Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj.z výfuku mi jde hustý bílý kouř ,žere olej a při volnoběhu motor cvaká jak šicí stroj.....je tento motor na generálku či je problém v elektrice

děkuju za pomoc

Řekl bych prasklé těsnění pod hlavou.

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

  • Autor

tak už to rozebrali a motor je ůplně mrtvej,vše na generálku.....díky

To je na diagnostiku docela vážně jednoduchej neduch, ale naštve to co :disgust:

koukám, že těch nemocnejch AEEček je poslední dobou nějak moc :feve:

vím o motoru ;)

chlapi nestraste sakra,,, uz abych me tu 1.8T :p

  • Autor

to jo...ten motor je na to auto moc slabej a časem se utrápí:(..........ale motor bych potřeboval.....?

No svádět, vylágrovanej motor na to, že je na auto moc slabej u mě teda neobstojí :p . Primárně je to záležitost majitele jak se o motor stará. U ojetiny z českého bazaru to ale dřív či později dopadne takto-bohužel :feve:

No svádět, vylágrovanej motor na to, že je na auto moc slabej u mě teda neobstojí :p . Primárně je to záležitost majitele jak se o motor stará. U ojetiny z českého bazaru to ale dřív či později dopadne takto-bohužel :feve:

Tak tak já na svý 55kW mám najeto tachometrových 170000 auto je z bazaru rok 97, počítám že je to stočený, ale už když jsem auto kupoval koukal jsem na to jak je motor vyfintěnej a podle toho odhad předchozího majitele. Vzhledem k tomu že motor byl čistej a úhlednej a celý auto nablejskaný tak jsem si ho nakonec vzal. Předchozí majitel dodržoval udržbu a servisní intervali a ten můj si od intervalu k intervalu neveme ani litr oleje navíc, nedolejval jsem, auto modře nekouří a ani bíle. Je v pohodě. Takže jak říká TomášT vše je na majiteli. Jinak znám taxikáře co tu u nás jezdí s přesně stejným autem co mám já 55kW 97 GLX červená rally a minule jsem se s ním svez, měl na tacháku 185000km ale ty zvuky který auto vyluzovalo byly příšerný, motor měl zvuk jak diesel byla to taky první okta kterou jsem viděl rezatou, no hnus pohledět, auto od pohledu zanedbaný a problémy řešený až když něco upadne. Pak se vyráglovanýmu motoru po 150000 nedivim.

U nás v práci je felicia 1,6 55kw, předlokládám že ten motor bude stejnej nebo podobnej, má na tacháči 370 tis.km a jezdí v pohodě, pravda je že dostává pravidelnej servis...

jj je to úplně stejnej motor ;) . Liší se jen jiným tvarem sacího a výfukového potrubí a v Oktě má trošku hezčí zakrytování s logem automobilky. Hlava, blok, atd. jsou stejné.

Motor AEE z Felicie do Octavie nejde,má to jinej blok! ...

A neni nahodou jine jen ulozeni motoru ?

jasně že uložení na pravé straně je u Feldy i Okty jiné, ale to že má motor jiný držák ještě neznamená že je úplně jiný. Ono i to kódové označení, které je u Okty i Feldy AEE naznačuje že je to stejný motor. Další modifikace pak označovali už jinak (AEH,AKL-to jsou stokoňky)...

Nejde to,nedokázal by to ani David Copperfield!

post-14802-1216915566_thumb.jpg

ááááha! To je strana od převodovky že jo? Tak to asi museli upravit protože Felda požívala škodovácké převodovky, ale je to jen mírně upravená forma bloku. Já to myslel spíš tak, že vrtání, zdvih, písty, ojnice, klikovka, ložiska, hlava, ventily, vačka....je stejná u obou motorů.

A ja zase neco prihodim - daval se tam mezi kus, ktery mel jinak predvrtane diry :)

myslim ze jsem to videl na 1.6 fel. prevodovka klasicka felicia

Upraveno od Host

Já jsem dělal generálku motoru při 160000 km. Motor měl spotřebu 1 litr na 800 - 1000 km. V servise pri reklamaci tvrdili že je to v normě. No kroužky totálně v háji. Auto mám od novoty.

Já jsem dělal generálku motoru při 160000 km. Motor měl spotřebu 1 litr na 800 - 1000 km. V servise pri reklamaci tvrdili že je to v normě. No kroužky totálně v háji. Auto mám od novoty.

To snad ani neni mozny,neverim :kuk:

Cože? Při 160 000Km generálka? vždyť i Š100 udělala 160 000km bez generálky, to je hodně divný.... ale s tou normou má pravdu, AEE má opravdu spotřebu oleje udávanou výrobcem MAX 1l/1000km

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.