Popu Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 ja to jeste na zivo nevidel takze nemuzu posoudit nic mene, podle me to propracovany LED denni meli, ale koncern jim to krouhnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Ba, krouhnul - úplně stejně jako všecko ostatní, co aspoň za něco stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 asi tak,........ takze stezovat tady je asi nesmysl,.. kazdopadne diskuze o hodne lepcejsi nez o NAPRAVACH :D ................. jinak vcera telefonat a od 1.3. budu mit na vikend dalsi OIII a to v motorizaci 1.4 TSI (103 kw) ..... ve vybave AMBITION ...... vic podrobnosti co ma ci nema nevim ....... kazdopadne sem zase spokojenej,.. protoze to TSIcko sem chtel si odzkouset nejenom v OIII a jeste prahnu po 1.8 TSI ale tech je vsude jak safranu snad se zadari Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 ja cakam kedy pridu testovacky aj na slovensko. celkom sa tesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelvob Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Včera jsem na Jarově důkladně prohlédl O III v černé barvě. Nezbývá mi, než souhlasit s konstatováním, že denní svícení je velmi nekvalitně provedené. Ta svítící linka vůbec není celistvá, ty body jsou tam vidět, zvláště při pohledu trochu zhora. Dále, jen pro zajímavost, také jsem si dal zkušební jízdu v Hyuandai i40 crdi 100 Kw, ve verzi kombi. Musím říct, že svezení a kvalita zpracování proti O III lepší. Výbava a cena parádní a okamžitě by dali slevu 20% na nový vůz. A abych nezapomněl, vzadu je samozřejmě multilink. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Je vidět že kola dělají auto, a spolu s tím decentním prodloužením kufru, je to moc hezké 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Musím říct, že svezení a kvalita zpracování proti O III lepší. Výbava a cena parádní a okamžitě by dali slevu 20% na nový vůz. A abych nezapomněl, vzadu je samozřejmě multilink. Dvacetiprocentní sleva oproti ceníku je naprosté minimum. Hojandé I40 je v běžném standardu střední třídy (cca 100kW diesel, xenony...) o cca 150 000Kč dražší než Superb nebo Passat v ceníkových cenách. Za 725 000Kč se dá pořídit Superb Active Drive Plus 2.0TDI/125kW 4x4 už včetně metalízy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelvob Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Já ty ceny ani nijak nestudoval a neporovnával, jen mi šlo o to udělat si jasno, jak to vlastně s těmi korejci je, protože jsem v tom nikdy nejel. Musím ale říct že jsem byl příjemně překvapen. Dokonce v tom voze byl i vyhřívaný volant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 pavelvob: ano, výbava je jedno a řídil jsi někdy korejské auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Je vidět že kola dělají auto, a spolu s tím decentním prodloužením kufru, je to moc hezké Hezké. Asi má i sportovní podvozek, ale vypadá to dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 (editace) mc2uba: Ja ano, ridil jsem i30, mel jsem tu moznost s tim jezdit asi pul roku a na zadne problemy jsem nenarazil...ty ano? Editováno: 22. Únor 2013, autor: s-talker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 (editace) No já jsem s tím právě nejezdil, tak se ptám, jestli někdo vidí rozdíl. Když tady dost lidí nadává jen na to, že O3 nemá multilink u nižších motorizací, tak by mě zajímalo, jestli někdo třeba nadává na gumové řízení nebo něco podobného u korejců. Třeba proti BMW má gumové řízení i škodovka u BMW to řízení opravdu střílí okamžitě Jediné info mám o Kia Ceed 1. generace, kdy si člověk stěžoval na nekvalitně udělané věci v autě, jako že třeba pedály byly dost volné .. pak že třeba 1. 10 000 km jezdí auto na omezený výkon kvůli zájetí motoru (což třeba u důchodce může trvat i 4 roky, než tolik najede) a tak no že s tím autem moc spokojený není. Jako že člověk, který jezdí se škodovkou. Nebo třeba spotřeba je tam dost vysoká. Ale jak říkám, věřím, že korejský auto je fajn pro lidi, co s tím moc nenajezdí. Ale nevím, jak bude takové auto vypadat třeba při nájezdu 50 000 km ročně. Editováno: 22. Únor 2013, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 S rizenim jsem problem nemel, bylo sice jinak nastavene, nez u skodovky, ale zvykl jsem si...podvozek si s nerovnostmi umel poradit. Jediny problem byl asi s diagnostikou, kdyz jsem s Bosch FSA chtel vycist chyby a cist merene hodnoty, tak se nedostal vsude...vyresila to az levna diagnostika z ciny Nerikam, ze bych si toto auto koupil, ale budme trosku objektivni a ne zaslepeni Skodovkou 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 To já právě zaslepený nechci být Máme doma Citroena není to špatný auto, ale nastavení motoru a zpracování plechů apod. není pro mé oko úplně ideální. Sice bych si na to taky zvykl, ale když si vezmu, že jiná značka to umí lépe, tak proč to kupovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelvob Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Právě že jsem psal, že jsem si dal zkušební jízdu s Hyunda i40 crdi 100 kw a bylo to velmi příjemné, rozhodně lepší dojem, než jízda s O III 1.6 Tdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 pavelvob: nechci prudit, ale 23 kW je docela dost poznat nemluvě o tom, že 100 kW měla určitě 6 st. převodovku, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Já taky nechci prudit, ale i40 je těžší, než OIII a navíc korejské motory nedosahují deklarovaných výkonů. Navíc měl-li auto k dispozici jen na krátké zkušební jízdě, možná nepotřeboval využít ani tu ˚6. Myslím, že porovnání nemělo ukázat na rozdíly motorizací, nýbrž na auta jako taková. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelvob Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Byla to verze 100 kw, 6 kvalt. Ovládání, dynamika, hluk, materiály, vše dobré. Můžu říct, že můj první kontakt s korejským vozem mě mile překvapil. O koupi vůbec neuvažuji, protože jak jsem již dříve psal, mám dva měsíce starého Passata a stále ještě i O II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Tak to je jen dobře, že to celkově působilo dobře, ale 2.0 pojede líp, jak 1,6 nebo aspoň doufám, na mě 1,6 TDI v O3 tak neudělal úplně zázračný dojem ve výkonu. Proti 2.0 TDI je to prd. Ale zas neříkám, že by mi 1,6 TDI nestačilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelvob Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Poměr hmotnost - výkon u O III 2.0 Tdi, jednoznačně zaručuje hodně dobrou dynamiku. Určitě se půjdu svézt, ale problém je ten, že vetšinou mají jen 1.6 na předváděcí jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Ze ja se vubec zapojoval do konverzace....ted jsem chtel najit mereni na valcove brzde te i30 a zjistil jsem, ze jsem ztratil flash disk....no kdyz se dari Ale to sem nepatrilo Mereni probihalo na vozech: Renault Clio, Seat Toledo, Skoda Fabia a Hyundai i30...u vsech aut byl nameren vyssi vykon, coz by nebylo nic noveho, ale chci tim jen podotknout, ze i u i30 byl vykon vyssi cca o 3,4kW - pokud bych bral, ze brzda premeruje, tak si troufnu rict, ze ten deklarovany vykon tam je. Mam radeji fakta, nez tvrzeni. Ale opet to neni chvala Hyundae, jen konstatovani faktu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Já bych výkon nezpochybňoval, nemůžou si to dovolit ošidit. Spíš je otázka, jak můžou být jízdní výkony (teď myslím i řadu jiných značek) neúměrné deklarovaným max. výkonům. Pokud má TSI 77kW prakticky totožnou stovku jako 99kW atmosféra, pak je někde něco špatně. Beru do úvahy, že jde o hodnotu max. výkonu a je důležitá cesta k němu. Pokud ale z podobného srovnání s konkurenty vychází dobře i zatracované HTP/MPI v současném Rapidu, je něco na pováženou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 bojler: co jsem se tady někde dočetl, tak na brzdě má 1,2 TSI 77 kW reálně 86 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Oni musejí zaručit, že papírově deklarovanej výkon bude ten agregát dávat i v podmínkách nejvyšší běžně po silnici dostupný nadmořský výšky, což v Evropě je zhruba kolem 2500m.n.m (v Jižní Americe v Andách - Kordillerách někde v Chile nebo v Peru je to samozřejmě 2x tolik :D ). V daleko nižší nadmořský výšce řekněme někde kolem Prahy ten motor má samozřejmě lepší plnění a poskytuje vyšší výkon - u přeplňovanýho agregátu se ale tyhle rozdíly víc stírají, protože motor je nacpávaný vzduchem pod tlakem. Důležitý pro tohle porovnání je regulační ventil, kterej může pracovat na několika různejch principech - a podle nich se může i lišit výstupní tlak z turba. Jednodušší pružinová regulace má prostě membránu řízenou tlakem pružiny předepínaný šroubem, takže dává bez ohledu na všecko ostatní stálej tlak (pokud to samozřejmě turbína a dmychadlo stačí nahnat). Motor pak má bez ohledu na nadmořskou výšku pořád stejnej maximální dosažitelnej výkon. U motorů, který nejsou v sérii hnaný do krajnosti to je relativní výhoda - s nadmořskou výškou nemají takovej pokles výkonu, jako mají jiný. Další a kupodivu dražší variantou tlakový regulace je poměrová - diferenciální, kdy výstupní tlak z turba je úměrně vyšší proti vnějšímu tlaku. Doslova se nastavuje na X-násobek okolního tlaku poměrem plochy membrány vystavený vnějšímu a výstupnímu tlaku, takže pokud klesá vnější tlak, ve stejným poměru až do dosažení určitý minimální meze klesá i výstupní tlak z turba. U těchto regulací nehrozí, že by přetlačily motor do nějakýho rizikovýho režimu, ale zase mají větší pokles maxima výkonu v závislosti na nadmořský výšce... Vždycky je ale turbomotor míň závislej na změně tlaku v závislosti na výšce, takže se mi nezdá moc pravděpodobným údaj, že 77kW turbík má někde v nížině až 86kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Jak říkám, jen jsem to tady někde četl. Jestli k tomu byl i graf nevím. Ale prý takhle testovali asi 3 Fabie a byly v rozmezí mezi 83-86 kW. Myslím, že v tématu o akci 24W6, že po této akci byl motor pocitově slabší proto to nějak meřili, jestli má stále výkon 77 kW a byli překvapeni, když to ukázalo tuto hodnotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.