Přejít na obsah

Budíky - výpadky, nefunkční


Dalik

Doporučené příspěvky

zrejme vadnej servo motorek, ted jsem menil vcera dalsi a jak tak koukam uz zadny nahradni nemam, jde o to ze pokud casto a nespravne stahujes raficku ukazatele porusis si motorek.

Pri kazdem zapnuti zapalovani se vsechny servo motorky kalibruji do nulove polohy, pokud motorek nedosahuje dorazu tak kmita jeho raficka 8 vterin a pote zacnou byt teprv vsechny pripraveny.

Koukám, že "v jednoduchosti síla".

Mechanismus jak kdyby to mělo za každých okolností ukazovat s přesností na ml. Přitom to ukazje plus mínus autobus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavka: Dneska sem sehnal pres znameho budiky z octavie ale je to bohuzel facelift. Na soucastkach je udany datum 31.03.03. Takze jsou teda asi nepouzitelne ? Nebo by je slo nejak pouzit, po uprave. Jeste by me zajimalo, zda budiky z faceliftu budou fungovat ve stare kare ? Nebyl cas to otestovat zda pojednou, protoze on presne netusi jestli jsou funkcni nebo ne, tak bych nerad neco odepsal.

V nedeli to otestuju a zkusim rozdelat ten stary motorek a uvidim, jestli tam neco uvidim :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Bohuzel facelift budiky jen tak nerozchodis ve tve stare kokte. Je tam toho vice co by jsi k nastartovani potreboval a taky motor. ecu ktera podporuje CAN (natahnuti can high/low do budiku) a zda je aktivovan v ecu motoru - pokud by jsi nemel ABS tak jednie flash.

Jinak ty motorky do budiku nepujdou, musis sehnat predfacelift budiky 919

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavka: Tve ochoty si moc vazim :) Motorek jsem rozdelal a z5 smontoval, teda az po chvilce kdyz jsem chvilku koumal jak ze tam byly ty kolecka hihi. Ale po zapnuti klicku, me teda par sekund i po nastartovani teplota drzela dole, tak jsem si myslel ze je to uz ok. bohuzel to za chvilku zase naskocilo a ukazovalo 130C. Po projeti auta, to zase klesalo jako predtim na 90C. Takze to musi byt jak jsi psal odejity ten motorek. Doufal jsem, ze tam bude treba nejake to kolecko pridrhle nebo tak neco.

Zkusim se poptat, ale asi tezko sezenu ten motorek do mojeho typu. A kupovat se me pouzitou desku nejak nechce,kvuly motorku. Ted mam doma tu facelift, tak leda kdyby se nekdo nasel, tak muzu treba vymenit motorek za motorek. Z mojeho faceliftu za ten stary typ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

u tebe bude nejlepsi pro presnou diagnozu prehodit ten motorek treba s otackomerem - pokud zacne otackomer blbnout tak mas jasny motorek, pokud bude problem stale kolem teploty bude to na laborovani :)

jinak predfacelift budiky maji cislo motorku 255 007 a facelift maji 255 008

a pro tebe mam jednu radu - proletuj motany spoj medeneho dratku k nozickam - 4x

post-3876-0-86013600-1300048081_thumb.jp

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě zas padá jen ručička teploty chladící kapaliny. Měnil jsem motůrek palivoměru, ten kmital (viz ) a to už je dobrý.

Protože pak začal blbnout teploměr, vyměnil jsem i jeho motůrek. Nyní se při zapnutí zapalování při chladném motoru ručka pohne z klidové polohy do výchozí, při ohřívání motoru jede nahoru ale nedosáhne vrcholu a pomalu klesá dolů (= noční můra každého chlapabiggrin.gif). Pak zas na chvilku leze nahoru a pak klesne dolů do výchozí polohy a už se nahoru nepohne. Při zapínání a vypínání zapalování se pohybuje z klidové do výchozí polohy. A necuká sebou.

Setkal se s tím někdo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Octavka: Pisu trosku pozde, bo nebyl nejak cas si s tim hrat jak jsem myslel. Ale vyzkousel jsem co si psal, zkusil jsem to znovu prepajet kolem tech dratecku uvnitr a pak namontovat. Kdyz jsem to pak zapnul, tak sem slysel takove tukani co trvalo asi 10sekund. Kdyz sem pak nastartoval tak rucicka vilitla o5 na 130C. Kdyz jsem motor vypnul, tak rucicka spadla a zacalo t zase v budikach tukat. Respektivne jak jsem si vsimnul pri rozsviceni palubky tak to tukani dela primo ta rucicka teploty. Normalne se klepala tak 2-3mm. Takze podle vseho je to jasne :unsure:

Chci se zeptat, zda nemas treba nahodou 1 motorek navic? Ze bych trebas koupil a nebo vymenil klidne za 2 motorky z faceliftu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ano, opravdu je problém ve spínací skříňce, nesepne se relé podle schamatu č 2, tím není napětí na kontaktu 75X na reléovém boxu. Pokud dám klíček kousek zpět je slyšet jak sepne relé a rozsvítí se podsvětlení na spínači varovná světla - je to dobrá kontrola jestli je tam napájení :D Jinak to relé s číslem 109 má pozici římská V. což má být podle manuálu relé řídící jednotky motoru 1,9 TDI, takže to s tímto problémem asi nemá co společného... pro jistotu sem ho rozebral a na PCB se nacházel na 1 pinu cívky studený spoj, celé relé sem proletoval. Tím sem se asi vyhnul další závadě :palec2:

konečně něco rozumneho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdary pánové, tak mám asi taky prokletou octavku. Už jsem z ní hotovej. Mám r.v. 99 1,9Tdi 66kW asi 103 tis km. Už mi padaj ručičky asi měsíc, někdy je to celý týden dobré jindy špatný třeba celý den, někdy to reaguje na pořádné bouchnutí do palubky někdy ne, ale čeho jsem si všiml, že když při otočení klíče do první polohy, kdy se rozsvicují kontrolky a když se mi nerozsvítí:olej, teplota, palivo, prostě tydle hořejší kontrolky nenaskočí mi ručičky... :( už to někdo měl? Pořád to pro mě znamená přepájení ? A fakt se musí přepajet celá deska? je tady takových příspěvků, že už ani nevím co se pořádně psalo.. díky za pomoc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NE! Můžeš si klidně koupit nové. Přepájení tak není jediná cesta.

Sejně tak se nemusí přepájet celá. Třeba budeš mít štěstí a najdeš studeňák/-y hned, ty přepájíš a bude to OK.

Ale bojím se říct, že neexistuje přesný návod typu: "Přepájej ten a ten spoj a bude to v poho."

Mnohdy je studeňák lehce viditelný, mnohdy ho nejde najít i kdyby ses pos*al. Proto se taky doporučuje propájet celou desku.

Není jednoznačná rada.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové...

Tak i mě už ty budíky umřely... Octavia 1.9 Tdi, 99 rok...

Ale zcela bez varování a úplně...

Ráno jsem dojel dom a vše v pohodě, odpoledne se žádná rafička už ani nepohla a nehnula se doteď.

Nevíte o někom kdo to opravuje, nejlépe na počkání,a nejlépe někde mezi Brnem, Olomoucí a Svitavama?

Ale nebyl by problém přijet i dál...

Díky za radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NE! Můžeš si klidně koupit nové. Přepájení tak není jediná cesta.

Sejně tak se nemusí přepájet celá. Třeba budeš mít štěstí a najdeš studeňák/-y hned, ty přepájíš a bude to OK.

Ale bojím se říct, že neexistuje přesný návod typu: "Přepájej ten a ten spoj a bude to v poho."

Mnohdy je studeňák lehce viditelný, mnohdy ho nejde najít i kdyby ses pos*al. Proto se taky doporučuje propájet celou desku.

Není jednoznačná rada.

Jo díky za odpověď. Vrhnul jsem se na to, koupil jsem si pájku mikro. Přepájel jsem celej zadek a nic. pořád to samé, tak jsem asi 2x rozebral i ručičky a a přepájel to zepředu, asi dva dny to šlo, nebo jsem to nastartoval, ručičky šly a asi po 10 s spadly a hned zase šly.. mám to pořád nastevřené, takže když nejdou šáhnu někam nahoru nad otáčkoměr a lehce desku prohnu a jdou. musí to být njaká kravinka..ale jak a kde hledat. Elektrice moc nerozumim, jsem vyučen autoklempíř a neživím se stím,ale na autě si dělám takřka vše a i kamarádům. Zeptám se asi hodně blbě: Když jsem to přepájel , může být někde poškozena cesta v té zelené desce?

post-17302-0-13684900-1308258575_thumb.j

post-17302-0-32957100-1308258584_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám problém že mě nesvítí kontrolka dobíjení, z alternátoru to jde 100% kontrolováno na konektoru nad startérem, dioda na budíkách OK, dál nevím je možný problém v desce, nevíte jaký to je kabel a na kterém konektoru? Možná je to někde dál na cestě. Děkuji za rady. :help:

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim, klasika asi i u me. Octa combi 1.8 92kw.. Rucicky zacaly blbnout, vsechny... Nejdriv pri jizde naskocily... Ted uz jsou mrtve.. Sem tam se pohnou, no asi zkusim pana z brna, snad mi na to pak da aspon zaruku, patnact stovek za 15 minut neni cena lidova, ale porad lepsi jak osmicka za novy budiky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...