colins Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Marceliusis, dostal si sukromu spravu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 20. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Cauvec počtáři z Bulharska, děkuju ti moc ale ani jsem ti nepoděkoval jedinej problém je že se mi to nechce otevřít, nebo se mi to ptá v čem to chi otevřít tak jsem dal Abdobe reader a NIC tak nevim. Mám to na flashce... Babo raď.... prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 pokud je to pdf, zkus novější reader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 je to pdf ! mne to ide citat aj vo verzii Acrobata 7.0 rozbalil si obidva subory ? dal si dobre heslo ? rozbalene to ma 110 MB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 Zase sa to zvrhlona porovnavanie 1,2 a 1,4 Bemo ked to zrepasujes mozeme to poronat 100koni v nafte a 64koni v 1,2......na dynamiku z 0-100 urcite 1,2 nema sancu ale tak zrychlenia z 60-80 na 4. moze byt 1,2 rychlejsie - lahsie sa toci ale to neni vec motora ale prevodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 23. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 Tak úspěšně auto točím až čekám ránu, páru a konec motoru ale motoru to jen prospívá, začíná se probouzet a už má taky obědnaný svíčky a až já se budu plácat u moře tak auto bude na preventivní prohlídce.... A co se týče 1.2 myslím že časem přítelkyně zapláče až bude chtít bejt rychlejší než já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Hodně zajímavý sprint, pokud by bylo ještě nějaké video, kde se angažuje 1,4 16V 74 kW, bych byl rád :-) Moje 16V 74 kW mi připadá jaksi udušená, řeším stejný problém. Zkusím svíčky za Denso Iridium a vyměním filtr za sportovní, ikdyž někdo na foru psal, že filtr mu skoro nic nepřinesl. Sprint jsem dával s 1,4 16V 55 kW Combi, ale je zajetá opravdu na rychlost, služebka :-), všichni ji dávali na prdel, s tou mou asi někdo jezdil pekně pomalu, po koupi ani nevěděla kde má omezovač :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 moje 1.4 74kw je taky přidušená ale to doufám brzo pořeším mám problém s lambdou a jinak se mě dusila při prudkém sešlápnutí a pomohlo dát novou hadičku na podtlak (byla sežraná od oleje) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 25. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Já už ji teda vyměnil za FRS ale popravdě co jsem ji držel u krku na 4-6000 ot. tak se pak pomalu probouzela myslím že by l dost problém v tom že ji majitelé netočily a jak mi řekli i ve Škodovce tento motor je dělanej na to aby se vytáčel, tak jsem preventivně vyměnil rozvody a točil pak je pravda že když jsem předjížděl a byl jsem za autem připravenej měl jsem tam min. 4500ot. a pak to přetočil k omezovači a táhlo to. Sport. filtr si myslím že je na nic krom toho že propoští více humusu do motoru a propustnost vzduchu je stejná aspon dle testů o kterých jsem četl na netu v porovnání s origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 S 1,4 74kW mám tu zkušenost,že je potřeba ji vytáčet,v nízkých otáčkách fakt nejede,na ty je zase dobrá 55kW. A ani spotřeba nebyla špatná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Ja len doplním charakteristiku tohoto motora kde je jasne vidiet kde treba drzat otacky aby to fachalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Ahoj, mám taky 1.4 16V 74 kW. Z počátku mi auto připadalo taky líné. Stačilo se častěji podívat kde to má omezovač a neřešit spotřebu. Nebyl jsem zvyklý motor vytáčet, předtím jsem jezdil skoro jen s diesely. Auto je teď hodně živé, už mi neujíždějí HTP a podobně :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kučera Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 zdarec, chtěl bych se zeptat, jesti má někdo zkušenost s tankováním Naturalu98, případně třeba V-Poweru ?? Jestli se skutečně výkon 1,4 16 V 74 kw zlepší, případně jestli se tím třeba i motor nějak vyčistí (oblíbená to marketingová hláška od Shellu...). Chtěl bych aspoň třeba na tejden to zkusit, jestli poznam rozdíl. Normálně jezdim na N95 a LPG. Jo a myslíte, že můžu dolejt ten N98/V-power do nádrže se zbytkovym N95, nebo radši jet nadoraz a pak až ho tam dolejt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 zmiesat mozes, nicomu to nevadi, akurat to nebude tak plnohodnotna N98 . preto ked vyjazdit co najviac tak tym lepsie ze nebudes mat zmiesaninu. neviem ci to precisti a pod., kazdopadne je to reklamny tah spolocnosti, mozes nepatrne spozorovat ze je motor tichsi, o kulincek lepsie sa vytaca a spotreba klesla o 0,1- 0,2 l. ale vyskusat mozes, zato nic nedas a nic tym nepokazis, iba zaplatis viac za tankovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.