dann Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Ako sa chová fabia ked odchadza prvá lambda na dvojlambdovej fabii. Aké chyby su na VAGU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 (editace) Ak myslíš LS/ lambdu sondu/ pred katalyzátorom, tak mne sa to prejavovalo že pri rozjazde normálne na rovine mi auto pridusilo......Trebars v križovatke som zastal, normálne som zaradil jednotku.....auto sa najprv rozbehlo a hned nato ho pridusilo, tak že som musel rýchlo stisnuť spojku aby sa rozbehol motor a znovu ho rozbehnut...dosť blbé..hlavne pre vodičov za mnou. Na Vagu mi to nič neukazovalo, absolutne nič. Možno to može byt aj tým, že hodnoty by bolo treba merať pri rôznych okolnostiach. Editováno: 27. Červen 2008, autor: Standis je zakázáno citovat poslední příspěvky viz pravidla bod 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dann Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Ano myslel som tu LS pred katalizatorom. Mne VAG vypisuje obcas (intervaly sa skracujú) chudobnu zmes, zavada okruhu LS a chyba elektrického okruhu rada valcov 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Přidám ještě jednu otázku ohledně lambdy: Když se občas rozjíždím z nízkých otáček (+-volnoběžných) auto napřed jakoby moc "přidusí"(netřepe se, motor nevynechává) a pak se rozjede... prostě obač nemá takový švih... Když se rozjíždím se zaplou klimou, tak je znát citelný pokles výkonu v celém spektru otáček, hlavně ale do 2tis./ot. Mezi 2t/ot. až 3t/ot. je při zátěži v tahu cítit "skokovité" (jakoby mapa (graf) v ŘJ měla jen několik bodů pro dávkování paliva - laicky vysvětleno ) přidávání. V ŘJ žádné chyby nejsou. Svíčky nové, filtr nový. Nemohla by to dělat "pomalá lambda"? Při volnoběhu (na plyn sem nešlapal) se ve VAGu hodnoty lambdy moc neměnili a když, tak cca po 1 -1,5 vteřině. Jestli je vůbec takovýto stav možný... Případně dá se vyndat a nějak třeba vyčistit (vypálit)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Kedysi som tiež myslel že sa to dá vypáliť, ale podla mna je to blbosť. Asi s tým nič nedosiahneš. Jednoducho j u skús vymeniť. Nekupuj originalku, ale stačí v predajni Peterson firma Boss/ 3500 SK/. Tam to maju za polovičnu cenu a je to presne to isté. ...Eše ma napadlo....Tiež som s tým váhal možno aj rok, ale nakoniec som to vymenil a je to Ok. LS/ lambda sonda/ jednoducho zostárne, tvrdia - životnosť tak 60 - 100 000, tak skôr alebo neskôr to treba vymeniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 A ešte...tá výmena je jednoduchá....Dáš plastový kryt motora dolu/ dve matky 10/...potom rozpoíjš konektor LS, / LS je vzadu za motorom na výfuk. potrubí a klučom 22 odmontuješ LS... našrobuješ novu....spojiš konektor nasadiš kryt motora...Hotovo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Mě zatím nic ŘJ nediktuje, takže asi vadná není... Ale někdy prý lambda "zestárne" - asi se zpomalí a ŘJ chybu nemusí hlásit... Takže nevím jak poznat, že přišel její čas... Napadlo mě to při čuchání k výfuku po startu - smrad benzínu, ale možná je to za studena normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Mě při teplém motoru začala fábka při každém vyřazení na volnoběh chcípat. Včera jsem koupil a vyměnil lambdu před katal. a problém jsem vyřešil tak na půl. Po zkušební jízdě mě zatím nechcípla, ale problém bude ještě i někde jinde. Když vyřadím, tak začnou někdy dost kolísat otáčky (klesnou na cca 400 pak vyskočí na 1500 a opakuje se to dokola). VAG mlčí. Před lambdou jsem už povyměňoval dost věcí (svíčky, zapal. cívky, filtry, ...). Tak ti nevím Bohůšu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 25. Červen 2008 Sdílet Vloženo 25. Červen 2008 Skus teplotní čidlo....je nad termostatem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 (editace) Tak špatně, při vícero jízdách jsem zjistil, že to dělá i při studeném motoru. Čidlo bych řekl, že je asi v poho. Při delším pozorování jsem vyzjistil, že to dělá, když brzdím motorem z kopce a potom vyřadím. Spadnou otáčky, skoro se to zadusí, ale většinou (občas ano) to nechcípne. Ale to musím do jiného vlákna. Leda že by na to měla vliv i lambda za katalizátorem!? Tu jsem neměnil. Nerad bych něco měnil zbytečně, už mě to stojí celkem dost financí ... Editováno: 27. Červen 2008, autor: Standis je zakázáno citovat poslední příspěvky viz pravidla bod 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Ano ja som vymenil aj tu druhu, robilo mi to tiež...napríklad ked som siel do kopca trochu som dal zahul motoru a potom z kopca som vzradil.....motor zdochol...a takisto aj pri chladnom motore.Vymenil som obe LS a už to nerobí. Ale u Teba to nemusí byť LS.Ak budeš meniť zadnu LS kup si univerzalnu , Tá je 4 vývodova a stoji cca 2000Sk..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Vědět že to pomůže, už jí mám. Ale co tu pročítám starší příspěvky, tak mám ještě podezření na EGR ventil!? Jak to vyzjistit??? Byl bych radši, být to LS, přec jen je o dost levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 (editace) Ohledně EGR ventilu je tu téma http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12371 Editováno: 27. Červen 2008, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Jj, teď jsem tam psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 29. Červen 2008 Sdílet Vloženo 29. Červen 2008 Ja som tiež dlho rozmýšlayl, nakoniec som sa sám do toho dal a mám to Oki. Začal som od toho najlacnejšieho a postupne som hladal... Treba jednoducho začať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Což to já jsem už začal. Povyměňoval jsem už dost věcí. Ale nechce se mi zrovna měnit funkční zařízení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 (editace) Tak už jste vyřešily problém? Mám něco podobnýho. Někdy když jedu a trochu víc to protáhnu a pak třeba vyřadím, tak to začne škubat div to nechcípne a musim tomu dát plyn aby se to uklidnilo. Za čtvrt minuty je klid... Dřív to dělalo častěji a teď už třeba jen 1 za půl roku... A pak druhá vada, která je permanentní. Když vyjedu z parkoviště, tak jedu až na semafor, tak na 3 cca 30,40 km/h. Za křižovatkou to chci rozjet a úplně 100% pokaždý, když tam dam 2 a chci jí trochu vytočit, tak někde mezi 2000ot a 3000ot to najednou přestane táhnout, jako bych sundal nohu z plynu a tak za 1,2 vteřiny zas začne a pak už je pořád klid. Vždycky jen když je to studený... Jinak je to 1.4MPI 2001, fitry měněný všechny a svíčky taky (ten první případ se objevil myslím někdy asi měsíc po výměně origo svíček, tak mám podezření na ně, ale zase teď už to třeba za půl roku udělalo jen jednou, dřív tak 2x do měsíce...) Editováno: 19. Únor 2009, autor: Plecháč Tony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.