Publikováno Červenec 15, 200817 r Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine (((((((((((((((((((
Červenec 15, 200817 r Autor neni tohle N75? jestli jo tak cvaka jak o život. a nevim jestli jeste uzitecnej poznatek ale na miste auto pretoci v poho 4000
Červenec 15, 200817 r Autor Dalsi poznatek Turbu fuci dobre od 1700v poho a autojede v pohode do 3 rychlossti a pak se to ztraci pri 2700 a vys 130 nejvic a pozvolna do 160 ale to faakt trva Poradte nekdo pls
Červenec 15, 200817 r Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine ((((((((((((((((((( Váha vzduchu Upraveno Červenec 15, 200817 r od Gocek
Červenec 16, 200817 r Ahoj, typuju váhu vzduchu, na 99% To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš. Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým)
Červenec 16, 200817 r Autor 3000 sem dokazal prekonat ale strasne dlouho to trvalo dal sem asi 3300. jde nakpoznat ten nouzak ze naskoci? a poznaj vahu na diagnostice?
Červenec 16, 200817 r Ahoj,typuju váhu vzduchu, na 99% To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš. Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým) Facelift byl pro MR2001 a AGR se vyráběl 10/96 do 02/06, AGU je 1,8T benzín od 05/98 do 10/04 Upraveno Červenec 16, 200817 r od rolbař
Červenec 17, 200817 r Jasne sem kuň sem chtěl napsat ALH. Ale že bylo AGR tak dlouho mě překvapuje, zas až tolik AGR jsem s facem nevidel.
Červenec 17, 200817 r Autor Zdarec draci tak dneska jsem byl na diagnostice poprve s timto autem naslo to nakou zavadu na tepelnem cidle, tak jsme to smazly a jeli ji poradne nalozit a znovu diagnotiku zadna chybaa uz se neukazala a vykon porad slabej.Tak sme koupil vahu vzduchu vymena a jeste horsi tez to bylo ((.takze jsem ji vratil nastesti. Uz si nevim rady. ASi uz me ceka jen Skoda servis (
Červenec 17, 200817 r Zkus ještě snímač teploty a tlaku vzduchu,já měl konkrétně ohlý jeden pin v konektoru a taky to netáhlo.Až jsem si vzpoměl, že při výměně rozvodů jsem konektor snímače měl odpojený, no a pak blbě zacvaklý. Upraveno Červenec 18, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Červenec 18, 200817 r Autor menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim
Červenec 21, 200817 r menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim ahoj měl jsem ten samý problém na mé 66kw AGR, v nízkých otáčkách to docela táhlo ale slabě a ve vyšších jsem jel jako 1,2HTP, u mě to ale spravila nová váha vzduchu, tak skus třeba i jiného výrobce , ale to tím asi nebude.
Červenec 21, 200817 r Autor dneska jsem to mel na profi VAGU skodovackym a nic to nenaslo. Davali jsme tam bosackou vahu ale ta byla v haji a auto bylo total mtve jinou nemel a pak jsme zkouseli vymenit ten Pod streacem bliz k ridici N75 myslim co sem fotil a to taky nebylo jistejestli je uplne v poradku ale nepoznal jsme rozdil. takze porad nic KURNA
Červenec 21, 200817 r Autor MOHL by jsem nekdo hodit body co to vse muze byt?ZAclo to strasne zrat 1.5 l navic mimo mesto Váha ( u me zatim nejiste mel sem tam nakou novou neorigo nakej pieg.... bla nevim a bylo to horsi N75 Ventil EGR ventil TUrbo ( mam 100 pro v poradku mereny tlaky atd) Vstriky? Cerpadlo? Upraveno Červenec 21, 200817 r od Smoker87
Červenec 24, 200817 r Autor Dnes jsem zasel pro ventil N 75 v SKoda orig Servisu.Ventil Stál 1002,-kč cos velmi levne si myslim nato ze to je ze skody.Vymeneno prijde mi ze uz mam plyn citlivejsia 160 jsem zatim jel nejvic ale 100% to jeste nebude. Nouzák povoli jen 3000 Otacek? ja 3000 prekonam a muze mit turbo tlaky dobry ale buze zlobyt? nebo vstriky? mohli by mi nekdo na toto odpovědet?
Červenec 24, 200817 r Dojed na Moravu k Indimu na dilnu.Zkouknem, opravime a i popripade upravime softwer na 85kw a pak to bude paradni svezeni...
Červenec 24, 200817 r Autor Z 66KW 85KW to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku Upraveno Červenec 24, 200817 r od Smoker87
Červenec 25, 200817 r Z 66KW 85KW to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku 85kw ti je malo??? chipem 85kw z AGR neni problem udelat!! \jako neni problem udelat 200 koni ale to neni jen chipem ale vymenou dalsich veci.
Červenec 25, 200817 r neni jen se divim ze s toho jde udellat 85 KW Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebneLPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere.
Červenec 25, 200817 r Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebneLPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere. Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KW
Červenec 25, 200817 r Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KWPletes. AGR ma obtok i u faceliftu.ALH je 66kw s VGT turbem
Červenec 25, 200817 r Já mám 2001 08 AGR a mám VGT turbem, ale je to dovoz.Tak možná je vývozní?? Nebo cachry s motorem.Protoze jsme to nikdy nevidel v AGR VGT turbo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.