Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

zajmalo by mě jaká ledka půjde na to žebrování...

 

žádné ledky tam orig. nejsou, jsou to odlesky--- žebra jsou totiž mléčnoprůhledné nikoli černá jako "parabola" v garáži ty odlesky vypadají na zdi, jako by auto mělo řasy...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale to jsi nenapsal že to není orig. kdybys dal hned obě fotky s porovnáním a nedělal pupínky, tak by to bylo jasné...

 

nicméně co by na to mělo být za zvláštní ledku, takové náhrady se normálně prodávají....

 

a mimo to bych neviděl moc velký význam krom spotřeby mít LED na tomto místě, protože při denním svícení parkovačky nesvítí - tak jak je to na těch fotkách... parkovačky alespoň u vozidel určených pro prodej v ČR, svítí společně s potkávacími světly a ten xenon svítí tolik, že parkovačka, byť do žluta téměř zanikne...  samo jsou zapnout jen parkovačky, ale na ty není povoleno stejně jezdit po pozemních komunikacích... třeba to mají v Rusku jinak....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc to sem nepatří, omlouvám se předem hlavně kamarádovi Pawoukovi, nicméně jelikož spousta z nás pp. nechodí na tomto fóru jinam než do sekce O III podělím se o zajímavý článek s těmito trvalými oponenty či sohlasenty zde:

 

V roce 2016 se nabídka značky Škoda rozroste o větší SUV. Vyrábět by se mohlo po boku Yetiho v Kvasinách, ve hře je ale také umístění výroby do jedné ze španělských továren koncernu VW.

O uvažovaných variantách lokalizace výroby nové Škodovky dnes informoval týdeník Škodovácký odborář. „Nový vůz byl plně vyvinut v České republice, ale existuje hrozba, že by jeho výrobu mohla získat jiná lokalita, například nevytížené Španělsko,“ uvádí doslova list odborové organizace Kovo Škoda Auto a.s. ve svém čtyřicátém letošním vydání.

 

V Kvasinách se aktuálně vyrábí modely Superb, Roomster a Yeti,„nejluxusnější modely“, jak říká tamní odborářský šéf Libor Dvořák. Pro případ, že by Škoda Auto dala přednost výrobě ve Španělsku, hrozí odbory stávkou ve všech třech českých továrnách. „Věřte, že jestli bude někdo vystupovat proti vám, proti lidskosti, proti naší práci, tak vás ubezpečuji, že všechny tři naše závody jsou ihned připraveny doslova zavřít brány,“ prohlásil dle odborářského listu předseda Jaroslav Povšík při příležitosti oslavy 40. výročí založení odborářského Klubu důchodců v Kvasinách

 

Zároveň list cituje šéfdesignéra automobilky Jozefa Kabaně, který stručně charakterizoval podobu budoucího modelu. „Nové velké terénní auto by mělo být velice výrazné. Je totiž vyvíjeno také pro lidi, kteří chtějí být vidět a upoutat pozornost. Bude ve velké míře určené i na jiné trhy, a to hlavně na asijský trh, kde být viděný je velmi žádoucí. Takže bude také pro ty, kteří chtějí vzbudit mnohem větší pozornost, než je u našich produktů běžné.“ Koncept, který bude předobrazem příštího SUV, by se mohl ukázat na jarním autosalonu v Ženevě.

zdroj: www.auto.cz

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle typ aut, kde sezení připomíná posez na hajzlu, mi nic neříká. Auta tipu Tiguan a Yeti jsou vozy určené převážně do města a jejich krabicoidní tvar jim dává horší jízdní vlastnosti v porovnání s "normálními" vozidly o stejných motorizacích. Tohle bude pravděpodobně drahej a větší Yeti, vzor Touareg....

 

Češi a možná nejen ti, se v těchto autech shlédli díky jejich velikosti, dodává jim to pocit falešné vyjímečnosti a dovedou to obhájit pouze vyšším posezem....a vyšší bezpečností, která je jak známo zavádějící....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

baba uvažoval jsem o Yetim kvůli 4x4, ale kufr mě zklamal, jezdím často na hory a to co odvezeme v Octě (lift.) s lyžema uvnitř, to by v Yetim nehrozilo....

 

... přesně tak, "městský" Yeti je hodně povedený... jako hodně lidí jsem nadával, že ruší kulaté mlhovky, že to Yetiho odlišovalo a pozitivně, každopádně facelift mě velmi překvapil a potěšil....

 

S tím sezem je to také subjektivní... moja má Hyudai Genesis Coupe (mimochodem hodně dobré svezení za ty prachy) a služebního Renaulta Trafica, -  od té doby, co dostala Trafica, stojí coupé v bazaru, a už má strach do něj sednout... a nechce ho ani vidět....

 

je to o pohodlí... pocitu bezpečí a přehledu, podobně majitelé krabic tvrdí, že doma u TV sedí na sedačce, nikoli na zemi a proto mají auto, kde je vysoký posez, nikoli těsně nad silnicí...

 

nicméně toto je théma o O III a tam bych řekl, že jsme už od O II někde mezi, v takovém rozumném kompromisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

nicméně jelikož spousta z nás pp. nechodí na tomto fóru jinam než do sekce O III

 No a? To je jen váš problém a vaše lenost.Členění fora podle modelů je jasné. A neznamená to, že se do vlákna o OIII bude zatahovat Yeti a já nevím co ještě. S tím se přece můžeš odsunout do příslušné části fora, či do octaviacké Hospody.

 

nicméně toto je théma o O III

Tak se toho prosím drž. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

manfroto: to je zas otázka :D je to logické, že mezi 3 a 4 je velký propad, protože do 3. rychlostního stupně včetně, jsou to krátké převody a 4. a 5. jsou dlouhé převody. Ale to je tak u každého auta, které má 5. rychlostí. Ale pokud auto vytáčiš normálně do 2500 otáček, tak to bude táhnout furt, protože má krouťák od nějakých 1500 otáček.

 

A pak mi řekni, kdo jezdí bežně s naftou dálnici na 3. rychlostní stupeň? :D v životě jsem na dálnici nezařadil ani 4. kvůli zrychlení :D pokud se nechceš honit s ferrari apod., tak nemá smysl na dálnici vůbec podřazovat, pokud jedeš víc jak 80 kmh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto co to tu zase bliješ za nesmysly, četl`s co je napsáno výše? díval ses někdy do konfigurátoru? na mě je Pawouk někdy naštvanej, ale tobě by měl zakázat přispívat takové nesmysly...

 

6 stupňový manuál je u verze 1,6 TDI 81 kW Green Line (ke které ale nejde doobjednat skoro žádná komfortní výbava)

 

a DSG je u 1,6 TDI 77 kW 7° !!! narozdíl od DSG u 2.0 TDI kde je jen 6° 

 

vůbec to není o připlacení, jak si naivně až přihlouple myslíš, ale o celkových emisích daného motoru.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

vůbec to není o připlacení, jak si naivně až přihlouple myslíš, ale o celkových emisích daného motoru.....

Bohužel - i ty emise jsou jeden velkej Bruselskej €urovejmysl, takže ani tam to není pravda (asi jako údaj o průměrný spotřebě auta při 90/130/město) - výrobce si tam nandá měření učuněný za natolik laboratorních podmínek, že v reálu se dá uskutečnit stejná hodnota jedině když polovinu měřenýho úseku budeš auto tlačit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, to se tu už probíralo, jak emise tak spotřeba (když se vozí VW a Audi do USA mají spotřebu počítanou úplně jinou metodikou - tam by jim ty naše spotřeby soudně zničily prodejnost)...

 

dokonce je to tak, že emise se průměrují za značku (tedy všechny modely) a co víc za celý koncern, proto mají Audiny 3,0 TDI a mít budou a u Sup III se můžeme rozloučit se šestivály typu 3,6 prostě na nás nezbude... mimo to se Škoda v rámci koncernu tváří jako nejvíc ekologická (bez viditelných výfuků, všechno Green Tec, dále Green Line a navíc vývoj elektomobilu a standard v nabídce CNG)...

 

ANO EU NÁS ZNIČÍ, resp. sama sebe, ale to je tak trochu OT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...