Květen 30, 201411 r http://www.autoforum.cz/predstaveni/maskovana-skoda-octavia-pristizena-je-to-ostrejsi-rs-ci-facelift/
Květen 30, 201411 r Když srovnám kvalitu použitý kůže u mého auta a nynější kvalitu u O III tak vím kdo je vítěz. Ceny všech ojetin stejně spadnou rychle a nebude rozdíl ve značkách takovej jako to bylo dříve. Dále proč již neuvažuju o auto od koncernu je politika obsahů motorů. Třeba nejnovější Passat bude výhradně s čtyřválcem a max. do dvou litrů. Sorry ale to bylo dobrý pro Golfa ale ne pro střední třídu.
Květen 30, 201411 r http://www.autoforum.cz/predstaveni/maskovana-skoda-octavia-pristizena-je-to-ostrejsi-rs-ci-facelift/ hodně divné tipoval bych to spíš na nějakou mulu, podle toho jak to má malé díry v podbězích, jak je to zatížené a podle výfuků na obou stranách....
Květen 30, 201411 r Pawouku jestli jsi smazal OT blafy tak smaž pro jistotu všechno od Wolfspitze protože jeho kůžička na Serentu je nejlepší ze všech! Lepší najdeš jen na šourkovi Upraveno Květen 30, 201411 r od Hurikan88
Květen 30, 201411 r Mazal jsem výtvory na poslední stránce. Napříště toto jednání bude již patřičně odměněno. Už bych se k tomu nevracel.
Květen 30, 201411 r Podle mne testují na O3 RS, kolik mrtvol se vejde do kufru a jak ryhcle se s nima dá jet Fakt nevím, ale i uvnitř auta jsou sportovní sedačky, nárazník taky vypadá na RS.. bůh ví, co tím škodovka myslí. Každopádně co jsem viděl pár fotek mul, tak pokud má testovaný podvozek jinou karoserii, tak není zamaskované, páč není důvod tam cokoliv maskovat, když karoserie je známá, ačkoliv na jiném podvozku.
Květen 30, 201411 r myslíš max 2.0? to je teda objem tlumiče nejsou zavedený do koncovek, jak je to u RSách. Upraveno Květen 30, 201411 r od kokta7
Květen 30, 201411 r myslíš max 2.0? to je teda objem tlumiče nejsou zavedený do koncovek, jak je to u RSách. Jenže dva výfuky má i 4x4 TSI, nemusí jít o RS...
Květen 30, 201411 r jj to máš určitě pravdu, na to sem zapomněl...tak jestli to souvisí s uložením motoru, tak testují V6 nějaké? protože prý u O2 scouta se testovala i prý 3.6 FSI.
Květen 30, 201411 r 1) jsi nezapomněl, ale nevěděl 2) jsi si jist že by se do MQB u O III dal napříč V6 motor zastavět?
Květen 30, 201411 r 1) s tebou nemá plno věcí řešit. 2) Tak mě pane poslední slovo vysvětlete, proč dixák naznačoval uložení motoru? nic víc nic mín. Upraveno Květen 30, 201411 r od kokta7
Květen 30, 201411 r ad 1) zapomněl jsi na cenu, ale nebudeme to tu rozebírat, ať nenasereme Pawouka... ad 2) uložení motoru ještě nemusí znamenat V6 - asi tak nějak ...
Květen 31, 201411 r jj to máš určitě pravdu, na to sem zapomněl... tak jestli to souvisí s uložením motoru, tak testují V6 nějaké? protože prý u O2 scouta se testovala i prý 3.6 FSI. Ja slysel, ze se testovala pouze 3.2, ta sama co ma Golf R32.
Květen 31, 201411 r Jen dodatek ke koncovkám výfuku ani RS nemá výfuku do těch koncovek na zadním nárazníku. Ty koncovky na zadním nárazníku jsou jen "atrapy" a čoud z nich jde jen proto, že se omylem z výfuku dostane čoud i do koncovky ale jinak na sebe výfuk a koncovka není napojena. Paradoxně je koncovka součástí nárazníku
Květen 31, 201411 r To je pravda, ale má to technický důvod. Je to proto, že se výfukové potrubí teplotně roztahuje, takže nesmí být pevně zakotveno v nárazníku, ale může se volně pohybovat.... tohle řešení používá více automobilek. Výfuky ale u RS směřují rovně dozadu (jsou vsunuty) do koncovek, takže čoud proudí tam kudy má.... v případě 4x4 TSI jde podle mě o jiné vedení potrubí kvůli zadnímu náhonu a výfuky jsou zahnuté dolů do země (jako u nafťáků), takže si toho nazasvěcený člověk ani nevšimne... Co z toho vyplívá ! Že RS by konstukčně klidně mohla být i 4x4 Místa je tam dost.... Upraveno Květen 31, 201411 r od Napalm
Květen 31, 201411 r Civilní policejní O3 je 2.0 TDI Celníci mají tenhle motor taky EDIT: Omlouvám se za příspěvek na jiné téma, než které se aktuálně probírá, forum mi ukázalo fotky policejních O3 jako poslední Upraveno Květen 31, 201411 r od sytic
Červen 1, 201411 r Já to beru asi takhle - vzhledem k tomu, že mám "papíry" (nejen) na autogen, tak jsem samozřejmě musel projít veškerým bezpečnostním školením a seznámením se s technikou používanou třeba právě k uchovávání nejrůznějších tlakovejch plynů. Tudíž vím, že třeba právě "autogenní flaška" pro uchování plynnýho kyslíku stlačenýho na 200 atmosfér má ocelovou stěnu bratru víc jak centimetr silnou - a pro zacházení s ní, její transport a manipulaci s ní platí poměrně přesný a hlavně přísný pravidla - třeba o tom, že "flaška" se musí při přepravě chránit před nárazem - a jakým způsobem atd. Podobný požadavky jsou kladený i na nádoby s inertním plynem, ale pod vyšším tlakem - například dusík, 300barů. Tlaková nádoba pro CNG o stejným tlaku nebude mít požadavky na manipulaci nijak zvlášť jiný - a přitom zrovna v tom umístění "pod kufrem" nejde o nijak extra chráněnou zónu, takže z toho obrázku mám docela smíšený pocity, asi jako když bych pozoroval tchýni padat z vysoký skály ve svým novým autě...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.