Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine :((((((((((((((((((((

  • Autor

neni tohle N75? jestli jo tak cvaka jak o život. a nevim jestli jeste uzitecnej poznatek ale na miste auto pretoci v poho 4000

post-19730-1216142776_thumb.jpg

  • Autor

Dalsi poznatek Turbu fuci dobre od 1700v poho a autojede v pohode do 3 rychlossti a pak se to ztraci pri 2700 a vys 130 nejvic a pozvolna do 160 ale to faakt trva

Poradte nekdo pls

Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine :((((((((((((((((((((

Váha vzduchu

Upraveno od Gocek

Ahoj,

typuju váhu vzduchu, na 99% ;)

To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš.

Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým)

zkontroluj si hadice od intercooleru :palec2: jestli všechny seděj jak maj

  • Autor

3000 sem dokazal prekonat ale strasne dlouho to trvalo

dal sem asi 3300. jde nakpoznat ten nouzak ze naskoci? a poznaj vahu na diagnostice?

Ahoj,

typuju váhu vzduchu, na 99% ;)

To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš.

Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým)

Facelift byl pro MR2001 a AGR se vyráběl 10/96 do 02/06, AGU je 1,8T benzín od 05/98 do 10/04 ;)

Upraveno od rolbař

Jasne sem kuň sem chtěl napsat ALH. Ale že bylo AGR tak dlouho mě překvapuje, zas až tolik AGR jsem s facem nevidel.

  • Autor

Zdarec draci tak dneska jsem byl na diagnostice poprve s timto autem naslo to nakou zavadu na tepelnem cidle, tak jsme to smazly a jeli ji poradne nalozit a znovu diagnotiku zadna chybaa uz se neukazala a vykon porad slabej.Tak sme koupil vahu vzduchu vymena a jeste horsi tez to bylo :(((.takze jsem ji vratil nastesti. Uz si nevim rady. ASi uz me ceka jen Skoda servis :((

Zkus ještě snímač teploty a tlaku vzduchu,já měl konkrétně ohlý jeden pin v konektoru a taky to netáhlo.Až jsem si vzpoměl,

že při výměně rozvodů jsem konektor snímače měl odpojený, no a pak blbě zacvaklý.

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

  • Autor

menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim

menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim

ahoj měl jsem ten samý problém na mé 66kw AGR, v nízkých otáčkách to docela táhlo ale slabě a ve vyšších jsem jel jako 1,2HTP, u mě to ale spravila nová váha vzduchu, tak skus třeba i jiného výrobce , ale to tím asi nebude.

  • Autor

dneska jsem to mel na profi VAGU skodovackym a nic to nenaslo. Davali jsme tam bosackou vahu ale ta byla v haji a auto bylo total mtve :) jinou nemel a pak jsme zkouseli vymenit ten Pod streacem bliz k ridici N75 myslim co sem fotil a to taky nebylo jistejestli je uplne v poradku ale nepoznal jsme rozdil. takze porad nic KURNA

  • Autor

MOHL by jsem nekdo hodit body co to vse muze byt?ZAclo to strasne zrat 1.5 l navic mimo mesto

Váha ( u me zatim nejiste mel sem tam nakou novou neorigo nakej pieg.... bla nevim a bylo to horsi

N75 Ventil

EGR ventil

TUrbo ( mam 100 pro v poradku mereny tlaky atd)

Vstriky?

Cerpadlo?

Upraveno od Smoker87

  • Autor

Dnes jsem zasel pro ventil N 75 v SKoda orig Servisu.Ventil Stál 1002,-kč :D cos velmi levne si myslim nato ze to je ze skody.Vymeneno prijde mi ze uz mam plyn citlivejsia 160 jsem zatim jel nejvic ale 100% to jeste nebude.

Nouzák povoli jen 3000 Otacek? ja 3000 prekonam

a muze mit turbo tlaky dobry ale buze zlobyt?

nebo vstriky?

mohli by mi nekdo na toto odpovědet?

Dojed na Moravu k Indimu na dilnu.Zkouknem, opravime a i popripade upravime softwer na 85kw a pak to bude paradni svezeni... ;)

  • Autor

Z 66KW 85KW :D to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku

Upraveno od Smoker87

Z 66KW 85KW :D to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku

85kw ti je malo??? chipem 85kw z AGR neni problem udelat!! \jako neni problem udelat 200 koni ale to neni jen chipem ale vymenou dalsich veci.

  • Autor

neni jen se divim ze s toho jde udellat 85 KW :palec2:

neni jen se divim ze s toho jde udellat 85 KW :palec2:
Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebne

LPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere. :palec2:

Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebne

LPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere. :palec2:

Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW :palec2: pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KW

Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW :palec2: pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KW
Pletes. AGR ma obtok i u faceliftu.ALH je 66kw s VGT turbem ;)

Já mám 2001 08 AGR a mám VGT turbem, ale je to dovoz.Tak možná je vývozní?? ;)

Já mám 2001 08 AGR a mám VGT turbem, ale je to dovoz.Tak možná je vývozní?? ;)

Nebo cachry s motorem.Protoze jsme to nikdy nevidel v AGR VGT turbo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.