Publikováno Srpen 8, 200817 r Ahojte, chcem Vas poprosit o radu. Chcem kupit O2 combi TDI. Neviem sa rozhodnut ci 77kW alebo 103kW. Je vykonostny rozdiel markantny? Pozna to ridic a kedy ? Alebo 77 kW je dostatocny. Mal som O1 81kW a hovoril som si ze mensi vykon by som uz asi nechcel. Uvazujem aj o DSG. Mate niekdo negativne skusenosti s touto prevodovkou? Vdaka
Srpen 8, 200817 r Kamoš má PD 77 kW, je to snáď najhorší diesel. Nechytá sa ani na tdi 66 kW ! Ani spotrebu to nemá nízku, ja by som bral 103 kW.
Srpen 9, 200817 r Autor Takze to vyzera ze benzin ???? Alebo.... mam vobec kupovat skodovku ???? A co ta DSG prevodovka?
Srpen 12, 200817 r Autor Jednoznačne zober teraz 1,8TSi, super motor a dobra spotreba kombinovana spotreba 7.4/100km nieje zla na 118kW . Som zvyknuty a mam rad ze dizel zabera od nizkych otacok. Ako treba 1.8TSI vytacat ? Neprenika hluk do kabiny velmi na dialnici.. pri rychlosti 140km+ ? A co si myslite o DPF a emisne normy ? Je dobre kupit autio uz s filtrom pevnych castic? Ten vsak vysuje spotrebu ..... V nemecku zaviedli ekologicku dan a preto sa niektory aut bez DPF zbavuju. Kolko bude trvat nez to skusia zaviest nasi zakonodarcovia aj v SR a CR ? Prosim pochvalte sa s vasimi skusenostami. Chcem byt po kupe spokojny a nie rozmyslat ako sa rychlo noveho auta zbavit :) . Bol som dohodnut predvadzaciu jazdu ale dealerov autopark obsahuje jedno auto a to nehovorim ze som chcel skusat aj automaticku prevodovku...
Srpen 19, 200817 r Autor Jednoznačne zober teraz 1,8TSi, super motor a dobra spotreba Zacal som o 1.8 TSI vazne uvazovat. S akou spotrebou jazdis ty? Som mal O1 81KW kombi a maval som dlhodobu niekde okolo 5.5l na 100km. Inak neviem ci sa tak malo predava oktavia v nemecku s 1.8 TSI alebo to spokojny majitelia nepredavaju, lebo sa v bazaroch vyskytuju len sporadicky narozdiel od 2.0TDI, 2.0FSI a 1.9TDI. Velke minus uz vidim len v tom ze je pre tento motor GSD tabu. Aspon ze ma 6°-vy manual. Otazkou je aj ako sa bude dobre predavat za 3 roky ojazdena O2 s TSI oproti TDI. Viem ze O1 s benzinovim motorom ma o dost nizsiu cenu na trhu ako TDi o ktore je stale zaujem. GSD ma velmi laka ale s 1.9 neviem neviem... Skusal som 77kW a akceleracia na aku som bol zvyknuty z 81kW to zdaleka nieje. A az pojdem na dovolenku plno nalozeny tak to asi bude umorne. Docital som sa ze tento benzinovy motor je o dost tichsi ako TDI a ma prijemny chod. Asi sa TSI ozaj podaril. Inak v praci mame Passat 2006 s 2.0TDI ma za 2 roky 150.000km a okrem prehliadok a vypalenych ziaroviek ziadny problem. Lisia sa dvojlitre v VW a Skode neako aby to malo taky vplyv na poruchovost? Mame aj 5x Scout 2.0TDI rv. 2007 okolo 50.000km a zatial tiez OK. Je mozne ze problematicke rocniky motorov 2.0TDI skoncili rokom 2006? Inak bol u nas jeden chalan z firmy kde vyrabaju palivove nadrze pre VW a Skodu a povedal ze do VW posielaju len kvalitu a ked ostanu diely co by VW vratil ako reklamaciu ide to do SKODY . Podla mna to je velmi mozne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.