Mustafa Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 (editace) Se supem 96kW na hory..naložený auto, 3 lidi, rakev na střeše a za 5,5 to jelo čeče s tebou sem jel a i byli nás čtyři lidi v autě a co si pamatuju tak to jakože dost nejelo :-D tato motorizace nepatří do vozů této kategorie.....tot můj názor... já si naopak myslim, že tam místo má. Naopak tam podle mě nepatří 1,9TDI kterej je tragickej i v pětkovym golfu, co sem tak jezdil... A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty. Čeče zjisti si o tom motoru něco, než sem něco plácneš. Ten motor neni našponovanej. Naopak je dost poddimenzovanej. Je to základní výkonová verze 90/92kw našponovaná je možná tak 118/125/132kw verze. Tim, že je naopak mín výkonější, tak je naladěná na zátah v nižších otáčkách, tudíž bude mít dost výkonu a toč. momentu v nižším spektru otáček, právě aby se nemusel vytáčet. Editováno: 8. Duben 2009, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny.No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat... Prosimte hlavne sem neplet Rooma, to je uplne jina trida, archaicka 1,6 je 100% horsi volba jak jakakoli 1,9TDi .. pro me motor nejvetsi zklamani aspon v Roomu, asi sem o toho cekal vic po presednuti z 1,4ky ..nechapu kdo si to za ty penize koupi kdyz to vubec nejede hlavne odspoda tragedie, v otackach uz trochu jede ale zase ta spotreba... mela tam byt nova 1,4ka ..jako nevykonejsi motor dat archaickou 1,6tku neni dobry tah od skody...ale dost OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Tak ja jel v obou Supech co nyni jsou v benzinovem T - 92kW i 118kW... 1,4 92kW velmi prijemna jizda, tahne moc pekne, jezdil jsem v Praze v provozu a prisel mi co se tyce jizdy po meste lepsi 1,4 nez 1,8. Ten jede jak das, da se rici, ze je to celkem nevyuzitelne v provozu, proto jsem zvolil 1,4TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Jestere, jestere. Vidim, ze pokud nema neco nalepku TDI, tak to u tebe nema sanci, takze se nebudu namahat. R sem zminoval hlavne kvuli tomu, ze 2.0TDI a 1.6 v R maji podobne hodnoty zrychleni. Jedno tahne hned odspoda a pak chcipa, druhy je chciply odspoda, ale pak tahne prakticky plynule az k omezovaci. At si kazdy kupuje co chce, jenom nedelejme z veci neco, co nejsou. A chrochtak 1.9 a 1.4 fakt srovnatelny nejsou vubec nicim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Bojlere, jsi mi fakt k smichu!!! Vubec ne tim, co jsi napsal, ale spise tim, jak jsi to podal Jestere, jestere... to stacilo. Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci ) tak to vse je kk hovnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Sorry, ale to posledni souveti vubec nechapu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Co nechapes na kopanci od turba do zad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci ) tak to vse je kk hovnu. Na tohle fakt nestacim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Tak uz to nerozebirej, kdyz na to nestacis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hampejz Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Mno možná přidám i svou zkušenost, která mě vyléčila z malo objemového motoru. Pokud někdo hodně jezdí mimo město, měl by volit větší objem (můj názor). Měl jsem ve fabce silější HTP a musím říct, že kdybych hledal motor pro mladou do města, tak možná vyhraje. Ale já jezdil dálnici 150km/h tempomat. V první řadě spotřeba nad 10L a v druhý řadě motor šel rychle do kytek (totál). Čím delší trasy a čím rychlejší jezdec, tím bych doporučil vyšší objem! Malej prostě půjde do otáček a tam roste exponencionálně jak opotřebení, tak spotřeba. Do města bych se nebál i sebemenšího motoru. Je to zpřevodovaný, aby to do 100km/h letělo a pak je to jedno. A spotřeba super. A to nejsem fanda TDI a žádného jiného dieslu. Miluju japonské vysokootáčkové benzíny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 (editace) jasné, ale 1.4 TSI 92 kw je "trošku" jiný motor než HTP Editováno: 20. Duben 2009, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hampejz Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 tak o tom není sporu Ostatně měla by to být vlajková loď VW Ale tím se princip nemění, kdyby stejná technologie byla použita u většího objemu, byl by vhodnější pro delší cestování než menší objem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 Promin, ale to jsou fraze. Davat jako referenci na nakou teorii HTP s kratkejma prevodama urcenou do mesta v souvislosti s motorem s turbem je nezlob se HOVADINA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 8. Květen 2009 Sdílet Vloženo 8. Květen 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 24. Duben 2010 Sdílet Vloženo 24. Duben 2010 Prosím někoho, kdo má Superb II s 1.4 TSI aby zde napsal, jakou má průměrnou spotřebu na dálnici (nejlépe na delší vzdálenost při 140km/hod tacho, na začátku dálnice vynulovat počítač ). Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc98 Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 (editace) To ti řeknu naprosto přesně, už to delší dobu sleduju Liberec - Praha ... testováno jen s jednou osobou - myšleno řidiče .... zkoušel jsem to jet převážně na tempomat .... (sem tam nutno přidat na předjíždění) 1.test: léto, slunečno, rychlost 120Km/h = spotřeba 6.8 l. 2.test: zima, sněží, rychlost 120Km/h = spotřeba 7.3l 3.test: léto, slunečno, rychlost 150km/h = spotřeba 7.8l 4.test: zima, padaj sračky, rychlost 150km/h = spotřeba 8.3l 5.test: podzim, pod mrakem, rychlost 160-190km/h = spotřeba 9.2l pokud je auto plné, resp. 4 osoby, vypozoroval jsem přírustek sptřeby cca 0.75 až 1.5litru (dle počasí) hodně záleží i na profilu cesty....když to jedu obráceně mám vždy o 0.3-0.7 litru více. Na počátku mého sledování mělo auto najeto cca 8 tisíc a teď má 22 tisíc 1.4TSI je hodně citlivá na styl jízdy, ve městě není problém jezdit pod 8 litru (vetšinou tak 7.6 - 7.8 litru), ale když to vytáčím, tak taky jezdím někde okolo 8.5 - 9 litru. Celkově si na spotřebu rozhodně ale nestěžuju Samo sebou diesel to není, ale i tak, na takto velké auto je to podle mě hezký. Editováno: 25. Duben 2010, autor: dc98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Suprová a detailní odpověď, díky. Ještě prosím napiš jakou máš dlouhodobou spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc98 Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 (editace) dlouhodobá je 7.7l takže už najeto 51 tisíc a dlouhodobá klesla na 6.9 !! Editováno: 9. Říjen 2011, autor: dc98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Už máte někdo tento motor očipovaný? A technická, má ten motor stejná střeva jako jeho 103kW verze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anthelmos Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Mám najeto 10 tisíc kilomtrů - malé jubileum. Celková průměrná spotřeba 7,66l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kruho Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Já mám najeto cca 20 tisíc a dlouhodobá spotřeba 6,8l. Pro zajímavost s Oct.II 1.9 TDI 77KW jsem měl 6.1l. na stejných cestách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iziah Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 75tkm a 6,5-7,2/100km okreska/dalnice , jsem spokojeny i s dynamikou, zadny zavodnik, ale bez problemu se drzi svizneho provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Tak na velikost takoveho auta je to paradni spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakalik01 Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 Tak po ujetí 60 tis km mi zničehonic skočila kontrolka na palubce a zajel jsem do hellera a bylo mi řečeno, že to hlásí podezdření volnosti řetězu či co a nedoporučujou mi přejed jinam jinak mi to skočí o zub, zajel jsem teda vedle do Unicaru ke kamarádovi na diagnostiku a ten mi řekl, že už to skočilo no když to shrnu a auto jsem tam nechal, šlo to mimo hlavní zakázku borci to mněli na robotu po práci a celková oprava 20 tis - kdy nejdražší byla asi jednotka stavecí pro vackovou hřídel cca 10 tis a dále řetěz nový, napínák atd prácí jsem mněl za hubana, protože se nepočítalo dph a plná cena na hodinu a olej kvuli špon jsem si dovezl svůj ( jinak 2500 kč navic )kdybych to neřešil přes kamaráda a nechal to v Helleru, tak oprava cca 33 tis a to se mi nepotkali ventili. Mám zkontrolované tlaky a vše je o.k proto chlapi si na to dávejte bacha a raději si to nechte překontrolovat, protože od výroby je to slabina těchto motorů!!!! Jinak vše už mám opraveno jezdím 14 dnů a vše je o.k ,ale dostal jsem nabídku na kup jiného auta,tak začnu prodávat, kdyby mněl někdo zájem - dám to do inzerátu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. leden 2015 Sdílet Vloženo 15. leden 2015 A nechrastilo ti to při startech? Tím to obvykle začíná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.