Přejít na obsah

Studený start


fifa

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Ruger aku mas motorizaciu.Mne to robi presne to iste co popisujes ty.Na prvy krat po dlhsej dobe auto velmi spatne startuje..ked nabehne vypnem a znova zapnem je to bezproblemove..Rozmyslal som nad tou zapalovaciou listou..

1,4 16V 55kW. Díval jsem se do dílénské příručky a tlak bohužel přes vag zmeřit nejde. Musí se do palivého okruhu připojit měřák. Ta závada mě už začíná pěkně srát. Nejhořší na tom je, že se neví čím to je a měnit x věcí na slepo se mi nechce.

Co jsi zkoušel měnit ty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk. :)

Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo?

post-23349-1229246472_thumb.png

1 - Palivova nadrz

2 - 25 Nm

3 - Upevnovaci pas

4 - Odvzdusnovaci vedeni

5 - Privodni vedeni paliva

6 - Palivovy filtr

7 - 5Nm

8 - Snimac ukazatele zásoby paliva

9 - EI. palivove cerpadlo

10 - Zpetne potrubi

11 - Privodni potrubi

12 - Tesnici krouzek

13 - Prevlecna matice

14 - Odvzdusnovaci ventil

15 - Uzaver

16 - 1,5 Nm

17 - Uzaviraci vicko nadrze

18 - Gravitacni ventil

19 - Odvzdusnovaci vedeni

20 - Nadobka s aktivnim uhlim

21 - 10 Nm

22 - Odvzdusnovaci vedeni

Editováno: , autor: moldow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje fabia 1.4 MPI 44kW rv. 2000 dela presne to same taky to dela pri studenem startu a jakmile clovek chce hnedka jet tak to jakoby napul chcipne jakoby vynechal valec cukne to a pak se to zase ustali nebo to zdechne uplne.

Editováno: , autor: Mortiq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo?

pal-sus.png

1 - Palivova nadrz

2 - 25 Nm

3 - Upevnovaci pas

4 - Odvzdusnovaci vedeni

5 - Privodni vedeni paliva

6 - Palivovy filtr

7 - 5Nm

8 - Snimac ukazatele zásoby paliva

9 - EI. palivove cerpadlo

10 - Zpetne potrubi

11 - Privodni potrubi

12 - Tesnici krouzek

13 - Prevlecna matice

14 - Odvzdusnovaci ventil

15 - Uzaver

16 - 1,5 Nm

17 - Uzaviraci vicko nadrze

18 - Gravitacni ventil

19 - Odvzdusnovaci vedeni

20 - Nadobka s aktivnim uhlim

21 - 10 Nm

22 - Odvzdusnovaci vedeni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo?

pal-sus.png

1 - Palivova nadrz

2 - 25 Nm

3 - Upevnovaci pas

4 - Odvzdusnovaci vedeni

5 - Privodni vedeni paliva

6 - Palivovy filtr

7 - 5Nm

8 - Snimac ukazatele zásoby paliva

9 - EI. palivove cerpadlo

10 - Zpetne potrubi

11 - Privodni potrubi

12 - Tesnici krouzek

13 - Prevlecna matice

14 - Odvzdusnovaci ventil

Konkrétne vymenil č.9 - elek. palivové čerpadlo. Keďže nie som odborník, tak som sa ho spýtal ešte raz. Ja som si myslel, že čerpadlo je všetko to, čo ide do nádrže.

15 - Uzaver

16 - 1,5 Nm

17 - Uzaviraci vicko nadrze

18 - Gravitacni ventil

19 - Odvzdusnovaci vedeni

20 - Nadobka s aktivnim uhlim

21 - 10 Nm

22 - Odvzdusnovaci vedeni

:palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě změřili tlak v palivové soustavě vše ok. Dále flash řídící jednotky. Závada, ale pořád přetrvává. Ráno startuji napodruhé.Někdy se ale zadaří a je to na poprvé. Teď mám v plánu před startem napojit řidící jednotku a porovnat teplotu co udává čidlo s okolní jestli tam není nějaký rozdíl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě když jsem to měl u mechoše, co mě měřil tlak v palivovém systému, tak mě čistil ještě jakousi hadicku v saní, protože ve vagu byla nějaka zavada s množstvím nasávaného vzduchu. Po opravě to porad startovalo napodruhe.Pak jsem koupil benal u slovnaftu a obcas se podarilo nastartovat napoprvni. Predtim jsem mel jenom Shell nebo OMV. Jezdim na LPG takze k pumpe pro benal jedu tak jednou za mesic. Po vyjeti slovnaftu jsem vzal od Benziny. A po par startech uz startuju napoprvni. Takže hurááá samo se to spravilo. Doufám, že napořád. Stejně si myslím, že to benzínem asi nemohlo být, ale hlavní je že to fachá. Uvidíme dál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj,

resim spatny start u felicie a ma stejne priznaky jak pisete. proste na poprve se stane malo kdy ze vydrzi motor v chodu. zkousel jsem vag a vyhodil mi chybu 00525 - lambda sonda (G39) 07-10- signal prilis maly - sporadicka. chybu jsem smazal a zkusim se na ni podivat znovu. myslite ze by to mohlo byt ono?

Editováno: , autor: Laras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Vzdy rano, alebo vecer, ked motor dlho stal v pokoji mam pocit ako keby motor nenastartoval hned, ale postupne chytili jednotlive valce. Cez leto to je ok, ale teraz ako sa ochladilo tak to tu je znova. Spravil som video ukazku kde by som to chcel demonstrovat.

SPUSTIT VIDEO

Popis:

00:06 - klucik do prvej polohy (pipnutie co sa ozvalo je handsfree)

00:11 - druhy krat pipnutie handsfree

00:19 - zaciatok staru

00:20 - podla mna nastartovanie

00:20,5 - pocut dunive rezonovanie a citit trapenie sa motoru

00:21 - ustalenie motora

00:21,5 - pustam klucik

To rezonovanie je citit ako keby sa auto pasovalo tento bod tazko prekonat, je cititit ako sa motor trasie. Stale musim drzat klucik v druhej polohe inak by auto zhaslo. Opatovne starty a starty s ohriatym motorom su ok, bez toho zaklepania, auto chyti do sekundy.

Moja otazka laika znie, co to moze byt? Mna jedine co napada su sviecky.

Editováno: , autor: moldow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kupil som novu baterku, pre istotu o 10Ah silnejsiu ako tam bola. Teraz tam mam teda 55Ah baterku a toto "pridusanie startu" ma tym padom zacalo znova trapit o cosi viac. Nechcem totiz novu baterku trapit takymito startmi a rad by som tento "problem" odstranil. Budem preto rad ak sa niekto s tym uz stretol a podarilo sa mu tento problem riesit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...