Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
Se supem 96kW na hory..naložený auto, 3 lidi, rakev na střeše a za 5,5 to jelo lol

čeče s tebou sem jel a i byli nás čtyři lidi v autě a co si pamatuju tak to jakože dost nejelo :-D

tato motorizace nepatří do vozů této kategorie.....tot můj názor...

já si naopak myslim, že tam místo má. Naopak tam podle mě nepatří 1,9TDI kterej je tragickej i v pětkovym golfu, co sem tak jezdil...

A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.

Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty.

Čeče zjisti si o tom motoru něco, než sem něco plácneš. Ten motor neni našponovanej. Naopak je dost poddimenzovanej. Je to základní výkonová verze 90/92kw našponovaná je možná tak 118/125/132kw verze. Tim, že je naopak mín výkonější, tak je naladěná na zátah v nižších otáčkách, tudíž bude mít dost výkonu a toč. momentu v nižším spektru otáček, právě aby se nemusel vytáčet.

Editováno: , autor: Mustafa
Vloženo
delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny.

No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat...

Prosimte hlavne sem neplet Rooma, to je uplne jina trida, archaicka 1,6 je 100% horsi volba jak jakakoli 1,9TDi .. pro me motor nejvetsi zklamani aspon v Roomu, asi sem o toho cekal vic po presednuti z 1,4ky ..nechapu kdo si to za ty penize koupi kdyz to vubec nejede hlavne odspoda tragedie, v otackach uz trochu jede ale zase ta spotreba... mela tam byt nova 1,4ka ..jako nevykonejsi motor dat archaickou 1,6tku neni dobry tah od skody...ale dost OT.

Vloženo

Tak ja jel v obou Supech co nyni jsou v benzinovem T - 92kW i 118kW... 1,4 92kW velmi prijemna jizda, tahne moc pekne, jezdil jsem v Praze v provozu a prisel mi co se tyce jizdy po meste lepsi 1,4 nez 1,8. Ten jede jak das, da se rici, ze je to celkem nevyuzitelne v provozu, proto jsem zvolil 1,4TSI ;)

Vloženo

Jestere, jestere. Vidim, ze pokud nema neco nalepku TDI, tak to u tebe nema sanci, takze se nebudu namahat. R sem zminoval hlavne kvuli tomu, ze 2.0TDI a 1.6 v R maji podobne hodnoty zrychleni. Jedno tahne hned odspoda a pak chcipa, druhy je chciply odspoda, ale pak tahne prakticky plynule az k omezovaci. At si kazdy kupuje co chce, jenom nedelejme z veci neco, co nejsou. A chrochtak 1.9 a 1.4 fakt srovnatelny nejsou vubec nicim...

Vloženo

Bojlere, jsi mi fakt k smichu!!!

Vubec ne tim, co jsi napsal, ale spise tim, jak jsi to podal :D

Jestere, jestere... to stacilo. Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci :D) tak to vse je kk hovnu. ;)

Vloženo
Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci :D) tak to vse je kk hovnu. ;)

Na tohle fakt nestacim :p

Vloženo

Mno možná přidám i svou zkušenost, která mě vyléčila z malo objemového motoru.

Pokud někdo hodně jezdí mimo město, měl by volit větší objem (můj názor). Měl jsem ve fabce silější HTP a musím říct, že kdybych hledal motor pro mladou do města, tak možná vyhraje. Ale já jezdil dálnici 150km/h tempomat. V první řadě spotřeba nad 10L a v druhý řadě motor šel rychle do kytek (totál).

Čím delší trasy a čím rychlejší jezdec, tím bych doporučil vyšší objem! Malej prostě půjde do otáček a tam roste exponencionálně jak opotřebení, tak spotřeba.

Do města bych se nebál i sebemenšího motoru. Je to zpřevodovaný, aby to do 100km/h letělo a pak je to jedno. A spotřeba super.

A to nejsem fanda TDI a žádného jiného dieslu. Miluju japonské vysokootáčkové benzíny :)

Vloženo

tak o tom není sporu :) Ostatně měla by to být vlajková loď VW :D Ale tím se princip nemění, kdyby stejná technologie byla použita u většího objemu, byl by vhodnější pro delší cestování než menší objem :)

  • o 3 týdny později...
  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Prosím někoho, kdo má Superb II s 1.4 TSI aby zde napsal, jakou má průměrnou spotřebu na dálnici (nejlépe na delší vzdálenost při 140km/hod tacho, na začátku dálnice vynulovat počítač :palec2: ). Děkuji.

Vloženo (editace)

To ti řeknu naprosto přesně, už to delší dobu sleduju :) Liberec - Praha ... testováno jen s jednou osobou - myšleno řidiče :) .... zkoušel jsem to jet převážně na tempomat .... (sem tam nutno přidat na předjíždění)

1.test: léto, slunečno, rychlost 120Km/h = spotřeba 6.8 l.

2.test: zima, sněží, rychlost 120Km/h = spotřeba 7.3l

3.test: léto, slunečno, rychlost 150km/h = spotřeba 7.8l

4.test: zima, padaj sračky, rychlost 150km/h = spotřeba 8.3l

5.test: podzim, pod mrakem, rychlost 160-190km/h = spotřeba 9.2l

pokud je auto plné, resp. 4 osoby, vypozoroval jsem přírustek sptřeby cca 0.75 až 1.5litru (dle počasí)

hodně záleží i na profilu cesty....když to jedu obráceně mám vždy o 0.3-0.7 litru více.

Na počátku mého sledování mělo auto najeto cca 8 tisíc a teď má 22 tisíc

1.4TSI je hodně citlivá na styl jízdy, ve městě není problém jezdit pod 8 litru (vetšinou tak 7.6 - 7.8 litru), ale když to vytáčím, tak taky jezdím někde okolo 8.5 - 9 litru.

Celkově si na spotřebu rozhodně ale nestěžuju :) Samo sebou diesel to není, ale i tak, na takto velké auto je to podle mě hezký.

Editováno: , autor: dc98
  • o 11 měsíců později...
  • o 1 rok později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Tak po ujetí 60 tis km mi zničehonic skočila kontrolka na palubce a zajel jsem do hellera a bylo mi řečeno, že to hlásí podezdření volnosti řetězu či co a nedoporučujou mi přejed jinam jinak mi to skočí o zub, zajel jsem teda vedle do Unicaru ke kamarádovi na diagnostiku  a ten mi řekl, že už to skočilo :( no když to shrnu a auto jsem tam nechal, šlo to mimo hlavní zakázku borci to mněli na robotu po práci a celková oprava 20 tis - kdy nejdražší byla asi jednotka stavecí pro vackovou hřídel cca 10 tis a dále řetěz nový, napínák atd prácí jsem mněl za hubana, protože se nepočítalo dph a plná cena na hodinu a olej kvuli špon jsem si dovezl svůj ( jinak 2500 kč navic :) )kdybych to neřešil přes kamaráda a nechal to v Helleru, tak oprava cca 33 tis a to se mi nepotkali ventili. Mám zkontrolované tlaky a vše je o.k proto chlapi si na to dávejte bacha a raději si to nechte překontrolovat, protože od výroby je to slabina těchto motorů!!!! Jinak vše už mám opraveno jezdím 14 dnů a vše je o.k ,ale dostal jsem nabídku na kup jiného auta,tak začnu prodávat, kdyby mněl někdo zájem - dám to do inzerátu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...