Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tady je to v originále: http://www.autobild....en-3393757.html

Umí tady někdo německy? V tom posledním odstavci se něco píše podle Google překladače,že se AutoBild setkal s TPI,kde je uvedeno,že na ty problémy s řetězem má vliv i motorový olej?

mě ten odkaz nejde

Před chvilkou jsem jen pro zajímavost zadal VIN na škodováckém webu http://www.skoda-aut...s/assembly.aspx a kupodivu na mě vyskočilo toto:post-32075-0-94714300-1334329345_thumb.j

Majitelé/provozovatelé 1.4 TSI,můžete to také zkusit? Jak to vidím,návštěva "oblíbeného" Škoda servisu mě asi nemine. :kol-33:

Snad to nebude nějaká jobovka. Aby to nebylo jako u Yetiho,tam se snad mění nekvalitní škodovácké znaky na kapotě a pátých dveřích. :kol-32:

Nicméně jsem napsal do škodovky a uvidíme co z toho vyleze.

Ten hokej na škodováckém webu stále trvá:post-32075-0-16930100-1334399753_thumb.j :specool:

Tímto se také omlouvám,že jsem svým příspěvkem znejistil majitele 1.4 TSI. :rolleyes:

Tak už přišla odpověď z Bolky:

Vážený pane xxxxx,

obdrželi jsme Váš email dne 13. 4. 2012, ve kterém se dotazujete na druh svolávací akce pro Váš vůz Škoda Octavia s číslem VIN:

TMBCJ............, o které jste se dozvěděl z našich stránek skoda-auto.cz, sekce svolávací akce. K tomuto dotazu bychom Vám

sdělili, že informace z našich stránek není správná. V současné době je na stránkách chyba, kterou se snažíme opravit.

Pro Vaší informaci Váš vůz není do žádné svolávací akce zahrnut. Omlouváme se za takové nedorozumění.

S pozdravem,

Richard Cejnar | PST - Péče o zákazníka, Customer Care, Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: +420 326 8 16096 | fax: +420 326 8 16223 | eFax: +420 326 8 75368

Richard.Cejnar@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Škoda - Simply clever.

Please consider the environment before printing this email.

Prosím, zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto mailu.

Je tam jen, že Autobild narazil na novou informaci, jež souvisí s poškozením řetězů. Ato že zřejmě také olej hraje roli. Do uzávěrky zůstal zatím VW vysvětlení dlužen.

Já pozoruju, na 1,2TSi, že čím se blížím víc k výměně oleje tak to práská čím dál víc a znovu- už jedenkrát vyměněno. Teď cca 9 tis od výměny.

Olej řídne a degraduje a ten napínák to nedostatečně drží a i při startu to dostane kopanec.Pak to ten řetízek vytahuje a je po něm.

Upraveno od Jakub Nabel

Je normalni, ze je kapota motoru i po kratke jizde neskutecne horka? na kapote nejde pomalu udrzet ruka na plechu. Mate to tak podobne (mam 1.4 tsi 2009)? u predchoziho auta to sice salalo pres vydechy chladice (felicie), ale kapota byla vlazna.

Tak to jsem zatím nikdy netestoval. Dej si na kapotu toto: http://forum.skodaho...ost__p__1523623

Dik, to vypada dobre. Co to stoji? Tlumi to trochu i zvuk? Jestli by jsi mohl, zkus schvalne po jizde sahnout na kapotu jak a ve kterych mistech to mas horke... dik

Stojí to okolo 600 Kč a jestli to utlumí hluk? Hm, tak to není nijak znát. Snad jedině to změřit. :kol-28: Jestli si vzpomenu, tak tu kapotu ošahám, ale chce to vyzkoušet, když bude zataženo, protože i slunečná záření to solidně zahřívá.

Jeste k te horke kapote, dneska jsem to zkoumal blize a zjistil jsem, ze je to horke hlavne v jednom miste - viz obrazek. Jezdim ted porad se zapnutou klimou. Mohl by jste to prosim nekdo take vyzkouset? Dik.

71501.jpg

Tak to je celkem jasný, je to nad výfukovém potrubí co vede od turba - tam to bude sálat nejvíc. Ale na fotce není 1.4 TSI, co? :kol-28:


Neni, to je jen pro ilustraci :kol-28:

Já to zkusím na obou, ale ať už jsem doma....zatím mě vozili v Hyundééééé a teď tak maximálně v žiguli nebo kamazu nebo v čem to :-). Už se těším až přijedu a šáhnu si :-) ..... ale to mne teda nenapadlo, že to tak topí.....nějak to neřeším, když teploměr ukazuje to, co má, nebudu měřit kapotu. I když jen tak pro zajímavost minulý týden v Soulu mi nějaký "národní bezpečnostní úřad" nalepil teplotní čidla i na psací stůl dva metry od přístroje.....nechápal jsem. Akorát jsem si vzpomněl na toho skopčáka snáušnicema z té staré reklamy na cosi na auto, jak smažil ta vajíčka na hauptně od medvěda..... Tak takhle horké to snad nebude :-) čau z Almaty. btw - ta eresa předFL je stejně hezčí než ta nová......ačkoli ty plástve v plastové krytu masky...

Tak si nechávám vyměnit přední prasklé sklo a kamarád mi hned řikal že podle Vinka mám jít na přehrání softu, prej nějaká chyba v servu ale nic vážného! Tak si to raději také zkonrolujte :kol-47:

btw - ta eresa předFL je stejně hezčí než ta nová......ačkoli ty plástve v plastové krytu masky...

Já mám stejnej pocit, FL není ošklivá, ale předFL mi čistě vzhledově připadá "o chlup" povedenější, všechno k sobě tak nějak víc sedne...

Tak nějaké to teplíčko dá i katík. Proto na 1,2 TSi je motor holý aby se nespekly dráty od modulu ke svíčkám- tak to pravil technik v servisu. Alespoň chráníme přírodu a zvířátka mají kde spinkat, v teple a jěště si můžou ustlat z odhlučnění kapoty.Ta 1,4ka je taková trochu pouklízená,ale jak se otevře "haupna" 1,2 tak to je síla co to je za chaos.

Pánové, pro ty naše 90kw TSIčka, budou tyhle oleje na QG1 vhodné??

http://www.olejservis.cz/castrol-slx-proffesional-powerflow-5w30-longlife-3-1lt-nove-edge/d-71646/

http://www.olejservis.cz/shell-helix-ultra-av-l-5w30-1lt-drive-helix-ultra-vx-5w30-longlife-3/d-71150/

Kolik je toho oleje vlastně na výměnu potřeba? Stačí 4l balení, nebo lepší vzít spíše 5l? Koupili jste si ještě jeden litr stejného longlife oleje na případné dolévání?

Kamarád mi řikal že se u nich v servisu sešly zase 3x 1.4 TSI, dost často a co jiného než rozvody, byl to VW,Seat, Š...jen pro info, a jestli je to takhle v každém servisu nooooooo

miluju tyhle výkřiky do tmy typu JPP a ještě ne zcela přesné, pak tu pár lidí "bolí" hlava ..... :kol-46:

o jaké kódy motorů šlo? kolik km najeto? .....atd

Upraveno od Jar_da

Shodou okolnosti mám kamaráda, který je vedoucí servisu ve škodovce, ptal jsem se ho, jak to je. Potvrdil mi, že u 1.2-ek už dělali rozvody mockrát, 1.8-ku tam měli taky už i potkanou, ale u 1.4-ky rozvody zatím nedělali. Potvrdil mi že by rozvod měl vydržet podobně jako u 1.6 FSi tedy cca 100 - 120 tkm.

Co vím tady na foru 1.4 TSi mají všichni rozvod původní. Já osobně 31 tkm.

Upraveno od pava

jak poznat kdy je potreba vymenit retez u 1.6fsi ? najeto neco malo pres 120tkm

Upraveno od Hunterkyjov

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.