Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Manfroto,toto je první a zároveň poslední veřejné varování. Další postup je ti dostatečně znám. Lukason se také pro příště zdrží vulgarit. Abych nemusel použít varování. Diskusi jsem pročištil.

Host PetrHravec
Vloženo

to Lucasse: proč nezaložíš v rubrice Vaše Octavie IIl svoje auto? a mrskáš to stále někam jinam... mě už by dávno moderátor napomenul a moje příspěvky přesunul případně upravil, či smazal úplně.... neboť prý pružiny a tlumiče prý nepatří nápravě.... 

Vloženo

mám stránku o autě na konkurenčním fóru a mít takhle víc profilů...

Hážu sem jen něco pro zajímavost. Ale otevřeně - pokud to vadí.. Nechci hanit žádný z těchto fór, čerpám info z toho i z toho a mám rád obě. Ale tam už mám zaplacený poplatky :D

Vloženo

PetrHravec,takto to nebylo,a ty to moc dobře víš,takže to nebudem tady řešit. Jestli máš zájem o varování,pokračuj nadále v tomto stylu a dočkáš se. A mimochodem nevím,proč by v tomto konkrétním případě ty fotky tady nemohly být.

Host PetrHravec
Vloženo (editace)

to pawouk: 1) no comment  2) můžou ale bylo by to komplexnější mít jeho auto pohromadě.... P.S. myslím si že výkružky sem také nepatří... pěkný slunný den z Moravy :-)

Editováno: , autor: PetrHravec
Vloženo

Pro Lucasse: Ja si myslím,že ty podložky si udělal super. Vzhled auta uplně jinej a to k lepšímu, ale asi si to něco odnese do budoucna např. zadní naprava kol119

Vloženo

Já bych byl také pro,aby si Lucasse založil vlastní vlákno,nutit ho ale nebudu. Vyzval jsem již k tomuto kroku veřejně několik jiných členů fora. Někdo založil,někdo ne...
K podložkám - tato sekce a taktéž toto vlákno je všeobecné o OIII,takže ve fotkách rozšíření podvozku nevidím problém. A za těch pět let (když OIII se vyrábí teprve pár měsíců) od jeho založení,se tady probralo kde co. Něco jiného jsou specializované sekce a vlákna,kde nějaké nesrovnalosti nebudu trpět.

Host PetrHravec
Vloženo

a osobně bych měl z podložek strach, přeci jenom se změní síly a myslím si, že 3 cm je poměrně dost na to aby to mohlo udělat neplechu, mimo to podle mého může mít vliv i na činnost ESP při nějaké krizovce... vzhled auta je jedna věc, ale bezpečnost a životnost druhá, škodovka asi ví, proč to tak je a podle toho to má spočítáno....

 

pak sice musí na výstavách dělat takové prasečinky   http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-riskuje-ostudu-take-octavia-iii-4x4-je-v-zeneve-snizena-upinacimi-pasy/

 

ale to dělá i VW http://www.cnews.cz/clanky/vw-si-utrhl-ostudu-koncept-golfu-vii-gti-snizil-upinacimi-pasy 

 

 

Vloženo

Hosi, tak snad Vam udelam radost kdyz si to zalozim :kol-35:

 

Jinak k naprave - 3centaky jsou mysleny na celou napravu, takze centak a pul na kolo. Taky jsem nejakou dobu premyslel jestli to mam vubec instalovat, ale ve vysledku 1,5cm neni az tak moc, aby to cokoliv znatelne nicilo. Kazdopadne, jeste vcera vecer jsem to byl prubnout a prijde mi, ze to auto lip drzi. Jen aby to nebylo placebo :))

Po par krizovkach, ktery jsem si s autem uz zazil, jsem se utvrdil v tom, ze s tim podvozkem musim neco udelat. Taky hlavne kvuli bezpecnosti. A ze to auto v zaklade drzi perfektne stopu? Kecy. Mozna 1.8 s viceprvkem, nebo RSo. Taky lituju toho, ze jsem auto neporidil se sportovnim podvozkem. To by mohlo taky aspon trochu pomoct.

 

Jo a s tema upinakama na vystavenych autech... krutost :D Aneb jak rychle udelat fashionable auto se sportovním podvozkem :D

Host PetrHravec
Vloženo

určitě to sedí líp, ale nepřál bych Ti vidět výpočet sil působících na nápravu obecně, tedy kliku, čepy, náboj a  ložiska kola (hlavně), šrouby kol, tedy jejich závity... tím spíš při extrémním průjezdu zatáčkou, kde je vše násobeno odstředivými silami a do toho nerovnosti vozovky - fuj, co na to pak chudák ESP má říkat?

Vloženo (editace)

PetrHravec: souhlas :kol-47:  krása něco stojí,ale možná nápravy a jiné nejsou dělané na hraně limitu možností a něco to možná vydrží i s podlažkama..

Editováno: , autor: manfroto
Host PetrHravec
Vloženo (editace)

s tím bych si nebyl tak jist, stačí srovnat výdrž O I, O II a O III bude pokračovat v sestupném trendu... obávám se že v rámci minimalizace nákladů výrobci hledají kde ušetřit za každou cenu na úkor zákazníku, stačí srovnání co stála O I nebo Felicia (měl jsem 1,9 D GLX s ABS, 2x Airbag, el. okna, šíbr a stála 450 tis Kč !! - r.v. 1997)... 

 

pěkným příkladem udržení ceny vozu a přitom zvýšení zisku je aktivní kapota, která se již od 21. KT nemontuje - je O III bez aktivní kapoty levnější? - není... podobně bysme našli i další záležitosti a to i ve volitelné výbavě za 0,- Kč...

Editováno: , autor: PetrHravec
Vloženo

K problematice zadní klikové nápravy je hezký rozbor konstrukční chyby v posledním Světě Motorů Diesel kde ze studie Mazdy ukázali na problém u klikovky OIII. Takže bohužel neodstranitelný problém s duněním a boucháním na nerovnostech u OIII. Krásně je tam napsáno jak stará konstruktérská garda v MB o problému věděla a u Favorita a Felicie žádnej problém nebyl. To vymysleli tenkrát u rýsovacího prkna s použitím zkušeností a OIII udělali programem na Pc a zde je výsledek.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...