Přejít na obsah

1.4 16V 74kw- je líná....


Marceliusis

Doporučené příspěvky

Zase sa to zvrhlona porovnavanie 1,2 a 1,4 :feve:

Bemo ked to zrepasujes mozeme to poronat 100koni v nafte a 64koni v 1,2......na dynamiku z 0-100 urcite 1,2 nema sancu ale tak zrychlenia z 60-80 na 4. moze byt 1,2 rychlejsie - lahsie sa toci ale to neni vec motora ale prevodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak úspěšně auto točím až čekám ránu, páru a konec motoru ale motoru to jen prospívá, začíná se probouzet a už má taky obědnaný svíčky a až já se budu plácat u moře tak auto bude na preventivní prohlídce....

A co se týče 1.2 myslím že časem přítelkyně zapláče až bude chtít bejt rychlejší než já :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Hodně zajímavý sprint, pokud by bylo ještě nějaké video, kde se angažuje 1,4 16V 74 kW, bych byl rád :-) Moje 16V 74 kW mi připadá jaksi udušená, řeším stejný problém. Zkusím svíčky za Denso Iridium a vyměním filtr za sportovní, ikdyž někdo na foru psal, že filtr mu skoro nic nepřinesl. Sprint jsem dával s 1,4 16V 55 kW Combi, ale je zajetá opravdu na rychlost, služebka :-), všichni ji dávali na prdel, s tou mou asi někdo jezdil pekně pomalu, po koupi ani nevěděla kde má omezovač :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já už ji teda vyměnil za FRS ale popravdě co jsem ji držel u krku na 4-6000 ot. tak se pak pomalu probouzela myslím že by l dost problém v tom že ji majitelé netočily a jak mi řekli i ve Škodovce tento motor je dělanej na to aby se vytáčel, tak jsem preventivně vyměnil rozvody a točil pak je pravda že když jsem předjížděl a byl jsem za autem připravenej měl jsem tam min. 4500ot. a pak to přetočil k omezovači a táhlo to.

Sport. filtr si myslím že je na nic krom toho že propoští více humusu do motoru a propustnost vzduchu je stejná aspon dle testů o kterých jsem četl na netu v porovnání s origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

zdarec, chtěl bych se zeptat, jesti má někdo zkušenost s tankováním Naturalu98, případně třeba V-Poweru ?? Jestli se skutečně výkon 1,4 16 V 74 kw zlepší, případně jestli se tím třeba i motor nějak vyčistí (oblíbená to marketingová hláška od Shellu...). Chtěl bych aspoň třeba na tejden to zkusit, jestli poznam rozdíl. Normálně jezdim na N95 a LPG. Jo a myslíte, že můžu dolejt ten N98/V-power do nádrže se zbytkovym N95, nebo radši jet nadoraz a pak až ho tam dolejt ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zmiesat mozes, nicomu to nevadi, akurat to nebude tak plnohodnotna N98 :). preto ked vyjazdit co najviac tak tym lepsie ze nebudes mat zmiesaninu. neviem ci to precisti a pod., kazdopadne je to reklamny tah spolocnosti, mozes nepatrne spozorovat ze je motor tichsi, o kulincek lepsie sa vytaca a spotreba klesla o 0,1- 0,2 l.

ale vyskusat mozes, zato nic nedas a nic tym nepokazis, iba zaplatis viac za tankovanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...