Duben 15, 200916 r A jsou podivni... 122 koni davaji asi jen v GB.. Ja koupil v CR 125koni /92kW/ Vorlik - jo ja doufam, papirove nepapirove, oba vime, ze je to jen papirove, ne? lenze Anglicania nemaju rovnake kone ako my, oni maju bhp - brake horsepower
Duben 15, 200916 r CJ, ale taky rozdiel medzi UK a metrickymi HP zase nie je...checkni tu: http://www.unitconversion.org/unit_converter/power-ex.html Vo FR sa OIIFL 1.4 TSI predava tiez ako 90 kW/122k verzia.
Duben 20, 200916 r Nikdo zadne nove zkusenosti a poznatky s jednactyrkou?? Jenom jeden - nejsou. To je ale jiné téma...
Květen 11, 200916 r some interesting reading: http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf http://bioage.typepad.com/greencarcongress...mposium2007.pdf Regards! Mayak
Květen 30, 200916 r Prave jsem se dival na Autosalon (Prima TV) a nechapu, co to tam blili o 1,4TSI, ze to sezere majitele! Kdyz to nalozim a slapu tomu na krk, jako asi slapou pri testech, tak je jasny, ze to asi nepojede za 7! Zase tam vynesli do nebes TDI a tohle da se rici zatratili! Uz me seˇou s tema traktorama Akorat zapomeli na par detailu, jako treba to, ze se to porovnava se 77kW variantou, kde se svezeni a kultivovanost neda rovnat, pokud by na porovnani sel motor 2.0TDI 103kW, pak bych ho tam videl spise vice jako konkurenta a tomu kdyz se slape, tak si taky rad vezme, takze jejich test je fakt vykrik do ticha!!! ufff Jinak rodinne auto ne sem tam nejaky vylet je dle toho typa proste TDI... Je to pako!
Květen 30, 200916 r Zbytečně se vztekáš, vždycky se to dá vyhodnotit tak i tak a záleží na redaktorovi co mu je bližší. Já si pořád myslím, že tenhle motor má velkou budoucnost
Květen 30, 200916 r suhlas, hodnotil to nejaky subjektivny redaktor, co ma doma aj v praci TDI... Sameho ma to prekvapilo, ako to hodnotil
Květen 30, 200916 r No aj mna to prekvapilo. A nebolo to minuky tyzden v autosalone? Povazoval som ich za profikov, ale pomaly sa z nich stavaju amateri, ale dost bolo OT. Ja mam za to, ze tento motor by mal byt pri normalnom priemernom jazdeni uspornejsi ako 1.8TSI.
Květen 31, 200916 r Tak to jsem rad, ze se to nezdalo jen me a ze to tak vypada, ze pan ma oposlouchano ze nemuze byt neco lepsiho, nez TDI... Uz se nevztekam Michale ale v tu chvili kdyz jsem to dokoukal jsem fakt slehnul s vikem notesu, ze jsem se jeste radeji otevrenim presvedcil, zda to display zkousl
Květen 31, 200916 r Autor Tak jsem se musel na ten test 1.4 TSI na netu podívat abych si udelal vlastni zaver a musim s vami souhlasit! Na te prime jsou snad vsici uplni trotli... Ze prej 1.4 TSI je jakztakz idealni pro jednoho cloveka v aute a jeste na mestsky provoz a nebo kratke trasy... A nebo ze pod kapotou octavie bude vzdy lepsi TDI, ze se k autu mnohem vice hodi!!! Jsou to uplni amateri. Drive autosalon mel jeste jakoustakous duveryhodnost a objektivitu, ale tedka to je biiiiiida! Po 2.0 TSI a 1.8 TSI to je treti nejlepsi motor co se momentalne do OII montuje a oni hu takhle sposte pomluvi.... Upraveno Květen 31, 200916 r od Marios
Květen 31, 200916 r mě to vůbec nepřekvapuje, protože v Autosalónu na Primě to není poprvé co haní benzínový motor a vychvalují naftu... když byl tehdá test o Scoutech, tak říkali, že s dvoulitrovým FSI se nedá dostat pod jedenáct litrů a že s naftou se jezdí za 6 l ... tak jsem se tomu smál, když já jedzím město půl na půl s mimo městem a mám průměr 9,2 l ... ale to je fuk... jak to tu už někdo napsal... je to subjektivní názor redaktora... já osobně si myslím, že 90 kW od auta velikosti Octávie, Golfa apod. je až až... už jsem s tím autem jel, kdybych si teď kupoval Oktu, tak bych bral 1.8 TSI nebo právě tuhle 1.4 TSI... ta jednavosma je jasně silnější, ale na normální ježdění do limitu je 1.4 TSI super! když si vezmu, že polovina lidí v republice sedlá HTPčko, tak o čem se tu bavíme!
Červen 13, 200916 r Teď jsem četl test Leonu s tímhle motorem, resp. 92 kW verzí v Automobilu a taky je závěr, že udávaná spotřeba je údaj jen velmi teoretický, praxe je o pár litrů jinde, ale narozdíl od AMR v tom motoru vidí potenciál
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.