Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Start Stop by mělo bejt v základu u všech motorizací krom 1.2 Tsi 63kW, dle toho PDF s výčtem jednotlivých výbav, co sem někdo nedávno dával. Když jsem ale byl na předváděcí jízdě s Rapidem, tak ten to měl taky a borec od škody tvrdil, že to jde vypnout.

Editováno: , autor: Molvy
Vloženo

Jenže je "vypnout" (na stálo) a "vypnout" (při každém zapnutí zaplování znovu vypnout tlačítkem, nebo třeba někde v menu MaxiDotu). Mám obavu, že na stálo to nepůjde. A o to mě jde. Samozřejmě nepočítám možnost nějaké "úpravy" od šikovných lidí. :kol-28:

Vloženo
Jak ten START-STOP sytém funguje když je mi zima a chci nechat puštěný motor na volnoběh? To mám smůlu a motor se vypne?
bud ho vypnes tlacitkem nebo zacne jako u jinych znacek fungovat az po zahrati motoru na provozni teplotu a dalsich podminkach
Vloženo

Já na té bílé od technikuse vidím celkem jasně písmenka TF.. dál nevím .. to není vidět, ale TFI se nedělalo, tak si myslím, že to bude jedině TFSI :) ačkoli v ofiko motorech žádný takový motor není. Ale může to být stejné, jako na té předváděčce, kde vzadu bylo TSI a motor byl TDI :) takže jen maskování motoru :)

Vloženo

No, prémiovka se přece musí nějak odlišit od póvlu. :D Např. 1.2 TSI 63 kW = 1.2 TFSI 63 kW v Audi A1. :rolleyes:http://www.audi.cz/m...revodovka/tfsi/

Aby to nebylo tak jednoduché, našel jsem v jednom článku v AutoTipu vysvětlení zkratek TSI:
TSI model 2006, dvojitě přeplňovaný - Twincharged Stratified Injection
TSI model 2008, pouze jednoduché přeplňování - Turbo Stratified Injection
FSI bez přeplňování - Fuel Stratified Injection (vrstvené vstřikování paliva)
Počítám, že TFSI je kombinací označení těch dvou posledních. :rolleyes:

Vloženo (editace)

TFSI je dnes opravdu oznaceni toho sameho TSI u Audi. Neni to zadna kombinace niceho. A nakopak 1.8TFSI co vyrabi samo Audi, je u VW a Skodovky oznacen jako TSI.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo (editace)

To Twin Charged může platit u motorů, který mají turbo i mechanickej kompresor. Údajně měl mít podobnou techniku i později vyvíjený 1,2TSI, než vývoj zjistil, že piditurbo u něj má tak minimální setrvačnost a dostatečnou účinnost, že stačí dát dostatečný tlak už v otáčkách motoru kolem 1500rpm, takže motor je schopný dostatečně razantně zabírat odspodu i bez kompresoru s mechanickým pohonem.

Další otázkou může být, jak kvalitně a spolehlivě pracuje to "stratified" vstřikování s českým benzínem, jestli víceimpulsní vysokotlakej vstřik funguje vždy a všude - a pokud ano, tak jak dlouho to vydrží. Zatím se zdá, že problémy nedělá, aspoň u 1,2TSI ne.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

Těžko říct, u 2.0 FSI se u nás kdysi rychle přešlo na homogení směs paliva a vzduchu, nejspíš z důvodu "kvality" benzínu v ČR, navíc byl předepsán N98 a ten je, jak známo, cenově nevýhodný. Z technických příruček je mě známo o 1.4 TSI, že využívá vrstveného vstřikování jen při startování motoru.

Vloženo

U 1,2TSI taky nevím, jestli to jede na vícepulsní vstřik furt, nebo jen někdy - určitě se ale používá dodatečnej přívstřik pro ochlazení plynů ve válci při delší době chodu v otáčkách 4000rpm a víc (viz testy Autobildu s Roomem 1,2TSI na dojčský dálnici - roztáhli ho tam až kamsi ke 180km/h, ale naměřili okamžitou nenažranost kolem 18l/100km - přitom 1,4 63kW atmos v Roomu žere při 170km/h okamžitě "jenom" kolem 10,5-11 litrů).

Je otázka, jak se s touhle problematikou "poprala" nová řada agregátů EA-211.

Vloženo

Dovolím si ocitovat jednu čerstvou informaci z jiného fora:
Kódy motorů dostupné pro OIII (platné pro modelové roky 2013 a 2014 v SR):
1.2 TSI 63kw CJZB
1.2 TSI 77kw CJZA
1.4 TSI 103kw CHPA
1.8 TSI 132kw CJSA
2.0 TSI 162kw CHHB
1.6 TDI 66kw CLHB
1.6 TDI 77kw CLHA
2.0 TDI 105kw CKFB
2.0 TDI 110kw CKFC
2.0 TDI 135kw CUPA

K tomu jen ode mě dodatek, že 1.4 TSI CHPA nemá vypínání válců. Chybí zde také 1.6 TDI 81 kW, který uvádí škodovka na svém webu.

Vloženo

tak jasny ze to bude do RS to jsem myslel automaticky ..... pochybuju ze by skodovka davala tak vykonne motory do octavky na normal jezdeni :D to by se rovnala AUDI a podobne a to ani urcite nemuze :D

ale jak rikam,.... pokud motory klapnou,... bude to s ni cvicit luxusne ;)

Vloženo (editace)

Copak RS neni Octavka na normalni jezdeni? Je to proste jen oznaceni pro auto s nejlepsim nabizenym motorem doplnenym o trosku jiny naraznik a kridlo. Ale pojede to urcite dost slusne, o tom zadna.

Editováno: , autor: mike_k

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...