Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj kluci, nemáte prosím někdo ještě někoho kdo by měl tu jednotku? Velice špatně se to shání.... vše ostatní mám. Octa je 2003 1.9TDi 66kW maxi DOT má z výroby, stejně tak tempomat, ale multi funkce dokoupena z Passatu B5,5 takžě mě čeká změna podsvitu auta na červeno modrou, ale hlavně bez té JEDNOTKY to nemá smysl vůbec dělat.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Čau, mám taky dotaz ohledně multifunkce, dá se vůbec zprovoznit na OI r.v.2000 MR2001? Jde mi o to, že nemám v budíkách Komfort Can-Bus High a Low, tudíž nemám zapojené na jednotce multifunkce piny 1 a 3, může multifunkce bez tohoto zapojení fungovat? Nedaří se mi ji totiž zprovoznit, jinak mám vše zapojené dle schématu. Jednotku multifunkce mám canovou s indexem A a navigaci mám taky canovou s indexem B. Díky za každou radu.

Vloženo (editace)

nebude fungovat... s necan jednotkou mf volantu to bude taky fungovat.. a ty máš tmc box k navi že jsi to chtěl takto zapojit? bez toho by to nefungovalo, navíc 3G komfort je podmínkou pro can jednotku mf volantu

Editováno: , autor: Milhausek
Vloženo

Takže s can jednotkou to nelze zprovoznit? Nejde ani klakson. Takže jediné řešení je buď to překopat zpátky nebo sehnat necan jednotku? TMC v autě nemám, ale doma v krabici jej mám, ale neinstaloval jsem ho, protože na polodotu to pro mě nemá význam.

Vloženo

A zapojení potom zůstává stejné? Protože ve schématu jsem jiné zapojení nenašel. Jinak díky moc, apoň vím že nemá cenu se v tom zítra zase hrabat a hledat chybu.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ahoj všichni, dostal se mi do ruky MF volant s bagem. Volant jsem dal do auta (Octavia Combi 1.8T, r.v.2004) jen kvůli tomu, že je nově pošitý kůží a starý plastový byl KO. Jenže teď bych rád volant zprovoznil a mám na vás pár (dobrá, trochu víc) otázek:

1) Momentálně nejde klakson. Je to proto, že není MF volant zapojen?

2) V autě bylo neorig. rádio a já tam dal Symphony CD. Diagnostikou se s rádiem nespojím. Je to tím že: a) auto nemá can vedení (r.v. 2004, komfort 3G, sklap. klíče), B) rádio není canové (a jak to poznám), c) není propojené s can vedením (kde hledat), d) vag-com je starý, musím použít hex-can

3) Nemám maxidot, stačí tedy sehnat jednotku MF volantu (can nebo necan podle reakcí na předchozí otázky), kabeláž a vše propojit (dle schémat a návodů zde uvedených) a nakódovat (vag-com nebo hex-can?)??

Děkuju předem všem případným rádcům a pomocníkům.

EDIT: Teď jsem si ještě vzpoměl, že rádio si samo při vyšší rychlosti přidá hlasitost. Jestli to v něčem pomůže.

Editováno: , autor: Lahváč
  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj. Prosím nemáte někdo kontakty na někoho, kdo dokáže sehnat tu jednotku k MF volantu + popřípadě kabeláž. Volant jsem sehnal, rádio mám originál a už jen potřebuji sehnat zbytek věcí, abych to mohl pospojovat. Děkuji.

 

Jinak platí jak psal Marek_Norway, že nemusím měnit podvolantový kroužek? Mám facelift 2001, L&K.

 

Děkuji.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj octavaci mam octavii combi 96kw 6kvalt rok 2003/2004 a mam dotaz mam Multifunkční volant ale nejde. Mam jen minidot a v aute nebylo original radio. a chtel bych aby to fungovalo da se sehnat maxidot do toho vozu a za kolik pak slo by to udelat bez originalu radia mam tam pionyra na fleshku.a ted kolik by me to stalo maxidot sprovoznit multifunkční volat tempomat aby vsechno hezky makalo jak ma dekuji za odpovedi

Vloženo

Ahoj mám octavii 1.9TDi  Style 81 kw a zničeho nic mi přestalo fungovat ovládání rádia na volantu a nesvítí ani vrchní část maxidotu určeného právě rádiu. Tempomat na druhé straně volantu funguje normálně. Můžete někdo poradit díky. Martin

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj všem, chtěl bych požádat o radu či nápady. Dodělal jsem si minulý týden MF volant. Výbava před dodělávkou: tempomat, maxidot, Symphony CD s emulátorem CD changeru, (vše CAN zapojení, vše dodělávané a funkční). Po instalaci MF volantu s CAN jednotkou 1J0 907 487 A mi vše funguje kromě tlačítka CANCEL na volantu. Na původní páčce tempomatu je cancel (off do mezipolohy před vypnutím) taky nefunkční. Když vyndám jednotku MF volantu, tempomat páčka funguje normálně. Než se pustím do prověření zapojení, tak píšu sem, kdyby to náhodou byla nějaká prkotina, kterou už někdo řešil... Jinak kódování mám následovné Symphony 0407, MF volant 0118, reset GW provedena.

 

Možná, že mám někde chybu v zapojení, protože po vyčtení chyb z MF jednotky to píše:


00926 - sv.30
        06-10 - signal prilis vysoky - Sporadicky

 

Ještě jeden dotaz, osazení původního volantu (tisícihran) je nižší naž na MF volantu? Přijde mi, že mezi MF volantem a podvolantovým kroužkem je větší mezera, což mi ukazuje i to, že matka, kterou se volant utahuje je cca o 1/4 závitu méně zašroubovaná. Proč se ptám, vypadá to jako prkotina, ale jak z kroužku kouká takový kolíček s pružinkou, který se pak opírá o zadek volantu, tak je o kousek víc vysunutý a nevím, zda to je tím či nikoliv, ale když točím volantem do krajích poloh, tak z kroužku slyšet cvakání, což jsem s původním volantem nepozoroval...

 

Předem díky za rady či nápady.

Editováno: , autor: PitBull
Vloženo (editace)

Ahoj, kolicek je jen aretace podvolantoveho krouzku abys pri sundanem volantu s nim nepootocil. Pak by mohlo dojit k pretrzeni pasku v krouzku. 

Mi to sedlo vse jak ma. Muzes zkusit cele packy povytahnout vys na tyci rizeni.

Editováno: , autor: kubicek545
Vloženo (editace)

Díky za tip, posunul jsem páčky a je to ok.

 

Ad tlačítko(a) CANCEL: Zjistil jsem, že zapojení bych měl mít v pořádku, protože, když oddělím signály z páčky a volantu tak, aby vždy šlo ovládat jen z jednoho místa, pak to funguje jak má. tzn. buď jde volant nebo jde páčka. Zapojené oboje najednou nefunguje.

 

Někdo tu v tématu psal, že může vedle sebe fungovat obojí - jak páčka, tak volant. Zajímalo by mě tedy, jestli to tak někdo provozuje a jestli tedy neřešil to, co já.

 

Díky.

Editováno: , autor: PitBull
Vloženo

Takže píčina nefunkčnosti zjištěna: Problém je v paralelním zapojení obou větví. Na páčce je rozpínací tlačítko, volantové tlačítko komunikuje jednodrátovým CANem s ŘJ, která pak rozpíná obvod. A protože je to oboje v paralelním zapojení, tak je vždy jedna z větví sepnuta. Ověřeno tak, že pokud zmáčknu tlačítka obě, tak CANCEL funguje. Nejjednodušším řešením by bylo zapojit to do série nebo to pořešit nějakými relátky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...