Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

...abych nezapoměl, trošku jsem sondoval a údajně je odstávka 1,8 tsi kvůli přechodu na řemen, ale mám to z druhé ruky od kluka ze servisu, takže zase nic ofic...

To se mě moc nezdá,vzhledem k relativní novosti této třetí generace 1.8 TSI a také relativně komplikovanému systému řetězů ( jsou tam celkem tři). No uvíme. Ty tam máš 1.4 TSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirkaK: ......... jo tak to mas pekny ;) ...... ale taky urcite chapu ze nedelas nekde v kolbence a nebo nekde v BILLE za kasou a neptas se kolik rohliku mate :D ........ mas to pekny ;) jinak nejsou nejaky maly kola a nejak zapadnuty mi i pripadaji ;) nebo to jsou jen zimacky ;)

 

kacer: ........... no tak mas hodne lidi co by spis sahly po jmenu VRS nez GTI ;) me osobne by to bylo v celku i jedno :D

 

chleidy: ........... pekny ;) 1.4 TSI paradni ;) uz si ji trochu nakrmil :D ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chleidy: Jak svítí ty halogeny v noci ?

 

 

Dnešní statické dojmy:

 

Jsem dnes prolezl pořádně OIII 1.6 TDI Ambition+Ambition Plus+dvouzonka a rosso brunelo metalíza.Ten plast na dveřích je v pohodě,textil by byl lepší,ale dá se to.Zavírání dveří,jak zvenku,tak zevnitř taky dobré.Otvírání kufru v pohodě,akorát to pro malé lidi moc není-kolem 155 cm.Když je otevřený kufr,tak se musí na špičky.Materiály dobré,páčky z golfa v pohodě.Překvapilo mě repro.Docela slušně to hraje a basy také dobré.Vyzkoušeno přes USB na písních v nejvyšší kvalitě.Akorát nikde nemájí CANTON.Za mě spokojenost,místa hodně,materiály v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DIX1: ............ HALOGENY v noci sviteji vic nez dobre ;) nestezoval sem si ;) a ikdyz sem jezdil s mlhovkama, svetla bylo habadej a kupodivu me ani nikdo neproblikaval ;)

 

         radio hraje hodne dobre to sem si vychvaloval ;) ........ CANTON sem zkousel na salone a zadnej rozdil mi v tom nepripadal :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...dnešní nájezd 150 km, průměrná spotřeba 6,2 l/100km...motor na 4. stupeň při 50 km/h točí 1500 ot/min na 6ku 100km/h 2000ot/min...neskutečnej zátah od spodu, jen je problém při odpalu z místa, motor pocitově pod otáčkama, ale jede a když přidáš tak najednou skok a trhá asfalt, chce to cvik...zrychlení ? jako prase !!!...spojka je trošku tužší, stejně tak řazení...brzdy výborný, snadno dávkovatelný...řízení příjemně tuhé, jakoby trochu kladlo odpor...auto jako celek příjemně tvrdší, mě to vyhovuje....a tolik diskutovaná zadní náprava ?...nemám výhrady, jel jsem po cestě samá díra a auto se chovalo zcela čitelně a komfortně v rámci možností, drobné odskočení se dostavilo když jsem v prudké zatáčce vjel do díry, ale to byla jízda na hraně a byl jsem v autě sám, takže bylo lehký...velmi mě překvapil tempomat, když si nastavím 90 km/h a za obcí zapnu, akceleruje zcela sám a můžu do toho klidně řadit, na dálnici když bylo potřeba předjet nad limit, přidáš, předjedeš, dáš nohu z plynu a rychlost se zas upraví, to jsem neznal...infotaiment je docela fajn hračka, ale má smysl až když je to v plné palbě...jak svítí halogeny v noci ještě nevím, to je na pořadu dne zítra...trochu mě vadila špatně odizolovaná nádrž, je dost slyšet žbluňkání...rádio ? jsem hifista a vím co je kvalita, ale do auta plně dostačující akorát je slabá zvuková izolace....teď trošku ke spotřebě, tempomat 90km/h 6ka 5,00l, tempomat 130km/h 6ka 8,2l, u mě dobrý...kabina uživatelsky příjemná bez výhrad, kufr? no comment....zatím vše, dotazy zodpovím :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to doufám, páááč se mi to zdá nějak moc, to je dálniční rychlost, ono taky teda ale záleží na jakou vzdálenost jel takhle no, ono pak to spadne ještě o něco :)

je pravda, že to bylo do kopce a dost foukal boční vítr...ono se to dost měnilo, tak jsem bral tu co jsem si pamatoval nejvíc...celkový průměr je 6,2l což je myslím slušný na syrový auto a to bylo od všeho něco, město asi 30km, okresky asi 90km a zbytek dálnice..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud budes chtit vybaveny OIII RS tak bych to videl urcite pres mega ;) okolo cca 1 100 000 - 1 200 000 kc ;)

 

Nevím co blbnete, já měl svoje auto slušně vybavený fungl nágl za necelých 650 k. Nemyslím si, že O3 RS bude dražší, když se narazí na good dealera, tak to bude obdobný. Vrcholný verze jsou vždy za vcelku slušnou cenu oproti nevybavenýmu kusu+příplatky. Je jasný, že kombi + dsg + nafta, tak to třeba přes 750 poleze, ale jinak to bude jakžtakž OK. Můj názor. tak nazdar hošci :)

P.S.: Jo a nemlaťte koníčky, když z nich padaj koblížky!

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ji měl sice údajně taženou přes PL, ale kupovanou v česku od official prodejce a normál O3 je cenově cca stejně jako O2FL, tak z toho dedukuju proč by RS měla být dražší ne-li výrazně, to opravdu nepředpokládám, to by asi ani nebyla moc konkurence schopná, protože s cenou od cca 600k (základ RS) do 800k bude prodejná, výš už moc ne. Beru ceny po slevách atd. Jo a auto bylo představeno v 5-2009 a v 10/2009 jsem ho měl, takže ne hned po začátku. Spíš mě to připadalo, že prodejci chtěli na nový FL model nalákat kupce a proto byly všemožný slevy atd.

Jo a nechceš se třeba stavit na kafe zítra, pokecáme o škocnách :D

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...