sullysun Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 kdyby pribrždovali brzdy nebyli by horke a nebo aspon teple kola ? už jsem se nějak psychicky smířil že mam doma tank co se spotřeby týka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 pokud je spatna lambda jedna nemusi ti to hodit chybu ve VAGu, protoze system nedokaze najit ten spravny kod aby to hodilo chybu..... na to pozor ! muzes teda mit i spatnou lambdu pred, jinak jak to ctu nedokazu si vysvetlit ze ti to zere 9 l ja mam 44 kw EU4 a kdyz chci tak jezdim se spotrebou 5 l podle palubaku a nebyl problem se dostat i na 4,7 l a to s plnym nalozenym autem........... nechapu to,..... jedna moznost by byla ze ti treba tece palivovej system a proto si myslis ze ti to vic zere nevsimnul si si neceho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sullysun Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 či je dobra lambda 1 to nevím, podivám se přes vag v jakem je stavu (snad to zvládnu) a či neteče palivový systém? nejak flek pod autem nevidim tak nevím, ale asi by to chctělo mechanicky zkontrolovat někde u technika, jaou mate realni spotřebu u toho žrouta motoru ATZ vy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 jak sem rikal,.... VAG ti nemusi ale nic napsat chtelo by to projit vsechno,... ale jestli nemas nikde louzicku a tak, tak to asi nic tezko rict no, nebo to zkus dat do skodovky co ti k tomu reknou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Ve VAGu přes měřené hodnoty by to zjistit měl (kanal 30-35 myslím) a postupovat podle dílenské příručky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 ano to ano,.... ale neznamena ze kdyz tohle zjisti ze to je vsechno OK ( R1-S1 OK, R1-S2 OK, katR1 OK ) ze bude vse v poradku me to taky psalo a ve skutecnosti je mam chybu ohledne sond v ŘJ pri zapojeni lambda na osciloskopu chodila do minusu a byla pomala na reakce,..... po odpojeni chodila jak utrzena z praku tudiz chyba bude v kostre a ŘJ kdyz ŘJ je pro lambdy kostrou ale je to spekulovani nad spekulovanim,.... muze to byt tak i tak, onak ci vselijak ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Ano, vím co myslíš, už jsem se s tím setkal. Byl to vadný snímač teploty, kde nebyla jasná příčina problému, ač na snimač to vypadalo a byl v pořádku, odporoučel se až asi po 3 měsících. Nicméně spíš radím prověřit základní věci, než to auto poslat hned do speciálního servisu, kde za to vysolí balík peněz . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 no mé zkušenosti s 1.4 MPi 44kW AZF jsou takové že po chipu je to pro mě dostačující motor a to lepší jak 50kW verze :-) Co se týče svíček: zkoušel jsem od brisku ty 1bodové a po 2tis. km šly ven motor netahal, koupil jsem NGK BKUR5ET nebo tak nějak cena cca 150Kč a měnil jsem je jenom pro sichr po cca 40tis. km a vypadaly ještě že by nějakých těch 20tis. vydržely bez problému. hlavně při těhle svíčkách to aspoň jede. Co se týče toho jaké em. normy splňuje ten a ten motor, tak mé zkušenosti jsou takové že u nás v čr platí, to co je psané zezadu na velkém techničáku je tam v kolonce Emise kod tan si najdete na stránkách myslím ministerstva dopravy a podle toho kodu to tam je zařazeno. brácha měl mít taky na svoji fabuli 50kW EU4 jak ji kupoval tak mu na dopravce řekl že má zaplatit 3tácy a že to je určené podle toho kodu ze zadu na VT a podle toho to spadá do EU3. Jinakk v létě motor papá když se snažím hodně tak podle PP 6l/100km když se nesnažím tak necelýc 7l a teď v zimě je to něco okolo 8l když jezdím jenom do práce což je cca 5km tak je spotřeba i 10l. Jinak by mě zajímalo jak dopadla Bobíkova ŘJ co jí teda poslalo do hajé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 tak se vracím, najeto kolem 300km, stejne trasy než před výměnou, spotřeba je stejna 9l ale co mě udivuje nejvíc na delší trasy mi špatna lambda udělal menší spotřebu než těď ta nová , nevíte čím to je ? neni předce normálni aby to mělo opačný vlyv, místo spotřeby niž stoupla ? měněná byla lambda za kat, svíčky, vzd. filtr, olej + filtr, termostat, po vyměně smazané chyby ve vagu ted nic nehlási, přečištěná klapka (základní nastavení uděláno), da se jěště neco jině vyměnit nebo dat nejaké základní nastavení celeho systemu? jezdim stejně, žadna těžka noha a jak říkam štve mě že je ted spotřeba na delší trasy vyšší než byla při špatne lambdě Nemôžeš mať zanesené vstreky, že ti len kvape benzin a poriadne ho nerozprašuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sullysun Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 zkusim koupit nějaký čistič vstreku a uvidíme co to uděla ze systémem, nove vstreky nemam moc v planu kupovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejko2 Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Zdravim. Chcel by som sa Vas znalych opytat ci je nejaky rozdiel v mechanike medzi motormi AZE a AZF? oba su 44kW jeden by mal byt EU2 druhy EU4 co je dane 2 lambami v druhom pripade a odpovedajucov RJ. Teoreticky aj podla nahradnych dielov, by mali byt motory z mechanickeho hladiska totozne, ale nikde som to nenasiel cierne na bielom. Vec sa ma tak ze som kupil fabku s uvarenym motorom v technicaku AZE v aute bolo AME (vedel som ze motor uz bol raz meneny a kedze to je 50kW mechanik asi nemal moc prehlad) a teraz som zohnal AZF (super stav a fajn cena) tak by som rad vedel ci tam nemoze vzniknut problem. Dakujem za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 na STK bude určitě problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejko2 Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 Inak mechanika je rovnaka? V STK problem nevidim - ono ten kod je dost zle vidiet aj ked to mam odkryte nie este ked je tam kryt, a ani neviem ze by mi na stk niekedy na favasovi kontrolovali kod motora nie to este na fobii kde musi davat dole kryt, a nakoniec typek tam mal rok a pol AME a ziadny problem nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Motor AZE a AZF by měl být mechanicky stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Inak mechanika je rovnaka? V STK problem nevidim - ono ten kod je dost zle vidiet aj ked to mam odkryte nie este ked je tam kryt, a ani neviem ze by mi na stk niekedy na favasovi kontrolovali kod motora nie to este na fobii kde musi davat dole kryt, a nakoniec typek tam mal rok a pol AME a ziadny problem nemal. tak pokud tam dal motor po technické tak ten problém ani mít nemohl, když je STKáčko co dva roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 (editace) čau, objevil se mi problem. nechal jsem dělat na FAbce 1.4 44kW rozvody a od te doby to při 3000ot/min a vic začne jaksi piskat. čim by to mohlo byt ? je to chyba v těch rozvodech ? Editováno: 20. Březen 2012, autor: Majklos003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejko2 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 No tak teraz neviem ze ci bola pred, alebo po vymene - pamatam si tri vsetky tri datumy, ale neviem si spomenut ci teraz v maji konci STK alebo EK. Ale urcite po vymene bol dvakrat na "STK" s LPG a ja teraz treti krat (pre istotu po vymene + zmenit meno v protokole...) Majklos003: no niesom motorar, ale podla toho co viem by rozvod nemal ovplyvnovat nic take co by mohlo piskat, jedine co ma napada ze by bol nejaky problem s drazkovym remenom. Druha vec je ze piskat moze vselico, zalezi odkial to ide a aj aky piskot to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Majklos003: Jelikoš u toho sundáváš dolu řemenici od alternátoru atp. tak tam by mohl nastat nějaký problém. Chce to prostě zkusis zda je remen alternátoru dobře napnutý a zda je vše správně upevněno atp. Či není nějaky popraskany a nebo řemenice třeba nějak neházi kdyz je motor nastartovaný. Ideální otevřít kapotu, a poslouchat a ať někdo šlape na plyn a uvidíš z kam ato píšká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Ahoj, to jsme zkoušeli a dělá to jen za jizdy a jen při zařazené rychlosti. Ale přezouvalo se to ještě tedka na letní a vypada to že to jde nakonec někde od předního pravyho kola. Měl jsem to sundany a kolo bylo vřely ale ostatní byly v pohodě. Jsem domluvenej že to povezu ve čtvrtek ke znamymu a ten mi na to koukne, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sullysun Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 no když mě mlatilo od předního kola bylo to ložisko a technik říkal že mam štěstí že se to nebloklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 30. Březen 2012 Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 Jestli bylo kolo vřelý a nebrzdil jsi pořád tak to bude ložisko .. Mě taky mlátilo ložisko na levém předním .. prý je to bolest fábii a octávek. Jsou tam moc malé ložiska. Ale nenech si tam dát žádné šmejdy ať ti tam dá oreginál .. mě stálo levé 1600 a jede to vpohodě .. jiné ti tam nevydrží ani půl roku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majklos003 Vloženo 30. Březen 2012 Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 čau, tak včera jsem tam byl. někdo předemnou tam měnil kotouče a destičky. jenže jak je v třmenu ty dva vodici koliky, tak ten nahoře je dobrej ale dole je podělanej. je tam puvodně 8 ale někdo to posral a udělal tam z toho 10 tudíž tam ta 8 lita a pak to začne piskat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Březen 2012 Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 petrkiler: covece ja nemam original a mam ho tam uz pres rok,..... zajimavy daval sem za nej 1150 kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 Já nevím mě to řekli 2 technici nezávazně na sobě .. Asi je to náhodou kus od kusu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 to nebude kus od kusu musis vedet co kupovat,.... jasny ze ne nejakou cinu ale overenou kvalitu a pak nemusis kupovat origo, ktery je o 500 kc drazsi ale to lepvnejsi a splni stejnej ucel,... a mozna ze vydrzi jeste dil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.