Duben 8, 200916 r Se supem 96kW na hory..naložený auto, 3 lidi, rakev na střeše a za 5,5 to jelo čeče s tebou sem jel a i byli nás čtyři lidi v autě a co si pamatuju tak to jakože dost nejelo :-D tato motorizace nepatří do vozů této kategorie.....tot můj názor... já si naopak myslim, že tam místo má. Naopak tam podle mě nepatří 1,9TDI kterej je tragickej i v pětkovym golfu, co sem tak jezdil... A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty. Čeče zjisti si o tom motoru něco, než sem něco plácneš. Ten motor neni našponovanej. Naopak je dost poddimenzovanej. Je to základní výkonová verze 90/92kw našponovaná je možná tak 118/125/132kw verze. Tim, že je naopak mín výkonější, tak je naladěná na zátah v nižších otáčkách, tudíž bude mít dost výkonu a toč. momentu v nižším spektru otáček, právě aby se nemusel vytáčet. Upraveno Duben 8, 200916 r od Mustafa
Duben 9, 200916 r delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny.No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat... Prosimte hlavne sem neplet Rooma, to je uplne jina trida, archaicka 1,6 je 100% horsi volba jak jakakoli 1,9TDi .. pro me motor nejvetsi zklamani aspon v Roomu, asi sem o toho cekal vic po presednuti z 1,4ky ..nechapu kdo si to za ty penize koupi kdyz to vubec nejede hlavne odspoda tragedie, v otackach uz trochu jede ale zase ta spotreba... mela tam byt nova 1,4ka ..jako nevykonejsi motor dat archaickou 1,6tku neni dobry tah od skody...ale dost OT.
Duben 9, 200916 r Tak ja jel v obou Supech co nyni jsou v benzinovem T - 92kW i 118kW... 1,4 92kW velmi prijemna jizda, tahne moc pekne, jezdil jsem v Praze v provozu a prisel mi co se tyce jizdy po meste lepsi 1,4 nez 1,8. Ten jede jak das, da se rici, ze je to celkem nevyuzitelne v provozu, proto jsem zvolil 1,4TSI
Duben 14, 200916 r Jestere, jestere. Vidim, ze pokud nema neco nalepku TDI, tak to u tebe nema sanci, takze se nebudu namahat. R sem zminoval hlavne kvuli tomu, ze 2.0TDI a 1.6 v R maji podobne hodnoty zrychleni. Jedno tahne hned odspoda a pak chcipa, druhy je chciply odspoda, ale pak tahne prakticky plynule az k omezovaci. At si kazdy kupuje co chce, jenom nedelejme z veci neco, co nejsou. A chrochtak 1.9 a 1.4 fakt srovnatelny nejsou vubec nicim...
Duben 15, 200916 r Bojlere, jsi mi fakt k smichu!!! Vubec ne tim, co jsi napsal, ale spise tim, jak jsi to podal Jestere, jestere... to stacilo. Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci ) tak to vse je kk hovnu.
Duben 17, 200916 r Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci ) tak to vse je kk hovnu. Na tohle fakt nestacim
Duben 20, 200916 r Mno možná přidám i svou zkušenost, která mě vyléčila z malo objemového motoru. Pokud někdo hodně jezdí mimo město, měl by volit větší objem (můj názor). Měl jsem ve fabce silější HTP a musím říct, že kdybych hledal motor pro mladou do města, tak možná vyhraje. Ale já jezdil dálnici 150km/h tempomat. V první řadě spotřeba nad 10L a v druhý řadě motor šel rychle do kytek (totál). Čím delší trasy a čím rychlejší jezdec, tím bych doporučil vyšší objem! Malej prostě půjde do otáček a tam roste exponencionálně jak opotřebení, tak spotřeba. Do města bych se nebál i sebemenšího motoru. Je to zpřevodovaný, aby to do 100km/h letělo a pak je to jedno. A spotřeba super. A to nejsem fanda TDI a žádného jiného dieslu. Miluju japonské vysokootáčkové benzíny
Duben 20, 200916 r jasné, ale 1.4 TSI 92 kw je "trošku" jiný motor než HTP Upraveno Duben 20, 200916 r od HjM
Duben 20, 200916 r tak o tom není sporu Ostatně měla by to být vlajková loď VW Ale tím se princip nemění, kdyby stejná technologie byla použita u většího objemu, byl by vhodnější pro delší cestování než menší objem
Květen 7, 200916 r Promin, ale to jsou fraze. Davat jako referenci na nakou teorii HTP s kratkejma prevodama urcenou do mesta v souvislosti s motorem s turbem je nezlob se HOVADINA.
Duben 24, 201015 r Prosím někoho, kdo má Superb II s 1.4 TSI aby zde napsal, jakou má průměrnou spotřebu na dálnici (nejlépe na delší vzdálenost při 140km/hod tacho, na začátku dálnice vynulovat počítač ). Děkuji.
Duben 25, 201015 r To ti řeknu naprosto přesně, už to delší dobu sleduju Liberec - Praha ... testováno jen s jednou osobou - myšleno řidiče .... zkoušel jsem to jet převážně na tempomat .... (sem tam nutno přidat na předjíždění) 1.test: léto, slunečno, rychlost 120Km/h = spotřeba 6.8 l. 2.test: zima, sněží, rychlost 120Km/h = spotřeba 7.3l 3.test: léto, slunečno, rychlost 150km/h = spotřeba 7.8l 4.test: zima, padaj sračky, rychlost 150km/h = spotřeba 8.3l 5.test: podzim, pod mrakem, rychlost 160-190km/h = spotřeba 9.2l pokud je auto plné, resp. 4 osoby, vypozoroval jsem přírustek sptřeby cca 0.75 až 1.5litru (dle počasí) hodně záleží i na profilu cesty....když to jedu obráceně mám vždy o 0.3-0.7 litru více. Na počátku mého sledování mělo auto najeto cca 8 tisíc a teď má 22 tisíc 1.4TSI je hodně citlivá na styl jízdy, ve městě není problém jezdit pod 8 litru (vetšinou tak 7.6 - 7.8 litru), ale když to vytáčím, tak taky jezdím někde okolo 8.5 - 9 litru. Celkově si na spotřebu rozhodně ale nestěžuju Samo sebou diesel to není, ale i tak, na takto velké auto je to podle mě hezký. Upraveno Duben 25, 201015 r od dc98
Duben 26, 201015 r Suprová a detailní odpověď, díky. Ještě prosím napiš jakou máš dlouhodobou spotřebu.
Duben 26, 201015 r dlouhodobá je 7.7l takže už najeto 51 tisíc a dlouhodobá klesla na 6.9 !! Upraveno Říjen 9, 201113 r od dc98
Duben 17, 201114 r Už máte někdo tento motor očipovaný? A technická, má ten motor stejná střeva jako jeho 103kW verze?
Listopad 18, 201212 r Já mám najeto cca 20 tisíc a dlouhodobá spotřeba 6,8l. Pro zajímavost s Oct.II 1.9 TDI 77KW jsem měl 6.1l. na stejných cestách.
Prosinec 29, 201212 r 75tkm a 6,5-7,2/100km okreska/dalnice , jsem spokojeny i s dynamikou, zadny zavodnik, ale bez problemu se drzi svizneho provozu.
Leden 15, 201510 r Tak po ujetí 60 tis km mi zničehonic skočila kontrolka na palubce a zajel jsem do hellera a bylo mi řečeno, že to hlásí podezdření volnosti řetězu či co a nedoporučujou mi přejed jinam jinak mi to skočí o zub, zajel jsem teda vedle do Unicaru ke kamarádovi na diagnostiku a ten mi řekl, že už to skočilo no když to shrnu a auto jsem tam nechal, šlo to mimo hlavní zakázku borci to mněli na robotu po práci a celková oprava 20 tis - kdy nejdražší byla asi jednotka stavecí pro vackovou hřídel cca 10 tis a dále řetěz nový, napínák atd prácí jsem mněl za hubana, protože se nepočítalo dph a plná cena na hodinu a olej kvuli špon jsem si dovezl svůj ( jinak 2500 kč navic )kdybych to neřešil přes kamaráda a nechal to v Helleru, tak oprava cca 33 tis a to se mi nepotkali ventili. Mám zkontrolované tlaky a vše je o.k proto chlapi si na to dávejte bacha a raději si to nechte překontrolovat, protože od výroby je to slabina těchto motorů!!!! Jinak vše už mám opraveno jezdím 14 dnů a vše je o.k ,ale dostal jsem nabídku na kup jiného auta,tak začnu prodávat, kdyby mněl někdo zájem - dám to do inzerátu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.