Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Modernizovaný 1.4TSI 103KW v OIII má řemen, u ostatních nevím, potom jsem nepátral....

blazin: A kolik tě ten servis stál? Měla Škoda nějakou spoluúčast?

Spoluúčast....jako za co???Auto mám téměř 5let(6.unora 2009 koupené),najeto 130tis.km a nic jsem nereklamoval, protože nebyl důvod. Občas to sice zarachtalo(ale až tak kolem 90tis.km poprvé), tak jsem to kvůli prevenci nechal vyměnit, takže čím bych tam argumentoval??? Že s tím napínakem jsou problémy, to je fakt, ale nic se nastalo během záruky, no a na nějakou kulanci po tolika letech a najetých km můžeš zapomenout. Cena byla 7200kč.

Argumentem může být, že řetěz je přece doživotní  :kol-28: Ne, vážně, cena dobrá. Třeba ty nové součástky vydrží i déle. Neexistuje bezproblémový motor.

Ale jo, to víš že maš z části pravdu, ale dohaduj se...Holt jsme to vzal tak, jako kdyby tam byl řemen, který se musí taky pravidelně měnit. Jak říkám, když to vydrží další kilotřícet, tak budu spokojen.

Tak,v současnosti to vypadá,že řetěz,nebo řemen jedno jsou. Hlavně aby to neskočilo.  :kol-33: 

  • 5 týdnů později...

Dnes jsem čerstvě po servisu v 60 tkm, bez problému, motor šlape jako hodinky. Proběhla klasická prohlídka s výměnou oleje a filtru (měním co 10tkm) + výměna filtru sání (co 30tkm) a svíček (60tkm). Svíčky jsem nafotil, myslím, že jsou v pohodě a vydržely by ještě mnohem víc. Měřil jsem odtrh a byl stejný jako u nových 0,9 mm. Zajímavosti je cena, kupoval jsem na škoda díly za 275,-Kč kus, na rozdíl od škodovky, kde kus stojí 405,-Kč. Prohlídka, jen práce stála 1 100,-Kč, materiál jsem měl svůj, filtry od Mann a svíčky origo od NGK.

post-25-0-05424100-1384520850_thumb.jpg

Tu cenu za svíce potvrzuji, musim se také podívat, kde koupim levněji....

  • 2 týdny později...

Mám lehce přes 90.000 teď jsem byl 2x v Německu a zpět a řetěz ráno zachrastí naprosto šíleně. Měl jsem zajímavou závadu- najednou někde u Plzně to jelo "jako bez turba"-už jste někdo jel na D1 v sebeneším kopečku 3-4 a furt dokola ve dvou??? Bál jsem se to vypnout, že už to nenastartuju tak jsem takhle dojel až domů, doma to vypnul zapnul a jelo to normálně. Tak jsem druhý den zajel k Michlům, načetli to a "sporadická chyba-nedosaženo plnícího tlaku" nebo tak nějak to znělo, nic na tom nenašli. Jel jsem znova stejnou trasu do říše a zpět a už dobrý. Tak nevím, co to bylo, ale jelo to strašně. LeasePlan mě posílal znova do servisu a už nenačetli vůbec nic. O rachotících rozvodech po startu tvrdí, že OK (já nevím, ale zvuk , než  "napínák napne" je naprosto šílený pro člověka stojícího venku před autem (vevnitř je to taky slyšet, ale ne tak moc). Na otázku zda řemen nebo řetěz neumím odpovědět, snad jedině tak, že když slyším ty první dvě-tři vteřiny, tak bych vzal řemen na konstruktéra být to auto moje....

Mě to také nějakou dobu chrastilo, ale teď je dlouhou dobu klid, tak to zase neřeším. Ale aby to nebyl klid před bouří....

a co jsem tam včera slyšel ze začátku :D chrchrchr :D

Neblbni, to nebyl řetěz, to bylo něco jinýho...asi nějaká ech vychytávka, přídavné spalování a tak něco ;)

zezačátku po tom katalyzátoru, to fakt byl napínák. pak se napnul a nic ;)

Napínák (resp. řetěz) chrastí jen pár sekund (než se k napínáku dotlačí olej), tohle trvalo 5 minut, než se ohřál motor...a nechrastilo to, vydávalo to přerušovanej zvuk.

Upraveno od Clint

Tak tak, na 95% je to přestavovač a už jsem četl od x lidí, že jim to i po nových rozvodech chrastilo zase a až když se vyměnil přestavovač, tak to ustalo, jenže problém je v tom, že podle ETKY jsou ty přestavovače pořád stejne=bez inovace(od počatku výroby 2009), takže i když ti dají nový, tak se to může po čase objevit znova....Holt je to díl, který není dotažený dokonce a u něj udělali soudruzi v NDR chybu :-( mě to občas zachrastí taky, ale měnit se mi ho moc nechce, když vím že je to uplně k ho-nu. Jo a stoji cca 9600kč, takže žadná legrace............

Do dneška jsem to nechal bez opravy (cca 3 měsíce) a dělal jsem si statistiku studených startů: 45 % startů rachotí :-). Už jsem objednaný na opětovnou kontrolu. Zajímavé je, že teď poslední týden, co začalo být kolem 0°C rachocení ustalo. Může to být ale i náhoda.

Ano, Kubino PV, to je přesně ono, to že to "rachocení" hned po startu je v "trošku nižší tónině" přikládám jen zvukovému zkreslení toho zařízení, kterým to nahrával. Časově to naprosto sedí a zvuk je to úplně strašný....tak já nevím, asi to vadí jen mně. Já chápu, že se ten řetěz napíná tlakem oleje a že ten tlak nejdříve musí "vzniknout" a možná to objektivně na nic nemá vliv ale subjektivně bych se asi popopopo, kdyby to auto bylo moje, nicméně Leseplan i značkový servis mlčí (mlží?).....ale normálně když jsem otevřel hauptnu a stál jsem u toho, když to bylo za studena nastartováno, tak jsem podvědomě uhnul, protože jsem měl strach, že dostanu řetězem přes držku....prostě se mi to hrubě nelíbí...

Je to už asi milionkrát omílaný řetěz, prodleva v tlaku oleje s vytaženým řetězem.  VW si tímto řešením nadělal do hnízda, ale snad díky 211ky to vrátí důvěru. Tlačil bych do výměny. 1,4ek je skočených taky pár...

Nikdo neslyšel mé tlačení, tak už netlačím, moje auto to není.....jdu natlačit něco do hlavy tady už je večer a ráno letím do Aktau...eresa je zaplaťbůh potichu a to je ten řetěz podle etky levnější než na tu 1,4.....asi není řetěz jako řetěz

U mého neslyšení(bohužel auto je moje), jsem měl milion chutí šlapat hned po plynu aby to skočilo a bylo po motoru. Ovšem i s technikou, obyč stroji "soucítím".

Zbytek SZ

  • 1 měsíc později...

ten link nejde rozkliknúť  :(

dík ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.