Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Se supem 96kW na hory..naložený auto, 3 lidi, rakev na střeše a za 5,5 to jelo lol

čeče s tebou sem jel a i byli nás čtyři lidi v autě a co si pamatuju tak to jakože dost nejelo :-D

tato motorizace nepatří do vozů této kategorie.....tot můj názor...

já si naopak myslim, že tam místo má. Naopak tam podle mě nepatří 1,9TDI kterej je tragickej i v pětkovym golfu, co sem tak jezdil...

A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.

Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty.

Čeče zjisti si o tom motoru něco, než sem něco plácneš. Ten motor neni našponovanej. Naopak je dost poddimenzovanej. Je to základní výkonová verze 90/92kw našponovaná je možná tak 118/125/132kw verze. Tim, že je naopak mín výkonější, tak je naladěná na zátah v nižších otáčkách, tudíž bude mít dost výkonu a toč. momentu v nižším spektru otáček, právě aby se nemusel vytáčet.

Upraveno od Mustafa

delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny.

No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat...

Prosimte hlavne sem neplet Rooma, to je uplne jina trida, archaicka 1,6 je 100% horsi volba jak jakakoli 1,9TDi .. pro me motor nejvetsi zklamani aspon v Roomu, asi sem o toho cekal vic po presednuti z 1,4ky ..nechapu kdo si to za ty penize koupi kdyz to vubec nejede hlavne odspoda tragedie, v otackach uz trochu jede ale zase ta spotreba... mela tam byt nova 1,4ka ..jako nevykonejsi motor dat archaickou 1,6tku neni dobry tah od skody...ale dost OT.

Tak ja jel v obou Supech co nyni jsou v benzinovem T - 92kW i 118kW... 1,4 92kW velmi prijemna jizda, tahne moc pekne, jezdil jsem v Praze v provozu a prisel mi co se tyce jizdy po meste lepsi 1,4 nez 1,8. Ten jede jak das, da se rici, ze je to celkem nevyuzitelne v provozu, proto jsem zvolil 1,4TSI ;)

Jestere, jestere. Vidim, ze pokud nema neco nalepku TDI, tak to u tebe nema sanci, takze se nebudu namahat. R sem zminoval hlavne kvuli tomu, ze 2.0TDI a 1.6 v R maji podobne hodnoty zrychleni. Jedno tahne hned odspoda a pak chcipa, druhy je chciply odspoda, ale pak tahne prakticky plynule az k omezovaci. At si kazdy kupuje co chce, jenom nedelejme z veci neco, co nejsou. A chrochtak 1.9 a 1.4 fakt srovnatelny nejsou vubec nicim...

Bojlere, jsi mi fakt k smichu!!!

Vubec ne tim, co jsi napsal, ale spise tim, jak jsi to podal :D

Jestere, jestere... to stacilo. Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci :D) tak to vse je kk hovnu. ;)

Sorry, ale to posledni souveti vubec nechapu.

Co nechapes na kopanci od turba do zad?

Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci :D) tak to vse je kk hovnu. ;)

Na tohle fakt nestacim :p

Tak uz to nerozebirej, kdyz na to nestacis... :palec2:

Mno možná přidám i svou zkušenost, která mě vyléčila z malo objemového motoru.

Pokud někdo hodně jezdí mimo město, měl by volit větší objem (můj názor). Měl jsem ve fabce silější HTP a musím říct, že kdybych hledal motor pro mladou do města, tak možná vyhraje. Ale já jezdil dálnici 150km/h tempomat. V první řadě spotřeba nad 10L a v druhý řadě motor šel rychle do kytek (totál).

Čím delší trasy a čím rychlejší jezdec, tím bych doporučil vyšší objem! Malej prostě půjde do otáček a tam roste exponencionálně jak opotřebení, tak spotřeba.

Do města bych se nebál i sebemenšího motoru. Je to zpřevodovaný, aby to do 100km/h letělo a pak je to jedno. A spotřeba super.

A to nejsem fanda TDI a žádného jiného dieslu. Miluju japonské vysokootáčkové benzíny :)

jasné, ale 1.4 TSI 92 kw je "trošku" jiný motor než HTP ;)

Upraveno od HjM

tak o tom není sporu :) Ostatně měla by to být vlajková loď VW :D Ale tím se princip nemění, kdyby stejná technologie byla použita u většího objemu, byl by vhodnější pro delší cestování než menší objem :)

  • 3 týdny později...

Promin, ale to jsou fraze. Davat jako referenci na nakou teorii HTP s kratkejma prevodama urcenou do mesta v souvislosti s motorem s turbem je nezlob se HOVADINA.

:palec2:
  • 11 měsíců později...

Prosím někoho, kdo má Superb II s 1.4 TSI aby zde napsal, jakou má průměrnou spotřebu na dálnici (nejlépe na delší vzdálenost při 140km/hod tacho, na začátku dálnice vynulovat počítač :palec2: ). Děkuji.

To ti řeknu naprosto přesně, už to delší dobu sleduju :) Liberec - Praha ... testováno jen s jednou osobou - myšleno řidiče :) .... zkoušel jsem to jet převážně na tempomat .... (sem tam nutno přidat na předjíždění)

1.test: léto, slunečno, rychlost 120Km/h = spotřeba 6.8 l.

2.test: zima, sněží, rychlost 120Km/h = spotřeba 7.3l

3.test: léto, slunečno, rychlost 150km/h = spotřeba 7.8l

4.test: zima, padaj sračky, rychlost 150km/h = spotřeba 8.3l

5.test: podzim, pod mrakem, rychlost 160-190km/h = spotřeba 9.2l

pokud je auto plné, resp. 4 osoby, vypozoroval jsem přírustek sptřeby cca 0.75 až 1.5litru (dle počasí)

hodně záleží i na profilu cesty....když to jedu obráceně mám vždy o 0.3-0.7 litru více.

Na počátku mého sledování mělo auto najeto cca 8 tisíc a teď má 22 tisíc

1.4TSI je hodně citlivá na styl jízdy, ve městě není problém jezdit pod 8 litru (vetšinou tak 7.6 - 7.8 litru), ale když to vytáčím, tak taky jezdím někde okolo 8.5 - 9 litru.

Celkově si na spotřebu rozhodně ale nestěžuju :) Samo sebou diesel to není, ale i tak, na takto velké auto je to podle mě hezký.

Upraveno od dc98

Suprová a detailní odpověď, díky. Ještě prosím napiš jakou máš dlouhodobou spotřebu.

post-3978-1272269355,0708_thumb.jpg

dlouhodobá je 7.7l :)

takže už najeto 51 tisíc a dlouhodobá klesla na 6.9 !!

Upraveno od dc98

  • 11 měsíců později...

Už máte někdo tento motor očipovaný?

A technická, má ten motor stejná střeva jako jeho 103kW verze?

  • 1 rok později...

Mám najeto 10 tisíc kilomtrů - malé jubileum. Celková průměrná spotřeba 7,66l.

  • 6 měsíců později...

Já mám najeto cca 20 tisíc a dlouhodobá spotřeba 6,8l. Pro zajímavost s Oct.II 1.9 TDI 77KW jsem měl 6.1l. na stejných cestách.

  • 1 měsíc později...

75tkm a 6,5-7,2/100km okreska/dalnice , jsem spokojeny i s dynamikou, zadny zavodnik, ale bez problemu se drzi svizneho provozu.

Tak na velikost takoveho auta je to paradni spotřeba.

  • 2 roky později...

Tak po ujetí 60 tis km mi zničehonic skočila kontrolka na palubce a zajel jsem do hellera a bylo mi řečeno, že to hlásí podezdření volnosti řetězu či co a nedoporučujou mi přejed jinam jinak mi to skočí o zub, zajel jsem teda vedle do Unicaru ke kamarádovi na diagnostiku  a ten mi řekl, že už to skočilo :( no když to shrnu a auto jsem tam nechal, šlo to mimo hlavní zakázku borci to mněli na robotu po práci a celková oprava 20 tis - kdy nejdražší byla asi jednotka stavecí pro vackovou hřídel cca 10 tis a dále řetěz nový, napínák atd prácí jsem mněl za hubana, protože se nepočítalo dph a plná cena na hodinu a olej kvuli špon jsem si dovezl svůj ( jinak 2500 kč navic :) )kdybych to neřešil přes kamaráda a nechal to v Helleru, tak oprava cca 33 tis a to se mi nepotkali ventili. Mám zkontrolované tlaky a vše je o.k proto chlapi si na to dávejte bacha a raději si to nechte překontrolovat, protože od výroby je to slabina těchto motorů!!!! Jinak vše už mám opraveno jezdím 14 dnů a vše je o.k ,ale dostal jsem nabídku na kup jiného auta,tak začnu prodávat, kdyby mněl někdo zájem - dám to do inzerátu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.