Publikováno Červenec 14, 200817 r Ahoj.z výfuku mi jde hustý bílý kouř ,žere olej a při volnoběhu motor cvaká jak šicí stroj.....je tento motor na generálku či je problém v elektrice děkuju za pomoc
Červenec 14, 200817 r Řekl bych prasklé těsnění pod hlavou. Upraveno Červenec 14, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Červenec 21, 200817 r Autor to jo...ten motor je na to auto moc slabej a časem se utrápí..........ale motor bych potřeboval.....?
Červenec 21, 200817 r No svádět, vylágrovanej motor na to, že je na auto moc slabej u mě teda neobstojí . Primárně je to záležitost majitele jak se o motor stará. U ojetiny z českého bazaru to ale dřív či později dopadne takto-bohužel
Červenec 22, 200817 r No svádět, vylágrovanej motor na to, že je na auto moc slabej u mě teda neobstojí . Primárně je to záležitost majitele jak se o motor stará. U ojetiny z českého bazaru to ale dřív či později dopadne takto-bohužel Tak tak já na svý 55kW mám najeto tachometrových 170000 auto je z bazaru rok 97, počítám že je to stočený, ale už když jsem auto kupoval koukal jsem na to jak je motor vyfintěnej a podle toho odhad předchozího majitele. Vzhledem k tomu že motor byl čistej a úhlednej a celý auto nablejskaný tak jsem si ho nakonec vzal. Předchozí majitel dodržoval udržbu a servisní intervali a ten můj si od intervalu k intervalu neveme ani litr oleje navíc, nedolejval jsem, auto modře nekouří a ani bíle. Je v pohodě. Takže jak říká TomášT vše je na majiteli. Jinak znám taxikáře co tu u nás jezdí s přesně stejným autem co mám já 55kW 97 GLX červená rally a minule jsem se s ním svez, měl na tacháku 185000km ale ty zvuky který auto vyluzovalo byly příšerný, motor měl zvuk jak diesel byla to taky první okta kterou jsem viděl rezatou, no hnus pohledět, auto od pohledu zanedbaný a problémy řešený až když něco upadne. Pak se vyráglovanýmu motoru po 150000 nedivim.
Červenec 22, 200817 r U nás v práci je felicia 1,6 55kw, předlokládám že ten motor bude stejnej nebo podobnej, má na tacháči 370 tis.km a jezdí v pohodě, pravda je že dostává pravidelnej servis...
Červenec 22, 200817 r jj je to úplně stejnej motor . Liší se jen jiným tvarem sacího a výfukového potrubí a v Oktě má trošku hezčí zakrytování s logem automobilky. Hlava, blok, atd. jsou stejné.
Červenec 23, 200817 r jasně že uložení na pravé straně je u Feldy i Okty jiné, ale to že má motor jiný držák ještě neznamená že je úplně jiný. Ono i to kódové označení, které je u Okty i Feldy AEE naznačuje že je to stejný motor. Další modifikace pak označovali už jinak (AEH,AKL-to jsou stokoňky)...
Červenec 24, 200817 r ááááha! To je strana od převodovky že jo? Tak to asi museli upravit protože Felda požívala škodovácké převodovky, ale je to jen mírně upravená forma bloku. Já to myslel spíš tak, že vrtání, zdvih, písty, ojnice, klikovka, ložiska, hlava, ventily, vačka....je stejná u obou motorů.
Červenec 27, 200817 r A ja zase neco prihodim - daval se tam mezi kus, ktery mel jinak predvrtane diry myslim ze jsem to videl na 1.6 fel. prevodovka klasicka felicia Upraveno Červenec 27, 200817 r od Host
Červenec 29, 200817 r Já jsem dělal generálku motoru při 160000 km. Motor měl spotřebu 1 litr na 800 - 1000 km. V servise pri reklamaci tvrdili že je to v normě. No kroužky totálně v háji. Auto mám od novoty.
Srpen 4, 200817 r Já jsem dělal generálku motoru při 160000 km. Motor měl spotřebu 1 litr na 800 - 1000 km. V servise pri reklamaci tvrdili že je to v normě. No kroužky totálně v háji. Auto mám od novoty. To snad ani neni mozny,neverim
Srpen 9, 200817 r Cože? Při 160 000Km generálka? vždyť i Š100 udělala 160 000km bez generálky, to je hodně divný.... ale s tou normou má pravdu, AEE má opravdu spotřebu oleje udávanou výrobcem MAX 1l/1000km
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.