Clint Vloženo 15. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2012 Já už mám na 1,8 TSI skoro 45tis a také bez problému. Akorát jsem te´d musel dolejvat litráček oleje. Podle mě to je dané jízdou, při vyšších rychlostech si chroupne olejíček a také asi chlemtá turbo (to je ten zadělanej zadek auta). Včera jsem zrovna svištěl na Prahu 220km/h, musel jsem to trochu protáhnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2012 Na jakých fórech, hoď sem odkazy.Si stěžuješ a jezdíš bez problému s nádhernou spotřebou. To samé i já, Bezmála 40 tkm bez jediné závady. Já na ten motor nedám dopustit, jsem s ním spokojený a koupil bych si ho znova. S TSi motorů je právě ten náš nejméně problémový, což mi potvrdil i známý, dělá šéfa ve škoda servisu. Pozor, já si nikdy na jízdní vlastnosti, projev a charakteristiku žádného z motorů TSI, nikde a nikdy nestěžoval. Proti nim nemám žádné námitky, ba naopak, jezdí se mě s nima velice dobře. Vždy to bylo jen a pouze o jejich technické spolehlivosti resp. nespolehlivosti.Odkazy (kromě OC):http://seat-forum.cz...p?f=101&t=34280http://www.vw-club.c...?f=231&t=208781http://www.vw-club.c...?f=231&t=243888http://www.vw-club.s...=38688&start=50http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38902 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Zkusil jsem tam nalít 98 z "pumpy nad Globusem" a připadal mi ten rozdíl dost poznatelný do plusu (ovšem mnohem více poznatelné v 3000+). Na té pumpě (jezdím tam roky a nevím jak se jmenuje) mají 98 také ze Swechartu (alespoň tedy nákladové listy) a já to lil už do staré eresy (BWA) a jsem tam spokojen. Ta "stovka" u Shell je tak drahá proto, že se vozí z Belgie a skutečně má 99-100 oktanů. Ale ta 98 úplně stačí (stejně všechny ty prémiové benzíny mají 98 oct-ale to už jsme tu řešili). Jaký to má vliv na starty ale nevím-nezkoušel jsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Osobně mohu doporučit po různých benzínech Vervu 100 od Benziny. Na nádrž (55 l) jsem dal s klidem 840 km. 40:60 město/okresky. Týká se to ale 1.8 TSI. Jezdím svižně, rozumně. Starty jsou také mnohem sofistikovanější (Bylo i s Shell V-Power) a dokonce i spolujezdec prohlásil, že to auto je nějak tiché. Jinak OMV i Shell by měly být totožné a to ze Schwechatu. Viděl jsem nějaký atest pro Shell a dole razítko OMV :-) Co by navíc také měla být pravda, tak to, že tato "prémiová" paliva s 98 oktany neobsahují biosložku, na kterou se zvláště v zimě váže voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Nechce se mi to hledat, ale Shell V Power Racing je stoprocentně z Belgie-ten není ze Swechartu určitě. Ale to je jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Jj, je možné. Přesně nevím, ke kterému palivu to bylo, ale spíše mě zaujalo, že to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 To víš jak, že prémiová paliva nemají řepku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 No , Clinte, já se vám do toho nechci plést. Jen tak na okraj-většina těch "prémiových paliv" -nebo možná všechna -jsou hlavně bezsirná či téměř bezsirná nebo s velmi nízkým obsahem síry... Řepka, coby olejnatá rostlina se spíše používá pro výrobu metylesterů mastných kyselin, vzniká tzv.bionafta a glycerin. A do benzínů se míchá spíše etanol ,k jehož výrobě se používá cukr (škrob , obecně dostatečné množství jakékoli biomasy). A podle EN 228 (benzíny) tam může být až 10% etanolu. Jak je to u EN 590 pro naftu to nevím. Ale určitě se to dá najít. Tedy některá prémiová paliva řepku mají (prémiové nafty) a některá z principu ne , benzíny. Pokud jsem to napsal špatně, opravte mne, právě jsem vstal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 Např.: http://auto.idnes.cz/ptejte-se-odbornika-na-beznin-a-naftu-dvv-/odpovedi.asp?t=BENZINA Najdeš toho více, ale zda-li to tak dnes skutečně je, těžko říci. Nechi rozpoutávat flame o palivu, ale zkus VERVU 100 natankovat a uvidíš. I motorkáři s ní mají dobré zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 No Verva je 98 s nějakou přísadou (asi více druhů). A Vervu jsem měl. Obecně všechny ty 98 jedou samo o něco líp.Otázkou je zda nějaký 2 CZK rozdíl za to stojí. I když při 50-ti litrové nádrži je to stovka, tak o čem mluvit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 Já rozdíl nepoznám, auto jede úplně stejně, jedno jestli jedu na 95, nebo 98 OČ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 Ani starty se ti nezdají kultivovanější? Mně se tedy zlepšil dojezd a auto pod tempomatem na rovince jen ševelí a aktuální spotřeba nižší. Při akceleraci pochybuji, že by šlo poznat i při nějakém zvýšení výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 Tak minuly tyzden vymena prestavovaca vackoveho hriadela vramci zaruky nastastie. Pri startoch boli skoro vzdy chrochtajuce zvuky, po par sekundach to prestalo. Viac krat v servise mi povedali, ze je to v pohode, to sa mi teda nezdalo...az musel prist novy technik, ktory to spoznal, pozrel do databazi Skody a nasiel tam viacero rovnakych problemov a vymenilo sa to a je klud... Ma to najazdenych 70 000 km, tak dufam, ze uz bude klud... Sam mi povedal, ze viacero 1,4 TSI 90 kW ma s tym problemy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tvojebabka Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 (editace) Jeste k tem "premiovym palivum"..take je podle mne nejlepsi Verva 100. Spotreba s Verva 100 5.9l/100km 30%mesto; 60% mimo (100-130km/h); 10% mimo (130 - 170 km/h). Po delsi dobe jsem natankoval Natural 95 na Benzine a subjektivne se opravdu mirne zhorsila pruznost.. Je teda lepsi po startu nechat volnobeh (po dobu cca tech 30s) a pockat, az otacky klesnou z tech 1100 na tech 900-700 a teprve potom se rozjet? Editováno: 22. Srpen 2012, autor: tvojebabka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Jak jsem již také psal, s Verva 100 mám nyní ujeto na nádrž 820 km a dojezd ukazuje cca ještě 90 km. Tzn. při stejném stylu jízdy a stejné skladbě silnic jsem ujel o víc než 100 km víc, než s 95 (FuelSave, nebo V-Power). Je to teprve 2. nádrž. Auto je ochotnější při staru a chod motoru je při jízdě tišší Už tam nehodlám lít nic jiného. Doporučuji. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Hm, že bych před rokem tankoval nějakou ošizenou OMV Carreru 100? Najel jsem na ní 4000 km, pak přešel na Carreru 95 (12 000 km) a do teď beru N95 také od OMV (mimochodem, dnes již za 39,50 - Karlovarská ul., Praha 6). Rozdíl jsem nějak nepoznal - jede to stejně, žere to stejně - tak jsem na tom stejně jako pava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 No já jsem kvůli diskuzi tady natankoval onehdá na své "oblíbené pumpě" nad Globusem 98 "ze Swechartu"(38,60 za litr) a subjektivně se mi zdálo, že to jede "poznatelně" lépe(po jakési 95 nevím odkud asi ze Shell ve Stuttgartu. Včera jsem natankoval na Benzině (Královopolská) ten zázrak Vervu 100 (včera 40,90 dnes už 41,90-jsem jel kolem:-) Ale spokojen jsem nebyl-jede to subjektivně hůř než na ten "Swechart". Na tu "jen 98" (žádný prémiový název to nemá), šlo to auto odspodu úplně super, na tu Vervu 100 mně připadá, že se to víc "dusí" a dýl to trvá než to "nastoupá" do otáček. Jak říkám, je to subjektivní hodnocení-nebylo stejné počasí, jen stejná zatáčka do kopce v Žabinách pod technikou , kde jsem to zkoušel. Jiné tankování mezi tím nebylo, takže tam byla teď po nádrži 98 ze Swechartu Verva 100 (což je taky 98 ze Swechartu, ale s nějakýma opičíma kapkama). Jo a taky jsem to asi po půl roce včera umyl-naprosto jiné auto, a ta aerodynamika, co jsem odřel ty muchy z předního skla, světel a grilu .... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Posledních mých 6 tankování: OMV Ostrava 95 OČ maxxmotion OMV Slovinsko 95 OČ maxxmotion OMV Split 98 OČ maxxmotion OMV Split 98 OČ maxxmotion OMV Slovinsko 95 OČ maxxmotion Benzina N95 OČ Všímal jsem si hluku, chodu motoru, prostě nepoznám rozdíl, na všechny uvedené benzíny jelo auto stejně dobře. Průměrná spotřeba do Chorvatska 5,9, zpátky 6,2, obojí při průměrné rychlosti kolem 100km/hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Jak jsem již také psal, s Verva 100 mám nyní ujeto na nádrž 820 km a dojezd ukazuje cca ještě 90 km. Tzn. při stejném stylu jízdy a stejné skladbě silnic jsem ujel o víc než 100 km víc, než s 95 (FuelSave, nebo V-Power). Je to teprve 2. nádrž. Auto je ochotnější při staru a chod motoru je při jízdě tišší Už tam nehodlám lít nic jiného. Doporučuji. Kolik dáváš za tu Vervu? Mě se už moc nechce platit za v-power racing 43 Kč/l, ale jede to lépe, takže to zatím platím. Poslední dobou toho zas tolik nenajezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 (editace) No nevim, ale co tak tady čtu zkusenosti s prémiovymi palivy, tak mi to přijde hodne subjektivní zalezitost. Nekdo chválí Vervu, nekomu to na ni vubec nejede, u OMV to vypada, ze je skoro jedno co člověk natankuje (pokud to neni nafta ). Ja bych se přidal spíše do skeptickyho tábora - rozhodne se u me nezlepší spotreba, ktera daleko vice zavisi na typu provozu (kdyz jsem v lete nejezdil skoro vubec po meste, ujel jsem na nádrž az 760km). Jedine snad ty starty jsou kultivovanejsi s MaxxMo 100, ale zase subjektivně Jinak tedy 43kc/l to uz se mi zda moc ... treba v Plzni je ted u Shellu N95 za 36,50, takze rozdil skoro 7Kc/l . Editováno: 28. Srpen 2012, autor: hercous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 (editace) Naposledy to bylo 39,90,- Kč. Počítám-li 2 Kč navíc oproti klasice, pak na nádrži to mám 110,- Kč navíc. Při dojezdu minimálně o 100 km lepším ušetřím na nádrži 260,- Kč, počítám-li 6,5 l/100 km. Takže ve finále ušetřím 150,- Kč Ale i kdybych ušetřil jen ten rozdíl ceny na nádrži, pocit, že motoru dám to, co mu chutná, mně za to stojí. Ale bude to individuální. Ze všech vyzkoušených mému autu prostě vyhovuje Verva 100 nejvíc. Kolik dáváš za tu Vervu? Mě se už moc nechce platit za v-power racing 43 Kč/l, ale jede to lépe, takže to zatím platím. Poslední dobou toho zas tolik nenajezdím. Editováno: 28. Srpen 2012, autor: sjakub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 (editace) Hmm, pokud ti to tak vychází, tak se to vyplatí. Já tedy na premium palivo o moc víc nenajel. Pro zajímavost tady je několik mých posledních tankování: ujeto l/100km palivo 595 8,3731 Agip SuperTech95 622 8,164 Agip SuperTech95 675 7,4622 Agip SuperTech95 537 9,3296 Agip SuperTech95 625 7,3952 Omv Maxmotion100 607 8,3591 Omv Maxmotion100 636 7,1384 Omv Maxmotion100 633 7,9684 Omv Maxmotion100 615 8,0945 OMV N95 645 7,7705 Albert N95 595 8,4218 Omv Maxmotion100 763 7,0105 Omv Maxmotion100 655 7,658 Omv Maxmotion100 Jezdím hlavně ve městě (tak 80%), občas dálnice a okresky. Takže asi tak Editováno: 28. Srpen 2012, autor: hercous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 (editace) Spotřeba na volnoběh při stojícím vozidle je cca u všech stejná, ale jakou volnob. spotřebu máte při jízdě bez rychlosti?? Ne, že bych tímto způsobem pořád jezdil - někdy ano a spotřebu mám kolem 1,6. A co vy?? Editováno: 30. Srpen 2012, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 A při jaké rychlosti. Spotřeba, volnoběžná logicky roste s klesající rychlostí a "nájezdem na hodinu". Porovnáváme tady zvláštní věci. To Pawouk- co to tvé služební heblo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Zatím jede, 47 000 km. Až budu mít 50t., tak šoupnu tabulku, co se všechno a kdy dělalo. Zato kolegové mají 24W6 po několikanásobném EPC s pádem do nouzáku. Neznačkový servis to řešil výměnou fitru sání, což jsem se docela pobavil. Nakonec to šlo stejně do autorizáku. Můžu říct, že ta podložka co tam mají, je teda fest tlustá, oproti tomu plíšku, co tam mám já. No a samozřejmě nový soft a s tím spojený pomalejší náběh krouťáku. Někdy si to budu muset projet, abych to konečně poznal na vlastní triko. Mají najeto tuším něco přes 30 000 km a jsou již po výměně rozvodů v 15 000 km. Jinak bez dalších potíží.Ke spotřebě na volnoběh za jízdy, předpokládám, že myslel okamžitou spotřebu. Prostě to rozjet, třeba na 80 km/h, vyřadit a juknout, co to ukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.