Pitbull88 Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 Já měl stejný problém,byla to spínací skřínka zapalování za 150 kč :-) za jízdy mě nešly budíky....Nevím zda jsi to zkoušel,ale nemám času nato číst pár listů dozadu...takže dižtak sorry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 zrejme vadnej servo motorek, ted jsem menil vcera dalsi a jak tak koukam uz zadny nahradni nemam, jde o to ze pokud casto a nespravne stahujes raficku ukazatele porusis si motorek. Pri kazdem zapnuti zapalovani se vsechny servo motorky kalibruji do nulove polohy, pokud motorek nedosahuje dorazu tak kmita jeho raficka 8 vterin a pote zacnou byt teprv vsechny pripraveny. Koukám, že "v jednoduchosti síla". Mechanismus jak kdyby to mělo za každých okolností ukazovat s přesností na ml. Přitom to ukazje plus mínus autobus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 Octavka: Dneska sem sehnal pres znameho budiky z octavie ale je to bohuzel facelift. Na soucastkach je udany datum 31.03.03. Takze jsou teda asi nepouzitelne ? Nebo by je slo nejak pouzit, po uprave. Jeste by me zajimalo, zda budiky z faceliftu budou fungovat ve stare kare ? Nebyl cas to otestovat zda pojednou, protoze on presne netusi jestli jsou funkcni nebo ne, tak bych nerad neco odepsal. V nedeli to otestuju a zkusim rozdelat ten stary motorek a uvidim, jestli tam neco uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 (editace) Bohuzel facelift budiky jen tak nerozchodis ve tve stare kokte. Je tam toho vice co by jsi k nastartovani potreboval a taky motor. ecu ktera podporuje CAN (natahnuti can high/low do budiku) a zda je aktivovan v ecu motoru - pokud by jsi nemel ABS tak jednie flash. Jinak ty motorky do budiku nepujdou, musis sehnat predfacelift budiky 919 Editováno: 13. Březen 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Octavka: Tve ochoty si moc vazim Motorek jsem rozdelal a z5 smontoval, teda az po chvilce kdyz jsem chvilku koumal jak ze tam byly ty kolecka hihi. Ale po zapnuti klicku, me teda par sekund i po nastartovani teplota drzela dole, tak jsem si myslel ze je to uz ok. bohuzel to za chvilku zase naskocilo a ukazovalo 130C. Po projeti auta, to zase klesalo jako predtim na 90C. Takze to musi byt jak jsi psal odejity ten motorek. Doufal jsem, ze tam bude treba nejake to kolecko pridrhle nebo tak neco. Zkusim se poptat, ale asi tezko sezenu ten motorek do mojeho typu. A kupovat se me pouzitou desku nejak nechce,kvuly motorku. Ted mam doma tu facelift, tak leda kdyby se nekdo nasel, tak muzu treba vymenit motorek za motorek. Z mojeho faceliftu za ten stary typ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 (editace) u tebe bude nejlepsi pro presnou diagnozu prehodit ten motorek treba s otackomerem - pokud zacne otackomer blbnout tak mas jasny motorek, pokud bude problem stale kolem teploty bude to na laborovani jinak predfacelift budiky maji cislo motorku 255 007 a facelift maji 255 008 a pro tebe mam jednu radu - proletuj motany spoj medeneho dratku k nozickam - 4x Editováno: 13. Březen 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Mě zas padá jen ručička teploty chladící kapaliny. Měnil jsem motůrek palivoměru, ten kmital (viz ) a to už je dobrý. Protože pak začal blbnout teploměr, vyměnil jsem i jeho motůrek. Nyní se při zapnutí zapalování při chladném motoru ručka pohne z klidové polohy do výchozí, při ohřívání motoru jede nahoru ale nedosáhne vrcholu a pomalu klesá dolů (= noční můra každého chlapa). Pak zas na chvilku leze nahoru a pak klesne dolů do výchozí polohy a už se nahoru nepohne. Při zapínání a vypínání zapalování se pohybuje z klidové do výchozí polohy. A necuká sebou. Setkal se s tím někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 s něčím podobným jsem se setkal, když byl špatný termostat - nedovíral a tudíž se mi auto neohřálo a podle stylu jízdy klesala a stoupala ručička.. po výměně termostatu je vše ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Že by zase můj oblíbený díl na mém autíčku ? To už by bylo snad po pátý ! Zkusím jet nejdřív někam na VAG na test akčních členů, jestli to není zas motůrek. Mě z toho picne, fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 podle mě čidlo teploty motoru 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Uf, bylo to čidlo ! Na VAG jsem to nestihl, tak jsem čidlo vyměnil rovnou a fachčí to o5 správně jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 Octavka: Pisu trosku pozde, bo nebyl nejak cas si s tim hrat jak jsem myslel. Ale vyzkousel jsem co si psal, zkusil jsem to znovu prepajet kolem tech dratecku uvnitr a pak namontovat. Kdyz jsem to pak zapnul, tak sem slysel takove tukani co trvalo asi 10sekund. Kdyz sem pak nastartoval tak rucicka vilitla o5 na 130C. Kdyz jsem motor vypnul, tak rucicka spadla a zacalo t zase v budikach tukat. Respektivne jak jsem si vsimnul pri rozsviceni palubky tak to tukani dela primo ta rucicka teploty. Normalne se klepala tak 2-3mm. Takze podle vseho je to jasne Chci se zeptat, zda nemas treba nahodou 1 motorek navic? Ze bych trebas koupil a nebo vymenil klidne za 2 motorky z faceliftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanokta Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 Ano, opravdu je problém ve spínací skříňce, nesepne se relé podle schamatu č 2, tím není napětí na kontaktu 75X na reléovém boxu. Pokud dám klíček kousek zpět je slyšet jak sepne relé a rozsvítí se podsvětlení na spínači varovná světla - je to dobrá kontrola jestli je tam napájení Jinak to relé s číslem 109 má pozici římská V. což má být podle manuálu relé řídící jednotky motoru 1,9 TDI, takže to s tímto problémem asi nemá co společného... pro jistotu sem ho rozebral a na PCB se nacházel na 1 pinu cívky studený spoj, celé relé sem proletoval. Tím sem se asi vyhnul další závadě konečně něco rozumneho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimisekz Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Zdary pánové, tak mám asi taky prokletou octavku. Už jsem z ní hotovej. Mám r.v. 99 1,9Tdi 66kW asi 103 tis km. Už mi padaj ručičky asi měsíc, někdy je to celý týden dobré jindy špatný třeba celý den, někdy to reaguje na pořádné bouchnutí do palubky někdy ne, ale čeho jsem si všiml, že když při otočení klíče do první polohy, kdy se rozsvicují kontrolky a když se mi nerozsvítí:olej, teplota, palivo, prostě tydle hořejší kontrolky nenaskočí mi ručičky... už to někdo měl? Pořád to pro mě znamená přepájení ? A fakt se musí přepajet celá deska? je tady takových příspěvků, že už ani nevím co se pořádně psalo.. díky za pomoc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 (editace) NE! Můžeš si klidně koupit nové. Přepájení tak není jediná cesta. Sejně tak se nemusí přepájet celá. Třeba budeš mít štěstí a najdeš studeňák/-y hned, ty přepájíš a bude to OK. Ale bojím se říct, že neexistuje přesný návod typu: "Přepájej ten a ten spoj a bude to v poho." Mnohdy je studeňák lehce viditelný, mnohdy ho nejde najít i kdyby ses pos*al. Proto se taky doporučuje propájet celou desku. Není jednoznačná rada. Editováno: 12. Červen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osooodek Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Zdravím pánové... Tak i mě už ty budíky umřely... Octavia 1.9 Tdi, 99 rok... Ale zcela bez varování a úplně... Ráno jsem dojel dom a vše v pohodě, odpoledne se žádná rafička už ani nepohla a nehnula se doteď. Nevíte o někom kdo to opravuje, nejlépe na počkání,a nejlépe někde mezi Brnem, Olomoucí a Svitavama? Ale nebyl by problém přijet i dál... Díky za radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimisekz Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 NE! Můžeš si klidně koupit nové. Přepájení tak není jediná cesta. Sejně tak se nemusí přepájet celá. Třeba budeš mít štěstí a najdeš studeňák/-y hned, ty přepájíš a bude to OK. Ale bojím se říct, že neexistuje přesný návod typu: "Přepájej ten a ten spoj a bude to v poho." Mnohdy je studeňák lehce viditelný, mnohdy ho nejde najít i kdyby ses pos*al. Proto se taky doporučuje propájet celou desku. Není jednoznačná rada. Jo díky za odpověď. Vrhnul jsem se na to, koupil jsem si pájku mikro. Přepájel jsem celej zadek a nic. pořád to samé, tak jsem asi 2x rozebral i ručičky a a přepájel to zepředu, asi dva dny to šlo, nebo jsem to nastartoval, ručičky šly a asi po 10 s spadly a hned zase šly.. mám to pořád nastevřené, takže když nejdou šáhnu někam nahoru nad otáčkoměr a lehce desku prohnu a jdou. musí to být njaká kravinka..ale jak a kde hledat. Elektrice moc nerozumim, jsem vyučen autoklempíř a neživím se stím,ale na autě si dělám takřka vše a i kamarádům. Zeptám se asi hodně blbě: Když jsem to přepájel , může být někde poškozena cesta v té zelené desce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Červen 2011 Sdílet Vloženo 17. Červen 2011 Není to blbá otázka. Akorát nevím jak myslíš to "...v té zelené desce.." ? Nevím jestli je deska pouze oboustranná nebo má víc jak dvě vrstvy. Ale spoj klidně přerušen může být. Ať už na některé vnější vrstvě nebo vnitřní (pokud jsou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifii Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 Závada bává na obou stranách Dnes jSem delal 2 kousky.No problemo oba i s demontazi cca 45minut a dozivotni zaruka mifi@tv-video-sat.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pfujara Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 (editace) Mám problém že mě nesvítí kontrolka dobíjení, z alternátoru to jde 100% kontrolováno na konektoru nad startérem, dioda na budíkách OK, dál nevím je možný problém v desce, nevíte jaký to je kabel a na kterém konektoru? Možná je to někde dál na cestě. Děkuji za rady. Editováno: 26. Červen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rtin Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Zdravim, klasika asi i u me. Octa combi 1.8 92kw.. Rucicky zacaly blbnout, vsechny... Nejdriv pri jizde naskocily... Ted uz jsou mrtve.. Sem tam se pohnou, no asi zkusim pana z brna, snad mi na to pak da aspon zaruku, patnact stovek za 15 minut neni cena lidova, ale porad lepsi jak osmicka za novy budiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osooodek Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 (editace) Já byl v Prostějově, bylo to tři čtvrtě hoďky a cca litr... Dostal jsem i daňovej doklad, a budíky zatím makaj na pohodu. Editováno: 5. Září 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 ...., patnact stovek za 15 minut neni cena lidova, ale porad lepsi jak osmicka za novy budiky Klidně si to můžeš udělat sám. Budeš to dělat třeba dva dny, možná se už ani neprobudí, ale budeš to mít ZADARMO! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rtin Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Jde mi jen o zaruku.. Bez zaruky bych to opravdu mohl pajet sam a dopadlo by to treba stejne... Auto je ted u elektrikare... Napisu pokud to opravi kolik si vezme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dony Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Padající rafičky opravím na počkání se zárukou.Brno 605580160 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.