Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Spoluúčast....jako za co???Auto mám téměř 5let(6.unora 2009 koupené),najeto 130tis.km a nic jsem nereklamoval, protože nebyl důvod. Občas to sice zarachtalo(ale až tak kolem 90tis.km poprvé), tak jsem to kvůli prevenci nechal vyměnit, takže čím bych tam argumentoval??? Že s tím napínakem jsou problémy, to je fakt, ale nic se nastalo během záruky, no a na nějakou kulanci po tolika letech a najetých km můžeš zapomenout. Cena byla 7200kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Dnes jsem čerstvě po servisu v 60 tkm, bez problému, motor šlape jako hodinky. Proběhla klasická prohlídka s výměnou oleje a filtru (měním co 10tkm) + výměna filtru sání (co 30tkm) a svíček (60tkm). Svíčky jsem nafotil, myslím, že jsou v pohodě a vydržely by ještě mnohem víc. Měřil jsem odtrh a byl stejný jako u nových 0,9 mm. Zajímavosti je cena, kupoval jsem na škoda díly za 275,-Kč kus, na rozdíl od škodovky, kde kus stojí 405,-Kč. Prohlídka, jen práce stála 1 100,-Kč, materiál jsem měl svůj, filtry od Mann a svíčky origo od NGK.

post-25-0-05424100-1384520850_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám lehce přes 90.000 teď jsem byl 2x v Německu a zpět a řetěz ráno zachrastí naprosto šíleně. Měl jsem zajímavou závadu- najednou někde u Plzně to jelo "jako bez turba"-už jste někdo jel na D1 v sebeneším kopečku 3-4 a furt dokola ve dvou??? Bál jsem se to vypnout, že už to nenastartuju tak jsem takhle dojel až domů, doma to vypnul zapnul a jelo to normálně. Tak jsem druhý den zajel k Michlům, načetli to a "sporadická chyba-nedosaženo plnícího tlaku" nebo tak nějak to znělo, nic na tom nenašli. Jel jsem znova stejnou trasu do říše a zpět a už dobrý. Tak nevím, co to bylo, ale jelo to strašně. LeasePlan mě posílal znova do servisu a už nenačetli vůbec nic. O rachotících rozvodech po startu tvrdí, že OK (já nevím, ale zvuk , než  "napínák napne" je naprosto šílený pro člověka stojícího venku před autem (vevnitř je to taky slyšet, ale ne tak moc). Na otázku zda řemen nebo řetěz neumím odpovědět, snad jedině tak, že když slyším ty první dvě-tři vteřiny, tak bych vzal řemen na konstruktéra být to auto moje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, na 95% je to přestavovač a už jsem četl od x lidí, že jim to i po nových rozvodech chrastilo zase a až když se vyměnil přestavovač, tak to ustalo, jenže problém je v tom, že podle ETKY jsou ty přestavovače pořád stejne=bez inovace(od počatku výroby 2009), takže i když ti dají nový, tak se to může po čase objevit znova....Holt je to díl, který není dotažený dokonce a u něj udělali soudruzi v NDR chybu :-( mě to občas zachrastí taky, ale měnit se mi ho moc nechce, když vím že je to uplně k ho-nu. Jo a stoji cca 9600kč, takže žadná legrace............

Do dneška jsem to nechal bez opravy (cca 3 měsíce) a dělal jsem si statistiku studených startů: 45 % startů rachotí :-). Už jsem objednaný na opětovnou kontrolu. Zajímavé je, že teď poslední týden, co začalo být kolem 0°C rachocení ustalo. Může to být ale i náhoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, Kubino PV, to je přesně ono, to že to "rachocení" hned po startu je v "trošku nižší tónině" přikládám jen zvukovému zkreslení toho zařízení, kterým to nahrával. Časově to naprosto sedí a zvuk je to úplně strašný....tak já nevím, asi to vadí jen mně. Já chápu, že se ten řetěz napíná tlakem oleje a že ten tlak nejdříve musí "vzniknout" a možná to objektivně na nic nemá vliv ale subjektivně bych se asi popopopo, kdyby to auto bylo moje, nicméně Leseplan i značkový servis mlčí (mlží?).....ale normálně když jsem otevřel hauptnu a stál jsem u toho, když to bylo za studena nastartováno, tak jsem podvědomě uhnul, protože jsem měl strach, že dostanu řetězem přes držku....prostě se mi to hrubě nelíbí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...