Blacky Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 Tak se mi dnes rano stala nemila vec. Auto stalo prez noc venku z lehkaho kopce smerem dolu. Asi po 10s po nastartovani se ozval 3x akustickej signal a na pristrojovce zacala blikat kontrolka teploty. Tak sem chcipnul motor(99% poruch , nebo spis zblbnuti cidel, enbo RJ se takto odstrani), chvilku pockal a znovu nastartoval. Pak uz to neudelalo. Budu to dal sledovat, alenevim, jestli je to vazne jen zblbnuti, nebo zacatek vaznejsiho problemu. NEstalo se nekomu taky neco takovyho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Tak se to opakovalo jeste dvakrat. Ted me ceka serviska po 2letech, tak uvidim co to bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xdenser Vloženo 11. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 a ty se dival na hladinu chladicky ? 100 g doliti te to spravi u me kdyz to unikalo tak poprve nahlasilo klesnuti hladiny stejnym zpusobem a jel z kopce - cidlo je v zadni casti nadrzky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2008 Priznam se, ze ja lempl sem na to nekouknul, ale divne je, ze to udelalo pri stani. Ale jen ve 3 pripadech z asiiii tisice. Mno dam vedet. Pokud to nebude chyba cidla, ale se bojim termostatu. Pokud by neoteviral, tak by se to mohlo prehrivat. Pokazde jsem zase zhasnul motor a znovu nastartoval, takze se to mohlo cuknout a termostat otevrit. Na druhou stranu to zahlasilo asi minutu po nastartovani, takze se to ani nemohlo ohrat. Jestli tam bude vazne min vody, tak si nasypu popel na hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 mne sa stalo to iste s 50 kW FI. kopcek, chladne pocasie, pokles hladiny kvapaliny plus jej naklon na kopci. a hned sa rozsvieti kontrolka. stacilo doliat G12-ku. ale nezabudni skontrolovat, ci ti niekde chladiaca kvapalina neunika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 když jsme u té teploty,jak vám se zahřívá htp při teplotě okolo nuly.Za kolik km se to zahřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M-a-r-e-k Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 na FI 1.2 12V, jestli si dobře vzpomínám tak kolem těch 5 km určitě, když bylo jednou kolem -20 tak se mi to neohřálo (ručička na 90°) ani po 15 km. HTP se ohřívá celkem pomalu, řešil jsem to zakrytím chladiče jak u starých aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 23. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2008 Me se to dnes pri -3 stupnich zahralo az za 8km (rucicka na 90 stupnich) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2008 mno ja to tolik nesledoval, ale pekne topit zacne tak po 3km, coz povazuju za dobry u formana to bylo asi dvakrat pomaleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 budu to řešit zakrytím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DajaG3 Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 (editace) a co takhle, že auto topí a ručička teploty se od nuly vůbec neodlepí. Je třeba taky vyměnit termostat nebo je špatný jenom budík? Jo a nějak moc to žere. Tak jestli to tam nelije benzín jako do studeného. Editováno: 7. Březen 2011, autor: DajaG3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.