Přejít na obsah

Odborníci na 1,4 Mpi


Tomas_ek

Doporučené příspěvky

pokud je spatna lambda jedna nemusi ti to hodit chybu ve VAGu, protoze system nedokaze najit ten spravny kod aby to hodilo chybu..... na to pozor !

muzes teda mit i spatnou lambdu pred, jinak jak to ctu nedokazu si vysvetlit ze ti to zere 9 l

ja mam 44 kw EU4 a kdyz chci tak jezdim se spotrebou 5 l podle palubaku a nebyl problem se dostat i na 4,7 l

a to s plnym nalozenym autem........... nechapu to,..... jedna moznost by byla ze ti treba tece palivovej system a proto si myslis ze ti to vic zere ;)

nevsimnul si si neceho ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

či je dobra lambda 1 to nevím, podivám se přes vag v jakem je stavu (snad to zvládnu) a či neteče palivový systém? nejak flek pod autem nevidim tak nevím, ale asi by to chctělo mechanicky zkontrolovat někde u technika, jaou mate realni spotřebu u toho žrouta motoru ATZ vy ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano to ano,.... ale neznamena ze kdyz tohle zjisti ze to je vsechno OK ( R1-S1 OK, R1-S2 OK, katR1 OK ) ze bude vse v poradku ;)

me to taky psalo a ve skutecnosti je mam chybu ohledne sond v ŘJ ;)

pri zapojeni lambda na osciloskopu chodila do minusu a byla pomala na reakce,..... po odpojeni chodila jak utrzena z praku ;)

tudiz chyba bude v kostre a ŘJ kdyz ŘJ je pro lambdy kostrou ;)

ale je to spekulovani nad spekulovanim,.... muze to byt tak i tak, onak ci vselijak .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, vím co myslíš, už jsem se s tím setkal. Byl to vadný snímač teploty, kde nebyla jasná příčina problému, ač na snimač to vypadalo a byl v pořádku, odporoučel se až asi po 3 měsících.

Nicméně spíš radím prověřit základní věci, než to auto poslat hned do speciálního servisu, kde za to vysolí balík peněz :kol-28: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mé zkušenosti s 1.4 MPi 44kW AZF

jsou takové že po chipu je to pro mě dostačující motor a to lepší jak 50kW verze :-)

Co se týče svíček: zkoušel jsem od brisku ty 1bodové a po 2tis. km šly ven motor netahal, koupil jsem NGK BKUR5ET nebo tak nějak cena cca 150Kč a měnil jsem je jenom pro sichr po cca 40tis. km a vypadaly ještě že by nějakých těch 20tis. vydržely bez problému. hlavně při těhle svíčkách to aspoň jede.

Co se týče toho jaké em. normy splňuje ten a ten motor, tak mé zkušenosti jsou takové že u nás v čr platí, to co je psané zezadu na velkém techničáku je tam v kolonce Emise kod tan si najdete na stránkách myslím ministerstva dopravy a podle toho kodu to tam je zařazeno. brácha měl mít taky na svoji fabuli 50kW EU4 jak ji kupoval tak mu na dopravce řekl že má zaplatit 3tácy a že to je určené podle toho kodu ze zadu na VT a podle toho to spadá do EU3.

Jinakk v létě motor papá když se snažím hodně tak podle PP 6l/100km když se nesnažím tak necelýc 7l a teď v zimě je to něco okolo 8l když jezdím jenom do práce což je cca 5km tak je spotřeba i 10l.

Jinak by mě zajímalo jak dopadla Bobíkova ŘJ co jí teda poslalo do hajé?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se vracím, najeto kolem 300km, stejne trasy než před výměnou, spotřeba je stejna 9l ale co mě udivuje nejvíc na delší trasy mi špatna lambda udělal menší spotřebu než těď ta nová , nevíte čím to je ? neni předce normálni aby to mělo opačný vlyv, místo spotřeby niž stoupla ? měněná byla lambda za kat, svíčky, vzd. filtr, olej + filtr, termostat, po vyměně smazané chyby ve vagu ted nic nehlási, přečištěná klapka (základní nastavení uděláno), da se jěště neco jině vyměnit nebo dat nejaké základní nastavení celeho systemu? jezdim stejně, žadna těžka noha a jak říkam štve mě že je ted spotřeba na delší trasy vyšší než byla při špatne lambdě :kol-26:

Nemôžeš mať zanesené vstreky, že ti len kvape benzin a poriadne ho nerozprašuje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim.

Chcel by som sa Vas znalych opytat ci je nejaky rozdiel v mechanike medzi motormi AZE a AZF? oba su 44kW jeden by mal byt EU2 druhy EU4 co je dane 2 lambami v druhom pripade a odpovedajucov RJ. Teoreticky aj podla nahradnych dielov, by mali byt motory z mechanickeho hladiska totozne, ale nikde som to nenasiel cierne na bielom.

Vec sa ma tak ze som kupil fabku s uvarenym motorom v technicaku AZE v aute bolo AME (vedel som ze motor uz bol raz meneny a kedze to je 50kW mechanik asi nemal moc prehlad) a teraz som zohnal AZF (super stav a fajn cena) tak by som rad vedel ci tam nemoze vzniknut problem.

Dakujem za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak mechanika je rovnaka?

V STK problem nevidim - ono ten kod je dost zle vidiet aj ked to mam odkryte nie este ked je tam kryt, a ani neviem ze by mi na stk niekedy na favasovi kontrolovali kod motora nie to este na fobii kde musi davat dole kryt, a nakoniec typek tam mal rok a pol AME a ziadny problem nemal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak mechanika je rovnaka?

V STK problem nevidim - ono ten kod je dost zle vidiet aj ked to mam odkryte nie este ked je tam kryt, a ani neviem ze by mi na stk niekedy na favasovi kontrolovali kod motora nie to este na fobii kde musi davat dole kryt, a nakoniec typek tam mal rok a pol AME a ziadny problem nemal.

tak pokud tam dal motor po technické tak ten problém ani mít nemohl, když je STKáčko co dva roky :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak teraz neviem ze ci bola pred, alebo po vymene - pamatam si tri vsetky tri datumy, ale neviem si spomenut ci teraz v maji konci STK alebo EK. Ale urcite po vymene bol dvakrat na "STK" s LPG a ja teraz treti krat (pre istotu po vymene + zmenit meno v protokole...)

Majklos003: no niesom motorar, ale podla toho co viem by rozvod nemal ovplyvnovat nic take co by mohlo piskat, jedine co ma napada ze by bol nejaky problem s drazkovym remenom. Druha vec je ze piskat moze vselico, zalezi odkial to ide a aj aky piskot to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majklos003: Jelikoš u toho sundáváš dolu řemenici od alternátoru atp. tak tam by mohl nastat nějaký problém. Chce to prostě zkusis zda je remen alternátoru dobře napnutý a zda je vše správně upevněno atp. Či není nějaky popraskany a nebo řemenice třeba nějak neházi kdyz je motor nastartovaný. Ideální otevřít kapotu, a poslouchat a ať někdo šlape na plyn a uvidíš z kam ato píšká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to jsme zkoušeli a dělá to jen za jizdy a jen při zařazené rychlosti. Ale přezouvalo se to ještě tedka na letní a vypada to že to jde nakonec někde od předního pravyho kola. Měl jsem to sundany a kolo bylo vřely ale ostatní byly v pohodě. Jsem domluvenej že to povezu ve čtvrtek ke znamymu a ten mi na to koukne,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli bylo kolo vřelý a nebrzdil jsi pořád tak to bude ložisko .. Mě taky mlátilo ložisko na levém předním .. prý je to bolest fábii a octávek. Jsou tam moc malé ložiska. Ale nenech si tam dát žádné šmejdy ať ti tam dá oreginál .. mě stálo levé 1600 a jede to vpohodě .. jiné ti tam nevydrží ani půl roku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...