Nj,máš pravdu,měnil se hl.brzdovej válec a abs,pač to byla přestavba z 1.8T na RS.tak to nějak nekomunikovalo.
Dneska jsem byl trochu lítat a brzdí to jak svin,oproti 280,akorát ten nástup je takovej pomalejší a musí se víc sešlápnout ten pedál jinak ok
Tak jdu do party Taky jsem dal brzdy 228,místo původních 280 a první odvzdušnění proběhlo bez vagu a to druhý s vagem a pořád je ten pedál takovej měkkej a pomalu se propadá,ale ne až na zem.Ddocela to brzdí a pedál má takovej měěkej chod.Vím že u brzd RS se musil měnit posilovač,a vzhedem k tomu že ten brzdič je stejnej jak u RS(akorát není alu)Tak bych hledal záhadu asi tady.
Ahoj,polovina z toho jsou podvody,na fotce maj často jiný auto jen aby tě nalákaly.Spousta jich chce poslat peníze jako zálohu,aby Ti auto podrželi,ale peníze už neuvidíš.Ale občas jsou tam i normální prodeje.To je moje zkušenost
Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat.
Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš