Pawouk Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 ten link nejde rozkliknúť Chybička se vloudila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Řetězy zpropadený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Chybička se vloudila. nič sa nedeje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Pekny... A to jsem myslel ze moje 1.4TSI z jedne z poslednich produkci uz je OK. Ach jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 netreba robiť paniku popredu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Asi tak, je to jen o tom, že to auto má pravděpodobně procentuálně nejvíc zastoupená 1,4 TSI a pak to vylézá jako nejhorší model. Být tam víc TDI, což u něj bude minimum aut, tak to vypadá zase jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 93 452 km...furt to chrastí po startu čím dál stejně (nebo více) ale jede...teď teda stojí na letišti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 (editace) Jsem na tom stejně, občas při startu zachrastí. 66 000 km. Editováno: 31. leden 2014, autor: JayFader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Já mám po dlouhodobým chrastění, výměnám rozvodů, přestavovačů v 90 tkm vyměněný /v záruce motor/ a zatím - teď v 130tkm - pokoj..... Posledních cca 5 tkm , zvláště po ochlazení se to chrastění trošku ozve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 (editace) Jestli Vás to trochu uklidní, mám známého ve škodovce, mají tam náhradní vozidlo Octavii combi 1.4 TSi (2010) najeto cca 160tkm, mají ji tam od novotí, předtím to byla předváděčka, jezdí v ní, kdo má ruky, nohy, prakticky každý den někdo jiný. Motor bez problému, všechno původní, longlife intervaly. Já nic neřeším, jezdím. Editováno: 27. leden 2014, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 (editace) Tak jsem to zakřiknul, dnes v pátek ve 130,5 tkm odešla vodní pumpa. Včera jsem přijel z Moravy - cca 500 km a vše OK. Dnes ráno nastartuji a měl jsem pocit , že mi někdo přes noc namontoval ropu. Rachtavý pazvuk šel z pravé strany motoru. Opatrně jsem dojel do servisu a za 1/2 hod. mi oznamují , že je pumpa kaput. Co mě "potěšilo" od technika byla hláška, že jsem zatím jediný kdo s takovouto poruchou dojel po ose - tzn., že se mi hned něco ve zvukovém projevu nezdálo a okamžitě to řešil. Běžně jim tam takto postižené octávky vozí na odtahu a oprava je prý často nákladnější a rozsáhlejší. Ta pumpa je poháněná tím proklatým řetězem?? Díl objednán, auto nechávám v servisu. Pokud bych chtěl odjet domů a v pond. ráno auto přistavit /tedy cca 30 km/ musel bych jim podepsat reverz , něco jako v nemocnici /upozorňovali mě, že již nedojedu atd/. Totální kolaps pumpy je prý otázka stovek metrů. Zároveň objednávám výměnu zadních kotoučů a desek. Ne , že bych je ojel - na destičkách je slabší půlka, ale kotouče mi totálně shnily. Jezdím hodně po dálnicích a brzdy mi vždy vydrží hodně . Jaké máte Vy zkušenosti s životností vod. pumpy na oct. II 1.4 tsi???????????? Editováno: 31. leden 2014, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Vodní čerpadlo pohání řemen příslušenství. Tedy ne řetěz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Pawouku dík za info. Ten řemen příslušenství tedy pohání pumpu, alternátor a ? V servisu zdůrazňovali, že náklady na opravu, pokud pumpa odejde za jízdy /zadře se/, jsou hodně vysoké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Pohani pumpu, alternator a kompresor klimy. To by melo byt vse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Díky, tak ten co nezastaví a pokračuje: nedobíjí , nechladí, klimu vynechám a nejdříve motor trochu povaří a následně zapeče . Vše při předpokladu , že dotyčný ignoruje výstražné poblikávání z palubky, jede dál a hledá třeba jen na dálnici výjezd k pumpě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Asi tak. Otazka je, jestli vubec budiky neco reknou. Nekde jsem cetl, ze budiky jsou softwarove potlacene natolik, ze nemusi stihnout pred necim varovat. Mne se to ale moc nezda, spis bys je asi musel ignorovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Toť otázka, slyšel jsi správně, ono stačí sledovat ručičku teploměru - ta je na 90°C přilepená. Je tam určitý interval teplot, při kterých to ukazuje stále stejně = 90°C. Kolik to přesně je nevím, ale někde na foru to tady je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Toto je znama vec. Ale snad to maji vymyslene tak, ze v pripade selhani pumpy varuji vcas. Popravde ani nevim, odkud budiky berou teplotu. Protoze pokud kapalina prestane proudit, bude na tom hodne zalezet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 Teplota vody se bere z hlavy válců, údajně a jakmile auto nedobíjí tak se rozsvítí kontrolka altíku. Ale to snad víme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 (editace) S kontrolkou alternatoru mas pravdu, ta se rozsviti okamzite. Jen aby nedobijeni kazdy vyhodnotil jako zavazny problem. Prece jen se bez altiku daji ujet jeste nejake desitky km. Pokud se ale teplota bere z hlavy, tak si myslim, ze budiky urcite upozorni vcas. (Vcas ve smyslu, ze je treba okamzite zastavit, ne jet jeste 5 km na pumpu.) Editováno: 2. Únor 2014, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Osobně jsem měl "tu čest" poznat 2x kontrolku naštěstí za cca 20 let sedlání všemožných máslostrojů od traktorů, přes osobáky až ke kamionu, ale VŽDY je po rozsvícení kontrolky nutné otevřít(u osobáků a s motorem vepředu) tu plechovou věc vepředu, kterou spousta lidí zná jen díky tomu, že z ní při dešti lítají "nesmyslně ty blbé" kapky vody na sklo. Potom, co se ujistím, že je řemen na svém místě, tak pokračuji relativně v klidu dál do nejbližšího servisu na pořešení , resp. zjištění příčiny. Přítomnost řemenu je jakoustakous zárukou, že by se do vymlácení baterky nemělo nic stát a jak baterka vyplýtvá svou energii, tak motor stejně zhasne. Doplním pro neznalé starších vozidel. Jsou i vyjímky techniky, kdy já ještě používám vyložené veterány- u mne hasičská Avia A30, tak tam to jede do skonání světa a odstavování čerpadla je čistě mechanika a na altík se nehraje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuK Vloženo 20. Únor 2014 Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Baterka než vyplýtvá energii k zhasnutí motoru - tak "odejdou" pro řidiče mnohem závažnější systémy a spotřebiče (rádio, světla, posilovač řízení....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 To je pravda. Sranda je, kdyz se ti to stane se stahnutyma okenkama... To jen doufas, aby nezacalo prset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 22. Únor 2014 Sdílet Vloženo 22. Únor 2014 Pokud člověk není idiot, tak právě ty "závažnější"(ač nechápu co je např. na rádiu závažného systémově) zbytečnosti povypíná a každou Ah šetří aby dojel co nejdál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 Pánové, chtěl jsem se Vás zeptat, jestli také nepozorujete to, co já. Moje Octa 1.4 TSI 90kW 2009 70tis km vydává již delší dobu zajímavý zvuk. Kromě občasného zachrastění (studený start - jen cca 3-4 do roka!) se na studený motor ozývá takové drnčení. Nejvíce je to patrné, když je motor studený. Když se opravdu pořádně ohřeje, je to patrné znatelně méně. Zajímavé je, že drnčení zmizí, pokud se elektronicky odpojí vstřikování (setrvačná jízda se zařazeným rychlostním stupněm - na PP aktuální spotřeba 0l/100km) a to i na studený motor. Drnčení je slyšet do kabiny, ale ne nějak zásadně, přehluší ho radio na minimální hlasitost. Nicméně je to divný zvuk, který ovšem pozoruji asi celou dobu co autem jezdím. Zdá se mi ale, že se to časem zhoršuje. Co se týče toho chrastění, objevuje se více před výměnou oleje (5W40 Castrol Magnatec). Měním jednou ročně, ujedu kolem 15 000km za rok. Z toho bych selským rozumem vydedukoval, že jak se olej časem zasírá, hydraulický napínák má s dopnutím větší problémy. Ale to jen hádám. Pozorujete to drnčení také? Jde to od někud z motoru, možná od svodů, možná od toho filtru/tlumiče? co je na výfuku těsně za motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.