Přejít na obsah

jak jste vyresili krouceni kotoucu??


lubann

Doporučené příspěvky

Neználek napsal ....Můžeš tam dát i 288 x 25 a brzdiče FN3 dostačující a nemusiš dávát na zimu 16

Chápu to tak správně,že když dám na OI(AHF) kotouče z OII (288x25) a brzdiče FN3 tak můžu používat standartní 15 kola (vejde se to tam).

A ten brzdič FN3 je taky z OII ?

dík za odpověď

Editováno: , autor: mva1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem si vzpoměl, mám schovaný origo kotouče 280mm, jsou trochu jetý, ale jinak bez problémů tedy nezkřivený. Měl jsem je do rezervy ale teď budu dávat brzdy 288mm tak jsou mi nanic. Kdyby někdo chtěl nechám mu je zadara, ať si je zkusí jak budou funogvat u něj ( jestli se zvlní nebo ne ), pro ty kdo s tím mají problémy.

Kdyžtak napište.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daval sem nove Bremba pred dvema lety protoze puvodni kotouce uz byly pod limit a kopaly opravdu silne. Ted je na nich cca 105-110t km. Brzdim velmi slusne a relativne malo.

Bremba po vymene byly asi 15-20t km uplne hodne. Po techto km zacaly velmi mirne kopat. Prevazil jsem kola, cimz se kopani kotoucu zmenilo z mirneho na malo znatelne a dal jsem to neresil. Po dalsich 10-15t km kopani uplne zmizelo. Od te doby je na nich asi 70t km naprosto bez problemu. A jak jsem je nedavno meril vydrzi jeste docela hodne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

mne sa cca po 5 000 km skrutili tiež, nechcel som kupovať nové, tak som ich nechal kamaratovi nech mi ich sústruhom prejde, pracuje v servise Mercedes a majú tam origo sústruh na úpravu kotucov. Od tej doby som najazdil cca 8 000 km a zatial v pohode, môžem povedať, že sa lepšie chovajú po úprave ako keď som ich tam založil nové. Vymenil som aj zadné, tie boli v hroznom stave, možno aj preto boli tie predné viac namáhané a skrutilo ich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mně se začaly kroutit neděrované Zimmermany po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to asi souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto 10 000 km z 85% ve městě a kotouče jsou perfektní :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dávám za pravdu tomu článečku, mám vyměno za obyč sračku desky i kotoue Ferodo a vše je dobré, vzhledem k tomu že jsem s tím měnil i pár závadotvorných dílů co popisujou v tom článečku, mi nezbývá než tomu věřit a souhlasit. Takže kdo má něco v nepořádku, tak tam asi skutečně může dát třeba pozlacené kotouče a rvát do toho prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...