Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte, mám problém,už se to táhne dlouho, ted uz bohuzel nevim:-(

Má Octavia byla tak před 2 rokama na výměnu koroučů + destiček v origo servise. Auto potom přestalo brzdit, nebo brzdilo velmi malo, přehodili na reklamaci destičky, trochu to pomohlo,ale nic moc. Dneska mi dokončili výměnu brzd za 288mm brzdy z 1.8T, předtím jsem měl 256mm.Sliboval jsem si jak se to zlepší, že to mohlo dělat treba spatnyma destickama, ale opak je pravdou. Auto brzdí o něco lépe, ale pořád je to oničem, přijde mi jako by ten pedál šel uplně volně,bez nejakého tlaku, i když na nej prudce šlápnu,auto pomalu zastavuje, skoro se mi nebloknou kola. Už jsem docela smutný,protoze nevim co s tím.

Ted me napada moznost, bud brzdový válec,nebo posilovač řízení.

Na aukru jsem našel tenhle brzdový válec:

http://aukro.cz/item466193226_hlavni_brzdo...ec_octavia.html

Nevím jestli ale pasuje na vsechny,nebo jak to je.

Pokud by to byl posilovač,ten vyjde na kolik penez? Poradil by jste nekdo? jsem od Zlína

Vloženo

Poradne skontroluj hadice od podtlakoveho cerpadla Doufam ze mas diesel jinak od sani.... Nekdy byva spatny zpetny ventil na hadici k posilovaci. Zkontroluj a dej info .. :p

Vloženo

Ty hadice chci zkontrolovat,ale sam nevim kde to poradne ani je, nejaky tip sem dostal,tak mrknu, ale nevim nevim. Mechanik rikal ze by to mohl byt regulator tlaku, pac se mi zda ze mi zadek nebrzdi vubec, jinak mam 1.6 SR r.v. 99. Tak dneska jsem zkousel a brzdi to o neco lepe, to jo,ale az u konce pedalu,ale kola se skoro nebloknou. Zavzdusneny system to nevim,dostal sem novou brzdovku a odvzdusnilo se to. Byl jsem za mechanikem a rikal ze je to na dlouho reseni,muze to byt to ,muze to byt ono. Ale rikal ze valec to nebude, ten byl delal to ,ze by pedal sel furt niz a niz a nic by skoro nedelal. Takze bud posilovac, regulator, nebo hadice...

Vloženo

Dane že by nám oběma při výměně za 288 odešlo něco se mi nezdá protože popisuješ stejné příznaky jako u mně, pedál zabere až v druhé polovině dráhy a je gumový ani při prudkém brždění nezapne ABS zitra ti dám vědět jak jsem dopadl u Vaši

Vloženo

Nemam EDS...

No me to neudelalo pri vymene na 288 mm ale uz tenkrat v servise,kdy jen menili kotouce a desky, menili to v origo servise,ale uz tak pred 2 rokama, od te doby to brzdi stejne na h.... jako ted. Ted jsem dal vetsi brzdy a je to trosku lepsi,ale pedal se chova furt stejne...:-( urco dej vedet...

Vloženo

Nazdárek, mám trochu jiný problém u octy 99 1.9 81kw píšete že máte gumový pedál a skoro to nebrzdí a nebloknou se, já na tom stojím vší silou jako kokot, ale pedál se asi v půlce zastaví a dál se nehne ani o kousek, je tvrdej, ale auto skoro nebrzdí. nevéte co stím? vpředu kotuče na 80% i s deskama a vzadu jsou nové a kotouč taky na 80%

Díky za radu, jsem docela bezradný, začalo to před 2 měsíci :help:

Návštěvník
Vloženo

a funguje ti vubec posilovac ?

treba mas vadnou podtlak. hadici

Vloženo

posilovač funguje, když nastartuji, tak pedál změkně a jde lehčeji, takže bude asi fungovat hadice na podtlak, ale je otázka jak moc, dá se to nějak jednoduše zjistit?

Vloženo

Tak po výletě do Prostějova jsem o něco klidnější .Kluci to odvzdušnili a je to podstatně lepší ale pořad to není ono. Protože mám nové kotouče nové desky tak se to musí zajed .Ale v posilovači něco šramotí tak pro jistotu vymněním posilovač a gumičky v hlavním brzdovém válci.Vášo děkuju :palec2: předej poděkování i Lubošovi

Vloženo

Dandiel: Tak se zkus domluvit s Vašou a zajeď za nim ať se na to kukne.Ze Zlína do Prostějova to není taková dálka a on určitě na něco příjde je to machr!!!Já si u něj nechával dělat tempomat a parkovací asistent a jsem na výsost spokojen, 100% odvedená práce. :palec2:

Vloženo

vinklenc: vím vím, taky me to napadlo,ale v praci ted jezdim na skoleni atd a auto zatim vyuzivam hodne takze neni moc casu na opravu drbaat se s tim. Jinak vím že Vaša je co se táče aut borec, protoze kdyz potrebuju s necim poradit, at uz elektronika nebo cokoliv,pisu prvni jemu. Uvidim jak mi to vyjde...

Vloženo

Ja mam zajete desky i kotouce, brzdilo to spatne i na predchozich 256mm brzdach a ted to brzdi podobne, vim jak ma auto brzdit,staci si pujcit jeste firemni felicic a ta flokuje,tohle ne...:-(

Vloženo

Tak jdu do party :) Taky jsem dal brzdy 228,místo původních 280 a první odvzdušnění proběhlo bez vagu a to druhý s vagem a pořád je ten pedál takovej měkkej a pomalu se propadá,ale ne až na zem.Ddocela to brzdí a pedál má takovej měěkej chod.Vím že u brzd RS se musil měnit posilovač,a vzhedem k tomu že ten brzdič je stejnej jak u RS(akorát není alu)Tak bych hledal záhadu asi tady.

Vloženo
Není mi jasné proč mněnit posilovač,pokud je v pořádku- pístky v brzdičích jsou stejné,průměr pístku je 54mm a to i u brzd 280

Nj,máš pravdu,měnil se hl.brzdovej válec a abs,pač to byla přestavba z 1.8T na RS.tak to nějak nekomunikovalo.

Dneska jsem byl trochu lítat a brzdí to jak svin,oproti 280,akorát ten nástup je takovej pomalejší a musí se víc sešlápnout ten pedál jinak ok :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...