Přejít na obsah

blazin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení blazin

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ale jo, to víš že maš z části pravdu, ale dohaduj se...Holt jsme to vzal tak, jako kdyby tam byl řemen, který se musí taky pravidelně měnit. Jak říkám, když to vydrží další kilotřícet, tak budu spokojen.
  2. Spoluúčast....jako za co???Auto mám téměř 5let(6.unora 2009 koupené),najeto 130tis.km a nic jsem nereklamoval, protože nebyl důvod. Občas to sice zarachtalo(ale až tak kolem 90tis.km poprvé), tak jsem to kvůli prevenci nechal vyměnit, takže čím bych tam argumentoval??? Že s tím napínakem jsou problémy, to je fakt, ale nic se nastalo během záruky, no a na nějakou kulanci po tolika letech a najetých km můžeš zapomenout. Cena byla 7200kč.
  3. Modernizovaný 1.4TSI 103KW v OIII má řemen, u ostatních nevím, potom jsem nepátral....
  4. S tím olejem děláš dobře!!! a to s tím poskočením o zub mi také řikali, že by to měl rozvod "pobrat" bez potkání. S těmi koly prodávám jak jsem koupil a jen doufám, že jsem to nepochopil špatně :-) . Ja osobně jsem spokojen, že to vydrželo 130tis. a tuplem když jsem viděl tu histerii ohledně rozvodů, přestavovačů atd. u 1.4TSI, já tomu motoru nemám co vytknout- jede to, něžere to a jinak vše ok, tak uvídíme jak se bude chovat dál....
  5. U toho řetezu jsem se upsal, má tam být taky XS a ne XC, omlouvám se. Jo a ty díly s předponou XS a XC je značení ELITU, takže bez "předpon" je značení Škodovky. No a ty lišty, jsou od Febi, protože škodovackej mezisklad měl "ted hned":-) jen jednu(tu na kterou tlačí napínak) a druhá by byla přístí den odpoledne, tak vzali obě od Febi, ale byl jsem ujištěn, že kvalita Febi je ok, takže to jen na vysvětlenou......
  6. Ano, o tom zasekávání mluvil a když jsem se ptal, jestli jsou ty dily inovované, tak říkal, že se ve VW sbirají data o všech dílech co maji určité problémy a ty by měli být inovované a jelikož s tím měli golfy problémy už před 5lety, tak je předpoklad, že tam nějaké inovace provedli...
  7. Ahoj, tak auto je po servise a má nový napínák-XS03C109507M ,řetěz-XCO3C109158 a vodící lišty-FB36085. Stáré díly jsem měl v krabici v kufru a řekli mi, že řetěz a lišty jsou na pohled ok, akorát ten npínak, že trochu při chodu drhne, jenže co může být na pohled ok, tak nemusí být v cajku, protože oni žadný mustr na změření vule řetezu nemaji a jinak se to poznat nedá....Kontrolka na palubce svítila proto, že snímač vačky hlasil špatnou polohu a to díky tomu, že jak to o ten půl zub skočilo, tak se pootočili rozvodová kola na vačkách(kola jsou jen na konusu, ne na žádném klínku nebo pero-drážka, protože kdyby tomu tak bylo, tak by se to potkalo :-( ) a snímač to zachytil. Takže mi řekli, že aspon v tpmhle to mají relativne dobře řešené, že se to má kam "hnout". Dále mi řekl, že se jim to potvrdilo(ty pootočený kola), když nasadili nový řetěz a napinak, tak jim to při otočení nesedělo s ryskama na nastavovací sadě rozvodu(nastavovací sadu prý mají jen zn.servisy a pak ELIT), takže tuto vyměnu jen tak nějakej servis neudělá..... Oni museli kola povolit, pootočit na rysky a pak to bylo ok. Já jsem jim řekl, že při cestě k nim se mi zdálo, že auto jelo normálně, načež on mi odpovědel, že toto "rozhození" bylo tak malinkaté, že ja jako laik a navic na kratké trase to ani nepoznám, ale na brzdě by to určitě poznali. Závěrem mi řekli, že ten motor není vůbec špatnej, ale určitě nemělo VW dávat lhůtu servisu oleje na 30tis.km, ale jen na 15tis. a byl by asi klid. Na co docela nadavali jsou ty 1,2TSi, ty prej maji více much a o tříhrnku HTP, prej raději ani nemluvit. Chlapci to je asi vše a prodávám jak jsem koupil, motor je znatelně tišší a kontrolka na palubce nesvítí, takže věřím , že mám zas na nějakou dobu pokoj a kdyby to vydrželo dalších 130tis.km jako do ted, tak budu spokojen, protože jinak musím zaklepat je vše ok :-)
  8. Jo jasně, řeknu jim at ty čísla opíšou a nebo to bude na faktuře. No a předpokládám, že staré díly mi normálně dají :-) Ve středu dám vědet.
  9. Ahoj, tak v uterý jedu do servisu na vymenu napinaku a řetezu. Jen doplnim, že mám najeto 131tis.km a dělám to čistě z preventivních důvodů(nemam žadný vyrazný problém, kromě občasného zachrastění, když je venku nad 18stupnu). Jak bude po servisu, tak tady poreferuji v jakem stavu byl napínak, řetěz a voditka.
  10. Auto máme od novoty, trip č. 2 jsem od začatku nemazal a ukazuje dlouhodobou 6,1l. Jezdí s tím převážně manželka do práce mimo město a jedna cesta je 42km. Občas d toho vlezu já a trochu to protáhnu, ale i když jedu celkem svižně např. Litvínov-Praha, tak se přes 7,2l nedostanu(samo že kdybych jel na krev, tak tam bude klidně 8l). Zase na druhou stranu když jsem jel pro rodinku na letiště vyloženě podle předpisu, tak jsem tu Prahu jel za 5,5l, což mi přijde dost dobrý. Je doplním, že mám r.v. 2009 a najeto 129700km :-)
  11. Aha, tak ja lama myslel, že se musí povolit i ten středový šroub :-) Díky za info!!
  12. Ahoj, mám dotaz. Rád bych vymenil předni kotouče a chci se zeptat, co se musí povolit? Třmen je jasný, ten je na dvou šroubech na 7čku imbus, pak je vidět malý šroubek na torx(ten mi šel povolit taky v pohodě), ale pak je ve středu kotouče velký šroub na 24ku tisícihran a s tím jsem ani nehnul....Dělám něco špatně??Je tam levý závit?? Diky za info.
  13. Tak tak, na 95% je to přestavovač a už jsem četl od x lidí, že jim to i po nových rozvodech chrastilo zase a až když se vyměnil přestavovač, tak to ustalo, jenže problém je v tom, že podle ETKY jsou ty přestavovače pořád stejne=bez inovace(od počatku výroby 2009), takže i když ti dají nový, tak se to může po čase objevit znova....Holt je to díl, který není dotažený dokonce a u něj udělali soudruzi v NDR chybu :-( mě to občas zachrastí taky, ale měnit se mi ho moc nechce, když vím že je to uplně k ho-nu. Jo a stoji cca 9600kč, takže žadná legrace............
  14. Aha a diky, mám 2009, takže asi smolík...ale juknu na to, zda to tam není....
  15. Kluci, někde jsem četl, že když je Maxidot, tak jde sledovat i teplotu oleje...Nevite jak to nastavit??? V pár bodech, diky :-)
×
×
  • Vytvořit nový...