Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

@libero1071

Vůbec se nezlobím za použité foto, naopak chválím za připomenutí jelikož z reklamy stále slyším jak tento měsíc přijíždí nová Octavia která překoná naše představy.

Ok překonala a to negativně. Je vidět razantní šetření viz fotky, dále osekání základní výbavy že Eleganc je skoro holátko a následuje nekonečný seznam příplatkové výbavy. Proto ta moje averze k OIII u které jsem čekal ještě vyšší lať než u OII.

K poukazu na rychlé dodání náhradních dílů jen uvádím že pouze Škoda za posledních 14 let měla nejdelší dobu dodání ND. Ford byl do 24 hodin a Kia je také do 24 hodin. Takže zde také nevidím argument ke koupi Škody a s poukazem na velice dobrý podvozek OIII uvádím že Ford je měl již před 20 lety a to naprosto dokonalý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škodovka standartně dodává díly nejpozději do 24 hodin, u větších karosářských celků zpravidla do 48hodin. Dokonce existuje i expresní zásobování, kdy dopoledne servis objedná díly a odpoledne je má k dispozici. Toto nemá žádná jiná značka.

A ostatní značky (Volvo, Ford aj.) využívají k distribuci náhradních dílů expresní kurýrní služby, např. DHL. Sám jsem takhle 3 roky zavážel čtyři značky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm dodávkám dílů uvádím poznatek že po zadání mojeho Vin do vyhledávání náhradních dílů prohlásil systém že auto neexistuje. A to jsem první majitel takže následně se zjistilo že systém na Jarově nemá auta starší 10 let v databázi a dopadlo to tak že nosili čidla na pult a podle mustru se hledal stejnej kus. Zaplatil jsem 820 Kč a večer ho našel na netu za 160 Kč. Takže asi tolik k ND u Škody. U jiných značek nebyl po 10 letech konec světa.

Za seřízení geometrie u mého Offroadu jsem ve značkovým servisu zaplatil 800 Kč včetně daně a to beru jako super cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten Honza9007 je kdo? Prodejce, ortodoxní vyznavač značky nebo placený agitátor ze škodovky? Nic proti němu nemám, jen se ptám.

já jsem Columbova žena... :kol-31:

Wolfspitz: občas stačí změnit servis, protože velice často je chyba mezi židlí a klávesnicí. Bohužel :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Honza9007

jasný od týá doby jsem servisům dal kopačky a vše sháním na netu. Když mi tvrdili že auto neexistuje tak pro ně nejsem zákazník a fertig Poradím si sám a taky to rozhodlo o změně stáje. Zrovna dneska jsem si říkal jak hezky udělali v Asii moje dveře obložené pravou kůží a doplněné hodnotným plastem ve spodní části. Sranda je ta že za pořizovací cenu mýho auta bych neměl ani Eleganc u OIII. O kůži u ní není ani vidu ani slechu v základu jako u mého auta. Prostě někdo umí a někdo čumí. Sorry MB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad nesklopný sedák: na vše je potřeba se dívat globálně, ne pohledem jednotlivce. Každý si odpovězte, kolikrát jste za posledních 3 roky sklopili sedák? Opěradlo je jasné - pro zvětšení objemu kufru je to nejsnažší. Ale sedák mnoho lidí ani netuší, jak sklopit. A pokud je nesklopný sedák v řádu eur levnější, tak je to v celé produkci (miliony kusů) velký objem peněz, který se dá investovat do dalších výzkůmů a vývojů. Krom toho byla škodovka dlouhou dobu jediným výrobcem, který sklopný sedák nabízel a uměle se tak zvyšovala cena sedadel. U VW se sklopný sedák nenabízí již několik let a nikomu to divné nepřijde ;)

Ad argumenty: s novým autem, přicházejí i změny. Kdybychom kupovali nové auto, které by změnilo jen kabát, ale technika by zůstala stále stejná, tak budeme logicky taky nadávat, že nám prodali starou techniku. Nová Octavia (stejně jako Golf, A3 či nový Leon) nabízejí nejlepší podvozek ve své třídě s největším nabízeným vnitřním prostorem. Octavie to navíc korunuje velkorysou nabídkou místa i vzadu a k tomu rekordní objem zavazadlového prostoru. Poprvé v historii jsou v nabídce nové systémy, které do té doby byly pro škodovku tabu. To je kvalitativní a hlavně komfortní skok pro řidiče (posádku)/zákazníka, o kterém si před tím mohl jen snít. Vždyť podobné systémy v tuto chvíli nenabízí ani Superb, vlajková loď značky.

A srovnávat prodej škodovky s pochybnými prodeji typu Amway a podobnými tunely, mi přijde totálně mimo realitu a hodně přitažené za vlasy! :kol-44:

A pokud někdo kupuje auto jen podle typu zadní nápravy, sklopného sedáku a dalších kritizovaných věcí, tak kupuje vždy špatně. Protože můžu mít auto s bombastickou nápravou, sedačky sklápět do hranatý kuličky, ale co vedle toho opravdu prodává auto, tak je zejména i nabídka doplňkových služeb, tzv. oblast after sales. Tím je myšlena dostupnost dílů, servis dostupný vždy a všude a další věci, které současní zákazníci berou jako standart. A zejména v této oblasti udělala ŠKODA v posledních třech letech velký pokrok a další se plánuje.

Což se o konkurenci nedá vždy říct; nezřídka je servis jen v okresním městě, dodávka dílů vázne, kvalita není valná atp.

Nikdo nikoho nenutí si kupovat tento model, stejně tak tu nikomu nevnucuju svůj názor. Jen když tu občas čtu veškeré výplody, tak je mi fakt blivno. Zejména, když se člověk v této branži pohybuje a v určitých ohledech mají někteří zdejší členové větší přehled, než ostatní. A když sem napíšeme naše názory a (správné) pohledy, hned jsme kamenováni, že nepřipouštíme jinou myšlenku. Tak to ale není! Pokud chci kritizovat, tak prosím konstruktivně. Protože pak vím, že se pisatel kritikou zabýval a že nad tím hlavně přemýšlel a nepapouškuje něco, co se někde dočetl. :kol-43:

Vidíš a ja ti idem tvrdiť opak. Mňa uráža to, že si niekto myslí, že nemám vlastný mozog, neviem čo chcem a že mi postačí to, čo sa mi niekto snaží nanútiť. Papouškovanie robíš bohužiaľ ty, nepripúšťať absolútne žiadnu konštruktívnu kritiku, naopak stále dokola sa snažíš tlačiť kaleráby.

Ja som svojprávny, viem čo chcem, doteraz som to dostal a zrazu mi to nechcete dať so slovami "nepotrebuješ to". Toto je prístup???

Sklopný sedák využívam pravidelne, keď nie každý mesiac, tak každý druhý. Ty si spravil znova tú istú papouškovaciu chybu - znova tu presviedčaš o tom, že kto to ocení, koľko sa tým ušetrilo a kto to vlastne potrebuje miesto toho, aby si napísal "Áno uznávam, niekomu ten sedák môže chýbať".

Mne je blivno z toho, ako reaguješ ty, a každá tvoja a Maverickova (ktorý sa zatiaľ kto vie prečo nevyjadril inak, ako poďakovaním za tvoje jednostranné bláboly) reakcia je ako vystrihnutá z predajnej argumentácie, ktoré tlačia do hlavy na produktových tréningoch. Áno, viem čo to je, a veľmi dobre.

Píšeš, že nová Octavia aj Golf a Leon ponúkajú najlepší podvozok a priestor v triede atď, tak na toto zareagujem tým, že spomeniem len cenu Octavie III 1.8 TSI DSG Elegance (30945 €) a nového Leonu 1.8 TSI DSG FR (26119 €). Autá majú identickú výbavu, rozdiel je len v objeme batožinového priestoru, kedy sa za tých 210 litrov navyše u Octavie pripláca 4826 €. Vychádzal som z cenníkových cien, obe autá sú nové modely, teraz uvádzané na trh.

A keď už si sa naznačil to, že niektorí členovia tu majú väčší prehľad, ako ostatní, tak na toto zareagujem takto - Škoda ako značka je moja srdcovka. Po rozdelení republiky, za čias, kedy Škoda Auto Slovensko šéfoval pán Chudoba, som mal tú česť pracovať v jeho tíme. Po jeho odchode som sa po pár rokoch presunul aj ja inde, aktuálne som u jednej nemenovanej operatívnej leasingovky a mám na starosti VW koncern. Mám skončenú strojarinu a v auto oblasti sa pohybujem od skončenia školy a dovolím si trvrdiť, že značke Škoda som venoval asi viac rokov svojho života, než ty a Maverick dohromady. A je mi strašne smutne z toho, za akého idiota a blondýnu, čo nevie čo chce, ma tu považujete. S tým ale nič nespravím. Celý život jazdím na škodovkách, svoje súkromné autá mením každé 2 roky bez ohľadu na to, koľko majú km. Predošlé vždy posúvam manželke alebo inam do rodiny, a nové si nechávam ja. Som hrdý na to, že ako súkromná osoba som už mal 4x Fabiu, 3x Octaviu I a 4x Octaviu II, všetky autá som kupoval v hotovosti a jednej a tej istej predajni. A som strašne sklamaný z toho, že teraz na jar ďalšiu škodovku nekúpim, pretože aby som si nepohoršil, nemám akú kúpiť. Okrem mňa budú sklamaný aj ostatný, pretože nedôjde k "posunu" áut v našej rodine a vyzerá to tak, že moja súčasná Octavia II bude prvé auto, s ktorým absolvujem aj STK (čo sa mi nestalo od čias Favorita!).

K after sales len toľko, že Škoda v tomto je naozaj najlepšia. V praxi prichádzam do kontaktu so službami celého koncernu a naozaj môžem povedať, že to, čo sa dá a ide vybaviť v Škode, sa vo VW či Audi proste nedá. Rovnaká situácia bude asi aj so Seatom, keďže sa menil importér a pôvodne od Škody prešiel Seat pod Porsche.

Poslednýkrát k zadnej náprave - rozdiel JE poznať aj pri bežnej jazde po meste. Odskúšané v Bratislave, konkrétne miesto výjazd z ulice Einsteinova na most Košická smer z Petržalky. V zákrute na výjazde a pripájači na most je dilatačná špára a obyčajná náprava tam teda sakra dosť odskočí. Odskúšané minulý týžden, konkrétne s Octaviou III Elegance 1.8 TSI DSG, farba modrá race, ečv BL-688ES, vin TMBAD9NE5D0007727 a Octaviou III Elegance 2.0 TDI DSG, farba biela, ečv BL-789ET, vin TMBAJ9NE2D0007791. Jedná sa o importérske vozy, kontakty v ŠAS ešte stále mám. To len na margo toho, že nie som blondýna a viem čo píšem a hlavne píšem na základe vlastnej skúsenosti!

P.S.

Reagovať nemusíte, napísal som posledný príspevok na toto fórum. Nemám záujem byť súčasťou niečoho, kde sa konštruktívna kritika považuje za urážku a kde človeka s iným názorom považujú za nepochopeného a za blbého, že ničomu nerozumie a potľapkanie po pleci si zaslúži len servilný pochlebovač a uctievač novej Octavie!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heh ze Kia. Na firemnom aute (Carens) som chcel dat vymenit kotuce a brzdy vpredu aj vzadu. Auto v zaruke. V autorizovanom servise chceli odomna 1500€ (ak ma niekto zaujem, mozem scannut ponukovy list), v TOSE nakupene vrtane Brembo za 300 a za 150 vymena u mojho automechanika. Mozu si celu ich 7 rocnu zaruku strcit do ri*i.

btw. auto malo nalietane 80 tisic za 3 roky

PS2: a tym som vobec nechcel povedat ze zatracujem korejcov. Priniesli na trh novy vietor. Dokonca H i40 kombi ci jak to oni nazyvaju sa mi paci viac ako cokolvek od VWG. Len proste po technickej stranke im neverim a ked uz by som siel do sikmookych, tak do Hondy alebo Toyoty.

Editováno: , autor: patrikcevela
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza9007

cituji: Wolfspitz: občas stačí změnit servis, protože velice často je chyba mezi židlí a klávesnicí. Bohužel :kol-32:

Naše firma měnila prodejně-záruční servis za 12 let 2x a řekl bych, že je to všude hodně podobný /vše v Praze/.

Možná jsme pro servisy moc malá firma , s nákupem cca 4 nových vozů ročně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyprdněte se na neustálé porovnávání s Kii, Hjundeeeeeee a spol. Ta auta MUSÍ být levnější nebo mít nějakou tu fičurínu navíc aby to nalakované l...o prodali. Pak se najde pár chytrých hlav co to koupí a pak jsou za nejchytřejší na světě. Měl jsem tu čest posadit se do Hjundeee Coupé a ve větším verglu vs. cena jsem neseděl. VYHOZENÉ prachy. A věřte nebo ne, chtějte nebo ne, ta auta jsou někde ošizena a tam kde to na např OIII je vidět tak u nich to jaksi není a o to je to horší , je-li to např na nápravách, závěsech atd atd

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...