Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Já už mám na 1,8 TSI skoro 45tis a také bez problému. Akorát jsem te´d musel dolejvat litráček oleje. Podle mě to je dané jízdou, při vyšších rychlostech si chroupne olejíček a také asi chlemtá turbo (to je ten zadělanej zadek auta). Včera jsem zrovna svištěl na Prahu 220km/h, musel jsem to trochu protáhnout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Na jakých fórech, hoď sem odkazy.
Si stěžuješ a jezdíš bez problému s nádhernou spotřebou. To samé i já, Bezmála 40 tkm bez jediné závady. Já na ten motor nedám dopustit, jsem s ním spokojený a koupil bych si ho znova. S TSi motorů je právě ten náš nejméně problémový, což mi potvrdil i známý, dělá šéfa ve škoda servisu.

Pozor, já si nikdy na jízdní vlastnosti, projev a charakteristiku žádného z motorů TSI, nikde a nikdy nestěžoval. Proti nim nemám žádné námitky, ba naopak, jezdí se mě s nima velice dobře. Vždy to bylo jen a pouze o jejich technické spolehlivosti resp. nespolehlivosti.

Odkazy (kromě OC):
http://seat-forum.cz...p?f=101&t=34280
http://www.vw-club.c...?f=231&t=208781
http://www.vw-club.c...?f=231&t=243888
http://www.vw-club.s...=38688&start=50
http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38902
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil jsem tam nalít 98 z "pumpy nad Globusem" a připadal mi ten rozdíl dost poznatelný do plusu (ovšem mnohem více poznatelné v 3000+). Na té pumpě (jezdím tam roky a nevím jak se jmenuje) mají 98 také ze Swechartu (alespoň tedy nákladové listy) a já to lil už do staré eresy (BWA) a jsem tam spokojen. Ta "stovka" u Shell je tak drahá proto, že se vozí z Belgie a skutečně má 99-100 oktanů. Ale ta 98 úplně stačí (stejně všechny ty prémiové benzíny mají 98 oct-ale to už jsme tu řešili). Jaký to má vliv na starty ale nevím-nezkoušel jsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně mohu doporučit po různých benzínech Vervu 100 od Benziny. Na nádrž (55 l) jsem dal s klidem 840 km. 40:60 město/okresky. Týká se to ale 1.8 TSI. Jezdím svižně, rozumně.

Starty jsou také mnohem sofistikovanější (Bylo i s Shell V-Power) a dokonce i spolujezdec prohlásil, že to auto je nějak tiché.

Jinak OMV i Shell by měly být totožné a to ze Schwechatu. Viděl jsem nějaký atest pro Shell a dole razítko OMV :-)

Co by navíc také měla být pravda, tak to, že tato "prémiová" paliva s 98 oktany neobsahují biosložku, na kterou se zvláště v zimě váže voda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , Clinte, já se vám do toho nechci plést. Jen tak na okraj-většina těch "prémiových paliv" -nebo možná všechna -jsou hlavně bezsirná či téměř bezsirná nebo s velmi nízkým obsahem síry... Řepka, coby olejnatá rostlina se spíše používá pro výrobu metylesterů mastných kyselin, vzniká tzv.bionafta a glycerin. A do benzínů se míchá spíše etanol ,k jehož výrobě se používá cukr (škrob , obecně dostatečné množství jakékoli biomasy). A podle EN 228 (benzíny) tam může být až 10% etanolu. Jak je to u EN 590 pro naftu to nevím. Ale určitě se to dá najít. Tedy některá prémiová paliva řepku mají (prémiové nafty) a některá z principu ne , benzíny. Pokud jsem to napsal špatně, opravte mne, právě jsem vstal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak minuly tyzden vymena prestavovaca vackoveho hriadela vramci zaruky nastastie. Pri startoch boli skoro vzdy chrochtajuce zvuky, po par sekundach to prestalo. Viac krat v servise mi povedali, ze je to v pohode, to sa mi teda nezdalo...az musel prist novy technik, ktory to spoznal, pozrel do databazi Skody a nasiel tam viacero rovnakych problemov a vymenilo sa to a je klud... Ma to najazdenych 70 000 km, tak dufam, ze uz bude klud...

Sam mi povedal, ze viacero 1,4 TSI 90 kW ma s tym problemy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste k tem "premiovym palivum"..take je podle mne nejlepsi Verva 100. Spotreba s Verva 100 5.9l/100km 30%mesto; 60% mimo (100-130km/h); 10% mimo (130 - 170 km/h).

Po delsi dobe jsem natankoval Natural 95 na Benzine a subjektivne se opravdu mirne zhorsila pruznost..

Je teda lepsi po startu nechat volnobeh (po dobu cca tech 30s) a pockat, az otacky klesnou z tech 1100 na tech 900-700 a teprve potom se rozjet?

Editováno: , autor: tvojebabka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem již také psal, s Verva 100 mám nyní ujeto na nádrž 820 km a dojezd ukazuje cca ještě 90 km. Tzn. při stejném stylu jízdy a stejné skladbě silnic jsem ujel o víc než 100 km víc, než s 95 (FuelSave, nebo V-Power). Je to teprve 2. nádrž. Auto je ochotnější při staru a chod motoru je při jízdě tišší Už tam nehodlám lít nic jiného. Doporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, že bych před rokem tankoval nějakou ošizenou OMV Carreru 100? Najel jsem na ní 4000 km, pak přešel na Carreru 95 (12 000 km) a do teď beru N95 také od OMV (mimochodem, dnes již za 39,50 - Karlovarská ul., Praha 6). Rozdíl jsem nějak nepoznal - jede to stejně, žere to stejně - tak jsem na tom stejně jako pava. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem kvůli diskuzi tady natankoval onehdá na své "oblíbené pumpě" nad Globusem 98 "ze Swechartu"(38,60 za litr) a subjektivně se mi zdálo, že to jede "poznatelně" lépe(po jakési 95 nevím odkud asi ze Shell ve Stuttgartu. Včera jsem natankoval na Benzině (Královopolská) ten zázrak Vervu 100 (včera 40,90 dnes už 41,90-jsem jel kolem:-) Ale spokojen jsem nebyl-jede to subjektivně hůř než na ten "Swechart". Na tu "jen 98" (žádný prémiový název to nemá), šlo to auto odspodu úplně super, na tu Vervu 100 mně připadá, že se to víc "dusí" a dýl to trvá než to "nastoupá" do otáček. Jak říkám, je to subjektivní hodnocení-nebylo stejné počasí, jen stejná zatáčka do kopce v Žabinách pod technikou , kde jsem to zkoušel. Jiné tankování mezi tím nebylo, takže tam byla teď po nádrži 98 ze Swechartu Verva 100 (což je taky 98 ze Swechartu, ale s nějakýma opičíma kapkama). Jo a taky jsem to asi po půl roce včera umyl-naprosto jiné auto, a ta aerodynamika, co jsem odřel ty muchy z předního skla, světel a grilu .... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posledních mých 6 tankování:

OMV Ostrava 95 OČ maxxmotion

OMV Slovinsko 95 OČ maxxmotion

OMV Split 98 OČ maxxmotion

OMV Split 98 OČ maxxmotion

OMV Slovinsko 95 OČ maxxmotion

Benzina N95 OČ

Všímal jsem si hluku, chodu motoru, prostě nepoznám rozdíl, na všechny uvedené benzíny jelo auto stejně dobře. :kol-47:

Průměrná spotřeba do Chorvatska 5,9, zpátky 6,2, obojí při průměrné rychlosti kolem 100km/hod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem již také psal, s Verva 100 mám nyní ujeto na nádrž 820 km a dojezd ukazuje cca ještě 90 km. Tzn. při stejném stylu jízdy a stejné skladbě silnic jsem ujel o víc než 100 km víc, než s 95 (FuelSave, nebo V-Power). Je to teprve 2. nádrž. Auto je ochotnější při staru a chod motoru je při jízdě tišší Už tam nehodlám lít nic jiného. Doporučuji.

Kolik dáváš za tu Vervu? Mě se už moc nechce platit za v-power racing 43 Kč/l, ale jede to lépe, takže to zatím platím. Poslední dobou toho zas tolik nenajezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, ale co tak tady čtu zkusenosti s prémiovymi palivy, tak mi to přijde hodne subjektivní zalezitost. Nekdo chválí Vervu, nekomu to na ni vubec nejede, u OMV to vypada, ze je skoro jedno co člověk natankuje (pokud to neni nafta :) ).

Ja bych se přidal spíše do skeptickyho tábora - rozhodne se u me nezlepší spotreba, ktera daleko vice zavisi na typu provozu (kdyz jsem v lete nejezdil skoro vubec po meste, ujel jsem na nádrž az 760km). Jedine snad ty starty jsou kultivovanejsi s MaxxMo 100, ale zase subjektivně :)

Jinak tedy 43kc/l to uz se mi zda moc ... treba v Plzni je ted u Shellu N95 za 36,50, takze rozdil skoro 7Kc/l . :(

Editováno: , autor: hercous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naposledy to bylo 39,90,- Kč. Počítám-li 2 Kč navíc oproti klasice, pak na nádrži to mám 110,- Kč navíc. Při dojezdu minimálně o 100 km lepším ušetřím na nádrži 260,- Kč, počítám-li 6,5 l/100 km. Takže ve finále ušetřím 150,- Kč :kol-28: Ale i kdybych ušetřil jen ten rozdíl ceny na nádrži, pocit, že motoru dám to, co mu chutná, mně za to stojí. Ale bude to individuální. Ze všech vyzkoušených mému autu prostě vyhovuje Verva 100 nejvíc.

Kolik dáváš za tu Vervu? Mě se už moc nechce platit za v-power racing 43 Kč/l, ale jede to lépe, takže to zatím platím. Poslední dobou toho zas tolik nenajezdím.

Editováno: , autor: sjakub
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, pokud ti to tak vychází, tak se to vyplatí. Já tedy na premium palivo o moc víc nenajel. Pro zajímavost tady je několik mých posledních tankování:

ujeto l/100km palivo

595 8,3731 Agip SuperTech95

622 8,164 Agip SuperTech95

675 7,4622 Agip SuperTech95

537 9,3296 Agip SuperTech95

625 7,3952 Omv Maxmotion100

607 8,3591 Omv Maxmotion100

636 7,1384 Omv Maxmotion100

633 7,9684 Omv Maxmotion100

615 8,0945 OMV N95

645 7,7705 Albert N95

595 8,4218 Omv Maxmotion100

763 7,0105 Omv Maxmotion100

655 7,658 Omv Maxmotion100

Jezdím hlavně ve městě (tak 80%), občas dálnice a okresky.

Takže asi tak :)

Editováno: , autor: hercous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba na volnoběh při stojícím vozidle je cca u všech stejná, ale jakou volnob. spotřebu máte při jízdě bez rychlosti??

Ne, že bych tímto způsobem pořád jezdil - někdy ano a spotřebu mám kolem 1,6.

A co vy??

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím jede, 47 000 km. -_- Až budu mít 50t., tak šoupnu tabulku, co se všechno a kdy dělalo. :kol-34: Zato kolegové mají 24W6 po několikanásobném EPC s pádem do nouzáku. Neznačkový servis to řešil výměnou fitru sání, což jsem se docela pobavil. Nakonec to šlo stejně do autorizáku. :kol-46: Můžu říct, že ta podložka co tam mají, je teda fest tlustá, oproti tomu plíšku, co tam mám já. :kol-28: No a samozřejmě nový soft a s tím spojený pomalejší náběh krouťáku. Někdy si to budu muset projet, abych to konečně poznal na vlastní triko. :kol-31: Mají najeto tuším něco přes 30 000 km a jsou již po výměně rozvodů v 15 000 km. Jinak bez dalších potíží.

Ke spotřebě na volnoběh za jízdy, předpokládám, že myslel okamžitou spotřebu. :kol-28: Prostě to rozjet, třeba na 80 km/h, vyřadit a juknout, co to ukazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...