houmik Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Hlavne bych rekl, ze cela OKey prodejna je plna vyrobku 2.-3. jakosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Zdravím pánové, dlouho jsem tady nebyl a jak tak pročítám fórum hle vidim Okay. Vzhledem k tomu, že Okay je můj zaměstnavatel tak jen pro upřesnění některých výroků zkusím napsat neco k tématu. 2viewer: Viděl bych dle tvého popisu, že problém nené na straně prodávajícího, ale na straně servisu. Servisy obecně mají zájem na tom aby závadu našli, protože za to dostanou honorář. V případě zaručních nic extra (platí výrobce-dovozce apod.) v případě pozáručních je většinou jejich zisk podstatně větší. Jinak jestli budu moct pomoci rád to udělám, písni na mail. 2houmík: Garantuji ti, že 2-3 jakost na prodejnách není, protože reklamace je to co obchodníka stojí peníze pověst apod. Nakupujeme pouze od výrobců co se týká značek (žádné velkoobchody) a když se podíváš na skladbu sortimentu, tak je tam od nejlacinějších sraček po nejvyšší řadu modelů renomovaných výrobců. 2-3 jakost nikoho neuživí dlouhodobě 2 Peterer: Co se týká jakosti - viz 2houmik Aktuálnost modelů je zcela standartní a když porovnáš s EW nebo Datartem tak jsou tam stejné modely. Končící modely kupuje každý včetně zmiňovaných, ale prostě se na nich ukazeje cena. Jinak nižší ceny se u nás dosahuje minimalizováním nákladů, které však trápí spíš nás zaměstnance a málo kdo zažil jak se opravdu šetří na každé prkotině. 2 murder: Věřím, že tvůj systém je mnohem úspěšnější, ale přál bych ti stát na druhé straně . A k tomuhle "Třeba nastavené podmínky LG ok my vám necháme ty televize za 50% je to stejně výběhový model, ale reklamace si řešte jak chcete. Přesně tohle je obchodní politika firem podobných Okey." můžu napsat jen, že absolutně nevíš o čem píšeš a bohapustě plácáš nesmysly. Konkrétně korejci jsou ti co nechtějí slevnit ani Kč a nikdo nepůjde do kšeftu bez záruky dodavatele, protože by na tom v konečném důsledku prodělal i gatě. Trochu jsem se rozepsal víc než jsem chtěl. Rozhodně nechci rozvinout flame, jen jsem napsal svoje poznatky od zdroje. Než chránit svého "chlebodárce" chtěl jsem případně pomoct viewerovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 koukám nějaká doba pryč a nedočetl jsem se ,jak to dopadlo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 Ja se docetl, ze to slo za podpor vedouciho OKAY zpet do servisu LG... Kde to asi jeste je.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 11. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Tak pro ty co chtějí vědět jak to dopadlo, tak ještě nijak v pátek mi volali že to přišlo zpět do okay a že si to mám vyzvednout, zítra tam na ně jdu, když jsem se ptal jestli to opravili řekli že není co...že prý je to vpořádku. Zdá se že zase změnili názor, nejdřív se na to nedá dívat a pak je to zase OK, no ale nebudu předbíhat, uvidím a dám vědět.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 jediná rada je ,podívat se na to přímo v prodejně a říc , že reklamace není vyřízená a že si telku nepřebereš ,protože má stejnou závadu jako když jsi to reklamoval . Dále jako jedinou možnost vidím ,vzít si soudního znalce ( to je ,ale balík ) . Takže bych pohrozil ,že jdeš na obchodní inspekci , protože reklamaci ti přijali a nejde říc ,že tam není závada ,když už je reklamace přijatá . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 13. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Takže dnes jsem byl v tom okey, tady je výsledek. na opravence stojí že TV je v pořádku a bez závad, žádná oprava neproběhla, rozdíl je v tom že zázračně a samo od sebe začalo reagovat nastavení, tzn. jas a kontrast což předtím něšlo, výsledek je ten že nejlepší možné nastavení aby se na to dalo koukat je kontrast na max. a jas na min. a i tak má obraz daleko k ideálnímu, nebo tedy k tomu jako byl vždycky. Vedoucí se ohání papírem že TV byla ve dvou nezávislých autorizovaných servisech a oba napsali že je v pořádku. Jelikož prý žádná oprava neproběhla není to započítáváno jako reklamace, to že již dvakrát on reklamaci uznal a postal TV do opravy prý ještě není jako reklamace, ta se prý počítá až když je provedená nějaká oprava. Po pohrůžce ČOI prohlásil že tato kontroluje pouze správný postup při uplatnění reklamace, ten že je správný a pokud servis potvrdí že přístroj je OK nic víc dělat nemůže. Když jsem trval na tom že si TV nevezmu protože stále nejde jak má prohlásil že rozhodně třetí reklamaci neuznává, pak následovalo zvyšování hlasu a neslušné výrazy, potom si odešel někam zatelefonovat, za chvíli přišel a že tedy pošle tv znovu se tejnou závadou do servisu potřetí ale že to nemá naprosto žádnou cenu jelikož výsledek bude stejný a že si to takhle můžeme posílat třeba rok. Jsem přesvědčen že výsledek bude opravdu stejný, zapnou to, jde to = je to v pořádku.... co mám dělat dál ???? A teď je tady ještě další věc, při cestování po servisech pravděpodobně nešetrnou manipulací se stalo to, že TV je otlučená, konkrétně ze předu a na boku je celkem dost viditelně odřená, to vedoucí uznal s tím že mi na toto fyzické poškození může dát nějakou "slevu", mevím, slevu z čeho když je to v záruce, to ale vyřešíme prý až si budu tv přebírat. Takže sorry ale odřenou televizi s né moc dobrým obrazem jsem ochoten akceptovat maximálně tak někde na chatě a to bych se rozmýšlel.... Díky všem za názory ale teď by mě spíš pomohlo kdyby se třeba ozval nějaký právník a dal mi nějakou konkrétní radu jak dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Tak pokud je odřená, tak se s ní nešetrně manipulovalo. A třeba při nějakém "bouchnutí" může uvnitř vzniknout tzv. studený spoj, který se ovšem nemusí vůbec projevit ihned, ale třeba po několikahodinovém zahřívání puštěné tv začne blbnout anténní modulátor..... Prostě nebrat ani náhodou. A potvrzuje se obchodní politika kterou GIL vyvracel a tvrdil, že nevím o čem píšu. Prostě hrajou na nervy a zrovna OKAY je firma, kde nevěřím prodavačům ani dobrý den i když jsem s OKEY žádný nevyřešený konflikt neměl, ale prostě už od pohledu se mi nelíbí jejich obchodní politika. Přeji pevné nervy a pořádně hlasitý projev při jednání s vedoucím, je to jen nepřítel, který se tě snaží oškubat, má to v popisu práce, určitě mu nejde o blaho zákazníka, Platí ho někdo od Vievra nebo Biebra (nebo jak si to v té reklamě říká) a jeho blaho je vydělat, vydělat a vydělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Neskutecny, co se v tyhle posrany zemi deje, co si o sobe tyhle smejdi mysli?? Ze jsou neco vice, nejaci nadlide? Je to opravdu k placi, totalni bezmoc! Ochrana spotrebitelu by nejakou radu nemela? Jinak sam nevim, co zde v tuto chvili delat, jasne je ze TV nebrat, ale co delat s temi servismany? Zbyva snad pak uz jen jedno, jednat podvodem, jako jednaji oni! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 13. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 No, překvapil si mě murder, dle tvých předchozích přízpěvků jsem čekal že navrhneš koupit na černém trhu nejakou C4 a vyhodit krám do vzduchu, nebo nějaké podobné radikální řešení.... No ale jinak, když už nejsem v podstatě proti tvrzení servisu schopen dokázat že ta TV šla opravdu mnohem lépe než teď, mohl bych teď alespoň říci že nechci tv která je tak viditelně odřená néé ?? Špatně s ní zacházeli tak ať si jí teď nechají ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 (editace) No C4 nepoužívám to je moc radikální, pistoli bych v krámě taky už netahal i když byla jen plynová, měl jsem tehdy o ranec víc štěstí než rozumu. Řval bych jako protrženej. Volal bych střídavě na vedení OKEY, Novu, Blesk, Okey, Černé Ovce, policii, okey..... mezi tím bych vyháněl zákazníky, že se neznaj k evidentní reklamaci, že jim jde jen o oškubání hloupého zákazníka... Pokud i nadále nebude řeč, tak budu trvat na sepsání protokolu o poškození TV, prostě se jen napíše, televize se vrátila ze servisu poškrábaná se slevou zatím nebudu souhlasit, pokud nenabídne nějakou opravdu výraznou, to si musíš srovnat v hlavě sám, mě by uspokojilo u blbě svítící a poškrábané televize něco kolem 50%. No a pokud mi dá protokol o poškození a vyjádření o důvodu zamítnutí záruky, televizi převezmu a zjistím kde je nějaký znalec na elektroniku a odvezu tu televizi k němu. Pak ČOI a znovu humbuk. Pokud se ti nechce investovat do znalce zkus černé ovce, nebo "občasného joudu" a půjde to jako po másle. Najednou se i vedoucímu vyléčí šedý zákal a uvidí, že to je na televizi. No a vedoucí pak z tebe udělá "konfliktního blba" že jste si jen blbě rozumněli a byl tam silný "komunikační šum" a že ti chtěl už od začátku vrátit peníze nebo nabídnout výrazně dražší zboží, ale ty si furt mlel svoji a chtěl si tuhle špatnou televizi Nedat se nedat se nedat se. Ještě se můžeš stavit někde v servise a zeptat se na vyjádření jestli to je závada, nebo jen vlastnost. Pokud závada jdu za znalcem a na soudy (prostě do boje) veškeré náklady ti pak uhradí. Jo a ještě z té prodejny můžeš klidně volat místo novy, blesku...... své manželce, jen se neprokecni a vykej jí. Mě při reklamaci bot pomohlo volání na vedení "sportisima" (tam jsem volal skutečně) tam si jakýsi manager vyžádal chvilku na ověření informací a že mi zavolá zpět. Jak zavěsil tak jsem před prodavačkou volal na Novu (vykal jsem manželce, ta nechápavě koktala) řekl že jim ještě zavolám a pak jsem "nasraně zavěsil" prodavačka odběhla za vedoucí do kanceláře a za 3 minuty mi volal manager, že mi samozřejmě vrátí peníze, že došlo k pochybení a paní vedoucí proškolí... Editováno: 13. Srpen 2008, autor: murder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 tak teď je to jednoduché , televize nebyla poškozená a teď je ,tak žádnou slevu nechceš a chceš okamžitě vrátit peníze . Ale pozor ,na ČOI ti řeknou ,že to nebrání užívání a proto se to nedá reklamovat ..Ty můžeš chtít peníze za to ,že ti poškodil servis tvou věc a na to jsou pojištěný .Můžeš mi poslat na email tvoje reklamační protokoly ? Mrknu jestli tam není nějaká chybka . Proto v takovejch obchodech nikdy nic nekupuju . Nechápu jak můžou garantovat vrácení peněz do 3 měsíců .Když bylo MS ve fotbale ,kámoš si tam koupil telku do práce a když MS zkončilo ,šel jí bez udání důvodu vrátit .Myslíš ,že jí vrátěj výrobci ? Ne ne prodaj jí dál .Tak že vlASTNĚ NEKUPUJEŠ NIKDY NOVOU TELKU . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 No C4 nepoužívám to je moc radikální, pistoli bych v krámě taky už netahal i když byla jen plynová, měl jsem tehdy o ranec víc štěstí než rozumu. Řval bych jako protrženej. Volal bych střídavě na vedení OKEY, Novu, Blesk, Okey, Černé Ovce, policii, okey..... mezi tím bych vyháněl zákazníky, že se neznaj k evidentní reklamaci, že jim jde jen o oškubání hloupého zákazníka... Pokud i nadále nebude řeč, tak budu trvat na sepsání protokolu o poškození TV, prostě se jen napíše, televize se vrátila ze servisu poškrábaná se slevou zatím nebudu souhlasit, pokud nenabídne nějakou opravdu výraznou, to si musíš srovnat v hlavě sám, mě by uspokojilo u blbě svítící a poškrábané televize něco kolem 50%. No a pokud mi dá protokol o poškození a vyjádření o důvodu zamítnutí záruky, televizi převezmu a zjistím kde je nějaký znalec na elektroniku a odvezu tu televizi k němu. Pak ČOI a znovu humbuk. Pokud se ti nechce investovat do znalce zkus černé ovce, nebo "občasného joudu" a půjde to jako po másle. Najednou se i vedoucímu vyléčí šedý zákal a uvidí, že to je na televizi. No a vedoucí pak z tebe udělá "konfliktního blba" že jste si jen blbě rozumněli a byl tam silný "komunikační šum" a že ti chtěl už od začátku vrátit peníze nebo nabídnout výrazně dražší zboží, ale ty si furt mlel svoji a chtěl si tuhle špatnou televizi Nedat se nedat se nedat se. Ještě se můžeš stavit někde v servise a zeptat se na vyjádření jestli to je závada, nebo jen vlastnost. Pokud závada jdu za znalcem a na soudy (prostě do boje) veškeré náklady ti pak uhradí. Jo a ještě z té prodejny můžeš klidně volat místo novy, blesku...... své manželce, jen se neprokecni a vykej jí. Mě při reklamaci bot pomohlo volání na vedení "sportisima" (tam jsem volal skutečně) tam si jakýsi manager vyžádal chvilku na ověření informací a že mi zavolá zpět. Jak zavěsil tak jsem před prodavačkou volal na Novu (vykal jsem manželce, ta nechápavě koktala) řekl že jim ještě zavolám a pak jsem "nasraně zavěsil" prodavačka odběhla za vedoucí do kanceláře a za 3 minuty mi volal manager, že mi samozřejmě vrátí peníze, že došlo k pochybení a paní vedoucí proškolí... ŠKODA ,ŽE TO NENÍ TAK JEDNODUCHÉ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 13. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 no, murder nakonec přeci jen nezklamal.... nicméně si ale myslím že trocha medializace by opravdu mohla věci prospět, ještě uvidím, je zcela jisté že si domu zpět nedotáhnu TV s nekvalitním obrazem a odřenou na viditelných místech, .... To bych si musel připadat jako blbec, doma telka ve stejném stavu jako před servisem a navíc vomlácená.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 13. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Poslyš, davone, co si tak představuješ pod pojmem "jednat podvodem" ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 (editace) Třeba trochu pomoci závadě (trafo, více voltů...). Způsobů je moc, ale v této situaci jednoznačně jak radí CULDA, nepřevzít poškozené zboží ze servisu. Na tom musíš stavět a argumentovat jak radí murder, ale s citem. V těchto prodejnách - marketových a satelitních zásadně nic nekupuji. Už jen to, že to lidi osahávají, zkouší, někteří vědomě ničí, to fakt doma nechcu. No a to vrácené zboží, to je kapitola sama pro sebe. Prostě masáž a blbnutí davu a ovečky nakupují a nakupují a že je i jiná možnost to nevidí, když to není na letáku... Editováno: 13. Srpen 2008, autor: Peterer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Těší mě, že jsem "nezklamal" jen se mi bohužel v Čechách potvrdilo, že se slušným přístupem toho dosáhnu míň než jako hulvát. To ale neznamená, že se jako hulvát chovám pořád, jdu na nákup, na poštu, k lékaři ... dostanu služby odpovídající tomu co jsem očekával tak se při odchodu usmívám a hlasitě říkám "Na shledanou, pěkný den (večer, víkend, službu...) Ale bytostně nesnáším, když se mnou chce někdo vyběhnout. Smutné je, že dnešní markety vyžadují po zaměstnanci slušnost, ale ta je přísně stanovena ziskem od jednotlivého zákazníka, takže prodavač nesmí být slušnější zdarma pokud se na tom dá vydělat. Mě je nakonec vždy líto toho s kým se hádám, řadovým prodavačkám se následně i omluvím ani manager prodejny za to nemůže (tomu se už neomluvím), nebude tvrdý - nebude manager. To je vyžadováno až nejvyšším vedením a u některých společností to není ani generální ředitel, ale majitel a ten bývá schovaný za balíkem akcií. Přeju ti opravdu pevné nervy a neústupnost. Já bych opravdu řádil, vždyť už třetí měsíc jsou tvé peníze v oběhu a ty nemáš vůbec nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yestr Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Zdar, všichni, poradí někdo jak postupovat ?Mám doma celkem obstojnou TV LG, 72cm, HD Ready atd., obraz vždycky celkem parádní až se jednoho dne zapnula a obraz příšerný, všechno jako v mlze, co mělo být černé tak šedé... Zkrátka asi tak jako když vytáhnete jas na max. a kontrast na min., koukat se na to nechalo asi jak na teslu color po 30 letech. Tv v záruce tak jsem napochoval do Okay, tam jí zapnuli a uznali že je to "ňáký divný" sepsali reklamaci, že obraz zamlžený, jas a kontrast z hodnot od min. do max. nereaguje, respektive obraz se nijak nemění. Teď, po měsíci mi zavolali ať si jdu TV vyzvednout, na dotaz zdali je v pořádku řekli že se jim ze servisu vrátila s tím že nevykazuje žádnou závadu...a že tedy žádná oprava neproběhla. V pondělí tak dojdu ale už vidím jak budou všichni říkat že obraz je OK a já asi blbě vidím. Poradí někdo co dál pokud prodejce tvrdí že je věc OK a já že je to porouchané ?? Ciao, nečetl jsem tady ty příspěvky ostatních, ale postupovat jsi měl následovně: OKAY elektro tvojí reklamaci vyřídí jako neodůvodněnou a neuzná ji (ještě ti naopak mohli napálit náklady na provedené servisní práce). Slušný prodejce ti k neuznané reklamaci přidá alespoň kopii servisní zprávy, kde by samozřejmě mělo být uvedeno, jaké testy a měření provedli a s jakými výsledky ... ale je to jen na ochotě a slušnosti prodejce, u OKAY s tím nepočítám. TV bych si nechal ještě před převzetím a podepsáním předávacího protokolu zapnout a ukázat, pokud by tebou reklamovaná závada trvala a oni trvali na svém, že je všechno v pořádku, tak bych ji tomu, kdo mi to tvrdí vypálil a následující 2 roky bych se díval na erární TV v kriminálu a zadarmo :-))) ....sm si zavtipkoval .... pokud by tvrdili, že tak má TV hrát, dal bych požadavek, ať mi tedy předvedou novou TV té samé značky, ať kvalitu obrazu porovnáte vizuálně (kdyby to odmítali, tak prostě chceš máš zájem o novou TV a prodavač má povinnost ti zboží předvést) ... pokud by i nadále vedoucí tvrdil, že je vše OK, do předávacího reklamačního protokolu bych uvedl, že stav TV je nezměněný a závady nebyly odstraněny v zákonné lhůtě 30 dnů. Pak si TV sbalíš a obrátíš se se stížností na vedeni firmy s tím, že pokud ti ve lhůtě x dní od převzetí stížnosti nevrátí peníze, věc budeš řešit právní cestou (soudní znalec tam rozhodně závadu najde, o tom nepochybuj a pak to všechno finančně půjde na triko OKAY, v občanskoprávním sporu by neuspěli a byli by dementní, kdyby šli i proti závěru soudního znalce a částku za TV + veškeré další náklady ti nezaplatili ... soudní spor by je přišel na daleko větší peníze !!! ... ... a pokud bys zboží odmítl převzít, může ti OKAY elektro napálit ještě skladné, na to POZOR !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosta Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 mel jsem podobnou situaci kdy se tv vratila odrena ze servisu, na prodejne nabidly bud smesna sleva 1000 kc kdyz jsem odmitl nabidly novou tv sice z regalu a bez obalu po mesici telefon a odrenou tv nekdo koupil v prodejne v navodu byly schovany doklady z opravy a kontaktem na me dotazoval se co bylo s tv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Ciao, nečetl jsem tady ty příspěvky ostatních, ale postupovat jsi měl následovně: OKAY elektro tvojí reklamaci vyřídí jako neodůvodněnou a neuzná ji (ještě ti naopak mohli napálit náklady na provedené servisní práce). Slušný prodejce ti k neuznané reklamaci přidá alespoň kopii servisní zprávy, kde by samozřejmě mělo být uvedeno, jaké testy a měření provedli a s jakými výsledky ... ale je to jen na ochotě a slušnosti prodejce, u OKAY s tím nepočítám. TV bych si nechal ještě před převzetím a podepsáním předávacího protokolu zapnout a ukázat, pokud by tebou reklamovaná závada trvala a oni trvali na svém, že je všechno v pořádku, tak bych ji tomu, kdo mi to tvrdí vypálil a následující 2 roky bych se díval na erární TV v kriminálu a zadarmo :-))) ....sm si zavtipkoval .... pokud by tvrdili, že tak má TV hrát, dal bych požadavek, ať mi tedy předvedou novou TV té samé značky, ať kvalitu obrazu porovnáte vizuálně (kdyby to odmítali, tak prostě chceš máš zájem o novou TV a prodavač má povinnost ti zboží předvést) ... pokud by i nadále vedoucí tvrdil, že je vše OK, do předávacího reklamačního protokolu bych uvedl, že stav TV je nezměněný a závady nebyly odstraněny v zákonné lhůtě 30 dnů. Pak si TV sbalíš a obrátíš se se stížností na vedeni firmy s tím, že pokud ti ve lhůtě x dní od převzetí stížnosti nevrátí peníze, věc budeš řešit právní cestou (soudní znalec tam rozhodně závadu najde, o tom nepochybuj a pak to všechno finančně půjde na triko OKAY, v občanskoprávním sporu by neuspěli a byli by dementní, kdyby šli i proti závěru soudního znalce a částku za TV + veškeré další náklady ti nezaplatili ... soudní spor by je přišel na daleko větší peníze !!! ... ... a pokud bys zboží odmítl převzít, může ti OKAY elektro napálit ještě skladné, na to POZOR !!! skladné ti účtovat nemohou , protože by tě musel někdo doporučeným dopisem upozornit na to ,že máš reklamaci vyřízenou . Podle mě je velká chyba vedoucího ,že přijal reklamaci . Bylo by potřeba vidět všechny reklamační protokoly . Takle mi to přijde vše trochu mimo . Měl jsem jednoho zákazníka co chtěl reklamovat ,že mu nepřehazuje kolo . Ale taková závada se reklamovat nedá a navíc , s tím vůbec nic nebylo . Nevěřím ,že by ti reklamaci neuznal ani servis ,podle mě s tím opravdu nic není a jediné v čem mají smůlu je že ti jí odřeli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Poslyš, davone, co si tak představuješ pod pojmem "jednat podvodem" ??? Opet premyslim nahlas, ale urcite by byl nejaky zpusob, vice zpusobu, jak to udelat. Napr. slusne pozdravit, rozloucit se a podekovat a klidne tem dementum do servisu poslat bonbonieru a jit... Jsou jine servisy, kde by reklamaci bud uznali, nebo by dali protokol o tom, ze zavada nenalezena a pak uz existuji pc, graficke programy atd... To je vsak uz extrem, kdyz uz proste jinak vazne nemuzes! Uvedom si, ze tvou povinnosti neni jit se zakoupenym zbozim treba v tomhle vetesnictvi, cemuz rikaji elektro jit reklamovat k nim. TY proste najdes zarucni servis LG a jedes. Jednas s nima slusne /zatim/ a pak teprve pokud by to bylo stejne jako zde, zacnes bachorky, co radi murder (coz se mi zda nesmysl, zkus se zeptat Martina, jestli si nekdo z jeho teamu bere reportaz o poskrabane vybledle TV do Novy ), ale spise ochrana spotrebitelu, coi, to spise, ale dle me je to dnes stejny asi jako, kdyz nekdo rekne nekomu, poslu na tebe ukrajince... Temto hlaskam tak trochu odzvonilo, lide jsou vice a vice imuni, jelikoz jsou vetsi a vetsi levoty a ochcavani druhych!!! Dalsi vec, pokud by jsi treba do servisu sel sam bez Okay, vezmi s sebou lahvinku (neceho dobreho) a rekni, chlapi, mam proste problem s tim a tim, muzete se na to podivat? Jim jde o hovno a ver mi, ze lide se k tobe postavi jinak, osobne nekolikrat vyzkousene a zabira to, pamatuji si te dlouho, jelikoz se jim to nestava s kazdym. Tento zpusob je vsak smutny, ze kdyz nikdo nevidi nejakou petku navic, nebo neco k chlastu, dela jak Chorvat, nebo jako Rek - takze skoro vubec! Jim jde o hovno, opravi to kdyz to neni 3. stejna nebo 4. ruzna zavada, to pak uz je zase jina kapitola (ochrana vyrobce pod jehoz znackou makaji...) Zde v tomto pripade se to vsak nyni komplikuje tim poskrabanim, vzal bych nejakou slevu, co by me uspokojila a zkusil to jinak! Pustte se do me komu se neco nelibi, ale takto nejak to vidim a resil bych ja!!! SLUNCE V DUSI! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 tak servisák tě určutě z lahvinkou nepožene ,ale rozhodně ti nic neuzná . Co je lepší mít lahev za 100, - nebo zakázky ?Už jenom to ,že tam telka byla dostane od výrobce zaplaceno .Jinak nemaj potřebu ti nic neuznávat ,daj to do regálu a prodaj to dál . TAdy bude chyba v tobě . Buď děláš O K špatnou reklamu ( nečím tě naštvali ) nebo kecáš . Hoď sem nějakej protokol . Chceš vůbec pomoc , nebo tě štve ,že jsi tu televizi našel někde levnější ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 culda?? lol Ja to myslel, ze kdyz uvidi neco navic, ze se naopak na tu tv kouknou poradne, protoze z vypovedi pana dotycneho to vypada, ze prijmou reklamaci a postavi to do regalu a nekoukaji e na to, protoze clovek, co nevidi rozdil mezi novou zdravou televizi a zanovni nemocnou televizi nemuze pracovat jako servisak LG... Nebo servisak pro Okay! Jak rikam, jdi do servisu nezavisle na Okay, staci ti doklad o koupi a nerikej, ze jiz byla v servisu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 třeba tu závadu vidí jen ten majitel TV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yestr Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 skladné ti účtovat nemohou , protože by tě musel někdo doporučeným dopisem upozornit na to ,že máš reklamaci vyřízenou . Podle mě je velká chyba vedoucího ,že přijal reklamaci . Bylo by potřeba vidět všechny reklamační protokoly . Takle mi to přijde vše trochu mimo . Měl jsem jednoho zákazníka co chtěl reklamovat ,že mu nepřehazuje kolo . Ale taková závada se reklamovat nedá a navíc , s tím vůbec nic nebylo . Nevěřím ,že by ti reklamaci neuznal ani servis ,podle mě s tím opravdu nic není a jediné v čem mají smůlu je že ti jí odřeli To pěkná blbost, co píšeš s tím doporučeným dopisem ... není povinnost prodejce tě na vyřízení reklamace upozornit - povinnost je reklamaci řádně vyřídit ve lhůtě 30 dní a to máš na reklamačním protokolu, pokud ji přijmou (tzn.zboží opravit nebo reklamaci uzavřít jako neuznanou). Je-li závada takové povahy, že nelze na místě rozhodnout o přijetí reklamace, má prodejce 3 dni na rozhodnutí ... což není tato situace, protože v prodejně při reklamování TV zapnuli a obraz VIDĚLI s tím, že obraz je "nějakej divnej" a na základě toho reklamaci přijali. Není potřeba vidět žádné protokoly apod. - ty můžeš jako kupující s vyřízením reklamace nesouhlasit a postupovat dál, jak jsem už popsal ... protokoly dokládáš až při soudním sporu. A skladné ? Zpravidla si prodejci dávají do reklamačního protokolu i logickou větu, že kupující/reklamující je povinnen si zboží převzít zpět do určitého data, jinak začne prodávající účtovat skladné ve výši XY za každý započatý den .. týden .. měsíc .. uskladnění. A není-li to tam, záleží na povaze zboží ... pokud by u tebe 20 lidí reklamovalo kola v říjnu a vyzvedli si je v březnu (čili celou zimu si je u tebe zadarmo uskladnili), asi by ti to nebylo zrovna recht ... na dvůr na mráz kola vyhodit nemůžeš, protože je musíš vrátit ve stavu, v jakém jsi je přebíral a neuvedl-li jsi do protokolu jinak, přebíral jsi je ve stavu perfektním až na reklamovanou vadu. Ve kterým OKAY elektru děláš ??? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.