Přejít na obsah

Reklamace TV v záruce v Okay


viewer

Doporučené příspěvky

Mám stejný názor milý Murdere, ale třeba sem přijde uživatel culda a vysvětlí nám jak hluboce se mýlíme a třeba bude mít pravdu, ale chtěl vidět ty papíry tak je vidí a třeba něco kloudného poradí..., myslím to v dobrém culdo.

Tak všechno tohle co murder, si myslím také, bohužel vedoucí se odvolává na to že je jasně napsáno že přístroj má parametry stanovené výrobcem, a neopravitelné prý znamená že když se žádná závada neprojevila tak nemůže být opravitelná.

I když je to tam takto přijaté potřetí nejedná se prý o reklamaci když žádná oprava neproběhla. To že mám tři doklady o přijetí výrobku k reklamaci prý nic neznamená, i když závadu takto vedoucí popsal vlastními slovy, tak řekl že jen napsal co jsem mu sdělil.

S tím bych až tak nesouhlasil, sami si tv pustili a uznali že nejde dobře ale po zprávě ze servisu prostě mají v ruce papír tak změnili názor.

Podle mě reklamaci přijali a nejde říc ,že tam není závada ,když už je reklamace přijatá .

Bohužel to situaci neřeší a jsem zvědavý s čím přijdou potřetí. Chápu že dneska se stejná tv dá koupit za polovic peněz než před 1,5 rokem a tak bych byl ochoten na to i pohlížet, prostě nějaký kompromis. A navíc jí ještě odřeli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle vidím na právníky, nebo volej vedení, prostě status závady neopravitelné znamená, že závada je a je neopravitelná. Pokud by byl status zámítnuto, neprojevila se, není.... tak závada není. Tohle máš vyhrané.

Jinak tím, že na prodejně přijmou spotřebič k reklamaci neznamená, že je reklamace uznaná. Oni ti jen zprostředkují reklamační řízení s autorizovaným servisem, dovozcem a na vyjádření mají 30 dnů, pokud lhůtu nedodrží tak je závada uznána za neopravitelnou a ty máš nárok na nové zboží, nebo vrácení peněz. Je ti jedno jestli se zboží jen zdrželo na poště nebo kdekoliv 30-átý den prostě musíš dostat zamítnutí reklamace, nebo opravené zboží, nebo jiné řešení reklamace (počítají se kalendářní dny) nevím jak to je pokud 30 připadá na zavírací dobu (so-ne, svátek)

Pokud ti prodejna vrátí zboží s vyjádřením o reklamaci zamítnuté (po servisu do 30 dnů) hradíš náklady na zaslání zboží a prověření závady a za reklamaci se to nepočítá, takových reklamací může být třeba 50 a nic to neznamená. Pokud reklamuješ 3x stejnou závadu vždy ji opraví, tak po třetí reklamaci můžeš odstoupit od smlouvy, nebo můžeš požadovat výměnu za nové (nemusíš čekat až se to projeví po čtvrté) prostě vrátí se to po třetí ze servisu tak pokud to řešíš přes prodejnu, tak jim to tam rovnou necháš a řekneš, že chceš peníze. Pokud to řešíš přímo se servisem tak zboží vezmu, nebo zavolám na prodejnu aby si pro něj přijeli a na prodejně ukážeš 3 uznané opravenky a oni ti musí vyhovět vrácením peněz nebo dát nové zboží (o způsobu rozhoduješ ty ne prodejce, prostě ti nemůžou říct peníze vám nedáme tady máte nové zboží)

Stejné platí u čtyř různých uznaných reklamací (např. 1. dálka, 2. nejde obraz, 3. nejde zvuk 4. nejde zapnout)

S tou opravenkou bych zkusil nejdříve nadřízené vedoucího prodejny, pokud neuspěješ, právník, ČOI.....

Nemusíš čekat až se to teď opět vrátí ze servisu, to je problém vedoucího prodejny, chtěj peníze, žádný jiný kompromis nechtěj, to že je utratíš opět u nich je jen tvoje volba (zmiň se o ní před nadřízeným vedoucího, bude ochotnější ucítí, že mu zisk zůstane, Televizi vrátí dovozci a dovozce mu ji proplatí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, požadoval jsem opravu protože jsem byl s telkou spokojený a nikdy by mě nenapadlo že to takhle dopadne, jinak dneska ráno jsem to konzultoval v práci s právníkem, ten řekl že se na to dopoledne koukne teď mi doporučil tři možnosti.

1.podobně jako na to přišel murder, mám vzít první doklad o uzavření reklamace, (opravenku mám klidně zahodit), popsání závady je jasné, reklamace byla uzavřena se statusem neopravitelné, = odstoupení od smlouvy, výměna...

2.pokud nadále tvrdím že tv nejde dobře, mám si najmout soudního znalce, (dal mi na něj kontakt), ten pokud napíše zprávu která to potvrdí mohu potom požadovat odstoupení od smlouvy, případně výměnu zboží a uhrazení nákladů na posudek. To se mi moc nechce.

3.klidně mám říci, že ač není údajně žádná oprava provedena zdá si mi už obraz celkem v pořádku, ale telka je odřená což před tím nebyla, žádám tedy opravu tohoto poškození, tzn. výměnu vnějšího pláště (což by se servisu asi moc dělat nechtělo, pokud by na to vůbec měl věci které budou nové nebo bez poškození), pokud toto neudělají do 30ti dnů mám pak stejná práva jako u neodstranitelných vad, tzn. podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a § 622 odst. 2 občanského zákoníku - výměna nebo odstoupení od smlouvy.

Musím prý dostat původní částku bez ohledu na současnou hodnotu věci.

Dle jeho názoru by zkusil první možnost, pokud by tato ztroskotala mám k němu zase zajít a nebo risknout že ten plášť opravdu vymění.

Pokud by to ale opravdu vyměnili pak by mi nezbylo nic jiného něž si tv vzít a sbohem...

Ještě jsem se ptal zdali mám navrhnou nějaký ten kompromis, řekl mi že pokud to nechci úplně hrotit (což nechci) nic tím nezkazím, tím myslím že třeba nebudu chtít úplně celou původní částku, jelikož jsem soudnej člověk a ceny jsou dnes přeci jen někde jinde, vyberu si u něj v krámě novou tv…..

Zkrátka něco takového že by jistě mohlo přispět k většímu porozumění a vstřícnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste se mi v podobne situaci stalo, kdyz zacinalo jit do tuheho, ze mi zacali najednou tvrdit, ze vec byla ponicena pri prijmu, at dokazu, ze nebyla, ale asi se da jednoduse rici, jdi do prdele, smejde, napsal jsi to do predavaciho papiru na reklamaci? Ale stejne si muze tvrdit svoje, ale to je asi extrem, jsem vzdy vsak pripraven na to nej...! GOOD LUCK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad to nezapře, donutil jsem ho aby na ten poslední papír o přijetí reklamace napsal že tv je byla fyzicky poškozená při reklmaci...tak to tam taky dopsal.

Ještě přemejšlím jestli na to mám vyrazit hned nebo přeci jen počkat jak to dopadne napotřetí...ještě se na to zítra dojdu optat podnikovýho Judra :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po prvni neuznane reklamaci servisem bych sel za soudnim znalcem, rad to zaplatil, a s protokolem do OKAY. Uplne v klidu si nechal zaplatit vsechny naklady a vratit celou castku za TV. Protoze pokud je ta zavada viditelna, pak to proste znalec uzna. Nesnasim prodejce tohoto typu, uz z principu, i kdyby me to melo stat balik, tak to doresim a pak to po nich vymaham. Oni jsou totiz nauceny, ze se lidi nebrani a jen je to utvrzuje v tom, ze s kazdym muzou vyjebavat. Proto napr. reklamuju na poste kazde doruceni o den pozdeji i presto, ze tam stojim pul hodiny a dostanu 20,- Kc, kdyby to ale delal kazdej, ty sluzby se zlepsi, bohuzel lidi na to serou a v prodejcich a poskytovatelich sluzeb tim tenhle pristup pestujou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je tak ,když někdo šetří na TV a koupí LG.Ještě ti chybí notebook ASUS nebo ACER :D:t

Tohle je trosku nadsazene... Srovnavat Acer s Asusem... A jeste k tomu rikat, ze LG ma jako spatny bedny. Muzes mi tedy napsat, nebo nam vsem, co je dnes neporuchove? Sama Chčína, samej bastl!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...