technikus Vloženo 31. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2008 Taky prosím, pokud někdo ví, jak se dá VAGem zkontrolovat/změřit tlak, dejte prosím vědět do PM. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Ruger aku mas motorizaciu.Mne to robi presne to iste co popisujes ty.Na prvy krat po dlhsej dobe auto velmi spatne startuje..ked nabehne vypnem a znova zapnem je to bezproblemove..Rozmyslal som nad tou zapalovaciou listou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Ruger aku mas motorizaciu.Mne to robi presne to iste co popisujes ty.Na prvy krat po dlhsej dobe auto velmi spatne startuje..ked nabehne vypnem a znova zapnem je to bezproblemove..Rozmyslal som nad tou zapalovaciou listou.. 1,4 16V 55kW. Díval jsem se do dílénské příručky a tlak bohužel přes vag zmeřit nejde. Musí se do palivého okruhu připojit měřák. Ta závada mě už začíná pěkně srát. Nejhořší na tom je, že se neví čím to je a měnit x věcí na slepo se mi nechce. Co jsi zkoušel měnit ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 (editace) ...Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk. Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo? 1 - Palivova nadrz 2 - 25 Nm 3 - Upevnovaci pas 4 - Odvzdusnovaci vedeni 5 - Privodni vedeni paliva 6 - Palivovy filtr 7 - 5Nm 8 - Snimac ukazatele zásoby paliva 9 - EI. palivove cerpadlo 10 - Zpetne potrubi 11 - Privodni potrubi 12 - Tesnici krouzek 13 - Prevlecna matice 14 - Odvzdusnovaci ventil 15 - Uzaver 16 - 1,5 Nm 17 - Uzaviraci vicko nadrze 18 - Gravitacni ventil 19 - Odvzdusnovaci vedeni 20 - Nadobka s aktivnim uhlim 21 - 10 Nm 22 - Odvzdusnovaci vedeni Editováno: 14. Prosinec 2008, autor: moldow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mortiq Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 (editace) Moje fabia 1.4 MPI 44kW rv. 2000 dela presne to same taky to dela pri studenem startu a jakmile clovek chce hnedka jet tak to jakoby napul chcipne jakoby vynechal valec cukne to a pak se to zase ustali nebo to zdechne uplne. Editováno: 14. Listopad 2008, autor: Mortiq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Můžu se zeptat jak se jmenuje to čidlo teploty přesně a nemáte někdo obrázek jak vypadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miror Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo? 1 - Palivova nadrz 2 - 25 Nm 3 - Upevnovaci pas 4 - Odvzdusnovaci vedeni 5 - Privodni vedeni paliva 6 - Palivovy filtr 7 - 5Nm 8 - Snimac ukazatele zásoby paliva 9 - EI. palivove cerpadlo 10 - Zpetne potrubi 11 - Privodni potrubi 12 - Tesnici krouzek 13 - Prevlecna matice 14 - Odvzdusnovaci ventil 15 - Uzaver 16 - 1,5 Nm 17 - Uzaviraci vicko nadrze 18 - Gravitacni ventil 19 - Odvzdusnovaci vedeni 20 - Nadobka s aktivnim uhlim 21 - 10 Nm 22 - Odvzdusnovaci vedeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miror Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo? 1 - Palivova nadrz 2 - 25 Nm 3 - Upevnovaci pas 4 - Odvzdusnovaci vedeni 5 - Privodni vedeni paliva 6 - Palivovy filtr 7 - 5Nm 8 - Snimac ukazatele zásoby paliva 9 - EI. palivove cerpadlo 10 - Zpetne potrubi 11 - Privodni potrubi 12 - Tesnici krouzek 13 - Prevlecna matice 14 - Odvzdusnovaci ventil Konkrétne vymenil č.9 - elek. palivové čerpadlo. Keďže nie som odborník, tak som sa ho spýtal ešte raz. Ja som si myslel, že čerpadlo je všetko to, čo ide do nádrže. 15 - Uzaver 16 - 1,5 Nm 17 - Uzaviraci vicko nadrze 18 - Gravitacni ventil 19 - Odvzdusnovaci vedeni 20 - Nadobka s aktivnim uhlim 21 - 10 Nm 22 - Odvzdusnovaci vedeni :palec2: :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdasR32 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 6.. V palivovem filtru je integrovany regulator tlaku. Na vystupu z filtru do motoru je tlak cca 3 bary. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Tak mě změřili tlak v palivové soustavě vše ok. Dále flash řídící jednotky. Závada, ale pořád přetrvává. Ráno startuji napodruhé.Někdy se ale zadaří a je to na poprvé. Teď mám v plánu před startem napojit řidící jednotku a porovnat teplotu co udává čidlo s okolní jestli tam není nějaký rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 Tak teplota motoru byla stejná jako okolní. Čidlo funguje správně a přesto start napodruhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira.j Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 'ruger Co těsněni pod hlavou, četl jsem to tady, muže byt chycený nebo stvrdlí ,třeba je to spusobeno tim. Mám uplně stejny problém a už je to poslední možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 Ještě když jsem to měl u mechoše, co mě měřil tlak v palivovém systému, tak mě čistil ještě jakousi hadicku v saní, protože ve vagu byla nějaka zavada s množstvím nasávaného vzduchu. Po opravě to porad startovalo napodruhe.Pak jsem koupil benal u slovnaftu a obcas se podarilo nastartovat napoprvni. Predtim jsem mel jenom Shell nebo OMV. Jezdim na LPG takze k pumpe pro benal jedu tak jednou za mesic. Po vyjeti slovnaftu jsem vzal od Benziny. A po par startech uz startuju napoprvni. Takže hurááá samo se to spravilo. Doufám, že napořád. Stejně si myslím, že to benzínem asi nemohlo být, ale hlavní je že to fachá. Uvidíme dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabiak Vloženo 26. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2008 hoj všichni , potřebuju vědět jestli se do fabie 1.4 50 kw da dat řidici jednotka z fabie co měla výkon jen 44 , dik všem za odpovědi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laras Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 (editace) ahoj, resim spatny start u felicie a ma stejne priznaky jak pisete. proste na poprve se stane malo kdy ze vydrzi motor v chodu. zkousel jsem vag a vyhodil mi chybu 00525 - lambda sonda (G39) 07-10- signal prilis maly - sporadicka. chybu jsem smazal a zkusim se na ni podivat znovu. myslite ze by to mohlo byt ono? Editováno: 27. Prosinec 2008, autor: Laras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso0401 Vloženo 20. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2009 podobny problem, mam 1.2 HTP 47kw a pri studenom starte mi nazaciatku klesnu otacky , motor sa zatrasie a hned vyskocia na normal, ked stoji dlhsie tak musim startovat na viac-krat a netusim cim to moze byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej halak Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Mne to na vagu tiez ukazovalo chyba lambda sondy,tak sme to zmazali,zlepsilo sa to asi tak na jeden a pol tyzdna. Dnes rano startujem a znova sa zaklepaval,mam dojem ze sa to bude opakovat menil som sviecky,vsetky filtre a nic zatial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frize Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Velmi Vás prosím o radu, Mám Fabii 1,4 MPI 2002 sedan 50 kW. Při studeným startu (když nechám auto stát den) mi při zpátečce i na jedničku chcípá motor, někdy úplně zaklepe a chcípne. Nechcípne jen když zatůruju a vyletím z parkoviště jak raketa. Před 14 dny jsem měl vydný modul MPI kdy mi auto cukalo a nemělo vůbec tah celou dobu jízdy do servisu cca 2 km. Děkuji za odpověď pokud s tím máte někdo zkušenosti ( frize@seznam.cz ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Těžko říct. Tohle může být cokoli. Tak třeba špatné svíčky, vzduch. filtr, zaprasená škrtící klapka.....co říká diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 (editace) Ahojte chalani! Hľadal som na fóre, ale nikde som nenašiel riešenie. Potreboval by som pomoc s mojím autom. Je to škoda fabia 1,4 Mpi 50 kw. Pri studenom štarte chytá strašne zle... až na 2, 3-krát...a pritom chytne a hneď zdochne... Smutný Niekedy chytne na tri valce. Na aute som vymenil sviečky, vzduchový filter, palivový filter, čidlo chladiacej kvapaliny + termostat /ostával otvorený/, prečistil som škrtiacu klapku, dal som ju znova nastaviť... ale problém stále pretrváva... Smutný Na Vagu nič neukazuje... teploty jednotlivých čidiel zodpovedajú skutočnosti, len v skupine 3 pri nenaštartovanom aute ukazuje klapka 9%, pri zohriatom, vypnutom motore 0%. Môže to byť ono? Takže škrtiaca klapka to nie je. Už fakt neviem, čo tomu môže byť. Ešte chcem prekontrolovať ten kabelový zväzok... a vyskúšať vymeniť zapaľovaciu lištu... Dnes som skontroloval palivové čerpadlo, či dostatočne tlačí do predu... a je v pohode. Nahneval som sa... a vybral som sviečky, prečistil som ich... hodil naspäť... a čuduj sa svet, auto "skoro" chytilo na prvý krát. Žeby som opäť kupil kazové sviečky? Zajtra vyskúšam od kamaráta sviečky... a uvidí sa. Držte palce Myslel som si, že toto je iná stránka... že si tu užívatelia snažia navzájom pomáhať... ale opak je pravdou... (( Inakšie, ak by mal niekto podobnú závadu /nebudem SEBEC/, tak je to čidlo chladiacej kvapaliny... stáva sa, že občas sa kúpi aj nová vec pokazená.... Editováno: 11. Listopad 2010, autor: Coudy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 o to víc tě může těšit, že sis to odstranil sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Ahoj, taky mam problemy se starty. Jezdim na LPG, takze na benzin pokazde startuju a jedu nez se zahreje motor. Motor spatne startuje tak 2 ze 3 startu. Nekdy chytne na prvni kopnuti ale posledni dobou musim tak 2x dlouze tocit a treba az na treti pokus to chytne. A kdyz treba chytne napoprve, tak v casto hned chcipne a potom zase musim 2x dlouze tocit. Pridani plynu nebo jeho drzeni na podlaze moc nepomaha. Dela to u studeneho i tepleho motoru...u tepleho snad jeste vice. Kdyz uz nastartuje tak na benzin i LPG dobre drzi otacky, napr. pri dojizdeni ke krizovatce po vyrazeni otacky opet drzi a nekolisaji vic, nez je u MPI normalni. Zkousel jsem i pred vypnutim motoru prepnout zpet na benzin a dojet kousek na parkovisti a az potom vypnout motor-nepomuze. Mam zrovna po vymene tesneni pod hlavou, nadobky chlad. kapaliny, vyfuku (vlnovec a koncovy dil), rozvodu, a nechal jsem si udelat vypinani vstrikovani na vypinac (ten je ale zapnuty :-) ) a uhlu naotceni kol. Mam takovy pocit, ze se to objevilo po tom, co jsem vyjel nadrz do nuly (musel jsem blbec startovat nasilim na LPG :-( ) VAG nehlasi zadne chyby ani kontrolky nesviti... Jedna se o 1.4 MPI 50kW AQW EURO 4 101.000km (Nezakladal jsem nove tema, tak doufam, ze mi tu nekdo poradi ;-) ) Dekuju mockrat za kazdou radu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 (editace) U mna sa tiez zacinaju prejavovat zle studene starty vymenil som aj cidlo teploty chlad. kvap. Vag nic nehlasi ked je auto zohriate startuje normalne zistil niekto co to sposobuje mne sa to javi na zapalovaciu listu len ako sa da odskusat ci je zla jedna sa o 1.4 50Kw AME Editováno: 27. Červen 2011, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Víš kolik mají najeto svíčky a jestli máš namontované správné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 sviecky maju 10000 su tam Brisky dnes som ich cistil nepomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.