Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Start Stop by mělo bejt v základu u všech motorizací krom 1.2 Tsi 63kW, dle toho PDF s výčtem jednotlivých výbav, co sem někdo nedávno dával. Když jsem ale byl na předváděcí jízdě s Rapidem, tak ten to měl taky a borec od škody tvrdil, že to jde vypnout.

Editováno: , autor: Molvy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na té bílé od technikuse vidím celkem jasně písmenka TF.. dál nevím .. to není vidět, ale TFI se nedělalo, tak si myslím, že to bude jedině TFSI :) ačkoli v ofiko motorech žádný takový motor není. Ale může to být stejné, jako na té předváděčce, kde vzadu bylo TSI a motor byl TDI :) takže jen maskování motoru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, prémiovka se přece musí nějak odlišit od póvlu. :D Např. 1.2 TSI 63 kW = 1.2 TFSI 63 kW v Audi A1. :rolleyes:http://www.audi.cz/m...revodovka/tfsi/

Aby to nebylo tak jednoduché, našel jsem v jednom článku v AutoTipu vysvětlení zkratek TSI:
TSI model 2006, dvojitě přeplňovaný - Twincharged Stratified Injection
TSI model 2008, pouze jednoduché přeplňování - Turbo Stratified Injection
FSI bez přeplňování - Fuel Stratified Injection (vrstvené vstřikování paliva)
Počítám, že TFSI je kombinací označení těch dvou posledních. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Twin Charged může platit u motorů, který mají turbo i mechanickej kompresor. Údajně měl mít podobnou techniku i později vyvíjený 1,2TSI, než vývoj zjistil, že piditurbo u něj má tak minimální setrvačnost a dostatečnou účinnost, že stačí dát dostatečný tlak už v otáčkách motoru kolem 1500rpm, takže motor je schopný dostatečně razantně zabírat odspodu i bez kompresoru s mechanickým pohonem.

Další otázkou může být, jak kvalitně a spolehlivě pracuje to "stratified" vstřikování s českým benzínem, jestli víceimpulsní vysokotlakej vstřik funguje vždy a všude - a pokud ano, tak jak dlouho to vydrží. Zatím se zdá, že problémy nedělá, aspoň u 1,2TSI ne.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko říct, u 2.0 FSI se u nás kdysi rychle přešlo na homogení směs paliva a vzduchu, nejspíš z důvodu "kvality" benzínu v ČR, navíc byl předepsán N98 a ten je, jak známo, cenově nevýhodný. Z technických příruček je mě známo o 1.4 TSI, že využívá vrstveného vstřikování jen při startování motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,2TSI taky nevím, jestli to jede na vícepulsní vstřik furt, nebo jen někdy - určitě se ale používá dodatečnej přívstřik pro ochlazení plynů ve válci při delší době chodu v otáčkách 4000rpm a víc (viz testy Autobildu s Roomem 1,2TSI na dojčský dálnici - roztáhli ho tam až kamsi ke 180km/h, ale naměřili okamžitou nenažranost kolem 18l/100km - přitom 1,4 63kW atmos v Roomu žere při 170km/h okamžitě "jenom" kolem 10,5-11 litrů).

Je otázka, jak se s touhle problematikou "poprala" nová řada agregátů EA-211.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si ocitovat jednu čerstvou informaci z jiného fora:
Kódy motorů dostupné pro OIII (platné pro modelové roky 2013 a 2014 v SR):
1.2 TSI 63kw CJZB
1.2 TSI 77kw CJZA
1.4 TSI 103kw CHPA
1.8 TSI 132kw CJSA
2.0 TSI 162kw CHHB
1.6 TDI 66kw CLHB
1.6 TDI 77kw CLHA
2.0 TDI 105kw CKFB
2.0 TDI 110kw CKFC
2.0 TDI 135kw CUPA

K tomu jen ode mě dodatek, že 1.4 TSI CHPA nemá vypínání válců. Chybí zde také 1.6 TDI 81 kW, který uvádí škodovka na svém webu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě to bude pro RS. Asi to bude nějaká novinka. Poslední 2.0 TFSI 162 kW bylo v Audi A4 někdy do roku 2008. Projel jsem Etku a kde nic, tu nic. Z koncernu je jen v současnosti 2.0 TFSI 132 a 155 kW. Snad jedině, že bych něco někde přehlíd. :kol-32:
Vypadá to, že to bude stejný motor jako pro G7 GTI?
http://vw-golfclub.r...11&postcount=33
http://www.autohit.c...rs-prvni-snimky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...