blazin Vloženo 13. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2013 Modernizovaný 1.4TSI 103KW v OIII má řemen, u ostatních nevím, potom jsem nepátral.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 14. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2013 blazin: A kolik tě ten servis stál? Měla Škoda nějakou spoluúčast? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blazin Vloženo 14. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2013 Spoluúčast....jako za co???Auto mám téměř 5let(6.unora 2009 koupené),najeto 130tis.km a nic jsem nereklamoval, protože nebyl důvod. Občas to sice zarachtalo(ale až tak kolem 90tis.km poprvé), tak jsem to kvůli prevenci nechal vyměnit, takže čím bych tam argumentoval??? Že s tím napínakem jsou problémy, to je fakt, ale nic se nastalo během záruky, no a na nějakou kulanci po tolika letech a najetých km můžeš zapomenout. Cena byla 7200kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Argumentem může být, že řetěz je přece doživotní Ne, vážně, cena dobrá. Třeba ty nové součástky vydrží i déle. Neexistuje bezproblémový motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blazin Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Ale jo, to víš že maš z části pravdu, ale dohaduj se...Holt jsme to vzal tak, jako kdyby tam byl řemen, který se musí taky pravidelně měnit. Jak říkám, když to vydrží další kilotřícet, tak budu spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Tak,v současnosti to vypadá,že řetěz,nebo řemen jedno jsou. Hlavně aby to neskočilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Dnes jsem čerstvě po servisu v 60 tkm, bez problému, motor šlape jako hodinky. Proběhla klasická prohlídka s výměnou oleje a filtru (měním co 10tkm) + výměna filtru sání (co 30tkm) a svíček (60tkm). Svíčky jsem nafotil, myslím, že jsou v pohodě a vydržely by ještě mnohem víc. Měřil jsem odtrh a byl stejný jako u nových 0,9 mm. Zajímavosti je cena, kupoval jsem na škoda díly za 275,-Kč kus, na rozdíl od škodovky, kde kus stojí 405,-Kč. Prohlídka, jen práce stála 1 100,-Kč, materiál jsem měl svůj, filtry od Mann a svíčky origo od NGK. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 Tu cenu za svíce potvrzuji, musim se také podívat, kde koupim levněji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Mám lehce přes 90.000 teď jsem byl 2x v Německu a zpět a řetěz ráno zachrastí naprosto šíleně. Měl jsem zajímavou závadu- najednou někde u Plzně to jelo "jako bez turba"-už jste někdo jel na D1 v sebeneším kopečku 3-4 a furt dokola ve dvou??? Bál jsem se to vypnout, že už to nenastartuju tak jsem takhle dojel až domů, doma to vypnul zapnul a jelo to normálně. Tak jsem druhý den zajel k Michlům, načetli to a "sporadická chyba-nedosaženo plnícího tlaku" nebo tak nějak to znělo, nic na tom nenašli. Jel jsem znova stejnou trasu do říše a zpět a už dobrý. Tak nevím, co to bylo, ale jelo to strašně. LeasePlan mě posílal znova do servisu a už nenačetli vůbec nic. O rachotících rozvodech po startu tvrdí, že OK (já nevím, ale zvuk , než "napínák napne" je naprosto šílený pro člověka stojícího venku před autem (vevnitř je to taky slyšet, ale ne tak moc). Na otázku zda řemen nebo řetěz neumím odpovědět, snad jedině tak, že když slyším ty první dvě-tři vteřiny, tak bych vzal řemen na konstruktéra být to auto moje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Mě to také nějakou dobu chrastilo, ale teď je dlouhou dobu klid, tak to zase neřeším. Ale aby to nebyl klid před bouří.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 a co jsem tam včera slyšel ze začátku chrchrchr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Neblbni, to nebyl řetěz, to bylo něco jinýho...asi nějaká ech vychytávka, přídavné spalování a tak něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 zezačátku po tom katalyzátoru, to fakt byl napínák. pak se napnul a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 (editace) Napínák (resp. řetěz) chrastí jen pár sekund (než se k napínáku dotlačí olej), tohle trvalo 5 minut, než se ohřál motor...a nechrastilo to, vydávalo to přerušovanej zvuk. Editováno: 27. Listopad 2013, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Hele vy dva, běžte se napínat do 1.8 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilk Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 Tak tak, na 95% je to přestavovač a už jsem četl od x lidí, že jim to i po nových rozvodech chrastilo zase a až když se vyměnil přestavovač, tak to ustalo, jenže problém je v tom, že podle ETKY jsou ty přestavovače pořád stejne=bez inovace(od počatku výroby 2009), takže i když ti dají nový, tak se to může po čase objevit znova....Holt je to díl, který není dotažený dokonce a u něj udělali soudruzi v NDR chybu :-( mě to občas zachrastí taky, ale měnit se mi ho moc nechce, když vím že je to uplně k ho-nu. Jo a stoji cca 9600kč, takže žadná legrace............ Do dneška jsem to nechal bez opravy (cca 3 měsíce) a dělal jsem si statistiku studených startů: 45 % startů rachotí :-). Už jsem objednaný na opětovnou kontrolu. Zajímavé je, že teď poslední týden, co začalo být kolem 0°C rachocení ustalo. Může to být ale i náhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 (editace) To radim1234 Myslel jsi jako tady ? http://www.youtube.com/watch?v=S9rtNwX5TjI Editováno: 28. Listopad 2013, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Ano, Kubino PV, to je přesně ono, to že to "rachocení" hned po startu je v "trošku nižší tónině" přikládám jen zvukovému zkreslení toho zařízení, kterým to nahrával. Časově to naprosto sedí a zvuk je to úplně strašný....tak já nevím, asi to vadí jen mně. Já chápu, že se ten řetěz napíná tlakem oleje a že ten tlak nejdříve musí "vzniknout" a možná to objektivně na nic nemá vliv ale subjektivně bych se asi popopopo, kdyby to auto bylo moje, nicméně Leseplan i značkový servis mlčí (mlží?).....ale normálně když jsem otevřel hauptnu a stál jsem u toho, když to bylo za studena nastartováno, tak jsem podvědomě uhnul, protože jsem měl strach, že dostanu řetězem přes držku....prostě se mi to hrubě nelíbí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Je to už asi milionkrát omílaný řetěz, prodleva v tlaku oleje s vytaženým řetězem. VW si tímto řešením nadělal do hnízda, ale snad díky 211ky to vrátí důvěru. Tlačil bych do výměny. 1,4ek je skočených taky pár... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 Nikdo neslyšel mé tlačení, tak už netlačím, moje auto to není.....jdu natlačit něco do hlavy tady už je večer a ráno letím do Aktau...eresa je zaplaťbůh potichu a to je ten řetěz podle etky levnější než na tu 1,4.....asi není řetěz jako řetěz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 U mého neslyšení(bohužel auto je moje), jsem měl milion chutí šlapat hned po plynu aby to skočilo a bylo po motoru. Ovšem i s technikou, obyč stroji "soucítím". Zbytek SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Ostuda Volkswagenu s motory TSI nekončí, nyní ostrouhalo Scirocco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 ten link nejde rozkliknúť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.