Jar_da Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 nepropadej panice, 1,8 tsi je dobrej motor, ono je taky potřeba se na to podívat, kolik kusů motorů je na světě a kolik jich ty problémy má, vždyť jde o motor pro celý koncern, tedy čtyři značky a to už je nějaký počet ... :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Koukám, že se to tady dnes pěkně rozjelo. To Racek08 - v servisech jsou většinou jen "výměnkáři" - umí sotva něco vyměnit a když se na diagnostice neukáže závada, nebo nějaká neobvyklost, tak si nevědí rady...a škemrají o moudro z Bolky - prostě standardní služby zákazníkům. Vypadá to, že jsi tady asi fakt první, komu tady měnily rozvody na 1.4 TSI. Ten nápad od Jar_dy s přestavovačem vačkového hřídele nemusí být daleko od pravdy, případně kolega Pava s tím o jeden zub "posunutým" řetězem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 nějak pořád nechápu tu fotku tepelného štítu vedení olejek turbu :-(( Tak to jsme dva. Z článku usuzuji, že by to měli namontovat v servisu v rámci svolávačky, nebo servisní prohlídky. Zítra se na to poptám v servisu, jestli se něco ví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 Co je tam k nepochopení? U 1.4 TSI v případě výměny vytahaného rozvodového řetězu musí servis zároveň doplnit kovovou izolaci přívodní trubky oleje k turbodmychadlu. Zase něco honí s křížkem po funuse. Tu fotku jsem se pokusil zvětšit, no nic moc to není. To by mě spíš zajímalo číslo toho dílu a na kolik to přijde a kolik by případně stála montáž. Že by se to dalo preventivně namontovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 Zajímavé počtení v dnes koupeném Autotipu. Po vzoru Pawouka, skenuji a nabízím ostatním k přečtení... Tady je to ještě jednou v PDF, můžete si to vytisknout a třeba použít v argumentaci při jednání se servisem. TSI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 (editace) Co je tam k nepochopení? U 1.4 TSI v případě výměny vytahaného rozvodového řetězu musí servis zároveň doplnit kovovou izolaci přívodní trubky oleje k turbodmychadlu. Zase něco honí s křížkem po funuse. Tu fotku jsem se pokusil zvětšit,no nic moc to není. To by mě spíš zajímalo číslo toho dílu a na kolik to přijde a kolik by případně stála montáž. Že by se to dalo preventivně namontovat. k nepochopení pro mě je to místo na fotce, prostě nevím, kde to je, to že má trubka na sobě hadici vidím, ale když juknu na své auto, tak tam nic nemám a ani nemůžu najít to místo, které je na fotce, asi zespodu turba? p.s. chtěl jsem vložit foto, ale nejde mi to, prý se nezdařilo, o co jde?, obrázek má 83kB Editováno: 9. Květen 2012, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 Jo ták, to jsem zase nepochopil já. No ke svému autu jsem se ještě nedostal.Obr. z Etky:pozice č.9 - přívodní olejová trubka (to by podle nich mělo být ono?)pozice č.14 - zpáteční vedeníZkus tu fotku vložit ještě jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 tak to asi vypadá, že ta clona má být na tý spodní trubce, tedy vývodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Nezda se Vam, ze se to az zbytecne nafukuje? Urcite to borci z VW trochu posrali a par TSIcek bylo postavenych ze zmetkovych dilu, ale zajimalo by me, kolik VW tahle negativni kampan uz stala prachu (za usly zisk). Prece jen se ty motory vyrabi uz pomerne dlouho, moc bych chtel videt kolace s podilem problemovych agregatu u jednotlivych verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 věřím, že je určitě daleko víc motorů, které jsou bez problémů, jen to sem prostě nikdo nepíše, když vezmu lidi okolo mě, co mají TSi, tak nemá problém zatím nikdo, již jsem to psal v jiném tématu: 2x Roomster, jednou 13.000 km a podruhé 63.000 km, 1,2 tsi 63 kw 1x Fábia 63 kw, 18.000 km, Yeti - 1,2 tsi 77 kw 72.000 km, Golf 1,4 tsi 90 kw, 33.000 km, bez žádného negativního projevu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 No osobně jsem o problémech s 1,4 TSI také neslyšel (týkající se rozvodů) Sem tam si někdo postěžuje, že v nízkých otáčkách trochu zachrastí řetěz a to je všechno....Problémy spíš slýchám u 1,2 TSI.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 tak to asi vypadá, že ta clona má být na tý spodní trubce, tedy vývodu? Ano - na té spodní trubce - to je podle toho článku - "doplnit tepelný štít přívodu oleje do turba"Ale ať s tou fotkou z AutoTipu točím jak chci, tak prostě tam nikde nevidím hlavu toho Imbus šroubu, co tam drží ten plech s prolisem a ani tu matici s tím trčícím závitem. Nezda se Vam, ze se to az zbytecne nafukuje? Urcite to borci z VW trochu posrali a par TSIcek bylo postavenych ze zmetkovych dilu, ale zajimalo by me, kolik VW tahle negativni kampan uz stala prachu (za usly zisk). Prece jen se ty motory vyrabi uz pomerne dlouho, moc bych chtel videt kolace s podilem problemovych agregatu u jednotlivych verzi. Nafukuje, nenafukuje, mě nezajímá kolik na tom tratí VW - mají se k tomu postavit čelem a hlavně k tomu donutit svoje značkové servisy!Kolik jich je problémových se nikdy nedozvíš - to oni a ani žádný jiný výrobce nezveřejní. Kecy o 5000 ks 1.2 TSI jim nikdo neuvěří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 (editace) Jo machrují že promile, ale z čeho? Ze všech motorů nebo jen z TSIček? Mám nainstalovanou podložku a co mi ukazuje PC nad 110km/h se mi nechce věřit. Tak snad nežere ani tank.... Zítra to nestihnu,ale v PO tam letím a připomenu jim to opětovné mlácení v rozvodech vč. chrastění té pošahané tyčky- podložené. Editováno: 10. Květen 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 (editace) Já zatím nic negativního nepozoruju, ale najel jsem zatím jen cca 3tkm (auto celkem 50tkm). Motor je super, spotřeba luxus. Dnes Praha - Č. Budějovice average consuption 5,7l/100km, average speed 85km/h. Běžela klima, mp3 audio, potkávací světla, dva pasažeři. Editováno: 11. Květen 2012, autor: JayFader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Ano - na té spodní trubce - to je podle toho článku - "doplnit tepelný štít přívodu oleje do turba" Ale ať s tou fotkou z AutoTipu točím jak chci,tak prostě tam nikde nevidím hlavu toho Imbus šroubu,co tam drží ten plech s prolisem a ani tu matici s tím trčícím závitem. no vidíš, proto jsem psal, že tu fotku nechápu ..... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Já nechápu jinou věc. Za jakých podmínek v servisu tu clonu montují. Ptal jsem se včera ve škodovce a tam o tom nic nevědí. Pawouk: mrkni do etky jestli to VW nemá pod číslem dílu, že bysme zkusili zjistit cenu případně objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Ono je to vysvětlené na Octávia clubu, ten článek se zmíněnými TPI, netýká se to automaticky všech aut s danou motorizací, jen některých (což už se v článku nepíše), ty auta, kterých se to týká, jsou v databázi servisů, tudíž při první návštěvě by to měli vědět a informovat tě, nebo si zajeď do servisu s VINem a zeptej se jich, jestli se tě netýká nějaká akce (TPI), kupříkladu, co jsem měl v ruce TPI, na tu podložku turba u 1,2 tsi, tak je to pro určité indexy v označení turba .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Tak dnes jsem to stihl a prodejce ani technik už brečí. Množí se jim to už i tady a mají jet do Bolky na nějaký sedánek s poznatky z provozu TSIček.Odstranění závad nechám na garančku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 taky nic .... a to má trochu nachipováno Co tam máš za čip, resp. od koho? A kterej motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 no vidíš, proto jsem psal, že tu fotku nechápu ..... :-) Já vím,mě to došlo trochu později. Já nechápu jinou věc. Za jakých podmínek v servisu tu clonu montují. Ptal jsem se včera ve škodovce a tam o tom nic nevědí. Pawouk: mrkni do etky jestli to VW nemá pod číslem dílu, že bysme zkusili zjistit cenu případně objednat. Jediné co jsem tam byl schopen dohledat (kromě již výše uvedeného obrázku motoru CAXA) je vedení oleje pro Twinchargery CAVD a CNWA, kde je "něco" na trubce zpětného vedení oleje od turba, což podle toho článku není to, oč nám jde. Obě trubky mají jiné číslo dílu než pro náš motor CAXA - rozdíl je v koncovém písmenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuK Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 Celkem pěkný koment. k TSI... http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 Co tam máš za čip, resp. od koho? A kterej motor? motor CAXA, chip Sportmotor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brnky78 Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 Ahoj, měl jsem taky problém s motorem 1,4TSI rv.2009. Při startech klepání a divný zvuk, samo pak přestalo po 10sec. Měl jsem najeto kolem 10 000 km a provedli mi výměnu přestavovače vačkové hřídele. Vše provedli v autorizovaném servisu a v plné výši uhradili. Zatím klid, tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 jj, takovou informaci mám čerstvě taky, že u 1,4 tsi chrastění dělá přestavovač, je na to TPI, a týká se jen některých aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 Tato závada se nejvíce vyskytovala na 1,8 TSi, u 1.4-ek jen zřídka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.