Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Když srovnám kvalitu použitý kůže u mého auta a nynější kvalitu u O III tak vím kdo je vítěz. Ceny všech ojetin stejně spadnou rychle a nebude rozdíl ve značkách takovej jako to bylo dříve. Dále proč již neuvažuju o auto od koncernu je politika obsahů motorů. Třeba nejnovější Passat bude výhradně s čtyřválcem a max. do dvou litrů. Sorry ale to bylo dobrý pro Golfa ale ne pro střední třídu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne testují na O3 RS, kolik mrtvol se vejde do kufru a jak ryhcle se s nima dá jet :D

 

Fakt nevím, ale i uvnitř auta jsou sportovní sedačky, nárazník taky vypadá na RS.. bůh ví, co tím škodovka myslí. Každopádně co jsem viděl pár fotek mul, tak pokud má testovaný podvozek jinou karoserii, tak není zamaskované, páč není důvod tam cokoliv maskovat, když karoserie je známá, ačkoliv na jiném podvozku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen dodatek ke koncovkám výfuku :) ani RS nemá výfuku do těch koncovek na zadním nárazníku. Ty koncovky na zadním nárazníku jsou jen "atrapy" a čoud z nich jde jen proto, že se omylem z výfuku dostane čoud i do koncovky :) ale jinak na sebe výfuk a koncovka není napojena. Paradoxně je koncovka součástí nárazníku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda, ale má to technický důvod. Je to proto, že se výfukové potrubí teplotně roztahuje, takže nesmí být pevně zakotveno v nárazníku, ale může se volně pohybovat.... tohle řešení používá více automobilek.

 

Výfuky ale u RS směřují rovně dozadu (jsou vsunuty) do koncovek, takže čoud proudí tam kudy má.... v případě 4x4 TSI jde podle mě o jiné vedení potrubí kvůli zadnímu náhonu a výfuky jsou zahnuté dolů do země (jako u nafťáků), takže si toho nazasvěcený člověk ani nevšimne...

 

Co z toho vyplívá ! Že RS by konstukčně klidně mohla být i 4x4 :kol-47: Místa je tam dost....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to beru asi takhle - vzhledem k tomu, že mám "papíry" (nejen) na autogen, tak jsem samozřejmě musel projít veškerým bezpečnostním školením a seznámením se s technikou používanou třeba právě k uchovávání nejrůznějších tlakovejch plynů.

 

Tudíž vím, že třeba právě "autogenní flaška" pro uchování plynnýho kyslíku stlačenýho na 200 atmosfér má ocelovou stěnu bratru víc jak centimetr silnou - a pro zacházení s ní, její transport a manipulaci s ní platí poměrně přesný a hlavně přísný pravidla - třeba o tom, že "flaška" se musí při přepravě chránit před nárazem - a jakým způsobem atd. 

 

Podobný požadavky jsou kladený i na nádoby s inertním plynem, ale pod vyšším tlakem - například dusík, 300barů.

 

Tlaková nádoba pro CNG o stejným tlaku nebude mít požadavky na manipulaci nijak zvlášť jiný - a přitom zrovna v tom umístění "pod kufrem" nejde o nijak extra chráněnou zónu, takže z toho obrázku mám docela smíšený pocity, asi jako když bych pozoroval tchýni padat z vysoký skály ve svým novým autě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...