Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

1.jsem se neptal tebe  2. v tu dobu co to tu bylo napsáno jsem byl na dovolené..a není má povinost pročíst celé fórum než dám nějakou otázku..zlevnila OIII o tuto položku? cena byla stanovena přece i s tím..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.jsem se neptal tebe  2. v tu dobu co to tu bylo napsáno jsem byl na dovolené..a není má povinost pročíst celé fórum než dám nějakou otázku..zlevnila OIII o tuto položku? cena byla stanovena přece i s tím..

Nahoře v příspěvku číslo 4952 to máš napsaný!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host PetrHravec

PetrHravec: proč se nemontuje? já myslel,že je to bezpečnostní prvek,který bude v základu,ať už od u Active nebo Elegance..

 

ano je to v jiném vlákně, ale i tak si dovolím se zcela slušně bez invektiv odpovědět.... abych třeba někoho nepodráždil....

 

nemontuje, zjistilo se že i bez aktivní kapoty O III plní nadstandardně požadavek Euro NCAP - požadavek na ochranu chodců

 

tedy se v květnu 2013 Škoda rozhodla ukončit montáž aktivních kapot na Octavii, která byla dříve standardní výbavy ve všech 27 zemích EU. V rámci testu byla proto hned na začátku testována auta s i bez kapoty a všechny auta dostala i s velkou rezervou 5 hvězd. Auta s aktivní kapotou (VIN před TMBBG7NE8D0040380) dosáhla skóre 30 bodů (82 %) v ochraně chodců. Bez aktivní kapoty, ochrana hlavy byla obecně adekvátní, s dobrými výsledky v oblastí do středu kapoty povrchu a některých tenkých oblastech kolem sloupků čelního skla (A). Ochrana poskytovaná nárazníkem na nohou chodců je dobrá, nicméně přední hrana kapoty poskytuje mezní až špatnou ochranu pánevní oblasti chodců.

 

Auta Škoda Octavia III bez aktivní kapoty plní na 24 bodů (66 %) - minimum pro získání 5 hvězd je 60 %

pro srovnání další vozy bez aktivních kapot: BMV 3 23 body (63 %), Toyota Auris 25 b. (68 %), Ford Focus 26 b. (72 %), Hyundai i30 24 b. (67 %) , MB A Classe 24 b. (67 %), Volvo V60 23 b., (64 %)

 

jak jsem psal výše, cena auta zůstala = vyšší zisk pro výrobce.... a to i díky méně reklamacím atp.

 

celkový přehled testu Euro NCAP pro O III bez aktivní kapoty je zde: 

Editováno: , autor: PetrHravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak za prve to interier vozu posune do naprosto jine roviny ! Nevim co ma na vic, ale ma multimedialni dotykovku, USB, SDcard, CD, melo by umet prohlizet fotky a multimedialni soubory.
Nastavujes ruzny veci na aute pres nej. Hezky jsou tam videt jizdni data. Telefonni seznam poku mas blutooth Pokud mas parkovaci senzory, tak to asi taky hezceji zobrazuje. No stahni si navod od nej ze stranek skody a prolistuj, tam zjistis nejvice. Jako 90% funkci bude stejna, ale proste ten pogyb v menu a zobrazeni je hezci a lip vypada na tom vetsim barevnym displeji.
Tady je video na Colombus, v podstate to vypada stejne ale na mensi obrazovce a bez navigace (jinak samo v CZ)

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych dotaz na autorádio, má cenu si připlácet za Bolero? Co má navíc oproti Swingu kromě toho, že si to zloději pletou s Columbusem a víc se kradou? Já jsem na jinou zásadní věc kromě velkého barevného displeje nepřišel.

 

Uz mas nejaky zaznam toho, ze se nekde ukradl? Myslim aktualni generaci, ne stare radia. 

Bude sice trvat, nez zlodejum dojde, ze jsou jim tyto radia nanic, ale nebal bych se toho.

 

Co se tyce Bolera, tak rozhodne designove je na jinem levelu, ale zalezi jak moc vyuzijes barevny displej atd atd...nekomu staci obyc, nekdo ma sice Columbuse, ale jen posloucha radio a to mi prijdou vyhozene penize...zalezi na kazdem zvlast, ty musis vedet co vyuzivas. Jestli to je jen o designu, tak to nema cenu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To manfroto : no to jsem si zpocatku taky myslel, Le je fakt nadhera se na ten panel divat. Kdyz me nekdo na mobil za 7 litru, no a dalo by se rici ze vlastne prevazne taky jen vola, tak by se mohli pustit prachy i do radia. Jako ten kokpit fakt pak vypada uplne jinak. A kdyz uz cpu prachy do tak drahyho auta, tak co no na tohle by mohlo zbejt. A ten stredovej panel oceni i spolujezdec. Proste kdyz do toho auta nekdo sedne hned to vypada jinak. Ano je to prevazne design o tom zadna.  Ale pokud jsou lidi co si honi triko nutne 17" ci 18" kolama hlavne taky kvuli designu a pak si sednou do kabiny se swingem tak tomu taky nerozumim.  Jsme taky v roce 2013, je bohuzel trochu tristni, ze neco monogromatickyho jako swing vubec existuje. To podle mne do octavky nepatri ani do zakladu. V rapidu to chapu.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo asi půjdu do Elegance, oproti mé nakonfigurované sestavě Ambition je Elegance o 18tis dražší, tak to asi překousnu. Vidim to na sobě, když jsem před 10ti lety kupoval O1, tak jsem nedal 45tis. navíc za manual klimu a dnes vidím, že jsem si připlatit měl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...