Přejít na obsah

Budíky - výpadky, nefunkční


Dalik

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Tak jsem si dnes zakoupil u GM Electronik sadu sedmi pasivních chladičů, tak snad alespoň jeden bude sedět.

Říkáš tedy, že se mám první zaměřit na tu stranu pod čipem, jak to ukazuješ na těch fotkách. Zkusím to pomačkat, pak ještě jednou přeletovat, vložím tam nějakej ten chaldič a uvidíne. Snad už to bude v pořádku. Jen nevím, čím to mám přilepit? Bude stačit nějaký obyčejný lepidlo, nebo se používaj nějaký speciální?

ma nekdo zkusenost s timhle navodem?

http://cgi.ebay.de/Reparaturanleitung-Kombiinstrument-Skoda-Seat-VW_W0QQitemZ150364603076QQcmdZViewItemQQptZSach_Fachb%C3%BCcher?hash=item23026dc2c4&_trksid=p3286.c0.m14

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrovma se mi to stalo na koupi ojeteho auta 1,6 55kw r.v.99 tak jsem pidil okolo bydliste po sikovnem elektrikari a nasel jsem ho rikal mi ze je tem studenej spoj tak mi zapajel co slo mikropajkou a spojich sundal mi i rucicky a nemusim jit ani na pocitac kde by se sestelovalo dal mi vse na nuly a pak jsem to projel a funguje to jak ma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, můj problém: po nastartování nefungují blinkry, rychloměr, stírače, tlumená světla, měření paliva, teploměr chladící kapaliny..., ale otáčkoměr, obrysová a varovná světla jdou. Nemá někdo nápad čím by to mohlo být ? Už zde někdo psal o relé 109, to ovšem podle schema nemůžu najít, relé jsou číslována 1 až 13, a 9 relé u OCTAVIA 1,9 TDi 66kW jaksi podle manuálu není obsazeno... děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, opravdu je problém ve spínací skříňce, nesepne se relé podle schamatu č 2, tím není napětí na kontaktu 75X na reléovém boxu. Pokud dám klíček kousek zpět je slyšet jak sepne relé a rozsvítí se podsvětlení na spínači varovná světla - je to dobrá kontrola jestli je tam napájení :D Jinak to relé s číslem 109 má pozici římská V. což má být podle manuálu relé řídící jednotky motoru 1,9 TDI, takže to s tímto problémem asi nemá co společného... pro jistotu sem ho rozebral a na PCB se nacházel na 1 pinu cívky studený spoj, celé relé sem proletoval. Tím sem se asi vyhnul další závadě :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar Chlapy, tak mi taky spadly budíky. :help: Mám 1.9 TDI 66KW 2000. Nefungujou mi budíky a ani zvuková signalizce, když zapomenu vypnout světla. Je to pěkně na levačku, když si to fičíš po dálnici nebo Brně a ani nevíš kolik. A ty .... měří na každým kroku.

odišli ti aj mne to robilo musel som zohnať druhé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Čau všichni co máte stejnou noční můru jako já :ph34r: už jsem ty budíky nechával opravovat dal za to prachy a stejně to bylo k ničemu ručičky padají furt :angry: tak už se snažím sehnad druhé na 1,9tdi 66kw.

Ahoj všeci dnes byl byl pěkný den na rozebrání přístrojovky tak jsem to zkusil práca na ho... :angry: ale rozebral jsem to mam vyměněný ten tyristor a nepomohlo to tak že se podívu na ten plošňák na ty cesty nenašel jsem pod lupou přerušené nic , ale když jsem tu desku zapojil na konektory tak to nefungovalo a když jsem ju trochu pokroutil nebo ji trochu prohnul tak to fugovalo tak tam bude nějaká krpa nějaký kontakt. Až zas naberu nové nervy tak sa do toho pustím zasej. :disgust:

ahoj ja som to uz zistil ,takze opravim take budiky okr.michalovce SR 0915325334

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi moji koumaci ,padajuce budiky nesposobuje ziadny stabilyzator ,ani chladic ,ani nic ine ,je to jeden člen na vystupe procesoru,od vyroby bol tam dany slaby ,ktori nevidrzal taku zataz.Netreba sa zaoberat stabilyzatorom,ani procesorom ,ani prepajkovanim,treba iba vymenit ten clen a je po zavade. 0915325334 na pockanie

Editováno: , autor: pufik18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim chlapi, tak dneska mi to taky spadlo, nastartoval jsem a budíky byli pořád na nule a z kontrolek se při startu rozsvítily jen abs, baterka, žhavení a zatahlá ruční brzda, ručičky naskočili asi po dvou ujetých kilometrech a dojel jsem v pohodě domu, večer jsem to šel zkusit a nastartoval jsem v pohodě a všechno fungovalo, ale během pár vteřin po nastartování ručičky spadly a hned zase naskočili, tak nevim, myslíte, že mi to normálně opraví v servisu? Nebo s tím zajet někam na spec. místo? jsem z Rakovníka. Já se v tom moc hrabat nechci :) těmhle věcem moc nerozumim :) děkuju za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...