 1.8TFSI co vyrabi samo Audi, je u VW a Skodovky oznacen jako TSI. Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) To Twin Charged může platit u motorů, který mají turbo i mechanickej kompresor. Údajně měl mít podobnou techniku i později vyvíjený 1,2TSI, než vývoj zjistil, že piditurbo u něj má tak minimální setrvačnost a dostatečnou účinnost, že stačí dát dostatečný tlak už v otáčkách motoru kolem 1500rpm, takže motor je schopný dostatečně razantně zabírat odspodu i bez kompresoru s mechanickým pohonem. Další otázkou může být, jak kvalitně a spolehlivě pracuje to "stratified" vstřikování s českým benzínem, jestli víceimpulsní vysokotlakej vstřik funguje vždy a všude - a pokud ano, tak jak dlouho to vydrží. Zatím se zdá, že problémy nedělá, aspoň u 1,2TSI ne. Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Těžko říct, u 2.0 FSI se u nás kdysi rychle přešlo na homogení směs paliva a vzduchu, nejspíš z důvodu "kvality" benzínu v ČR, navíc byl předepsán N98 a ten je, jak známo, cenově nevýhodný. Z technických příruček je mě známo o 1.4 TSI, že využívá vrstveného vstřikování jen při startování motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 U 1,2TSI taky nevím, jestli to jede na vícepulsní vstřik furt, nebo jen někdy - určitě se ale používá dodatečnej přívstřik pro ochlazení plynů ve válci při delší době chodu v otáčkách 4000rpm a víc (viz testy Autobildu s Roomem 1,2TSI na dojčský dálnici - roztáhli ho tam až kamsi ke 180km/h, ale naměřili okamžitou nenažranost kolem 18l/100km - přitom 1,4 63kW atmos v Roomu žere při 170km/h okamžitě "jenom" kolem 10,5-11 litrů). Je otázka, jak se s touhle problematikou "poprala" nová řada agregátů EA-211. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Dovolím si ocitovat jednu čerstvou informaci z jiného fora:Kódy motorů dostupné pro OIII (platné pro modelové roky 2013 a 2014 v SR):1.2 TSI 63kw CJZB1.2 TSI 77kw CJZA1.4 TSI 103kw CHPA1.8 TSI 132kw CJSA2.0 TSI 162kw CHHB1.6 TDI 66kw CLHB1.6 TDI 77kw CLHA2.0 TDI 105kw CKFB2.0 TDI 110kw CKFC2.0 TDI 135kw CUPAK tomu jen ode mě dodatek, že 1.4 TSI CHPA nemá vypínání válců. Chybí zde také 1.6 TDI 81 kW, který uvádí škodovka na svém webu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 mmmmmmmmmmmmmmmm 2.0 TSI vypada hodne zajimave to uz trochu s OIII bude cvicit je to novy motor nebo je z koncernu, nevite nekdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 No a není 2.0 TSI 162kw CHHB a 2.0 TDI 135kw CUPA spíš myšleno pro RS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Určitě to bude pro RS. Asi to bude nějaká novinka. Poslední 2.0 TFSI 162 kW bylo v Audi A4 někdy do roku 2008. Projel jsem Etku a kde nic, tu nic. Z koncernu je jen v současnosti 2.0 TFSI 132 a 155 kW. Snad jedině, že bych něco někde přehlíd. Vypadá to, že to bude stejný motor jako pro G7 GTI?http://vw-golfclub.r...11&postcount=33http://www.autohit.c...rs-prvni-snimky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 tak jasny ze to bude do RS to jsem myslel automaticky ..... pochybuju ze by skodovka davala tak vykonne motory do octavky na normal jezdeni to by se rovnala AUDI a podobne a to ani urcite nemuze ale jak rikam,.... pokud motory klapnou,... bude to s ni cvicit luxusne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 (editace) Copak RS neni Octavka na normalni jezdeni? Je to proste jen oznaceni pro auto s nejlepsim nabizenym motorem doplnenym o trosku jiny naraznik a kridlo. Ale pojede to urcite dost slusne, o tom zadna. Editováno: 27. Prosinec 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) Přesně tak mýlíš se...RS je určena výhradně pro sportovní jízdu to dá rozum a klasická Octavka je úplně někde jinde Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.