Marios Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Trošku odbočím od tématu, ale né moc :-) Zajimalo by mě jak bude s OII jezdit ta 1.4 TSI 92kW která má po faceliftu nahradit právě 1.6 FSI. Osobně si myslím, že to může být asi tak nejideálnější motor pro OII když se to vezme s pohledu cena/užitná hodnota/zábavnost. Myslím že cena bude stejná jako teď u 1.6 FSI (ne-li o něco menší, ale záleží jak nastaví ceny motoru 1.6 16V 77kW který by měl nahradit 1.6 MPI) a výkonostně je jasné že ten motor je lepší (hlavně asi v nizkých a středních otáčkách) Tipnu si že OII s 1.4 TSI bude mít tyto výkonostní parametry : z 0 na 100km/h 10,1 s maximálka : 204 km/h spotřeba město/mimo/kombinace : 8,4 / 5,4 / 6,5 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Podle mě to bude super motor, malý objem=>malé pojištění a spotřeba, ale vysoký výkon. Já bych ho do obyč OII bral hned, ale bojím se, že Čechy bude odrazovat vyšší cena a že to bude podobně jak u SUPa ve stlyu "přece nedám 1.4 do takového auta"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 A já bych si ho tam zase dal hnedka klidně i do toho Supa (zvažuje se..) Ale spíš mě zajímá jak to pak fakt bude cenově.. Nezáleží přece na objemu, ale spíš na "hrubém" výkonu v kW ne? A to pojištění bude lahoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Nechci vas strasit ale nespada tato 1.4 do tridy A03 tedy 1351-1850? Pak by to treba oproti 1.8TSi ztracelo vyznam, ktera ma urcite o dost vetsi kroutici moment a vykon nez-li 1.4 a take samozrejme bude hrat hodne roli porizovacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 4. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 1.4 TSI má kroutící moment 200 Nm od 1500 - 4000 ot/min, 1.8 TSI má 250 Nm také od 1500 - 4200 ot/min, sice 50 Nm není zanedbatelný rozdíl, ale zas tak velký rozdíl to také není. Ty kW je už něco jiného např. v asi nejběžnějších otáčkách což jsou asi tak 3000 ot/min má 1.4 TSI cca. 62 kW a 1.8 TSI 75 kW a 1.8 TSI dosahuje maximálního výkonu 1.4 TSI už v 3700 ot/min, což rozdíl je celkem velký, ale i tak si myslím že hodně řidičům se bude jevit i ta 1.4 jako hodně slušný motor do OII, druhá věc je jak psal mischicka, že né každej si dokáže říct, že 1.4 TSI stačí, plno lidem by nestačí snad ani ta 3.6 FSI i když ji nikdy nevyužijí.... No uvídíme co na to škodovka se cenou toho 1.4 TSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 ano Blade, jak píšeš... spadá to do stejný kategorie pojištění jako jednaosma... ale už i u nás jsou pojišťovny, který pojišťujou podle kW... ale teď se přiznám, že přesně nevím, která to je... jinak já bych si klidně tu 1.4 TSI koupil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Hm tak podle kW si take myslim ze to bude spadat do podobne kategorie jako 1.8, ale neni nahodou dane zakonem to ze povinne ruceni se pocita jen a jen podle objemu? Co se tyce toho motoru, musel bych si ho projet, ale myslim ze jsem uz moc zvykli na tu 1.8 a 50Nm je docela dost na tak tezke auto, ale jak rikam rad bych si ho projel a hlavne me take bude hodne zajimat spotreba, jestli to opravdu bude rozdil a nebo jestli se to bude muset tahat ve vetsich otackach aby se ten vykon projevil a tim padem by podle me i rostla spotreba, ale myslim ze tohle je spis motorizace jak delana pro fabii i kdyz pro OII asi taky plne dostacujici...kdyz neni clovek silenec a nepotrebuje 120kW vykonu :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Tady jsem našel článek o nové generaci Golfu a jeho nových motorizací.....což předpokládám že je časem dostane i OII. Zkopírováno z článku: Na velkou obměnu čeká motorová paleta. Podle Autobildu se na konci roku 2009 představí motor 1,2 TSI (77 kW), nový turbodiesel 1,6 TDI (77 kW) zaujme místo v Golfu Bluemotion a ještě úspornější má být nový tříválec 1,2 TDI (55 kW, 180 Nm) se spotřebou jen 3,9 l/100 km. Na začátku roku 2010 má motorovou paletu otvírat dvojice malých přeplňovaných čtyřválců 1,2 TSI (63 a 77 kW), následovat budou deriváty známého čtyřválce 1,4 (59 kW, 90 kW a 118 kW). Místo verze VR6 příjde 2.0 TSI (200 kW), populární GTI bude naproti tomu setrvávat u dvoulitru (155 kW). Turbodiesely budou zastoupeny verzemi 1,6 TDI (66 kW, 77 kW) a 2,0 TDI (103 kW a 125 kW) se vstřikováním common-rail. Na vrcholu by měl stát dvojitě přeplňovaný dvoulitr. Kdy přesně to bude zatím není jasné. Definitivní paletu motorů s nimiž vstoupí Golf VI na trh se dozvíme ve středu, stejně jako první oficiální informace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) já mám taky "jenom" 200 Nm... a jedu jako ďás... není to jenom o Nm!!! Editováno: 4. Srpen 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Samozrejme ze to neni jenom o Nmetrech, ale kdyz si na neco zvyknes tak to pak lehce poznas ze si sedl do neceho mene vykonejsiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 4. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Tak tak, já mám třeba ještě o 45 Nm méně než vorlajz a když chci tak to taky jede pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 jo ale to je i pak prave o te spotrebe...kdyz to musis chtit honit - Zni to sice blbe ale mi si rozumime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Pánové musíme počkat do zaří kdy to maj podle ceníku montovat do Supa a na podzim se snad dočkáme resumé i pro O II Do té doby jen spekulujme.. Je to každýho názor, ale já neodsuzuju motor jenom proto, že to je "jenom" 1.4 a mý 1.6 by přitom dala "na zadek" Smart dokáže v městským provozu potřít kdejaký BMV a nikdo ho neodsuzuje proto, že je to jenom 0,8 ; 1.. Ale já vím, asi vypadá líp když řeknete, že máte tří a půl litr i když ve skutečnosti to nevyužijete a akorát to zbytečně žere.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Samozrejme ze to neni jenom o Nmetrech, ale kdyz si na neco zvyknes tak to pak lehce poznas ze si sedl do neceho mene vykonejsiho myslíš jako těch 10 koní co máš navíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Ne myslim tech 22kW navic a to znat je na tak tezkem aute jako je OII. Ja se nepotrebuju chlubit objemem, me staci parametry a je mi jedno jestli to bude 1.4 nebo 1.8 ci 2.0. Ale na druhou stranu podle me kdyz se chysta 1.4 s 118kW - proste tak maly objem a tak velky vykon chci videt zivotnost toho motoru....zde plati veta objem vykonem nenahradis. Na ten slibovany kroutici moment te 1.4 jsem take moc zvedavi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 nn... já myslel rozdíl 10 koníků mezi mým a tvým motorem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) No ja myslim ze mezi mym a tvym motorem jsou velke rozdily....a bohuzel pro tebe, vyhodnejsi pro me, cisla sou sice krasna vec, ale tvuj motor je podle meho nedodelany a moc se nepovedl a proto ho take nahrazuje muj motor lol Editováno: 4. Srpen 2008, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 (editace) Nechci te nejak urazit to ne, ale kamarad ma shodou okolnosti take scouta s timto 2.0FSI a uz ho dava pryc, zravej, motor je pry nestali ma divny pruchod....nevim nikdy jsem tento motor nemel zkusenost jet, ale kamos uz vyzkousel hodne koncernovych motoru a rika ze tohle je jeden z nejhorsich...jeho odpoved na dotaz co se mu na tom nelibi odpovida...proste tomu motoru chybi zivost => TURBO Jeho predchozi byla Octavka I s 1.8T ... takze prave proto byl mozna zvykli na jine chovani motoru. Editováno: 4. Srpen 2008, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 4. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Správné tvrzení je "objem ničim nenahradíš" a ne že objem vykonem nenahradíš, nicméně podle mě ve všech připadech to neplatí, takže já bych to formuloval tak, že objem se dá celkem slušně nahradit rozumným přeplňováním (typicky ta 1.8 TSI či 2.0 TFSI) Jinak neřekl bych že 2.0 FSI se nepovedl a je nedoďelaný, spíše bych řekl, že je to velice solidní moderní dvoulitrová atmosféra, která bohužel kvůli momentálně velice popularnímu snižování emisi musela ustoupit přeplňováným jednotkám s menším obsahem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 No hadal bych se ktere tvrzeni je spravne, ale jednoznacne z toho vychazi co tady celou dobu pisu. Ano 1.4 v 96kW je velice pekne a prijatelne ale delat 1.4 na 118kW je podle me blbost a uz se to prehani...proc treba nevzit 1.6-ku a preplnit ji...ja si myslim ze by to byl uplny ideal. Co se tyce toho 2.0 prozatim jsem na nej moc chvali neslysel at uz od servisaku tak i od uzivatelu..nevim mozna jsem mel jen smulu na spatne majitele techto aut, ale v to celkem pochybuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Nechci te nejak urazit to ne, ale kamarad ma shodou okolnosti take scouta s timto 2.0FSI a uz ho dava pryc, zravej, motor je pry nestali ma divny pruchod....nevim nikdy jsem tento motor nemel zkusenost jet, ale kamos uz vyzkousel hodne koncernovych motoru a rika ze tohle je jeden z nejhorsich...jeho odpoved na dotaz co se mu na tom nelibi odpovida...proste tomu motoru chybi zivost => TURBO Jeho predchozi byla Octavka I s 1.8T ... takze prave proto byl mozna zvykli na jine chovani motoru. Tak přesně to samé jsem slyšel od člověka(Pražský letištní taxikář nesnášející diesely )co přesednul z Passata 1.8T(facelift B5) do B6 2.0FSI........když jsem se ho po pár týdnech co to měl nové zeptal jak je z autem spokojenej..jak mu šlape,tak řekl tak váhavě že auto jako takové je dobrý,ale že je tam vyloženě nasranej ze dvou věcí a to ze cvakající klima a právě z motoru 2.0FSI.....jediné co řekl je to že 2.0FSI starému motoru 1.8T nesahá ani po kotníky,že 2.0FSI je jeho životní omyl a vůbec omyl VW...prý po praze z 2.0FSI se nikdy nedostal pod 12,5L/100km..což z 1.8T jezdil Prahu prý do 9L max. a že né jen spotřebou ho ten motor sere,ale i celkově jízd.vlastnostma......Hold člověk zvyklej na turbíčko no..... Ani né po půl roce to prodal,pořídil totožného Passata,ale z 1.6FSI( v té době z benzínů nebylo nic víc na výběr).....na adresu té 1.6FSI řekl že je sice výkonově v tom Passatu tragická,ale že vlastnostma je pořád lepší než ten 2.0FSI.....a hlavně spotřebou oproti 2.0FSI jezdí prý s tou 1.6FSI po Praze o více jak 4L méně. Teď když jsem ho na letišti naposledy potkal,tak řekl že netrpělivě čeká až začnou dělat do Passata kombinaci 1.8TSI ze 7st.DSG a okamžitě objednává......Když měl prý naposled toho současného Passata 1.6FSI v servisu na prohlídce,tak si tam vzal na ten den náhradního Passata 1.8TSI-Tiptronik a byl s toho motoru unešenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 karlos...dekuji za podporu Doufam, ze nas tady ted dvoulitrari neukamenujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Hm tak podle kW si take myslim ze to bude spadat do podobne kategorie jako 1.8, ale neni nahodou dane zakonem to ze povinne ruceni se pocita jen a jen podle objemu? Naštěstí to dané zákonem není, třeba Wustenrot pojišťuje podle kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Blade, určitě vás neukamenujem... řeknu to takhle... porovnáme-li čisté atmosféry, tak je na tom 2.0 FSI co se týče výkonu, Nm a spotřeby na slušné úrovni... ano... když k tomu dáš přeplňovanou 1.8, tak je to zase o něčem jiným... ale na druhou stranu, na běžný ježdění (na to ty auta máme), je fuk, zda máš 1.8 TSI anebo 2.0 FSI... jedinej rozdíl je ve spotřebě a "zaražení" do sedačky! jenom hlupák by mohl tvrdit, že výkon a parametry motoru 2.0 FSI jsou pro Oktu nedostačující! tuhle jsem se bavil s Petanem... ten má starou 1.8 Turbo... a říkal, že závodil se svým autem proti Scoutu FSI a že to bylo prakticky na stejno... takže takový ty kecy, že jak to nemá turbo je to na hovno jsou dost zkreslené... já tu nechci za každou cenu chválit atmosferický 2.0 FSI, ale z laického hlediska si dovolím říct, že ten motor je velmi dobrý a rozhodně nelituju toho, že ho mám v autě! faktem je, že je konstrukčně jednodušší než přeplňovaný 1.8 TSI nebo ta 1.4... sám Karlos by mohl vyprávět, že u jeho Okty se už měnilo turbo... ano měl to v záruce... najezdí hodně km... ale už je to zase výdaj navíc... asi chápeš, jak to myslím... snad na závěr bych řekl, že maximálního výkonu svého auta využiješ jenom občas... a když už ten výkon potřebuješ, tak ho tam prostě máš, ať je to 1.8 TSI nebo moje 2.0 FSI... p.s. ještě bych snad dodal, že v recenzích co jsem četl, byl 2.0 FSI vždy chválen... nemaj ho rádi akorát laici, kteří hledí na jediný parametr a to je spotřeba!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Ja jsem nechtel rict ze kdyz to nema turbo ze to stoji za prd...to ne. A pro me je treba parametr spotreby dost dulezity a kdyz si vezmu ze mas vetsi pojistku a vetsi spotrebu...je to jasne. Nikdo nerika ze vykon a parametry tveho motoru jsou nedostacujici, to jsem nikde nerekl. Jen jsem publikoval to co mi rikal kolega ktery ma bohate zkusenosti s timto motorem, auto je vlacne a proste divne....tot vse. Sam jsem v tom nesedel, takze opravdu nemuzu rict, jen publikuji nazory ostatnich. Mimochodem, odbehli sme od tematu te 1.4TSi ... jsem slysel ze uz by mel byt tento motor od 1.9. v SupII...tak to si asi hned objednam zkusebku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.