tommich Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 řekněte mi někdo, prosím vás, na co je ten čudlík v hrdle nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Precti si manual k autu... Je to odvzdusnovaci ventil nadrze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Doprdele s tim cudlikem, ja uz ho tam petkrat hledal a nenasel - neumi to nekdo vyfotit, pls? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Coze? Vzdyt je videt hned kdyz sundas vicko To nejde nevidet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommich Vloženo 1. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Precti si manual k autu... Je to odvzdusnovaci ventil nadrze... znovu jsem prošel manuál k mojí Škodě Fabii combi a o ovzdušňovacím ventilu ani slovo prosím tě nešlo by to nějak trošku přiblížit, jaká je jeho hlavní funkce, kčemu je tam dobrej atd. předem moc děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Divny, ja jsem to v manualu cetl. A mas tam i napsano, ze nemas nikdy pretankovavat nadrz, coz s tim odvzdusnenim souvisi. A tim jsem ti i odpovedel na to, k cemu slouzi - uz podle jmena je to jasne - odvzdusnovaci ventil slouzi k odvzdusneni nadrze. Kdyz do ni natankujes palivo, tak tam nacpes i vzduch a kvuli tomu pak palivo vzpeni... Ten ventil zmacknes a tlakem paliva se vzduch z nadrze vypusti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=2166 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 dokonca som to odskusal. natankoval som vela a vag napisal chybu odvzdusnovacieho ventilu. asi som ho utopil. nijak to nepiskalo ale bolo to v obdobi ked som sa hneval s cidlom g62 tak som vagoval niekolkokrat denne a tak som si to vsimol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 Je to jen u benzinu nebo i nafta? Ja na to koukal u Audi, protoze to na audiklubu taky nekdo rikal, ze to tam je, a fakt to nemuzu najit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 Tak to tam asi nemas Ja to mam jak u nafty, tak u benzina, fabie to maj snad vsechny Divim se spis, ze sis toho nevsiml, kdyz jsi mel FRS... Zitra ti to vyfotim a postnu to sem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 Taky bych chtěl vidět kde to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 hned na okraji hrdla na pozici 3 hodin, po zašroubování víčka se odtlačuje a tím odvětrává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Jo už vím. Jsem si toho nikdy ani nevšimnul.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 U Octavie (benzín) je ten čudl v ústí hrdla na pozici "9" hodin. Odtlačíš jej = upustíš vzduch z nádrže.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Taky bych chtěl vidět kde to je myslite tento clitoris ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 myslite tento clitoris ? To je přesně ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommich Vloženo 9. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2008 To je přesně ono včera jsem tankoval a dávla jsem si pozor,aby odvětrávací ventil nezmáčkl, když jsem zasunoval tankovací pistoli.Přijdemi to jako neřešitelný problém,protože když se pistole má zasunout co nejhlouběji,vždycky se ventil zmáčkne na odvětrávání. poraďte mi někdo jak na to. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Zmáčknout ho pistolí je asi učel :-) Páry pak utíkaj "obtokem"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommich Vloženo 9. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2008 (editace) Zmáčknout ho pistolí je asi učel :-) Páry pak utíkaj "obtokem"... když ho zmáčnu,tak mi benzín ještě teče do expanzní nádobi nebo ne Editováno: 9. Září 2008, autor: tommich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Já myslim, že ne. To bys tu pistoli nesměl zastrčit nadoraz, ale mířit na ten ventilek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommich Vloženo 9. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Já myslim, že ne. To bys tu pistoli nesměl zastrčit nadoraz, ale mířit na ten ventilek... nechápu tvoje vysvětlení rozepiš se trošku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Nejsem moc dobrej vysvětlovatel Jak už tu někdo psal, odvětrávání se "aktivuje" zašroubováním víčka nádrže - tím se ta "packa" zamáčkne. To samé se ale asi stane když tam strčíš pistoli nadoraz (nevim jestli je ta pistole tam krátká, že její lem se opře o packu), jelikož má ale "packa" pružinu sama se zase vrátí po vytažení pistole do původní polohy. Takže nemá cenu řešit jestli se jí dotkneš pistolí nebo ne... Doufám, že nekecám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Podľa mojich skúsenosti bez toho abi som zatlačil na ten odvzdušnovací ventil sa do nádže dostane len požadovné množstvo benzínu ktoré udáva výrobca a to 45l +/-2l u fábie benzín, po stlačení odvzdušňovacého ventilu počas tankovania do plna,sa dostane nadmerné množstvo benzínu a to do časti nádrže ako už bola spomínana (expanzna časť) kde je vraj i elektronika snímania hladiny benzínu. Na tú to skutočnosť som bol upozornený autorizovaným servisom, keď že mi našly chybové hlásenie v diagnostike a vopred ma varovali abi som sa vyvaroval pretankovaniu z dovodu poškodenia elektroniky nádže ktorá bi stála z opravou nemalé peniaze. Mám to vyskúšane na kapacitu sa tam potom vojde o cca 7l a viac, dohromady 52 - 55l, ale o tom tu už bola diskusia. Prajem pekný deň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 (editace) Tak pistolí nejde páčka zatlačit ) Dnes zkoušeno. jj, přetankovávat se nemá. Dnes mi pumpa vypla při 42,3l a to jsem při dojezdu "0" ještě 5km najel.... Editováno: 9. Září 2008, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommich Vloženo 9. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Tak pistolí nejde páčka zatlačit ) Dnes zkoušeno. jj, přetankovávat se nemá. Dnes mi pumpa vypla při 42,3l a to jsem při dojezdu "0" ještě 5km najel.... tak to asi záleží na benzínové pumpě,jaký mají pistole včera jsem tankoval, a když jsem zasunul pistoli co nejhlouběji, ventil se zmáčknul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.