Přejít na obsah

problem 1,8t přerušovaný zátah


cupijbc

Doporučené příspěvky

zdravim, mam takovy problem....pri normalni jizde se to neprojevuje, ale kdyz na to clovek trochu slape (dobre se to pozna pri jizde do kopce) tak okolo 3000ot/min a vic to tahne jakoby prerusovane....auto sice porad zrychluje, ale je cejtit jak to vzdycky povoly a zase zabere...nevite cim by to mohlo byt? v servisu mi menili nejaky krouzek u turba, ale zavada se tim neodstranila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, mam takovy problem....pri normalni jizde se to neprojevuje, ale kdyz na to clovek trochu slape (dobre se to pozna pri jizde do kopce) tak okolo 3000ot/min a vic to tahne jakoby prerusovane....auto sice porad zrychluje, ale je cejtit jak to vzdycky povoly a zase zabere...nevite cim by to mohlo byt? v servisu mi menili nejaky krouzek u turba, ale zavada se tim neodstranila

tohle mi u RS občas dělá taky a víc znát je to, když je auto naložený. Když jedu sám,tak ani ne. A navíc mi to myslím nedělá vždy...

Jsou v tom "trhání" jen malé rozdíly. Bojím se, aby to nedělal chip, který tam mám.....máš to chiplý ?

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle mi u RS občas dělá taky a víc znát je to, když je auto naložený. Když jedu sám,tak ani ne. A navíc mi to myslím nedělá vždy...

Jsou v tom "trhání" jen malé rozdíly. Bojím se, aby to nedělal chip, který tam mám.....máš to chiplý ?

ne ne, je to normal serie....v servisu mi reklii, ze by to melo byt OK, ze prej merili i plnici tlaky a je to tak jak by to ma byt, ale neni tomu tak...docela meto uz stve

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ne, je to normal serie....v servisu mi reklii, ze by to melo byt OK, ze prej merili i plnici tlaky a je to tak jak by to ma byt, ale neni tomu tak...docela meto uz stve

Pánové, toto řešim už 2 roky. Měřili jsme tlaky, za jízdy, turbo tlačilo 0,73Bar a žádná závada. Měnil jsem i svíčky, tankoval V-power,novej palivovej filtr atd. váha taky Ok. a stejnak, když jedu do kopce, na 3jku, tak to nepatrně přerušovaně škube (spolujezdec by to snad ani nepoznal). Pěkně mě to s..e, myslel jsem, že třeba po čipu to zmizí, ale nevim. Mám zatim sérii. jinak mám AGU rok 99.

jenom připomínám, že to neni furt, ale jen občas. No nic, už to neřešim.

Ale kámošovi to v golfu nedělá (1,8T taky AGU).........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jsme na tom stejně. Jen občas a taky mi přijde, že to poznám snad jen já, když řídím. Ale dodává mi to takovou nejistotu a obavy, bohužel :-(

jinak já ten chip mám a bál jsem se aby to nebylo tím.....tak vidím, že asi ne

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jsme na tom stejně. Jen občas a taky mi přijde, že to poznám snad jen já, když řídím. Ale dodává mi to takovou nejistotu a obavy, bohužel :-(

jinak já ten chip mám a bál jsem se aby to nebylo tím.....tak vidím, že asi ne

no vidiš, a já myslel, že to po čipu třeba zmizí, hmm, tak nic ....

Ale já už si a to čoveče zvyk ale furt mě štve, že to dělá jen občes a minimálně. Je možný, že už dosluhuje váha vzduchu. Ale na měření byla v normě, holt budu muset časem koupit novou

Editováno: , autor: Alegro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, mam takovy problem....pri normalni jizde se to neprojevuje, ale kdyz na to clovek trochu slape (dobre se to pozna pri jizde do kopce) tak okolo 3000ot/min a vic to tahne jakoby prerusovane....auto sice porad zrychluje, ale je cejtit jak to vzdycky povoly a zase zabere...nevite cim by to mohlo byt? v servisu mi menili nejaky krouzek u turba, ale zavada se tim neodstranila

Ahoj, podívej se na váhu vzduchu. Asi ji máš načatou - kamarád toto řešil, celou ji rozebral a vyčistil a od té doby nic. Motor mu od 2500 ot do 3500 skoro netáhnul a diagnostika mu neukázala vůbec nic... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me tohle delala 1.8T AGU rv99 s cipem a spatnyma svickama. Kdyz jsem vymenil svicky za doporuceny vyrobcem zacalo to delat znova za tyden. Tak jsem dal o stupen studenejsi a hlavne svicky s medi !!!! doporucovali je na jakymsi americkym foru. S tema to funguje 100% , zadny cukani, akorat se pry musi menit po 10.000 Km.

Ted kontrolni otazka. Jak rychle se vam zahreje motor ? me po tuningu se standartnima svickama cca 1-2 km , pred tuningem tak 4-5 km. po vymene za ty studensi opet po 4-5km.

Casem zkusim studenejsi iridiovky, abych je nemusel menit kazdych 10.000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priklanim se tez k N75 vs Wastegate, pokud to "houpe" v tahu. Mam to vyzkouseno.

Moje zkusenost je takova, ze kdyz slapnete na pedal, RJ rekne N75, otevri naplno (cca 95%) a N75 nepusti do regulace WG tlak a WG zustane zavrena a vsechny splodiny jdou pres lopatky turba a to generuje max tlak.

Jakmile to dosahne pozadovane hodnoty tlaku, RJ postupne ubere z 95% na takovou hodnotu, aby udrzela stejny tlak a tim vpusti tlak do te banky na turbu co ovlada WG a ta se pootevre, ale pootevre se moc, ztratite tlak na momentik a RJ rekne N75 zase otevri naplno a znova tlakujete a tak stale dokola.

Predne doporucuju vymenit N75, nestoji moc a da se pujcit od nekoho, komu to nedela, na parkovisti je to za 5 minut prehozeny.

(N75 je stelovatelny, ale na to nedoporucuju sahat...)

Pokud nepomuzevymena N75, muze byt "unavena" pruzina v te bance na turbu, da se to stelovat, kazdy mne od toho odrazoval, ale prave tou jsem si ja tohle houpani vykonu minimalizoval, ze ho pocituju jen lehounce a jen nekdy. Ja ji konkretne musel dotahnout (na te tycce, co ovlada WG), aby vic pruzila a tim padem kdyz N75 zacne do banyk vhanet tlak, pruzina klade vetsi odpor a neotevre WG najednou tolik a ja udrzim tlak.

Popisuji pripad, jak to pomohlo me, par lidi mi rikalo, ze jsem magor, ze jsem do toho sahal :)

Tez doporucuju nalogovat VAGem, pozadovany tlak, skutecny tlak, otacky a impulzy do N75, za jizdy nejlepe na 4 rychlost z cca 1200 otacek do 5500, natahnout do excelu a udelat graf, tam uvidite, jak to houpe tlak a jak na to reaguje RJ motoru s N75.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pristi tyden budu mit ok ventil puceny od kamose, tak to prehodime a uvidim jestli to je ta zavada jelikoz popravde nikdo nevi co to je :(((a ja uz s tim takdle jezdim celkem dlouho a porad to nikdo nemuze rozlustit

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takový malý dotaz, ted jsem byl po týdení dovolené trochu protáhnout octavku po cestě, nevytáčel jsem víc než 5000 , vím že je to blbost ale nemohlo si ji nic stát??? myslím motoru a jede jak jela

když jí necháš zahřát, tak se nic nestane. Ale radši bys jí neměl honit moc za studena... jinak těch 5000ot není nic moc, když chci někdy auto trochu protáhnout, táhnu jí skoro k omezovači k 7000ot. ....a myslím, že je dobrý jí jednou za nějakou dobu trochu protáhnout na vyšší otáčky, aspoň "nezleniví"

ale jinak myslím, že řadit u 1.8T u těch 5000ot je asi ideální, kdy otáčky spadnou zase nad ty 3000 kdy to krásně táhne

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...