dukar Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Chlapi myslíte že tento benzinový motor utahne nového superba?a jakou asi bude mít životnost? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 jede to s tím moooc dobře.Životnost těžko říci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 (edited) proč by to nemělo mít životnost???jak dlouho dělá vw 1.4 kompresorturba??už dost dlouho na to aby to bylo odskoušený ne???... Edited July 15, 2008 by mira Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dukar Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 no chci si koupit superba s tím motorem tak zvažuji ted mam octavku 2 1.9 tdi pd 80000 najeto. taky se dlouho vyrabí a vychytaný moc není. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Pokud bude Superb vážit 1000kg tak to bude ideální motor. Jak jezdí O1 s 1.4 I ??.Naprd a jak bude jezdit téměř dvoutunový sup, taky na prd. A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky. Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heretic Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 (edited) Tak superb s 1,8tsi váží 1450kg a docela pochybuju, že je tato 1,4 těžší. Srovnávat s octavií s 1,4 je nesmyslné, neboť jde o úplně jiné motory. Tento motor má v rozmezí 1500 - 4000 otáček 200Nm, což si myslím, že je velice příjemné. Obecně se bavím tím, jak se kitizuje 1,4 a přiom 77kw v TDI nikomu nevadí. Podle mě, na pohodovou jízdu zcela dostačující. Nejlepší ale bude, když se vyjádří někdo, kdo s tímto motorem v superbu už jel... Edited July 15, 2008 by Heretic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomV Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 (edited) Pokud bude Superb vážit 1000kg tak to bude ideální motor. Jak jezdí O1 s 1.4 I ??.Naprd a jak bude jezdit téměř dvoutunový sup, taky na prd. A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty. no srovnavat motor bez turba s vykonem 55kw a TSi s 92kW je asi totalni ulet nemyslis? Jinak jede to pekne, neveril bych ze to je 1.4 Edited July 15, 2008 by TomV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miky-Praha Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Docela by mě zajímalo kolik papá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 To že se motory v O1 a Superbu liší vím a proti benzínům nic nemám. Napsal jsem to proto, že si hodně lidí myslí jak s tím nevydrbe a chce pak upravit motor u kterého to moc nejde.A to jak berete jen váhu auta je taky komické, co posádka a bagáž(projeďte se s tím autem v 5 lidech). A s 1.9 TDI bych to bral, ale jedině upravené. Jo při testování to jede pěkně jak se tomu nakládá. Jinak měl jsem možnost se povozit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pentadius Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Osobně si myslím, že se nejedná o verzi motoru 1.4 TSI (twinchanger) jako so montují do VW (103 a 125 kW), nýbrž o klasické 1.4 TFSI (turbo s přímým vstřikem), obdoba 1.8 TFSI nebo 2.0 TFSI . Takže proč by to nejelo? IMHO je vážně nevhodné porovnávat 1.4 MPI z O1 a 1.4 TFSI ze S2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oco1 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Podle mě s 1-2 lidma na palubě pojede obstojně, ale ve 4lidech a jeste s nákladem? tak to bude určitě pěkná bída... Mám S1 96kW a vezl sem 4lidi a 3kufry a celkem slabota, nechápu ty plky některých lídí co maj ochcáfky se 74kW a jedou s plnou náloží do Chorvatska jak největší piráti slnic a ještě k tomu za 5.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasekk Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Se supem 96kW na hory..naložený auto, 3 lidi, rakev na střeše a za 5,5 to jelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luky15 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 když novýho supa, tak už bych chtěl něco silnějšího 1,8 tsi nebo 3.2 , ale to už bude asi papat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super(b)man Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Podle mě s 1-2 lidma na palubě pojede obstojně, ale ve 4lidech a jeste s nákladem? tak to bude určitě pěkná bída... Mám S1 96kW a vezl sem 4lidi a 3kufry a celkem slabota, nechápu ty plky některých lídí co maj ochcáfky se 74kW a jedou s plnou náloží do Chorvatska jak největší piráti slnic a ještě k tomu za 5.5 Nevím na jaký výkon jsi zvyklý,ale 96kw mam a umí to Supa pěkně rozhýbat i v 5ti lidech. Jen mě pořád dráždí názory o spotřebě,5.5zkrátka nejde! Sorry ale toto do tohoto tématu nepatří.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Sup 1,4 a 3 lidi a jel lépe než kdejaká 1,9 TDi 66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dukar Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 ještě bych potřeboval vědět , jestli si myslíte že tento nový motor bude mít nějaka bolavá místa .a jestli mate nějake špatne zkušenosti s některým ze starších benzinových motoru.díky za tipy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dastax Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 dneska jsem s tím motorem najel několik kilometrů až mě překvapilo, jak hezky ten superb s tímhle motorem jede a celkem jsem si ho i oblíbil (taky jsem řídil 3.6 V6 4x4, ale to sem nepatří ) líbila se mi 6tka díky spotřebě. Při 100km/h to točí něco kolem 2200ot a spotřebu to ukazovalo při téhle rychlosti 4.5 litrů prostě se mi ten motůrek vážně líbil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulux Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 SII rozhybe celkem slusne. Neni to zadna brzda provozu. Ocekaval jsem turbo efekt a vykon az ve vysokych otackach, ale byl jsem mile potesen. Netreba vytacet, staci do 4000ot/min. Pri normalni jizde udrzovat 2000ot/min. To diky 6. neni u rychlosti 90-100km/h problem. Pak i aktualni spotreba na 6. pri 90kmh asi 4.5l/100km. Hrabne si i na 2. Obecne mi pripomina benzin 2.0i v OI. Mel jsem pujceno na par hodin a bohuzel nemohl vyzkouset i chovani pri plne obsazenem aute, coz by me zajimalo. Zatim mohu rict, ze 1.4TSI je spolu s 1.8TSI kandidatem na pristi motor, do ktereho bych sel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peny Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Zdravím,doma máme Golfa5 a 1,4 TSI a má to 90 Kw a jezdí to velice dravě a při úsporný jízdě se s tím nechá jezdit za 5,2 l/100km.Nevím o kolik míň pojede tenle motor se Supem II,ale myslím si,že na normální poježdění to určitě postačíA tak bych se toho motoru vůbec nebál..Jinak já mám Supa I a s 1,9 TDi 96 Kw a a umím teď v zimě jezdit dlouhodobej průměr 5,8 l/100km.A to nejsem nějakej kloboučník co jezdí do 90km/h,naopak se rád povozím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sejis Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 tato motorizace nepatří do vozů této kategorie.....tot můj názor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cjoctavian Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 to je len o prelomeni psychologickej bariery...je to skvely motor - aspon v O2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ale B Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 jenom si zvykejte, objemy jdou dolů Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JasteR Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 (edited) Zpocatku jsem byl skeptickej, ale po svezeni ve 2 docela prijemne prekvapeni.. svezte se a date me za pravdu.. na rodinny jezdeni to staci ...ale na dalnici necekejte spotrebu pod 10L a to sem jel predpisove - tacho 140kmh tady si mensi obem vybere svou dan.... na delsi cesty je ale idealni 1,8TFSi ta ma rezervu na predjizdeni kamionu i na okreskach.. Je to 100% lepsi varianta nez 1,9TDi 74Kw nebo 2,0 Mpi co byly v SB1 ... a ackoli nerad musim priznat ze je sviznejsi jak zakladni 1,9TDi... ..ostatne 1,4ka ma papirove zrychleni 10,5s a treba 2,0TDi ma 10,2s i kdyz TDi bych rekl ze dosahne i lepsich casu a vykonove co do pruznosti je Tdi uplne jinde.. Edited April 1, 2009 by JasteR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 ackoli nerad musim priznat ze je sviznejsi jak zakladni 1,9TDi.....ostatne 1,4ka ma papirove zrychleni 10,5s a treba 2,0TDi ma 10,2s i kdyz TDi bych rekl ze dosahne i lepsich casu a vykonove co do pruznosti je Tdi uplne jinde.. delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny. No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romariooo Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jak píšou kolegové nahoře...taky jsem v tom jel a byl jsem příjemně překvapen...těch 92kW je znát.Co se týče výdrže motoru tak toho bych se trošku bál...nevím.Podle mě je ted v současné době nejlepší volba motor 1,8TSi 118kW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.