Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Tak jasně, mě spíš šlo o ty kola, detaily jako anténa a zrcátka na silnici skoro nepoznáš :) a já bych osobně řekl, že tohle jsou 16", ne 17" ale můžu se mýlit, páč jsem O3 v reálu ještě neviděl, takže si úplně nedovedu představit její rozměry. Každopádně je jasně vidět, že ty podložky na představení měly, páč tady jsou ty zadní kola hrozně zalezlý :D

Na fotke su 17" Denom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty nizsi spotreby mne velice potesili. Realna mne ve sluzebnim voze pro soukromo nezajima. Mne zajima ta papirova, takze jakekoliv nizsi cislo vitam :) Jinak mne netesi ze zmizela 1.8TSI/118Kw. Bojim se ze tahle nova verze 1.8Tsi bude priliz draha a ve spojeni s DSG bude o hodne drazsi nez nez soucasna kombinace. No uz aby bylo 7.1.2013.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahle rekuperace není ta samá, jako u hybridních aut. Jde sice v principu o to samé, ale stejně je to jiné.

Tady u škodovky (nehybridní) bude při každém brždění dobíjená baterka, tzn. obdobně jako např. ve formuli 1 systém KERS.

U hybridů se vlastně každé brždění přeměňuje na elektřinu, která následně slouží pro další pohyb auta (tzn. je zpětně vedena do hlavní baterie vozu).

A start-stop systém má své opodstatnění a je to jen o zvyku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KERS je baterie Li-Ion článků, která slouží k doplňkovýmu pohonu monopostu = formule která používá KERS je de facto hybrid. Generátor slouží zároveň i jako motor, je celej polovodičově řízenej a má okamžitej výkon asi 60kW.

Rekuperace energie u GreenLine bude sloužit jen k dobíjení akumulátoru pro doplňkový pohony auta, ne k jeho dalšímu pohybu. Pokud bude delším bržděním baterka auta dostatečně dobitá, nebude alternátor odebírat tak velkej mechanickej příkon z motoru = měla by v ten moment být o cca 1kW nižší okamžitě potřebná energie, odevzdávaná motorem. U agregátu s výkonem 63kW by to bylo snížení okamžitý spotřeby asi o 1,67%, u 100kW motoru to bude jen 1% (1kW je přibližný mechanický příkon alternátoru). Pravda, % k % a je to litr na 100km, ale tak daleko zatím ještě nejsme...

S tím Stop/Start systémem bych se dokázal smířit, pokud by se dala jednoduše z místa řidiče nastavovat doba, po kterou od uvedení auta do klidu nechá elektronika motor blafat na volnoběh - dejme tomu v rozmezí od-do a nebo natvrdo celý systém vypnout. Neumím si představit, co by udělala fronta českejch řidičů, kdyby kolona stojící před semafórem měla čekat byť i jednu jedinou sekundu na auto, který by stálo první v řadě - a zrovna v momentě rozsvícení žlutý před zelenou by mu "chcípák" zastavil motor a celá fronta by musela čekat, než ho automatika znovu nastartuje. I ta jedna sekunda opoždění rozjezdu prvního auta na zelenou by vyvolala hromadný troubení jak v Jerichu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


A start-stop systém má své opodstatnění a je to jen o zvyku ;)

Záleží na jeho nastavení. Naštěstí soukromě, alespoň prozatím, moc nejezdím po městě, tak bych to i přežil. Ale co to udělá, když se přiřítím po dálnici z Brna do Prahy a na sjezdu z ní zastavím na červenou? Vypne mi motor? To se mě moc nelíbí. Můj názor na to celé je, že se zase pod kuratelou Bruselu vnucuje zákazníků něco, o co ve většině případů nemají zájem. Bez toho už auto nekoupíš.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatim se tomu da vyhnout koupi automatu, ale desim se doby, az tohle ekokurvitko nekdo vymysli i pro automat.

U 1.8 TSI a 2.0 TDI v automatu bude.Co jsem jezdil se start-stop systémem v automatu,tam je to lepší jak v manuálu.

Pokud to umí rychle nastartovat,tak to funguje dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tou zelenou je podle mě nesmysl. Co tak vím, tak nikdo ani nepozná, že to auto startuje. Za prvé většina řidičů mi přijde, jak když se zelené lekne a neví, co má dělat, páč na zelenou se okamžitě rozjede jen pár jedinců, ostatní většinou teprve řadí jedničku a pak se lekne ten druhej toho prvního, že se rozjel a tak to jde dál a dál..

A ten, kdo se rozjíždí pomalu na oranžovou ještě, tak ten řadí ve chvíli, kdy na semaforu pro chodce padne červená nebo během oranžové řadí a na zelenou jede, což se auto stihne v klidu nastartovat :)

Druhá věc zmíněná .. přijedu z dálnice, zastavím na semaforu a chcípne to. Myslím si, že auto má nějak ošetřené chlazení turba a pokud ne, tak bych si prostě to stop-start vypnul po cestě na dálnici a používal bych ho jen ve městě, kde to má smysl a dokáže to ušetřit palivo.

Nic méně, v autech máme už teď tolik kravin, které tam nemusí být a jen snižují spotřebu a emise a samozřejmě se často kazí a stojí hoooodně peněz, aby na tom servis viděl a tohle bude bohužel jen další věc, která bude za chvilku ve všech autech a zvykneme si :)

Buďte rádi, že ta věc jde zatím vypnout manuálně tlačítkem a není tam natvrdo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale kdo má pořád přemýšlet, jestli vypnout támhleto, nebo zase něco jiného? Automobilky a EU se mě snaží vnucovat něco co nechci, auto se tváří být v některých případech chytřejší než já a nemůžeš s tím nic dělat. K tomu příjezdu z dálnice, samozřejmě ne každému se tohle podaří, ale zrovna u mě je to fakt. Dochlazování turba je v mém případě nejen olejem, ale i za určitých podmínek i elektrickým čerpadlem a chladící kapalinou. Kdo to ale ví, jestli v tomto případě to funguje, nebo ne? A stačí to, aby se v náhle zastaveném turbu "nespekl" olej? Člověk aby zase přemýšlel, jak dojíždět, nebo vypínat ten systém. Kdyby to šlo vypnout např. v menu MaxiDotu natrvalo, tak se není o čem bavit. Jinak počítám, že jednotlivé součásti (akumulátor, alternátor...) jsou sice podle konstruktérů na více startů připraveny (v tomto jsem poněkud skeptičtější, ale budiž) a tím pádem budou určitě i dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebo se veeelice brzo začne hledat nějaká vyfikundace, jak to ojebat i bez zásahu VAGem - něco ve smyslu mokrýho hadru, kterej jsme kdysi ve fabrice házeli kdykoliv bylo chladno na čidlo automatický regulace teploty v dílně naprosto nesmyslně umístěný přímo pod plynovej infrazářič - když se v dílně ochladilo, infrák se zapálil, čidlo se během minuty ohřálo a zářič vypnulo - a všichni na dílně klepali kosu jak v ruským filmu. Tak jsme čidlu zařídili studenej odchov a ejhle, bylo nám teplíčko.

Pokud tedy koncern nevzdá svou debilní tvrdohlavost a navzdory €urohujerskýmu Údu nepovolí tyhle krávoviny deaktivovat trvale, a přitom Stop/Start systém bude respektovat například požadavek naplno puštěný klimy a nebude v tohle nastavení vypínat motor, co řidičům zabrání otevírat kousek okno, aby se v autě neudělalo nikdy dost chladno, což by vypnulo klimu - a povolilo fungovat Stop/Start sytému? Já se za nás Čechy vůbec nebojím, že by někdo na nic nepřišel... :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubo a ostatni: .............. jestli ste necetli ty recenze o START and STOP,....... tak je to rizeny treba az 70ti ruznejma hodnotama, pocinaje teplotou motoru, coz ta je prioritni bych rekl, posleze napetim akumulatoru, finkci klimatizace, ruznejma venkovnima teplotama az treba pro pripad dalnice kdyz je TURBODMYCHADLO rozpalena na maximu treba ......... takze urcite to maji promakany

a urcite bych taky rek,... ze se to bude dat vypnout jak tlacitkem tak treba VAGEM ......... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nečetl jsem a nikdy jsem to neřídil :D tak díky za osvětu, teď už se ten systém zdá "přijatelnější" :) otázka, jak to bude fungovat ve skutečnosti :) já bych to uvítal, pokud to nebude ničit baterku a motor, uspoří to nějaký ten litřích nafty, tak proč ne :) ale pokud to bude mít špatný vliv na motor, tak to nechci ani vidět :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...